MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MOBA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38950
Strona 30 z 52

Autor:  shp [ 13 lis 2014, 01:50 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

A ja dzisiaj z premierą WoD trzecie konto dostałem ;F Sprawdźcie konta (bo maile nie przychodzą).

Autor:  Vences [ 4 gru 2014, 15:40 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Gra się zacnie, taka fajna napierdzielanka i odskocznia od LoLa. Bardzo mnie cieszy brak snowballowej mechaniki, przez co da się wygrać nawet teoretycznie przegrany mecz. Tylko krucho z goldem, a ceny za € w IS n/c. Dobrze pomyśleli ze środowiskiem testowym, gdzie można sobie przetestować Bohatera przed jego kupnem - zbieram na Tyrande, potem na Jainę:D
Przydałaby się jeszcze optymalizacja silnika, bo na moim 9600M GS gra na low ledwo co działa... podczas gdy taki SMITE na medium nawet się nie zająknie.

Autor:  Turbot [ 4 gru 2014, 17:09 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

No tak, ale 9600M gdyby nie ten M i to że karta jest laptopowa to by Ci ładnie działało. Czas zmienić tego 7 letniego laptopa.

Autor:  Vences [ 4 gru 2014, 17:14 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Jak padnie, to zmienię:D Tak czy siak, na form można wyczytać, że ludzie na ultra mają dropy nawet przy 660 GTX, co nie powinno mieć miejsca.

Autor:  Vences [ 4 gru 2014, 22:27 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

https://www.youtube.com/watch?v=j1_IHngh18c :O Mam identyczne ścinki, jak gość na tym filmiku.
https://www.youtube.com/watch?v=JEWQM2Fs460 Tutaj podobnie... chyba to przypadłość alfy i niezoptymalizowanego, żywcem przeniesionego z SC2 silniczka:)

Autor:  Vences [ 5 gru 2014, 19:45 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Właśnie przyszedł nieźle opóźniony email, z którego wynika, że dostęp do alfy uzyskałem dzięki oficjalnemu giveaway'u na Facebooku.

Autor:  Vences [ 8 gru 2014, 11:19 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Wczoraj miałem polaczka Cho, który wykręcił... 0/7. Się pytam, jakie trzeba mieć niedojebanie mózgowe, by w grze, w której kille i asysty zliczane są razem, wykręcić taki wynik?:D
Wyglądało to tak, że chłopaczek myśląc, że gra w LoLa, na chama samotnie pushował (i ginął) linie i w ogóle nie przejmował się campami, objectivami i team fightami.

Autor:  Ravushimo [ 8 gru 2014, 12:41 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Ze niby w lolu takie by cos przeszlo? ;)

Autor:  Buffchef [ 8 gru 2014, 13:22 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

To standardowa "strategia" na summoners rift (przynajmniej na moim elo ;p). Grasz 1v5 całą grę i po każdym zgonie piszesz "report jungler" :)

Autor:  ShadorVD [ 8 gru 2014, 17:20 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

loled, az się oplułem :)

ja za cholerę nie mogę zrozumieć na jakiej zasadzie rozdają te klucze. Mam konto opłacane od 2008, Zgłaszam bugi, jestem aktywny na forum, zapisany jestem na każdą betę i nici :(

Autor:  Oyci3C [ 8 gru 2014, 18:22 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Całe szczęście.

Autor:  Vences [ 8 gru 2014, 18:55 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

https://www.facebook.com/HeroesoftheSto ... 9091046814 Co jakiś czas pojawiają się nowe giveaway'e. Zazwyczaj rzuty po 2k zaproszeń na Polskę, więc szanse spore.

Autor:  Vences [ 8 gru 2014, 18:57 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Buffchef napisał(a):
To standardowa "strategia" na summoners rift (przynajmniej na moim elo ;p). Grasz 1v5 całą grę i po każdym zgonie piszesz "report jungler" :)

I właśnie to się nie sprawdza w HotS. Team Work, objective'y i jeszcze raz Team Work.

Autor:  Highlander [ 16 gru 2014, 09:41 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

total war: arena
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10177
https://nda.creative-assembly.com/form/ ... osed-alpha

hit czy kit?

Autor:  Turbot [ 16 gru 2014, 18:01 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Ale to moba ? czy bardziej CoH

Autor:  Kelebglin [ 20 gru 2014, 18:34 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

ktoś wie, czy można gdzieś złapać kluczyć do Hotsa, albo może ktoś ma na zbyciu ?

Autor:  Vences [ 20 gru 2014, 21:17 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Najłatwiej zwiększyć sobie szanse na inva na oficjalnym fanpejdżu na FB. Zazwyczaj rozdają po 2k zaproszeń tygodniowo i trzeba być pechowcem, by nie dostać:P
Co do kluczy, to takowych nie ma. Po becie z HS Blizz się wkurwił, bo ludzie sprzedawali je na portalach aukcyjnych, więc obecnie rozdają już tylko invy.

Autor:  Kelebglin [ 20 gru 2014, 21:19 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Nie mam tego ścierwa jakim jest FB :D, jakby ktoś miał na zbyciu to przez pm poproszę :)

Autor:  Highlander [ 25 gru 2014, 20:52 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Smite rośnie w sile.
https://www.youtube.com/watch?v=XRwuDSaQLgY
SMITE World Championship - $2,000,000 Prize Pool


https://www.youtube.com/watch?v=vV91JM9Unsc Smite top 5 plays, nigdy nie ogladalem czegokolwiek top lvl w Smite, calkiem w pyte to wyglada.

Autor:  Vences [ 26 gru 2014, 11:01 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Choć rzadko gram w SMITE, to bardzo się cieszę, że gra jest ciągle i często rozwijana (ostatnio pojawiła się nawet PL wersja).
Popularność gry rośnie, więc i kasa na turnieje też. Twórcy znaleźli bardzo fajną niszę (Bogowie oraz widok zza pleców). Należy dodać jeszcze zajebiście zoptymalizowany silnik (gra chodzi tak samo jak LoL i lepiej od Doty2, a tym bardziej od HotSa) oraz mechanikę easy to enter, hard to master - w przeciwieństwie do Doty i HoNa, które to preferują hard to enter, hard to master wraz z mega snowballem.

Strona 30 z 52 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team