MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Konkurencja nie śpi - Gry ktore beda mogly konkurowac z WoW'
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=18191
Strona 4 z 5

Autor:  SniperX [ 22 lut 2006, 19:04 ]
Tytuł: 

updatnolem dla porownania z orginalem :P jak mozemy zaobserwowac jest to idealne odwzorowanie wnetrza statku typu Galaxy, autorzy nie moga znowu na duzo sobie pozowlic z wymyslaniem nowosci jesli chodzi o wnetrze :) invencja beda mogli sie wykazać przy nowych statkach, bo takowe powstana (akcja STO umiejscowiona jest 20 lat po wydarzeniach w ostatnim filmie z serii Star Trek - Nemezis)

Autor:  mihn [ 22 lut 2006, 22:15 ]
Tytuł: 

yawn.
DDO - gra dobra jeżeli masz stała ekipę z która mozesz grac codziennie. inaczej sensu nie ma.
RF Online - Lineage2 z dodanym SciFi = nie dziękuje. :-)
Jedyna gra MMOG która mnie zachwyciła był Neocron :-) ale to dawno i nieprawda. :P
Szkoda że nie zrobią jakiegoś dobrego MMOG w świecie SciFi.
Przynajmniej ja nic nie widziałem ciekawego. :/

Autor:  Teo [ 25 lut 2006, 19:23 ]
Tytuł: 

Ciekawe czy z DnL cos dobrego wyjdzie i co najwazniejsze kiedy, a to na co czekam najbardziej ( nie znajac zadnych szczegolow o grze ) to LOTR, ktory jak narazie tylko po skrenach i klimacie zacheca, ale kiedy to wejdzie to nie mam pojecia :(
Ciekawe czy DDO nie jest poligonem dla LOTR :)

Autor:  sykko [ 28 lut 2006, 18:54 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Ciekawe czy z DnL cos dobrego wyjdzie i co najwazniejsze kiedy


na mmorpg.com jest informacja ze 1 kwietnia 2006. Sama gra zapowiada sie ciekawie, moze grafika nie wciska w fotel ale pewne rozwiazania sa bardzo interesujace, wklejam dla ciekawych i leniwych ze strony Dark & Light :

-------------------------------------------
- Discover the first unique MMORPG world:

* No zones, no loading time, all Dark and Light players within the same world
* A complete, original and easy-to-use automated transportation and warp system
* A medieval world of 15 000-square-mile of land (not including seas)
* A strong emphasis on immersion thanks to a horizon view up to a distance of 30 miles away.
* Fly in the air without restrictions with your own dragon, glider and parachute
* Choose to explore whenever you want, no need to fight on a daily basis.
* Hot spot management system: wherever you are in the huge world of DnL™ , you can call for or be asked for help to conquest, fight, defend.


- Experience an unprecedented immersive environment :

* Dynamic and unique weather management: a DnL™ day is 84 minutes...take time to watch sunrises, sunsets, the Milky Way and constellations!
* 480 days per year, with 4 seasons: real-time weather changes from snow to rain, to beautiful sunshine.
* One sun, two moons and a constellation management system that changes according to the time of the year, and has influences upon crafting!
* Global ecosystem: some monsters feed upon others, crop fields grow according to the seasons…
* Original soundtrack : more than 12 music tracks, 1h30 of captivating music


- A new medieval fantasy MMORPG where game design led to strong requirements: a game with a long lifespan, and advanced management options

* An immediate sensation of freedom thanks to the unique world
* Entirely dedicated to evolve according to gamers in-game decisions and strategies: DnL™ game rules will allow gamers to manage their own DnL™ storyline, create their own events to set their plans of conquest or fortresses attacks.
* Six main game-play systems devoted to perpetual evolution through gamers’ actions
* Fortress attacks governed by an open time-line per realm
* Warrior NPCs you may hire to fight for you
* Choose the Bandit Mode; become a soldier of fortune with an enhanced experience, but many risks at hand!
* A deep storyline that allows rich and varied game options and opportunities
* A Game-mastering team in five languages entirely dedicated to enhancing the role of players in a truly interactive scenario: English, French, German, Spanish and Italian


- Master DnL™ while experiencing two evolving axies for every character: combat and social:

* Choose whether you wish to specialize or not, in harmony with skill trees for every character
* Rich career paths: choose between specialization and versatility
* A political organization that allows you to become a lord, baron, count, duke, and even the king, by bargaining, negotiating… and being smart!
* Trade skills and jobs are set up to allow you to develop your character without having to fight on a daily basis
* A new resource discovery process
* The combat system allows you to assault a fortress or to besiege sources of mana


- Introducing a deep and addictive storyline

* 13 realms: three non-PvP kingdoms, ten kingdoms to conquer (PvP allowed)
* 12 races, 14 classes, 27 equipment slots per character and many specific slots per skill
* The Gods’ history and characteristics are the roots of the Dark and Light universe. They create their race’s respective background and, according to Human beliefs, they influence races actions and choices, both in combat and craft


- Technical features

* 300 000 polygons rendered per frame for the landscape, thanks to the exclusive Mafate™ 2.0 engine
* EAX™ support and 7.1 compatible
* Tree rendering enhanced by Bionatics™ technology
------------------------------------------------
Pozdrawiam

Autor:  konrador [ 28 lut 2006, 19:37 ]
Tytuł: 

Tak, tak. A w niusach nadal dostepny jest caly duzy topic nt. DnL, tych wszystkich featuresow, wspanialego dzwieku itp. Do premiery miesiac-dwa, a od wyjscia SoG zmienilo sie niewiele - 2-4 niewielkie patche? Nie wiem, na co te francuziki licza, ale kaske za pre-ordery juz maja - wp.

Autor:  MagPS [ 28 lut 2006, 21:30 ]
Tytuł: 

Zapisy na bete Warhammer Online :wink:

Autor:  TooRtleS [ 28 lut 2006, 22:57 ]
Tytuł: 

Zapisałem sie na te beta testy, ale cos widze ze nikłe szanse sa jezeli losuja 5 osób, szkoda bo chcialem sprobowac :har:

Autor:  Relict [ 28 lut 2006, 23:18 ]
Tytuł: 

TooRtleS napisał(a):
Zapisałem sie na te beta testy, ale cos widze ze nikłe szanse sa jezeli losuja 5 osób, szkoda bo chcialem sprobowac :har:


Nom ja też sie zapisałem ale szanse jak wpomniałeś sątu nikłe ehh a moze sie uda a moze nie .... FAK . :-? :o :o :wtf:

Autor:  MagPS [ 28 lut 2006, 23:19 ]
Tytuł: 

TooRtleS napisał(a):
Zapisałem sie na te beta testy, ale cos widze ze nikłe szanse sa jezeli losuja 5 osób, szkoda bo chcialem sprobowac :har:


ale przeciez losuja co miesiac wiec bez obaw...moze w roku 2091 sie uda ze i nas wylosuja :o :wink:

Autor:  Relict [ 28 lut 2006, 23:21 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
TooRtleS napisał(a):
Zapisałem sie na te beta testy, ale cos widze ze nikłe szanse sa jezeli losuja 5 osób, szkoda bo chcialem sprobowac :har:


ale przeciez losuja co miesiac wiec bez obaw...moze w roku 2091 sie uda ze i nas wylosuja :o :wink:
]


taaaa .. :-? :-? jak wogle dorzyjemy tego roku :D a jak i nawet to bedziemy juz ( wiekszosc z nas ) już po setce ... :har:

Autor:  MagPS [ 28 lut 2006, 23:23 ]
Tytuł: 

@up
true...przeciez gdyby zamiast 5(sic!) byloby 1000 to i tak nie byloby az tak duzo...

Autor:  konrador [ 28 lut 2006, 23:43 ]
Tytuł: 

a jak i nawet to bedziemy juz ( wiekszosc z nas ) już po setce ...

Ty chyba jeszcze nie.

Autor:  xyz [ 3 mar 2006, 15:48 ]
Tytuł: 

Nikt nie wspomina o Age of Conan od Funcomu?

Doświadczenie mają ogromne, AO przy wszystkich jej wadach jest grą wymagającą, skomplikowaną i długoterminową. Pierwsze trailery pokazują że na pewno nie będzie to kolejny wylizany cukierkowy produkt z koreańskiej fabryki, tylko mroczna, brutalna i realistyczna gra. Patent z rozgrywką SP do pewnego lvl jest całkiem ciekawy, a PVP zapowiada się niesamowicie.

Autor:  Alekde [ 3 mar 2006, 18:39 ]
Tytuł: 

Dokładnie :)

Moje typy na potencjalnego zabójcę WoW’a

1) Warhammer online (no jeśli wyjdzie i nie pokona WoW to ja nie wiem, było by to dla mnie zaskoczenie szczególnie po ludziach którzy zrobili DAOC
2) Age of Conan – prawda jest taka że gra z opisów ma się prezentować doskonale
3) Dungeons and Dragons – jak dla mnie WoW już skasował

Po tym ostatnim już widzę oburzenie wielu ludzi. Powiem tak WoW był super ale się maksymalnie mi znudził i nie wiem czy przez samą grę która wyglądała jak wysmoktana landrynka przez bezzębną babcie, czy też przez mega ilość kidsów – po prostu nie było alternatywy a teraz jest DDO i mimo że do mmorpg prawdziwego z mmorpgowymi założeniami mu brakuje to jednak jak ktoś to porównuje do GW to congratulations !! :XD

Autor:  Teo [ 3 mar 2006, 21:04 ]
Tytuł: 

Ja mysle ze Warhammer Online moze byc konkurencja ale czy pokona WoW to trudno pisac nie znajac gry, ciekawie tez wygladaj plotki o LOTR Online i Star Trek Online, no ale jak tu cos pisac nie znajac gry, fakt jest taki ze WoW dorobil sie juz tak gigantycznie roznych dodatkow w samej grze i tak jest rozbudowany ze jesli wejdzie jakas nowa gra to na start musi zaoferowac podobne "wielkosci", a to moze byc trudne.
D&D nie pobije WoW-a z tej przyczyny ze jest skierowany tylko jednej grupy ludzi, a WoW pozwala na gre w roznych mozliwosciach.
Co do podobienstw to nie da sie ukryc bo jesli Codemaster chce konkurowac to musi wydawac tytuly takie by odbierac graczy, ja mysle ze D&D odbierze z GW i WoW troszke, RF Online z Lineage i WoW tez troszke, teraz pora na cos kolejnego :)

EDIT >> wlasnie sie dowiedzialem ze to co moze konkurowac z WoW to LoTR Online bo wydawca w europie bedzie tez Codemaster, wiec trzymam kciuki bo to chyba bedzie to co obali WoW-a

Autor:  Serhaud [ 3 mar 2006, 22:00 ]
Tytuł: 

mmo na ktory czekam to wlasnie niedawno wspomniany "age of conan".
no nie powiem ta gierka bedzie konkretna, jesli autorom uda sie wszystko zrobic tak jak planowali, np: funkom zapowiadal wprowadzenie nowego, rewolucyjnego systemu walki "real combat", chodzi o to, ze nie bedziemy juz klikac na potworka czy gracz i patrzec jak nasza postac go leje, tylko bedziemy mogli wybierac, ktora czesc ciala chcemy zaatakowac, itp.
tak jak juz bylo wspomniane w tym mmo bedzie bardzo ladna ale zarazem mroczna gierka.
planowo ma wyjsc w maju tego roku.

Autor:  konrador [ 4 mar 2006, 20:18 ]
Tytuł: 

3) Dungeons and Dragons – jak dla mnie WoW już skasował

Jak mowimy o grach nie-mmo, to Simsy tez ''skasowaly'' wowa.

Autor:  krzyk [ 4 mar 2006, 20:43 ]
Tytuł: 

Z waszymi glowami jest taki problem ze oczekujecie na gre idealna :>

juz.

Autor:  eagleeyes [ 4 mar 2006, 21:32 ]
Tytuł: 

Cytuj:
wlasnie sie dowiedzialem ze to co moze konkurowac z WoW to LoTR Online bo wydawca w europie bedzie tez Codemaster, wiec trzymam kciuki bo to chyba bedzie to co obali WoW-a


Z tego co pamiętam z dawnych, bardzo dawnych czasów to LOTR online miałbyć PvE i nie było w nim mowy nawet o PvP. Czy cos sie zmieniło?
( pamietam jak na forum się dziwiłem bo to swietny materiał na swietny
chociazby RvR, odpisali że nie ma mowy o jakimkolwiek PvP-style). W takim układzie byłby on konkurencja dla eq a nie wow-a.
Konkurencja wowa? hmm - obecnie RF - online ze wzgledu na PvP -imho.

Autor:  Teo [ 4 mar 2006, 22:05 ]
Tytuł: 

Mi chodzi nie tylko o jakis sam kawałek gry tylko ogolnie, LoTR z zapowiedzi wyglada na to ze bedzie olbrzymi i bedzie dawał mozliwosci roznego rodzaju gry jak to jest teraz w WoW, zreszta co duzo pisac jak sam producent czy wydawca nie wie jeszcze nic konkretnego :)

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team