MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Xbox 360
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=31593
Strona 4 z 147

Autor:  exodus [ 13 lis 2008, 21:50 ]
Tytuł: 

Motopompa napisał(a):
m1sza napisał(a):
Najnowszy Final będzie przecież na X360.

Kiedys czytalem, ze na stronie nvidii pojawila sie informacja o FF 13 na PC.Ktos wie na czym stanelo ? ;d


Na tym ze japsy to chamy bo mimo ze glowny build jest robiony na PC to ta wersja nie zostanie wydana bo nie.

Mendol napisał(a):
a jak juz sie klocilismy wczesniej, roznica miedzy x360 a ps3 wyjdzie za rok/dwa. zreszta juz niedlugo pokaza sie tytuly na ps3, ktore wykorzystaja troche 'mocy' konsoli sony.


Taaaa... Nawet jesli wierzysz w te bajki to cala rewolucja ograniczy sie do paru tytulow max.
Imo jedyny sensowny argument zeby kupic ps3 to blu-ray, jak ktos nie korzysta to nie widze wiekszego sensu zeby tyle kasy na konsole wydac.
Chyba ze mnie jeszcze dupa boli po tym jak mnie nintendo wyruchalo gamecubem i jestem uczulony na przeplacanie.
Pozatym po powstrzymaniu pawia (profesjonalne dziennikarstwo ftw) i obejrzeniu wywiadow z przedstawicielami obu firm w polsce raczej spokojne mozna stwierdzic ze nasz oddzial sony jest bardziej waleczny niz ms.

Autor:  Aldatha [ 13 lis 2008, 22:22 ]
Tytuł: 

FF 13 ma byc na xboxie ale zaczna go robic po premierze na ps3 , zdazysz sie znudzic ta gra na ps3 zanim to nastapi

pozatym FF Versus ma byc ps3 only

Autor:  exodus [ 13 lis 2008, 22:34 ]
Tytuł: 

A znudzic sie RPGiem po japonsku nie bedzie trudno, nie?
Angielska wersja bedzie rownoczesnie wydana na obie konsole, w JP nie bedzie wogole wersji na x360.

Autor:  Mendol [ 13 lis 2008, 22:36 ]
Tytuł: 

znudzic sie ff? znudzic sie dobrym jrpg? hehehe, dobre :-)
do zabawnych sie nadaje.

Autor:  Motopompa [ 13 lis 2008, 22:39 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
znudzic sie ff? znudzic sie dobrym jrpg? hehehe, dobre :-)
do zabawnych sie nadaje.

storyline based game czyli do przejscia raz, moze po jakims czasie znowu.

Autor:  Mendol [ 13 lis 2008, 22:50 ]
Tytuł: 

nu. a to ledwo jakies 80h gry ;-)
w przypadku ff moze byc i wiecej :-)

Autor:  Shadhun [ 13 lis 2008, 23:12 ]
Tytuł: 

FF-y to gry w które gra sie po pół roku.

True story.

FF 6 7 8 i 10 to dzieła sztuki jeśli chodzi o crpgi. Nie wiem jak 12, niestety nie grałem.

A ja bym chciał remake suikodena 2 :( Albo chrono crossa.

Autor:  kamilus [ 14 lis 2008, 00:30 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Nie wiem jak 12, niestety nie grałem.

Bardzo dobra. Może nie tak jak 6 czy 7, ale na wyższym poziomie niż 10.

exodus napisał(a):
Na tym ze japsy to chamy bo mimo ze glowny build jest robiony na PC to ta wersja nie zostanie wydana bo nie.

Pewnie byś chciał żeby pisali na ps3 co?
Scenerię niech też projektują na ps3, a jakże. Bo to taka świetna jednostka do pracy.
Łykasz plotki o działaniu FF13 na PC niczym A.Jolie semen.
Problemy związane z FF7/FF8 już wystarczająco zraziły kwadratowych do pracy nad wersjami dla blaszaków.

Autor:  exodus [ 14 lis 2008, 02:26 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Shadhun napisał(a):
Nie wiem jak 12, niestety nie grałem.

Bardzo dobra. Może nie tak jak 6 czy 7, ale na wyższym poziomie niż 10.

exodus napisał(a):
Na tym ze japsy to chamy bo mimo ze glowny build jest robiony na PC to ta wersja nie zostanie wydana bo nie.

Pewnie byś chciał żeby pisali na ps3 co?
Scenerię niech też projektują na ps3, a jakże. Bo to taka świetna jednostka do pracy.
Łykasz plotki o działaniu FF13 na PC niczym A.Jolie semen.
Problemy związane z FF7/FF8 już wystarczająco zraziły kwadratowych do pracy nad wersjami dla blaszaków.


Najpierw zdobadz jakas konkretna wiedze o kodowaniu gier potem wroc ze mnie szydzic.

Pozatym latwo wygooglowac:
"[Final Fantasy XIII] is being built on PC, where it's actually functional," producer Yoshinori Kitase said Square Enix's E3 press conference, according to Nvidia's Nzone. "We're still focusing on making it work on PS3, so it's difficult to know how long the process of taking it to 360 will take."

Autor:  kamilus [ 14 lis 2008, 02:48 ]
Tytuł: 

exodus napisał(a):
Najpierw zdobadz jakas konkretna wiedze o kodowaniu gier potem wroc ze mnie szydzic.

Jakąś dość konkretną posiadam.

Cytuj:
"[Final Fantasy XIII] is being built on PC, where it's actually functional," producer Yoshinori Kitase said Square Enix's E3 press conference, according to Nvidia's Nzone. "We're still focusing on making it work on PS3, so it's difficult to know how long the process of taking it to 360 will take."

Próbowałeś kiedyś coś pisać kiedyś na inną platformę sprzętową? Nie jest wielkim problemem napisać coś pod konkretną platformę sprzętową. Problemem jest dostosowanie tego tak, aby działało na każdym gównie.

Tak naprawdę interfejsy są wąskim gardłem w cyklu developerskim i dlatego najbardziej złożone technicznie produkcje wydawane są na konsole, gdzie autor wie, pod dokładnie jakim sprzętem produkt będzie uruchamiany.

Każda część FF wyciskała wszystko co możliwe z platform na jakie była projektowana. Dlatego też wersje PC miały tyle problemów. A bo Voodoo 2 to już nie Voodoo, Voodoo Banshee ma nieco inne odwołania. Karty Nvidii wówczas też działały różnie, dźwięk został wydany w wersji na wirtualne maszyny.

Obstawiam, że to niefortunne zdanie, iż gra funkcjonuje na maszynach developerskich oznacza właśnie nie mniej, nie więcej niż to, że bieżące etapy produkcji, projektowania uruchamiane są na ściśle dedykowanych maszynach - korzystając z właściwości wirtualizacji. Póki co nie słyszałem o żadnym frameworku, który byłby zgodny z architekturą x86, cell i xenonami. PC to bardzo szerokie pojęcie i nie masz nawet pojęcia pod jakim systemem operacyjnym to chodzi / jest emulowane / wirtualizowane.
PS3 posiada na pokładzie GPU od Nvidii więc nie widzę problemu w tym, aby maszyny developerskie korzystały z kart opartych na tym konkretnym układzie (który może być zbliżony architekturą do tych ogólnie dostępnych, ale nie musi wcale być kompatybilny - szczególnie, że projektowany był pod konkretne zamówienie Sony).

Autor:  exodus [ 14 lis 2008, 08:08 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
* ciach *


Jezeli chodzi o ich stare konwersje to przeciez zupelnie inna para kaloszy.
Mamy 2008 rok i porownywanie do sytuacji jaka miala miejsce 10 lat temu jest malo trafne.

Przede wszystkim 10 lat temu nie istnialy platform independent silniki, dzisiaj to norma, prawie wszystkie bardziej popularne technologie dzialaja w ten sposob.
Skoro nie slyszales o takich rozwiazaniach to podam pare przykadow: Unreal Engine 3, id tech 5, XNA.
Dalej piszesz o maszynach developerskich, nie ma sensu z nich korzystac poza kodem unikalnym dla platformy bo to tylko zwieksza koszty i jest strata czasu. A gry sie tak rozrosly ze kodu do renderowania czy jakiegokolwiek zadania ktore musi byc zoptymalizowane jest proporcjonalnie coraz mniej.
Najwieksza korzyscia jest brak potencjalnych zastojow spowodowanych nieprzewidzianymi problemami ktore moga byc rozwiazywane w tle przez grupke koderow odpowiedzialnych za build na konsole a gra jest rozwijana spokojnie dalej.

A Yoshinori Kitase mial na mysli dokladnie to co powiedzial, maja dzialajacy build na PC. Oczywiscie istnieje szansa ze chcial stwierdzic 2 oczywiste fakty: ze devkity sa oparte na windowsie (tak jak kazdy devkit do wszystkich 3 ps) i ze gra faktycznie dziala (yay).

Ok, mozna sie jeszcze klocic ze przeciez oni to odpalaja na jakichs ustandaryzowanych monstrach i wydawanie gry pod jedna sluszna konfiguracje sprzetowa to pomylka. Ale znowu wystarczy slowo i pojawi sie 10 firm ktore sie tym zajmuja na co dzien, np GoW na pc nie byl robiony przez Epic tylko People Can Fly (Painkiller), Guitar Hero na pc bodajze przez Aspyr ktore zajmuje sie tylko i wylacznie portowaniem crapu itd.

Takze problem wcale nie tkwi w trudnosci wykonania dzialajacego produktu tylko w japonskiej mentalnosci i prawdopodobnie w przeswiadczeniu ze nie ma sensu.

Autor:  Mendol [ 14 lis 2008, 08:48 ]
Tytuł: 

sorry ale granie w ff na pc to jak granie w cod'a na konsoli.
pograc sie da, ale fun o 70% mniejszy.

Autor:  m1sza [ 14 lis 2008, 08:53 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
bo 360 juz sobie nie radzi ;-)
nie wyobrazam wiec sobie takiego uncharted na x'ie.
a jak juz sie klocilismy wczesniej, roznica miedzy x360 a ps3 wyjdzie za rok/dwa. zreszta juz niedlugo pokaza sie tytuly na ps3, ktore wykorzystaja troche 'mocy' konsoli sony.


O Mendol fanboj PS3 :D

Ja mam dwie konsolki i nie mam dylematów ani problemów ;)

Autor:  Mendol [ 14 lis 2008, 09:23 ]
Tytuł: 

kurwa. czy wy macie jakas manie przesladowcza z tym 'fanbojowaniem' ? ;-p stwierdzam fakt :-)

Autor:  kamilus [ 14 lis 2008, 13:38 ]
Tytuł: 

Devkity PS3 pracują pod kontrolą linuxa.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 14 lis 2008, 15:09 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
sorry ale granie w ff na pc to jak granie w cod'a na konsoli.
pograc sie da, ale fun o 70% mniejszy.

Dlaczego? Myslalem, ze zaleta jrpg jest swiat, fubala czy co tam jeszcze( w zadnego nie gralem) a nie sterowanie. :>
edit:@down kompa pod tv mozna podlaczyc

Autor:  Motopompa [ 14 lis 2008, 15:12 ]
Tytuł: 

O sterowanie chyba tez nie chodzi, w koncu mozna dokupic pada.
Moze o telewizor?

Autor:  iniside [ 14 lis 2008, 15:15 ]
Tytuł: 

Moze o TV a co za tym idzie wieksze literki w dialogach ?
W sumie tez nie czaje co za roznica..

Autor:  Vejitta [ 14 lis 2008, 15:29 ]
Tytuł: 

exodus napisał(a):
Takze problem wcale nie tkwi w trudnosci wykonania dzialajacego produktu tylko w japonskiej mentalnosci i prawdopodobnie w przeswiadczeniu ze nie ma sensu.

Bo nie ma :) Kiedy decydowano sie na konwersje FF7 i 8 na PC zarowno na rynku US jak i EU dominowaly pecety jako glowne zrodlo rozrywki elektronicznej. Dopiero nadchodzaca generacja konsol zapoczatkowala zmiany. Dzisiaj w zasadzie w wiekszosci gospodarstw domowych w ktorych gosci elektroniczna rozrywka istnieje i pecet i konsola.

Autor:  exodus [ 14 lis 2008, 21:21 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Devkity PS3 pracują pod kontrolą linuxa.


Tylko podczas uruchamiania kodu / debugowania, caly development odbywa sie na windowsie XP.

Obrazek
Obrazek

Tak jak w przypadku ps2:

Obrazek
Obrazek

Strona 4 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team