MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 30 z 99 |
Autor: | Highlander [ 15 sie 2012, 19:18 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://www.fpsguru.com/article/2546/Sta ... soles.html zaczyna sie ? ![]() |
Autor: | Highlander [ 20 sie 2012, 05:49 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://allegro.pl/arma-ii-2-combined-op ... 38087.html tu niby ARMA2 CO za 29 zł steam key |
Autor: | warhameron [ 20 sie 2012, 06:28 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): http://allegro.pl/arma-ii-2-combined-operations-steam-key-automat-i2573538087.html tu niby ARMA2 CO za 29 zł steam key Nie za tanio? w przecenie koszt wychodził chyba 60zł? |
Autor: | D3jviD [ 20 sie 2012, 09:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie wiem po co, ale kupilem ![]() Wszystko wydaje sie byc ok. Kod przyszedl po 5 minutach, do sciagniecia cos takiego: ![]() |
Autor: | Szamotula [ 20 sie 2012, 10:29 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ja sie ostatnio zniesmaczylem mocno. W sumie ze znajomym kupilismy gre, a gralismy moze z 4 razy - gra ostatnio totalnie przejeta przez srypterow. O ile jak ktos chce sie na respawnie ponapierdalac to moze jest fajnie to w momencie jak chcesz sobie pograc 'dluzej'(zdobyc dobry sprzet, zapasy, ulokowac sie gdzies) to czlowiek sie tyko wkuri jak go skrypter zabije. W sumie przegralismy kilka godzin i na 9/10 serwerow byl zawsze jaki skrypter. A to wszystkich teleportowal do siebie i ludzie sie zabijali, a to jakies naloty, a to nagle na mega zadupiu pojawial sie nad glowa helikopter i w nas sie wpierdalal, o hacknietych weaponach, ktorych wogle w grze byc nie powinno nie wspomne. |
Autor: | Enderhawk [ 20 sie 2012, 11:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
bajki. Skrypterów już prawie nie ma. "prawie" ponieważ na niektórych serwerach skrypterami jest połowa graczy, a na większości nie ma ani jednego. Jak wchodzisz na rosyjskie serwery to nic dziwnego.. |
Autor: | Szamotula [ 20 sie 2012, 11:09 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Na PL2 hosted by Neostrada 2 razy(nie bylo to nawet tego samego dnia) nad ryjem mi sie pojawil chopper i albo zostalem ostrzelany, albo zdewastowany. Jak nie gram na PL2 to gralem na roznych DE serverach i tam kilka razy spotkalem przesypmatycznego Jasona, ktory mnie zajebal siekiera + teleporty na plaze. Nie wspomne juz o 'ukrywajacych sie skrypterach' - do tej pory czajac sie wokol elektro 2 razy udalo mi sie wyczaic w pobliskich lasach snajpera ofc w ghillie suit, z niedostepna bronia i wszystkimi innymi mozliwymi bajerami. Anyways na dayzmod.com powstaje masa tematow, ktore whinuje'a wlasnie o skrypterow(co prawda zostaja one usuwane, ale sa). Prawda jest taka, ze puki nie ma stand alone wersji gry to takie rzeczy beda na porzadku dziennym. |
Autor: | tiomor [ 20 sie 2012, 12:20 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
1) jak mam tą zasraną siekiere wsadzic do reki? Bo narazie ciagle uciekam :X 2) Jakim cudem moge znalezc cos poza siekiera i 3 lornetkami?:D 3) Grajac ze dwa lata w co-opy OFP i Arma1 czuje sie tutaj zagubiony :< |
Autor: | Szamotula [ 20 sie 2012, 12:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
1. Prawy na siekiere i opcja remove from toolbelt 2. W budynkach(w miastach i wioskach sa to najczesciej bronie 'biedne'(lee enfield, makarov, rewolwer, czasem drewniana snajperka, kusza, pompki itp natomiast w strefach wojskowych/ambony znajdziesz akmy, roznego rodzaju maszynowki/sniperki. |
Autor: | vilhelm [ 20 sie 2012, 13:04 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Enderhawk napisał(a): bajki. Skrypterów już prawie nie ma. "prawie" ponieważ na niektórych serwerach skrypterami jest połowa graczy, a na większości nie ma ani jednego. Jak wchodzisz na rosyjskie serwery to nic dziwnego.. To chyba grasz w inną grę jak mówisz, że to bajki... Obecnie w DAYZ nie ma ani jednego bezpiecznego serwer na którym nie działa multihack (ten co nas teleportują i zabijają) Powiedz na którym serwerze nie ma czituchów skoro jesteś taki pewny.... Czasem cheaterzy nie robią rzezi bezpośrednio, ale używają pomocniczych narzędzi jak spawn itemów/pojazdów, nieśmiertelność. Nie wspomnę o lokalizatorach (real time) na mapie wszystkich graczy/pojazdów/namiotów. Gra jest tak dziurawa, że powstają już anti cheaty tworzone przez samych graczy, ale póki co nie dają jeszcze rady pod naporem hakerów. Ale mimo to gra jest świetna. |
Autor: | tiomor [ 20 sie 2012, 19:10 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Szamotula napisał(a): 1. Prawy na siekiere i opcja remove from toolbelt Dziwne to jakieś, klikam prawym i mam tylko scinanie drzewa(jak z ultimy normalnie ![]() |
Autor: | Ravushimo [ 20 sie 2012, 19:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Siekiera zajmuje main slot (tam gdzie bron), nie pamietam teraz, ale mozliwe ze jesli masz tam juz cos to nie masz tej opcji. |
Autor: | S@mael [ 27 sie 2012, 13:36 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
co trza meic zeby zagrac? ile to kosztuje, czy moze nic nei kosztowac i czy informacje w poscie 1 sa aktualne? |
Autor: | S@mael [ 27 sie 2012, 19:14 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
These Guys Went to the Real DayZ Island, Dressed Up And Took Pictures http://kotaku.com/5937172/these-guys-we ... k-pictures koles straszy z dachu modulowanym glosem (koncowka wymiata) hue hue http://www.youtube.com/watch?v=YM7yHEmh ... re=related |
Autor: | S@mael [ 28 sie 2012, 10:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czy DayZ bedzia dzialac na win xp 32 bit? Nie jest potrzebny net framework 4.0? Z tego co czytam to xp supportuje tylko 3.4. Mam artefakty graficzne i nie wiem czy to nie jest spowodowane wlasnie brakiem jakiegos visual c++ czy net frameworka . Dodatkowo textury sa rozmazane... Help? =========================== Minimum: OS: Windows XP or Windows Vista Processor: Intel Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz Memory: 1GB Graphics: Nvidia Geforce 8600GT or ATI Radeon 3650 or faster with Shader Model 3 and 512 MB VRAM DirectX®: DirectX 9.0c Hard Drive: 10 GB free space ============================ |
Autor: | S@mael [ 10 wrz 2012, 11:24 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
rzeczywiscie na officialach tez sa hackerzy. ;/ myslaem ze na no cd-keyach tylko takie numery me vs 3 ruskies zabijam 2 a 3ci robi mi z podlogi morze i headzik ![]() gra wymiata - przydalby sie jeszcze improwizowany crafting , moze jakis rodzaj handlu zeby ozywic troche realacje miedzy graczami - Narazie to jak ktos nie krzyknie dont shoot dostaje kulke na dziendobry;p Gra nie radzi sobie tez z fpsami - obojetnie jaki kto ma sprzet pod maska;p Ma ktos wejsciowke na jakis server z passem? |
Autor: | Ravushimo [ 10 wrz 2012, 11:39 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Kumpel znalazl jakis skrypt, odczytujacy dane wysylane przez serwer do klienta z polozeniem obozow, pojazdow i graczy odswiezane co kilka sekund i ladnie pokazujacy na mapie dayzdb. Takiego syfu pelno jest w necie, dziwi mnie to ze Bohemia ma problem z wykryciem czegos takiego... o_0 |
Autor: | ShadorVD [ 10 wrz 2012, 11:58 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Wydaje mi się, że teraz bardziej się koncentrują na wydaniu standalone niż na łataniu moda. |
Autor: | Morgul [ 10 wrz 2012, 14:10 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No bohemia miala dotad innych odbiorcow swoich produktow i nie musieli sie martwic o masowe czitowanie, bo gracze po prostu tego nie robili. Po sukcesie dayz troszke sie pozmienialo, pyt czy ogarna zabezpieczenia w tej gierce standalone i armie3. |
Autor: | Highlander [ 10 wrz 2012, 14:20 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
pewnie pozostaje grac na serwerach z haslem... |
Strona 30 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |