MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

dungeons and dragons online EU beta kluczyki!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17884
Strona 4 z 4

Autor:  Yahzon [ 6 lut 2006, 19:16 ]
Tytuł: 

Co do rogue to zależy jak jest z wkładaniem sneak w grze. Na razie z tego co widziałem, to były gluty, mechanicznie pieski i undead, czyli pełna gama mobów na sneak z natury odpornych. Jednak trochę złodzieji i koboldów było. Gdyby wiedziec jak dokładnie jest tutaj z flankowaniem celu przez wojów i rogue, albo jak ze sneak we flankowany cel bronią strzelecką to byłoby wiadomo jak grać rogue. Wtedy wojownik by atakował cel frontalnie a rogue co rusz sneak z flanki zadając duży dmg. Niezauważyłem również finty i bluff, które w papierkowej nieraz pozwalały mi pokazać wojownikom, że ten rapier w rekach mojego wymuskanego Sembijczyka nie jest li tylko zabawką. Szczerze jednak przedewszystkim to nie wiem do kogo kierowane jest DDO jako klienta. To w zasadzie CRPG najzwyklejszy, tyle że z opcją gry multiplay i karczmami funkcjonującymi jako czaty :lol: . Nie wydaje się być skierowany więc do graczy w klasyczne MMO. Również gracze w dnd moga się poczuć dziwnie, primo jednym z gorszych i biedniejszych settingów (Eberron), zamiast bogatszych Forgotten Realms, secundo dużą ilością zmian w mechanice (Spell pointy, dziwne featy, działanie tarcz wzięte z Unearthed Arcana). Również klasyczni rpg-owcy wolą spotkać się raz w tygodniu na papierkowego rpg, niż grać na kompie :wink: . Gra byłaby dla mnie zakupem w ślepo, gdyby nie abonament, który tutaj, w tej formule rozrywki wydaje mi się nie na miejscu.

Autor:  Mendol [ 6 lut 2006, 19:21 ]
Tytuł: 

Jak na razie pnp graczon d&d sie w wiekszosci podoba. Zamiast jezdzic iles tam kilometrow do znajomych na sesje moga ja sobie zrobic online.

Nie ma flankowania jako takiego. Turbine opisalo to zagadnienie wyjasniajac ze gdyby server mial obliczac uwarunkowania za kazdym razem to nie bardzo sobie to wyobrazaja. Z tego co napisali wynika ze zawsze masz flank bonus w momencie kiedy mob nie atakuje ciebie lecz inna osobe. I jest to nawet niezle rozwiazanie.

A to do kogo jest skierowana gra zalezy od samego gracza. Jesli grasz ze znajomymi potrafiacymi wczuc sie w role to masz full fun. W zadnym mmorpg nie widzialem tak dobrze zrobionych i przemyslanych questow.
Niby dungeony i moby podobne a jednak za kazdym razem jest troche inaczej.
Klasyczni rpgowcy tez graja w DDO i doceniaja to co zostalo zrobione. A trzeba sie pogodzic z tym ze nie da sie calkowicie przeniesc wyobrazni ludzkiej na maszyne. Ale za to mozna docenic w miare udane proby.
Features nie sa dziwne za to niektore enchantments tak ale to tez Turbine wyjasnilo. Takze nie jest to tak ze ich pomysly wziely sie z dupy lecz maja praktyczne uzasadnienie.
Gram w rpgi od 15 lat i DDO jak najbardziej mi odpowiada.
Reszcie nie musi ;-p

Ot wsio

Autor:  krzyk [ 6 lut 2006, 20:41 ]
Tytuł: 

Gram w papierowe rpg od ponad 10 lat i w mmorpg tez troche siedze i gra mnie przekonuje do tego zeby kupic i placic :>

juz.

Autor:  Akh [ 7 lut 2006, 12:37 ]
Tytuł: 

To i ja doloze swoje 12 lat doswiadczenia i powiem, ze gra przekonuje mnie jak najbardziej.

Autor:  Mendol [ 7 lut 2006, 12:42 ]
Tytuł: 

No i prosze jak sie milutko i przytulnie zrobilo ;-p

Autor:  Teo [ 7 lut 2006, 13:46 ]
Tytuł: 

Sciagalem 6 godzin ten plik z fileplanet ich managerem, wszystko fajnie i pieknie ale na 95% przerwalo i mam napis zeby w przyszlosci uniknac takich przypadkow musze kupic u nich konto, wiec zostalem z samym cd-key i chyba bede czekal zeby sobie pograc dopiero jak kupie wersje pudelkowa :(

Autor:  Yahzon [ 7 lut 2006, 15:22 ]
Tytuł: 

Pograłem trochę dłużej i zaczynam w tym widzieć pewien potencjał. Ale nadal niektóre zmiany w mechanice DnD mnie rażą. Ale z drugiej strony, mnie jako MG z 12 letnim stażem raziły zmiany w Neverwinter Nights nawet :wink: . Jednak zdaża sie tutaj minimalny rpg (choć w większości przypadków jedyne co uświadczam to lol, po zarzuceniu tekstu) oraz questy są w miarę fajne (ale jednak do Thunderhead Keep, czy choćby Defend of the Norther Wall któremukolwiek narazie daleko).
Gra jest bardzo fajna, jak w retail dopracują płynnośc i ładowanie z serwera to będzie jeszcze lepsza. Jednak na retail się nie skuszę, nie jest w stanie przebić pvp jakie oferuje mi GW, a na dwie gry nie znajdę czasu.

Autor:  Mendol [ 7 lut 2006, 16:24 ]
Tytuł: 

Bo DDO to nie jest pvp. Tylko rpg.
Poza tym po co porownujesz znowu?
Dwie rozne gry ktore maja rozne zalozenia.
Poza tym pvp jest fun w daocu. A nie w gw w ktorym pvp imo jest beznadziejne jednak.
A jak cie cos razi to sobie kup okulary przeciwsloneczne.
Albo sam zrob gre w ktorej wszystko bedzie idealne.
Jak na razie nie jest to mozliwe wiec cieszmy sie tym co mamy.

Ot wsio

Autor:  konrador [ 8 lut 2006, 00:19 ]
Tytuł: 

A jak cie cos razi to sobie kup okulary przeciwsloneczne.

Widze, ze potrafisz podyskutowac :)


Albo sam zrob gre w ktorej wszystko bedzie idealne.

Czyli wedlug ciebie nie powinnismy miec prawa oceniania filmow/gry aktorskiej, poki sami jednego nie wyrezyserujemy/nie zagramy w nim itd. gg u

Autor:  Mendol [ 8 lut 2006, 10:39 ]
Tytuł: 

Dyskutowac? Na razie sie skupiles na krytykowaniu po zrobieniu pewnie pierwszych 3-4 questow. Takze nie za bardzo jest o czym dyskutowac :-)
Nie nie musimy sami rezyserowac. Ale o ile inni staraja sie zauwazyc plusy i minusy to tobie jakos to nie idzie. Nie dziw sie wiec ze reakcja jest jaka jest.
Anyway jak zwykle wybor nalezy do Ciebie czy bedziesz gral czy nie.
Mnie to naprawde nie interesuje :-)

Autor:  tomugeen [ 8 lut 2006, 12:11 ]
Tytuł: 

W zasadzie moge sie sie w tej grze przypieprzyc do jednej rzeczy. Najwieksza zaleta, czyli klimat, oddanie Dn,D, trudnosc misji i poleganie na zgranej druzynie ktora sie nie spieszy podowuje sytuacje, gdzie poza static party zlozonym ze znajomych ciezko jest czerpac przyjemnosc z gry.
Z moimi roznymi godzinami grania czesto czekalem na kogos, lapalem randomow lecacych przed siebie (to raczej urok bety) lub po prostu sie nudzilem.
Granie z kims obcym, nawet dobrym, to jakies 30% tego co ze "swoimi".

hint: jezeli szukac randomow, to tylko w tawernach osobiscie. Najlepsze takie party trafialem wlasnie gdy chat servery nie dzialaly i ludzie umawiali sie bezposrednio w gospodzie, co beda dalej robic.

PS. Powhinowalbym na niedostatki systemu magii po przejsciu w real time, ale to raczej prywatne odczucia.
Gra imho swietna, ale logujac sie o 8 rano na godzinke mozna conajwyzej reagenty pooddawac.

Autor:  SniperX [ 8 lut 2006, 12:44 ]
Tytuł: 

dlatego w DDO warto zrobic jedna wielka polska gildie, zeby dalo sie organizowac lepsze party :) oczywiscie jeno klimatyczni gracze :P

Autor:  Mendol [ 8 lut 2006, 13:42 ]
Tytuł: 

Ja spasuje z polska gildia i polskimi graczami. Po paru "przygodach" w mmorpg z Polakami znalazlem 6 z ktorymi gra sie naprawde fajnie, klimatycznie i bez pospiechu :-)
Ale zycze szczescia :-)

tomugeen:
na tym polega niestety "urok" mmorpg. W wiekszosci z nich prawdziwa przyjemnosc czerpiesz gdy grasz ze znajomymi, chociaz i tak przyznam ze w DDO mialem dosc czesto szczescie grac z fajnymi ludzmi.

Autor:  konrador [ 8 lut 2006, 20:05 ]
Tytuł: 

Dyskutowac? Na razie sie skupiles na krytykowaniu po zrobieniu pewnie pierwszych 3-4 questow.

Ja nic nie krytykowalem. Mi sie gra nawet podoba mimo instance'owania.

Autor:  Kassei [ 8 lut 2006, 23:51 ]
Tytuł: 

My narazie mamy Elfie commando :] Nawet fajnie się gra, ale przydałby się tanker albo healer, bo w dwójkę czasem trudno wyrobić :har:

Autor:  gloom [ 18 lut 2006, 14:33 ]
Tytuł: 

Jesli ktos ma cd key ktory bym mogl uzyc to bym prosil o przeslanie na pm


dzieki

Autor:  zaboleq [ 23 lut 2006, 17:05 ]
Tytuł: 

Wlasnie jest jeszcze jakis sposob zeby pograc sobie w D&D???

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team