MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Elder Scrolls V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38006
Strona 30 z 39

Autor:  Mendol [ 5 lis 2011, 01:37 ]
Tytuł: 

nie interesuja mnie moderzy.
tylko produkt, ktory otrzymuje.
ty masz skyrim'a, ktory wychodzi w 2011 na pc (z jego mozliwosciami) - ja mam rdr i fable na konsole (wypuszczone na rynek przed laty).
ale ok. poczekam na twoja analize skyrima, bez odniesien do grafiki.
i mam szczera nadzieje, ze bedzie to przelom jesli chodzi o single.

Autor:  iniside [ 5 lis 2011, 01:38 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Alpha Protocol nie jest czasem na autorskim silniku Obsidiana? Tam macie przedsmak technologicznego koszmaru. :)

Zauwazcie pewna koleracje ze firmy ktore robia fajne merytorycznie RPGi nie potrafia ogarniac technikaliow za uj. Obsidian, Troika, Bethesda, itd...
Widac zrobienie dobrego RPGa to mega wysilek i juz na nic innego nie starcza sil. :P

To bylo na Ureanlu. I tak to daje dobry przedsmak mozliwosci Obsidianu. Jak ktoś potrafi zjebać gre na Unrealu to ja nie mam pytań nt. tego jak poradzi sobie z własną technologia..

Autor:  Kabraxis [ 5 lis 2011, 01:48 ]
Tytuł: 

ty masz skyrim'a, ktory wychodzi w 2011 na pc (z jego mozliwosciami) - ja mam rdr i fable na konsole (wypuszczone na rynek przed laty).

Skyrim wichodzi na konsole. Na PC jest portowany. To znany fakt. Wlasnie tu rozbija sie cale twoje rozumowanie w tym topicu... bo jakby bylo odwrotnie to moze wlasnie by wygladal jak to zasrane Uncharted. :)
TES V jest dostosowany do mozliwosci konsol Mendol. Dlatego wyglada jak wyglada. A prownywanie graficzne z U3 nie ma ZADNEGO SENSU. Natomiast RDR i Fable sa poprostu grami mniejszymi od serii TES. Pozatym tbh RDR jakos super graficzne nie jest (podobnie jak GTA4 i zwlaszcza na PS3 gdzie kazdy sandbox dziala i wyglada zauwazalnie gorzej) a Fable nie ma calkowicie otwartego swiata i nie jest nawet w 1% sandboxem.

ale ok. poczekam na twoja analize skyrima, bez odniesien do grafiki.
i mam szczera nadzieje, ze bedzie to przelom jesli chodzi o single.


Ale jaki znowu przelom? Taki jak U3 w stosunku do U2? Jak Ds2 do Ds1? :) BO ja tam widze tylko sequele "wiecej dobrego czyli tego samego bo ludzie to lubia". Dokladnie to samo jest w przypadku TES. Do tego to wlasnie konsole nie pozwalaja na rozwoj techniczny takich sandboxow. Soryy ale nie z 512 RAMu m8. :)

Daj pan spokoj. To jest TES V... tylko i az. Sam fakt ze chcesz porownywac to do sandboxa rockstara, ktore sa zajebiste ok/.... ale z innej polki troche jesli chodzi o rozbudowanie albo do "potrzymaj mnie za reke" Fable jet dla mnie smieszny i swiadczy o twojej ignorancji.

Skonczmy ta rozmowe plz. Moze wroimy do niej po premierze.

Autor:  Kabraxis [ 5 lis 2011, 01:56 ]
Tytuł: 

Ostatni post dzis..... :)

Wyjasnienie jak dziala lvl scaling:

Cytuj:
Some people may be wondering how the enemy level system exactly works... while most people know that enemies can be both preset and level with the character, I thought you'd appreciate some further details:

A given dungeon might have a level range of 20-30, for instance.
If the first time you enter it you are level 10, It will scale the dungeon to level 20 and stay that way for the rest of your game, even if you come back at level 50.
If the first time you enter it you are level 24, It will scale the dungeon to level 24 and stay that way for the rest of your game, even if you come back at level 50.
If the first time you enter it you are level 45, It will scale the dungeon to level 30 and stay that way for the rest of your game, even if you come back at level 50.

Areas outside of dungeons work almost the same way. They tend to have larger level ranges and do not lock-in. Example:

A given area has a level range of 1-30
At level 1, It will spawn enemies between 1-4, but if you come back at level 10 it will spawn enemies between 1-14, and if you come back at level 40 it will spawn enemies between 1-30 where it is capped.

So there you go, some ares will be all but inaccessible at early levels, but when you get closer to their predesignated level range it will continue to challenge you until you leave the level range. Once you enter an area the enemy levels are locked-in. Farewell frustrating oblivion enemy scaling... you will not be missed!!

Autor:  raggnarok [ 5 lis 2011, 02:11 ]
Tytuł: 

Brzmi sensownie. 6 dni, bitches!

Autor:  exodus [ 5 lis 2011, 03:03 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
ty masz skyrim'a, ktory wychodzi w 2011 na pc (z jego mozliwosciami) - ja mam rdr i fable na konsole (wypuszczone na rynek przed laty).

Skyrim wichodzi na konsole. Na PC jest portowany. To znany fakt. Wlasnie tu rozbija sie cale twoje rozumowanie w tym topicu... bo jakby bylo odwrotnie to moze wlasnie by wygladal jak to zasrane Uncharted. :)
TES V jest dostosowany do mozliwosci konsol Mendol. Dlatego wyglada jak wyglada. A prownywanie graficzne z U3 nie ma ZADNEGO SENSU. Natomiast RDR i Fable sa poprostu grami mniejszymi od serii TES. Pozatym tbh RDR jakos super graficzne nie jest (podobnie jak GTA4 i zwlaszcza na PS3 gdzie kazdy sandbox dziala i wyglada zauwazalnie gorzej) a Fable nie ma calkowicie otwartego swiata i nie jest nawet w 1% sandboxem.

ale ok. poczekam na twoja analize skyrima, bez odniesien do grafiki.
i mam szczera nadzieje, ze bedzie to przelom jesli chodzi o single.


Ale jaki znowu przelom? Taki jak U3 w stosunku do U2? Jak Ds2 do Ds1? :) BO ja tam widze tylko sequele "wiecej dobrego czyli tego samego bo ludzie to lubia". Dokladnie to samo jest w przypadku TES. Do tego to wlasnie konsole nie pozwalaja na rozwoj techniczny takich sandboxow. Soryy ale nie z 512 RAMu m8. :)

Daj pan spokoj. To jest TES V... tylko i az. Sam fakt ze chcesz porownywac to do sandboxa rockstara, ktore sa zajebiste ok/.... ale z innej polki troche jesli chodzi o rozbudowanie albo do "potrzymaj mnie za reke" Fable jet dla mnie smieszny i swiadczy o twojej ignorancji.

Skonczmy ta rozmowe plz. Moze wroimy do niej po premierze.


Wez pod uwage ze postep techniczny w przypadku TES ogranicza ilosc contentu jaka sa w stanie stworzyc w danej czesci. Trzeba sobie zadac pytanie czy wazniejsze jest zeby Skyrim wygladal jak BF3 czy byl bardziej obszerny. Osobiscie bylbym w 7 niebie jakby sobie dali spokoj z gfx, motion capture, voice overami i skupili sie na gameplayu.

Autor:  iniside [ 5 lis 2011, 08:54 ]
Tytuł: 

ilość contentu != gameplay.
Powiem tak. Duza czesc assetów i tak przygotowuje sę w high-quality i potem downscaluje do mozliwosci najslabszej platformy. czyli w tym przypadku konsol.

Pozatym zobacz jak swietne landscapes potrafi generowac BF3. S tak ładne, ze nawet bez drzew i innego takiego, wygladaja dobrze. Nie wspominajac o tym, ze jedna mapa BF3 jest wieksza niz mapa Obliviona.

Autor:  Ravushimo [ 5 lis 2011, 08:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ty masz skyrim'a, ktory wychodzi w 2011 na pc (z jego mozliwosciami) - ja mam rdr i fable na konsole (wypuszczone na rynek przed laty).

Widze ze niektorzy zapominaja o podstawowych faktach czyli ze Skyrim na PC to tylko konsolowa konwersja, wiec nie wiem w ogole co to za dyskusja ze PC ssie bo stricte pctowi devsi z bethesdy sa leniwi (lawl) - ta sa leniwi bo od X lat robia gry na jednym chujowym silniku na konsole. Akurat tylko PC'towe produkcje sa bardzo ladne jak Wiedzmin 2 czy nawet Starcraft 2 :D juz nie mowiac o oryginalnym Crysisie (szczegolnie z dopakowanymi modami!) czy pcetowej wersji najnowszego BF'a.

Autor:  Mendol [ 5 lis 2011, 09:14 ]
Tytuł: 

wyjdzie, pogramy i ocenimy :)

Autor:  Razoth [ 5 lis 2011, 10:05 ]
Tytuł: 

Cool story bros, anyway jedno nieporozumienie:

raggnarok napisał(a):
Skyrim mogl byc na bank ladniejsza gra, tak samo jak Fallouty i Oblivion, gdyby Bethesda wybrala inny silnik, albo napisala swoj wlasny. Wybrali taki, a nie inny i niestety przez cala obecna generacje konsol mamy taka grafike i animacje w ich grach. Podjeli zla decyzje, plain and simple.


Bethesda do Skyrim użyła całkowicie nowego silnika "Creation Engine". To już nie jest Gamebryo.

Co do porównywania grafiki - idiotyzm. Do tej pory wszystkie materiały były pokazywane z wersji konsolowej. Trzeba czekać do premiery na PC.

Autor:  iniside [ 5 lis 2011, 10:11 ]
Tytuł: 

Który bazuje na Gamebryo ;p. Notabene Gamebryo już nie istnieje, firma która była jego właścicielem i go rozwijała została rozwiązana.

Autor:  Razoth [ 5 lis 2011, 12:17 ]
Tytuł: 

Aha, tego akurat nie wiedziałem.

Myślałem, że jak napisali "new engine" to jest on new. :(

Autor:  Highlander [ 6 lis 2011, 09:34 ]
Tytuł: 

o co ta cala drama? skyrim to bedzie fail czy jak?

Patrzac po gameplayach to wyglada w sumie jak oblivion/nowe fallouty ;)

Autor:  anastol [ 6 lis 2011, 11:16 ]
Tytuł: 

Gdzieś był ciekawy artykuł dziennikarza, który pograł 3 godziny i był bardzo zadowolony. Wybrał Argoniana (?) nekromantę i strasznie mu sie podobało.

Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

Autor:  iniside [ 6 lis 2011, 12:14 ]
Tytuł: 

Zastanawia mnie jak mogl wybrac nekromante jak w tej grze klas nie ma...

Autor:  Niah [ 6 lis 2011, 12:20 ]
Tytuł: 

można można

Autor:  Dana [ 6 lis 2011, 12:30 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Zastanawia mnie jak mogl wybrac nekromante jak w tej grze klas nie ma...


Od Daggerfalla są w TES klasy do wyboru.

Autor:  iniside [ 6 lis 2011, 12:42 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
iniside napisał(a):
Zastanawia mnie jak mogl wybrac nekromante jak w tej grze klas nie ma...


Od Daggerfalla są w TES klasy do wyboru.

RAczej "klasy". Bo pozatym ze grupuja skile nic do gry nie wnosily.

Autor:  Dana [ 6 lis 2011, 12:44 ]
Tytuł: 

Ale jednak Nekromantę można wybrać.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 6 lis 2011, 13:11 ]
Tytuł: 

W morku mialem postac ze zmkasymalizowanna bronia i heavy armor oraz kilkoma szkolami magii. Mozna bylo zostac mistrzem gildii wojownikow a potem magow jedna postacia. Mam nadzieje ze tu bedzie tak samo.

Strona 30 z 39 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team