konrador napisał(a):
Hmm, to wszystko zalezy od klasy, jaka bron ile dmg zadaje. Przewaznie trzeba paru strzalow, nie ma uber fast zabijania, chyba ze wpadniemy w zasadzke demomana z rozstawionymi minami, tylko czekajacego, zeby je wszystkie detonowac, albo wejdziemy jakas weak klasa na przeciwko upgradnietego dzialka. Najbardziej bezuzyteczny w walce jest medyk. W zasadzie nadaje sie tylko i wylacznie do healowania, bo nikogo, kto potrafi w miare grac, dzialkiem wypluwajacym strzykawki (w przypadku ktorego rzeczywiscie potrzebujesz paru magazynkow) nie zabijesz.
Sniper robi one shot kille przy strzalach w glowe, ale tez nie jestem pewien czy dotyczy to wszystkich klas. Nie sprawdzalem nawet, bo nigdy nie gram sniperami.
postacie podzielone sa na 9 klas - offence, defence i support bodajze. kazda klasa ma rozna ilosc hp + zadaje rozny rodzaj dmg i ma inna predkosc poruszania - sniper wiekszosc klas rozwali headshotem,ale na Heavy'ego (najwiecej hp, chodzi z minigunem) jeden hs nie wystarczy
Pyro (miotacz ognia) wymiata przy walce "prawie,ze w zwarciu", ale jest bezuzyteczny na odleglosc, scout'em fajnie sie ucieka przed pociskami przeciwnikow (+wybicie w powietrzu wymiata) i tez sie da zabic praktycznie kazdego
kazda klasa gra sie inaczej (nawet milosnicy rogali z WOWa znajda tutaj cos dla siebie - spy) i tyle chyba mozna o tym wszystkim powiedziec
