MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 30 z 99

Autor:  Highlander [ 15 sie 2012, 19:18 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.fpsguru.com/article/2546/Sta ... soles.html
zaczyna sie ? :(

Autor:  Highlander [ 20 sie 2012, 05:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://allegro.pl/arma-ii-2-combined-op ... 38087.html
tu niby ARMA2 CO za 29 zł steam key

Autor:  warhameron [ 20 sie 2012, 06:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
http://allegro.pl/arma-ii-2-combined-operations-steam-key-automat-i2573538087.html
tu niby ARMA2 CO za 29 zł steam key


Nie za tanio? w przecenie koszt wychodził chyba 60zł?

Autor:  D3jviD [ 20 sie 2012, 09:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie wiem po co, ale kupilem ;)

Wszystko wydaje sie byc ok. Kod przyszedl po 5 minutach, do sciagniecia cos takiego:

Obrazek

Autor:  Szamotula [ 20 sie 2012, 10:29 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja sie ostatnio zniesmaczylem mocno. W sumie ze znajomym kupilismy gre, a gralismy moze z 4 razy - gra ostatnio totalnie przejeta przez srypterow. O ile jak ktos chce sie na respawnie ponapierdalac to moze jest fajnie to w momencie jak chcesz sobie pograc 'dluzej'(zdobyc dobry sprzet, zapasy, ulokowac sie gdzies) to czlowiek sie tyko wkuri jak go skrypter zabije. W sumie przegralismy kilka godzin i na 9/10 serwerow byl zawsze jaki skrypter. A to wszystkich teleportowal do siebie i ludzie sie zabijali, a to jakies naloty, a to nagle na mega zadupiu pojawial sie nad glowa helikopter i w nas sie wpierdalal, o hacknietych weaponach, ktorych wogle w grze byc nie powinno nie wspomne.

Autor:  Enderhawk [ 20 sie 2012, 11:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

bajki.

Skrypterów już prawie nie ma.
"prawie" ponieważ na niektórych serwerach skrypterami jest połowa graczy, a na większości nie ma ani jednego.
Jak wchodzisz na rosyjskie serwery to nic dziwnego..

Autor:  Szamotula [ 20 sie 2012, 11:09 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Na PL2 hosted by Neostrada 2 razy(nie bylo to nawet tego samego dnia) nad ryjem mi sie pojawil chopper i albo zostalem ostrzelany, albo zdewastowany.
Jak nie gram na PL2 to gralem na roznych DE serverach i tam kilka razy spotkalem przesypmatycznego Jasona, ktory mnie zajebal siekiera + teleporty na plaze.

Nie wspomne juz o 'ukrywajacych sie skrypterach' - do tej pory czajac sie wokol elektro 2 razy udalo mi sie wyczaic w pobliskich lasach snajpera ofc w ghillie suit, z niedostepna bronia i wszystkimi innymi mozliwymi bajerami.

Anyways na dayzmod.com powstaje masa tematow, ktore whinuje'a wlasnie o skrypterow(co prawda zostaja one usuwane, ale sa).
Prawda jest taka, ze puki nie ma stand alone wersji gry to takie rzeczy beda na porzadku dziennym.

Autor:  tiomor [ 20 sie 2012, 12:20 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

1) jak mam tą zasraną siekiere wsadzic do reki? Bo narazie ciagle uciekam :X
2) Jakim cudem moge znalezc cos poza siekiera i 3 lornetkami?:D
3) Grajac ze dwa lata w co-opy OFP i Arma1 czuje sie tutaj zagubiony :<

Autor:  Szamotula [ 20 sie 2012, 12:38 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

1. Prawy na siekiere i opcja remove from toolbelt
2. W budynkach(w miastach i wioskach sa to najczesciej bronie 'biedne'(lee enfield, makarov, rewolwer, czasem drewniana snajperka, kusza, pompki itp natomiast w strefach wojskowych/ambony znajdziesz akmy, roznego rodzaju maszynowki/sniperki.

Autor:  vilhelm [ 20 sie 2012, 13:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Enderhawk napisał(a):
bajki.

Skrypterów już prawie nie ma.
"prawie" ponieważ na niektórych serwerach skrypterami jest połowa graczy, a na większości nie ma ani jednego.
Jak wchodzisz na rosyjskie serwery to nic dziwnego..


To chyba grasz w inną grę jak mówisz, że to bajki...
Obecnie w DAYZ nie ma ani jednego bezpiecznego serwer na którym nie działa multihack (ten co nas teleportują i zabijają)
Powiedz na którym serwerze nie ma czituchów skoro jesteś taki pewny....
Czasem cheaterzy nie robią rzezi bezpośrednio, ale używają pomocniczych narzędzi jak spawn itemów/pojazdów, nieśmiertelność.
Nie wspomnę o lokalizatorach (real time) na mapie wszystkich graczy/pojazdów/namiotów.


Gra jest tak dziurawa, że powstają już anti cheaty tworzone przez samych graczy, ale póki co nie dają jeszcze rady pod naporem hakerów.


Ale mimo to gra jest świetna.

Autor:  tiomor [ 20 sie 2012, 19:10 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Szamotula napisał(a):
1. Prawy na siekiere i opcja remove from toolbelt


Dziwne to jakieś, klikam prawym i mam tylko scinanie drzewa(jak z ultimy normalnie :D) albo bodajze, wywalenie. NIe każda siekiera jest siekiera na zombii?:p

Autor:  Ravushimo [ 20 sie 2012, 19:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Siekiera zajmuje main slot (tam gdzie bron), nie pamietam teraz, ale mozliwe ze jesli masz tam juz cos to nie masz tej opcji.

Autor:  S@mael [ 27 sie 2012, 13:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

co trza meic zeby zagrac? ile to kosztuje, czy moze nic nei kosztowac i czy informacje w poscie 1 sa aktualne?

Autor:  S@mael [ 27 sie 2012, 19:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

These Guys Went to the Real DayZ Island, Dressed Up And Took Pictures

http://kotaku.com/5937172/these-guys-we ... k-pictures

koles straszy z dachu modulowanym glosem (koncowka wymiata) hue hue
http://www.youtube.com/watch?v=YM7yHEmh ... re=related

Autor:  S@mael [ 28 sie 2012, 10:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Czy DayZ bedzia dzialac na win xp 32 bit? Nie jest potrzebny net framework 4.0? Z tego co czytam to xp supportuje tylko 3.4.
Mam artefakty graficzne i nie wiem czy to nie jest spowodowane wlasnie brakiem jakiegos visual c++ czy net frameworka .
Dodatkowo textury sa rozmazane... Help?


===========================
Minimum:


OS: Windows XP or Windows Vista

Processor: Intel Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz

Memory: 1GB

Graphics: Nvidia Geforce 8600GT or ATI Radeon 3650 or faster with Shader Model 3 and 512 MB VRAM

DirectX®: DirectX 9.0c

Hard Drive: 10 GB free space
============================

Autor:  S@mael [ 10 wrz 2012, 11:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

rzeczywiscie na officialach tez sa hackerzy. ;/
myslaem ze na no cd-keyach tylko takie numery me vs 3 ruskies zabijam 2 a 3ci robi mi z podlogi morze i headzik :o
gra wymiata - przydalby sie jeszcze improwizowany crafting , moze jakis rodzaj handlu zeby ozywic troche realacje miedzy graczami -
Narazie to jak ktos nie krzyknie dont shoot dostaje kulke na dziendobry;p
Gra nie radzi sobie tez z fpsami - obojetnie jaki kto ma sprzet pod maska;p

Ma ktos wejsciowke na jakis server z passem?

Autor:  Ravushimo [ 10 wrz 2012, 11:39 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Kumpel znalazl jakis skrypt, odczytujacy dane wysylane przez serwer do klienta z polozeniem obozow, pojazdow i graczy odswiezane co kilka sekund i ladnie pokazujacy na mapie dayzdb. Takiego syfu pelno jest w necie, dziwi mnie to ze Bohemia ma problem z wykryciem czegos takiego... o_0

Autor:  ShadorVD [ 10 wrz 2012, 11:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wydaje mi się, że teraz bardziej się koncentrują na wydaniu standalone niż na łataniu moda.

Autor:  Morgul [ 10 wrz 2012, 14:10 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No bohemia miala dotad innych odbiorcow swoich produktow i nie musieli sie martwic o masowe czitowanie, bo gracze po prostu tego nie robili. Po sukcesie dayz troszke sie pozmienialo, pyt czy ogarna zabezpieczenia w tej gierce standalone i armie3.

Autor:  Highlander [ 10 wrz 2012, 14:20 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

pewnie pozostaje grac na serwerach z haslem...

Strona 30 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team