Maraquaya napisał(a):
Nie SIMSów.
Ale marzy mi się, że kiedyś powstanie gra MMORPG, w której będzie można robić wiele więcej rzeczy niż tylko łoić chordy mobów, aby skoczyć na wyższy level. Taka gra, której akcja rozpościera się na wielu płaszczyznach (exp, PvP, PvE, ekonomia, housing, crafting, handel, podróże, zdobywanie fashion wear, siege, eventy, konwojowanie supportu miast/karawan, gildie, życie towarzyskie, itp.).
Ktoś poświęci się np. budowaniu domów, ktoś będzie kowalem. I aby zdobyć EXPa kowalem, nie trzeba będzie walczyć, a np. craftować (a może i samemu obmyślać przepisy) nowe przedmioty?
Wojownik zdobędzie nowe umiejętności w akademii, a "w polu" podszkoli ich skuteczność.
Mag nowych zdolności będzie cię uczył w skupieniu w zacisznym miejscu, kombinując z magią, łącząc czary które już umie aby coś nowego wymyśleć, coś potężniejszego.
Niech taka gra przypomina bardziej realia fantasy, a nie Hack'n'slash.
No i niech każda postać będzie inna, w zależności od tego w którą stronę pójdzie gracz. A nie jak w Lineage 2, że każdy Sorceror na 75 lvl ma ten sam zestaw czarów i w dodatku wszystkie na identycznych poziomach.
Czekasz na DFO, ale mozesz sie troche zawiesc, dlugo bedziesz czekal