Ludzie nie doceniaja juz prostych i pieknych gierek ktore sa bardziej interaktywne i wymagaja wiecej player skill niz obecne mmorgi dlatego od 7 lat gramw Uo;] a to przyklady np :
Arcanum - polecam : bardzo duza wolnosc wyborow (mozliwosc action/atack zawsze), wmiare rozsadny player skill init (real time timing, szkoły magii), ciekawy system budowania postaci, zblizone do fallout , troche slabe dialogi (ale dosc zabawne), ciekawa fabuła
Balldur's polecam- dosc duza wolnosc wyborów , spory player skill init szczególnie taktyczny(jest disturb czarow , timing w real action,rozbudowane sekwencje czarow)rozwinieta fabula ale dosc liniowa. Dobrze zaprojektowane lokacje (duzo niespodzianek) <--glowny atut
diablo 1 on battle net : fabula mierna- to prehistoryczna gra,system rozwoju przez lvle (brak skilli , zdobywanie itemow, lvli, poziomy czarów na +) atuty :spory player skill init (real time timing,timing hitow spelli, laga hehe) Atuty
vE moze byc ciekawe w co-operatives, Swietne narzedzenie do pvp.
Fallout -polecam: Bardzo duza wolnosc wyborów(rozbudowane action/atack/use on ,znane z przygodowek,najmniej liniowa fabuła ever made tu akurat calkowite przeciwienstwo przygodowek)Skill gain przez uzywanie skilla / item used/i przez lvl gain najlepszy do tej pory z singleplayer rpg system rozwoju)
Przecietny player skill init, Fenomenalne dialogi +, dobrze rozwinieta fabuła, system fame/karma , Gra zapamietuje relacje/ podjete działania wobec roznych grup społecznych , random events.
Głownymi atutami Fallouta jest: wolnosc wyborów i dialogi
Jezeli te atuty zostana zachowane w Fallout mmorpg gra ma szanse na spory sukces (niestety , nie zanosi sie na to)
Fallout mmorpg to marzenie kazdego wielbiciela Fallout.