mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 13:15 
Cytuj  
Morrowind
odpaliłem sobie znowu Overhould 3.0., przegięcie jak ten mod poprawia wygląd tej gry...

a openmw dalej żyje
https://openmw.org/pl/

moglby skywind wypalic: https://www.youtube.com/watch?v=7_Bm0mtUFVE


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2015, 08:52 
Cytuj  
Szukam moda do Skyrim, który zmieniłby UI odpowiedzialnego za Perki. Standardowo używam SkyUI do reszty i jestem zadowolony, zostało mi tylko to nieszczęsne i totalnie nieczytelne (zapewne aby konsolowi gracze się nie pogubili) UI ze skillami/perkami. Przydało by mi się coś na kształt typowego drzewka umiejętności ale generalnie każde inne niż to z podstawki będzie dobre.


_________________
For the pony!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 15 paź 2015, 23:49 
Cytuj  
Deus Ex: Revision

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 23 paź 2015, 23:22 
Cytuj  
7,62 Hard Life darmowy mod (jako osobna gra na steam) do 7,62 High Calibre (gra była w bundlu/bundlach)
Jak ktoś lubi gry w stylu Jagged Alliance to koniecznie musi spróbować. Wprawdzie w modzie dalej występują toporności oryginalnej gry ale jak już się do nich przyzwyczaić to gra się ok.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 10:26 
Cytuj  
Oho: http://www.twcenter.net/forums/forumdis ... -War-(MKTW)

Biorąc pod uwagę nadchodzącą kupę w postaci Młotka, to spoko info.

Średniowiecze > reszta

http://i.imgur.com/CRXHcyJ.jpg

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 12:50 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Oho: http://www.twcenter.net/forums/forumdis ... -War-(MKTW)

Biorąc pod uwagę nadchodzącą kupę w postaci Młotka, to spoko info.

Średniowiecze > reszta

http://i.imgur.com/CRXHcyJ.jpg

Hmmm w sumie ciekawe info.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2015, 09:03 
Cytuj  
The best total conversion mods ever
http://www.pcgamer.com/the-best-total-c ... ffer_pcgfb
Spoiler:


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 gru 2015, 18:42 
Cytuj  
Stargate Space Conflict
http://www.moddb.com/mods/stargatespaceconflict
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =565216687
https://www.youtube.com/watch?v=ek7ubTV ... e=youtu.be
do Homeworld: Remastered

https://www.reddit.com/r/homeworld/comm ... enix_dont/


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 gru 2015, 08:44 
Cytuj  
Szukam moda HD do Starcraft 1, bo chciałem sobie pograć w kampanie na wyższej rozdzielczości?
Może ktoś zapodać linkiem? Jak coś znajduje to albo fejk, wirusy, lub usunięte.

np. https://www.youtube.com/watch?v=1C6m98FkLK4

chyba w koncu znalazlem http://www.mediafire.com/download/jzydm ... n+Hack.rar
wiem tylko, ze uzywajac tego przez BN dostaje sie banana.


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 12 gru 2015, 09:30 
Cytuj  
To może Mass Recall?
http://www.sc2mapster.com/maps/starcraft-mass-recall/
Grasz w SC1 na enginie SC2, wysoka rozdzielczość, ładna grafika, itp...


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 gru 2015, 15:28 
Cytuj  
Niedawno wyszedł patch 2.0 do Europa Barbarorum 2. W momencie premiery mod pozostawał wiele do życzenia (czyt. był ledwie grywalny), ale przez rok twórcy wprowadzili ogromną ilość poprawek, ostatnia aktualizacja dodała ok. 70 nowych jednostek (w tym nareszcie zreformowane rzymskie legiony o/), więc zabawa zbliża się do poziomu oferowanego przez część pierwszą. Na razie dla odmiany gram sobie arabami z królestwa nabatejskiego i szykuję Jihad przeciwko zgniłej cywilizacji greckiej.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 gru 2015, 11:23 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=YlUul2GSDzc
NICE!!!
Wersja mod-a Complex pod Homeworld HD :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 29 gru 2015, 12:25 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
Niedawno wyszedł patch 2.0 do Europa Barbarorum 2. W momencie premiery mod pozostawał wiele do życzenia (czyt. był ledwie grywalny), ale przez rok twórcy wprowadzili ogromną ilość poprawek, ostatnia aktualizacja dodała ok. 70 nowych jednostek (w tym nareszcie zreformowane rzymskie legiony o/), więc zabawa zbliża się do poziomu oferowanego przez część pierwszą. Na razie dla odmiany gram sobie arabami z królestwa nabatejskiego i szykuję Jihad przeciwko zgniłej cywilizacji greckiej.


Nie grałem - równie zajebisty co 1 pod Rome?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 29 gru 2015, 13:05 
Cytuj  
Jedynka jest dopracowana w 100%. Dwójka wciąż jest udoskonalana, ale na ten moment z rzeczy rzucających się w oczy to chyba tylko nieco mniejsza liczba jednostek (co może być złudzeniem wywołanym dodaniem 8 nowych nacji).

No i te jednostki wyglądają np. tak: https://www.youtube.com/watch?v=ioqSlJbgnK0

Parę zmian związanych z możliwościami oferowanymi przez silnik Medka 2. Jeśli cenisz jedynkę to polecam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 gru 2015, 14:06 
Cytuj  
http://www.gamezilla.pl/newsy/2015/53/w ... -2015-roku

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 31 gru 2015, 20:19 
Cytuj  
http://www.moddb.com/mods/morrowind-reb ... rebirth-35
[RELEASE] Morrowind Rebirth 3.5


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 sty 2016, 19:12 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
http://www.moddb.com/mods/morrowind-rebirth/news/release-morrowind-rebirth-35
[RELEASE] Morrowind Rebirth 3.5


Czy ten addon to taki full rework Morrowinda? Tzn. jak mam Morka i wgram w niego to bez stresu moge grac til'the end czy jakas mala czesc jest zrobiona?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2016, 14:21 
Cytuj  
to juz raczej mialo full release czesniej, wiec spokojnie mozna grac.
Ogolnie mozna uzywac Rebirth z Morrowind Overhaul, ale pamiętam, że ja ostatecznie wybralem to drugie, bo łatwo i prosto zainstalowac, ma wsyzstko co potrzeba i przede wszystkim poprawia grafe.

Tu poradnik jak zainstalowac MGSO, Rebirth i Tamriel Rebuild https://www.youtube.com/watch?v=P9ozQUZ8sqs

Ja bym chcial w koncu sprobowac Skyrima, wczesniej odrzucil mnie przede wszystkim Combat. Czy ktos moglby podrzucic must have mody?
znalazlem takie do combatu
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/56147/?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/40491/?
poprzednio ostro failowalem na wgrywaniu jakis modow, zazwyczaj psujac gre ;)


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 3 sty 2016, 14:58 
Cytuj  
Jesli ktos kiedys bawil sie w modowanie The Sims 3 to niech podpowie o co chodzi z tzw. rejestrowaniem plikow ".package" w grze i dodawaniem custom animacji. Kupilismy bratankom Kaiki pakiet Simsow i mecza mnie teraz abym im wrzucil kilka modow - czesc dziala, a część ewidentnie nie. Mamy utworzony folder Mod z katalogami Packages i Override oraz rozpakowany plik konfiguracyjny. Pliki package wrzucam do w/w folderu ale mod mowi o "rejestracji dodatkowych animacji" w grze i tego za cholere nie mozemy skumac. Jak ktos wie to help please!


_________________
For the pony!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 4 sty 2016, 03:00 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Ja bym chcial w koncu sprobowac Skyrima, wczesniej odrzucil mnie przede wszystkim Combat. Czy ktos moglby podrzucic must have mody?
znalazlem takie do combatu
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/56147/?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/40491/?
poprzednio ostro failowalem na wgrywaniu jakis modow, zazwyczaj psujac gre ;)

dwa ogromne mody zmieniające naprawdę sporo, wybierz 1:
ten: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/19281/?
albo ten: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/59849/?

polecam pierwszy. Ale to nie znaczy, że drugi jest zły - oba są bardzo dobre.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.