MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Auto Assault - beta weekend
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17491
Strona 4 z 5

Autor:  konrador [ 14 sty 2006, 00:24 ]
Tytuł: 

Gra fajna... Ale biomek zjebany z tego co widze. Polowa ludzi, ktorych spotkalem nei moze sobie poradzic z questem 'over the top', bo crawlerki nie chca wyjsc z nestow za zadna cholere. Czas na mutantow :<

Autor:  Ozzie [ 14 sty 2006, 01:06 ]
Tytuł: 

Ja jako mutant utknąłem nawet wcześniej, nie mogłem za żadną cholerę wyłączyć nadajnika w pewnej misji...

edit: poprawka, utknąłem jako mutant a nie biomek. :(

Autor:  Aldatha [ 14 sty 2006, 01:13 ]
Tytuł: 

fajne mowisz Kon? , jak tam z pvp , czy ta beta przekonala cie do retail?

Autor:  konrador [ 14 sty 2006, 01:35 ]
Tytuł: 

PvP nie wiem, bo za swiezy na to jestem na razie...

Ozzie, utknalem tez na mutantach w misji z jakas emitter tower. Chyba cie nawet widzialem w jakims campie (Triss?)...

Rozumiem, ze to beta weekend, ale jak wypuszczaja gre dla szerszej publiki i zdejmuja przy tym NDA, to mogliby sie juz postarac, zeby chociaz te poczatkowe misje dzialaly, bez ktorych przejscie gdziekolwiek dalej jest niemozliwe. Syf...

Do tego nie podoba mi sie jeszcze jedna rzecz. Podzial na districty jak w GW :< Do kazdego zone'a z tego co widze jest porobionych pare identycznie wygladajacych districtow, miedzy ktorymi mozna sie portowac... Staje sie to koniecznoscia, jesli chcemy sie z konkretna osoba spotkac - bezsens. Na pewno jest to jakis sposob na rozladowanie tloku podczas startu gry, ale mi to i tak smierdzi pol-mmorpgiem.

Autor:  Ozzie [ 14 sty 2006, 01:51 ]
Tytuł: 

Tak moja postac to Triss, pusc PM'a w grze to zrobimy konwoj : :roll: i moze uda sie gdzies dalej dojechac.

Autor:  Ozzie [ 14 sty 2006, 14:28 ]
Tytuł: 

Dotarłem do miasta, zrobiłem kilka misji na autostradzie 667 i gra ogólnie mi się podoba, jednak wkurza pełna automatyzacja walki (przez auto celowanie) i oklepane do bólu misje (zabij 5 roślinek a później więcej roślinek).

Strefy na które gra jest podzielona są na szczęście spore (biorąc pod uwagę szybkość przemieszczania się) no i nie ma instance, więc po autostradach bryka sobie trochę graczy w róźne strony, ale pomimo sporych obszarów wielu przeciwników jest zgromadzonych w grupach obok siebie, a reszta obszaru jest pusta (kampienie spawn pointu jeżdżąc 140km/h FTW!).

Podoba mi się to, że niektóre mobki korzystają ze swojej prędkości i często mam okazję ścigać jakieś uciekające motorki po okolicy, ale większość przeciwników niestety siedzi sobie w jednym miejscu i przemieszcza z prędkością 5m/h co w tego typu grze wygląda strasznie głupio.

PvP narazie nie uświadczyłem ponieważ nikt nie wchodził na arenę a autostrady przeznaczone do PvP są zamknięte.


Pr0 tuning!!1
Obrazek

Autor:  posoka [ 14 sty 2006, 14:36 ]
Tytuł: 

Wez ten screen troche zmniejsz, nie kazdy uzywa rozdzielczosci 1600x1280... :-?

Autor:  Ozzie [ 14 sty 2006, 15:00 ]
Tytuł: 

posoka napisał(a):
Wez ten screen troche zmniejsz, nie kazdy uzywa rozdzielczosci 1600x1280... :-?


Proszę nie bij. :(

Autor:  konrador [ 14 sty 2006, 17:29 ]
Tytuł: 

Wez ten screen troche zmniejsz, nie kazdy uzywa rozdzielczosci 1600x1280...

Wystarczy standardowa na dzisiejsze czasy 1280x1024.

Naszczescie druga postacia u mutantow udalo mi sie zakonczyc ta feralna misje bez wiekszych komplikacji. Ja mam bardzo podobny wozek, z tymi kolcami, farbka itp. Chcialem sobie kupic jakis nowy, ale drogie sa... Zalozylem klan (msg Conn ig).

Autor:  kapra L [ 14 sty 2006, 18:36 ]
Tytuł: 

mam kluczyk jezeli jest jeszcze ktos chetny to pisac

Autor:  Zychoo [ 14 sty 2006, 19:06 ]
Tytuł: 

Ja tez oddam kluczyk. Siedze w pracy caly weekend wiec nie pogram.

Autor:  Mirtul [ 14 sty 2006, 20:59 ]
Tytuł: 

Ja oddam dwa klucze - nie chce sie gra wlaczyc :( 18h sciagania i 2,6GB limitu w plecy ;/
To ze mam 512RAM moze byc przyczyna ?

Autor:  SwenG [ 14 sty 2006, 22:01 ]
Tytuł: 

A zrobiłeś check all files ?

Autor:  Keii [ 14 sty 2006, 22:54 ]
Tytuł: 

Cóż, imo gra ciekawa, ale faktycznie cholernie niestabilna =/

Autor:  zderzaq [ 14 sty 2006, 23:04 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Cóż, imo gra ciekawa, ale faktycznie cholernie niestabilna =/

Ta - już mi ze 3 razy zwisła :evil:
Cóż - beta.

btw - IG char: Morden (Demonizer), Biomek Terminator

Autor:  Keii [ 14 sty 2006, 23:08 ]
Tytuł: 

Jeśli do retaila wyeliminują te bugi to chyba się skuszę :>~

Autor:  konrador [ 15 sty 2006, 00:22 ]
Tytuł: 

To ze mam 512RAM moze byc przyczyna ?

Nie. Ale nawet na 1GB, w niektorych miejscach ledwo da sie jezdzic:<

EDIT: Tak czekam na up i sobie pomyslalem a'propos tej stabilnosci... Mi sie ani razu nie wywalila gra jeszcze. Raz chcialem alt tab na highway przy Tocado i po przejsciu do Win cos sie zapetlilo, zbiesilo i zwiesilo, a tak to do stabilnosci nie moge sie przyczepic... Co innego performance i glupie quest bugi, ktore powinny juz byc dawno usuniete :<

Autor:  Mirtul [ 15 sty 2006, 02:21 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
A zrobiłeś check all files ?

Nie zauwazylem wczesniej, ale juz zrobilem, sciagnal sie jeden plik i dziala ^^
Nadal oddam jeden klucz.

Autor:  SwenG [ 15 sty 2006, 05:31 ]
Tytuł: 

Z tymi respawnami to we wszystkich rasach są. U ludzi też jest taka misja, że dużego robala trzeba utłuc. Czekaliśmy z całym konwojem (chyba z 8 osób) ponad godzinę na respawn i nic.
Jakby co to moja postać - Sweene (bounty hunter).

Autor:  Keii [ 15 sty 2006, 10:44 ]
Tytuł: 

U mnie gra wykrzaczyła się bez żadnego powodu - co do procesów jadących aktualnie w windzie, były tam jedynie wymagane do działania systemu.
Human Commando - Keii

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team