MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Sigonyth - polski MMORPG!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=13933
Strona 4 z 5

Autor:  Twister [ 14 paź 2005, 06:34 ]
Tytuł: 

fajnie sie zapowiada, czekam :)
otwarte pvp ala ultima rox
rozbudowana gospodarka rox
mozliwosc gry jako wolny strzelec rox
:D

Autor:  Dana [ 14 paź 2005, 08:39 ]
Tytuł: 

Ok, zapowiada się ciekawie, klimaty ala diuna lubię (szkoda że niema fremenów ;) ).

Cytuj:
Take care of yourself! Watch out for weather and be strong in survival mode


Jak pogoda będzie wpływac na graczy ? Czy będą porażenia słoneczne ? Czy będzie trzeba pić wodę/posilać się ? Jak rozwiązany będzie "survival" ?


To mnie bardzo ciekawi więc jeśli możesz to się wypowiedz ;)

Autor:  grzegorz_6 [ 15 paź 2005, 13:35 ]
Tytuł: 

lol gra zapowiada sie swietnie i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Velociraptor [ 15 paź 2005, 16:53 ]
Tytuł: 

No widać, że to będzie coś :P Zapowiada się nadzwyczaj interesująco :)

Autor:  Eshim [ 15 paź 2005, 17:29 ]
Tytuł: 

Jak tylko wyjdzie kupuję.

Autor:  joshe [ 16 paź 2005, 01:02 ]
Tytuł: 

obyś nie kupił kota w worku
kiedy OB ? :]

Autor:  Eshim [ 16 paź 2005, 20:49 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
obyś nie kupił kota w worku
kiedy OB ? :]


Oto to się nie martw :]

Autor:  Przemo19 [ 6 cze 2006, 15:55 ]
Tytuł: 

http://www.sigonyth.com/?lang=pl&sid=e2 ... a9308777bb


no i proszę, szkoda :(
niestety został zamrożony
powód: brak $

Autor:  joshe [ 6 cze 2006, 20:37 ]
Tytuł: 

chyba faktycznie zabrakło funduszu
nawet witryna nie działa :|
(o domenie nie wspominając)

pees: a chcieli udowodnić że bez kapusty z zewnątrz da się stworzyć pożądną grę
jak śmiem domniemywać sama prawda, cała prawda a wszystko to g**o prawda

Autor:  Soulless [ 6 cze 2006, 23:17 ]
Tytuł: 

Bez kasy to se mozna postawic free shard uo na sempronie.
Prawdziwy MMORPG wymaga inwestycji rzedu 500k-2mln $ w sama infrastrukture serwerowa - nie liczac wyplat dla adminow, wynajmu lokali, szerokich pasm itp.

Cry me more :D

Autor:  joshe [ 7 cze 2006, 00:31 ]
Tytuł: 

soulless...ty mówisz o sprzedaży mmorpg'a klientom czy o developerce gry?
bo akurat to co napisałeś może się tyczyć tylko pierwszego
natomiast podlicz ekipę kilkunastu/dziesięciu grafików, programistów, animatorów, projektantów i infrastrukturę sprzętową, a następnie podlicz wypłaty całej ekipy, opłaty wszystkiego - rozkładając to na okres 2-3 lat, potem koszta reklamy + dystrybucji i wyjdzie ci koszt ostateczny
a wynosi to kilka grubych 0

do tematu: http://mmorpg.com/gamelist.cfm/loadNews/5427
ostatecznie podano newsa, albowiem witryna sigonytha została ściągnięta :(

szkoda że polskie produkcje nie mogą się wybić, taki potencjał a zawsze huj wszystko strzeli
wieśmin swoją drogą, ale to crpg - a rozgrywka solo to jednak dla dużej rzeszy graczy nie jest warta zachodu

Autor:  Nestor [ 7 cze 2006, 10:50 ]
Tytuł: 

Afair soulless jest jednym z tworcow sigonytha, szkoda ze projekt upadl, dogadac sie z wydawcami w tych czasach to trudna rzecz. Chociaz jak spojrzec na dark&light.. :)

Autor:  Soulless [ 7 cze 2006, 15:49 ]
Tytuł: 

Tak, storywriter :) Kiedys lead :P I tworca bazy mechaniki systemu walki, szkolenia i craftingu :P
Niestety, jesli mam poswiecac moj czas na tworzenie gry, to gra ta musi przynosic mi pewne dochody gwarantujace mi przynajmniej poziom obecnych dochodow i to samo z pewnoscia stalosci ich uzyskiwania. Niestety warunki nie zostaly spelnione i tyle.
Idealizmem zajmowalem sie gdy mialem 19 lat i za darmo pisalem wiersze dla jednej takiej Kasi :D
Taki produkt jak Sigonyth powinien byc doinwestowany przynajmniej na kwote 4-5mln$ przez okres 2-3 lat, zeby mial jakakolwiek szanse zaistnienia na rynku. O zwrocie kasy nawet nie mowie, bo dodatkowo potrzeba by jeszcze 10 razy tyle kasy na promocje :D

Autor:  Talanar [ 7 cze 2006, 19:07 ]
Tytuł: 

Przykre jest to ze nie upadl z powodu nie dogadania sie z wydawca tylko wyjebania ich w plecy przez element ludzki :/

Autor:  Soulless [ 7 cze 2006, 20:29 ]
Tytuł: 

Talanar napisał(a):
Przykre jest to ze nie upadl z powodu nie dogadania sie z wydawca tylko wyjebania ich w plecy przez element ludzki :/


Ooo opowiedz cos wiecej, bo ja juz od dawna nie w temacie :D

Autor:  Nestor [ 7 cze 2006, 23:25 ]
Tytuł: 

Talanar napisał(a):
Przykre jest to ze nie upadl z powodu nie dogadania sie z wydawca tylko wyjebania ich w plecy przez element ludzki :/


Jakie to polskie ;p

Autor:  Anen [ 8 cze 2006, 00:01 ]
Tytuł: 

Jak ja lubie to zdanie mowic :)
" Jaki kraj taki obyczaj "
A zeby jeszcze dodac oliwy to ognia , dodam iz , prawdopodbnie konkurencja wydala wyrok :D Bo jak wiemy , nikt nie spi , wrog jest blisko :P

Autor:  WithnesS [ 8 cze 2006, 07:26 ]
Tytuł: 

No nic...Szkoda. Z polskich produkcji czekam teraz tylko na Afterfalla...No i Witchera :P

Autor:  Anen [ 8 cze 2006, 19:36 ]
Tytuł: 

Obie gry , nie sa mmorpg'ami :) ale to nic.
W afterfallu mialem stycznosc robic conieco i gra trzyma poziom , silnik naprawde jest fajny i duzo mozna. Ale brak kasy ze strony pana kieronika zniechecil mnie , ja sam nie mam czasu na free robienie.
The Witcher ( jak to woli , wiedzmin ) jest dosc kulawy jezeli chodzi o bugi :)
Znam kolesia co mowi , ze gra wyglada fajnie , ale jaja sa , bo czasami mozna utopic sie w jak pada deszcze , z nikad potowry sie pokazuja.


Obie produkacje , ciekawe , lecz czas pokaze.

Autor:  WithnesS [ 8 cze 2006, 19:43 ]
Tytuł: 

Anen napisał(a):
Znam kolesia co mowi , ze gra wyglada fajnie , ale jaja sa , bo czasami mozna utopic sie w jak pada deszcze.

Wybacz Anen ale nieuwierze. Za dużo na necie gości typu "Ja znam tego i tego" No offence ;) Ale jeśli to prawda to : LoL...To mnie rozwaliło...Widać że made in poland. Na Witchera czekam tylko z "zasady". Bo to polska gra, i wypada zagrać :P Afterall się za to super zapowiada...Ale boje się że im fundusze wyparują...

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team