MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

T.E.R.A. - The Exiled Realm of Arborea
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32523
Strona 4 z 87

Autor:  joshe [ 14 mar 2010, 17:53 ]
Tytuł: 

Aldarius napisał(a):
Jak dla mnie takie pvp to jest gigantyczny plus dla tej gry. Mnie osobiscie cholernie nudza te systemy ktore sa oparte na walkach z cyklu "F1,F2,F3 i okazjonalnie F4", dlatego tez z reguly nie gram w poszczegolna gre dluzej niz miesiac. Przynajmniej pvp bedize teraz zywe i wymagalo prawdziwych zdolnosci od gracza i myslenia a nie tylko walenia tych samych kombinacji atakow cyklicznie. Szczerze mowiac to czekalem na taki system walki, jak dla mnie bomba i nie moge sie doczekac.


Możesz trochę dogłębniej wyjaśnić cynikowi, co jest w tym nowego poza dodaniem do schematu braku autoaima ?


Keii napisał(a):
Po Aionie obiecałem sobie nie mieć hype'a na żadną koreańską produkcję. A nuż coś pozytywnie mnie zaskoczy.


A przed aionem ? ;)

Autor:  Keii [ 14 mar 2010, 18:00 ]
Tytuł: 

Po RO/L2, a przed Aionem grałem krótko w parę darmówek, ale hype'a raczej na żaden z kMMO nie miałem o ile dobrze pamiętam.

Autor:  GumisPLL [ 15 mar 2010, 11:42 ]
Tytuł: 

Przestancie sie napalac .Aion tez mial byc hitem a jak skonczyl widac.

Autor:  joshe [ 15 mar 2010, 11:44 ]
Tytuł: 

ale przecież jest hitem, AoC też był - 750k sprzedanych egzemplarzy mówi same za siebie.
A to jak długo gry są hitami, to już nieistotne jeśli chodzi o mmorpg ;)

Autor:  GumisPLL [ 15 mar 2010, 11:48 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
ale przecież jest hitem, AoC też był - 750k sprzedanych egzemplarzy mówi same za siebie.
A to jak długo gry są hitami, to już nieistotne jeśli chodzi o mmorpg ;)


Tia , teraz sie utrzymuja z farmy i sprzedazy kont bogatym amerykanskim/zachodnio europejskim emokids.

Autor:  Undmeen [ 15 mar 2010, 21:02 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=euV92Arw7vc

Z takim combatem to bardzo chętnie pogrinduje :)

Autor:  Nyx [ 15 mar 2010, 22:27 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=GH6Q82JT ... re=related swieci sie bardziej niz AJON!

co jak co ale combat jest tutaj bardzo mocnym atutem http://www.youtube.com/watch?v=vAOyGf0bYE4

Autor:  kikas [ 15 mar 2010, 23:05 ]
Tytuł: 

Ładny combat, tylko szkoda że mobki po zabiciu od razu znikają, i pojawiają się instantowo na horyzoncie, powinni to zrobić płynniej.

Autor:  Nyx [ 15 mar 2010, 23:35 ]
Tytuł: 

Podsumownie cbt3

Cytuj:
Nadszedł czas na podsumowanie przez nas tego co zobaczyliśmy i jak oceniamy grę. Zabieramy się za to dopiero teraz ponieważ strona wymaga sporego poświęcenia swojego czasu którego nam zawsze brakuje

Startujemy:
Od samego porządku beta była dla mnie pechowa (co miało swoje odbicie na lvl postaci). Najpierw okazało się że beta startuje akurat gdy wyjechałem do Trójmiasta, po powrocie nie jednokrotnie przerwa w działaniu serwera odbywała się akurat gdy wracałem z pracy a serwery wstawały gdy ja do pracy musiałem jechać

Instalacja:
Nie jedną osobę beta może odstraszyć rozmiarem gry jaką trzeba ściągnąć. Gra przed instalacją waży 14giga a nie jest to wersja końcowa... po zainstalowaniu zajmuje 20giga i myślę że jest to duża przeszkoda dla osób z słabszym netem.
Pozytywną sprawą jest iż gra ściągała się pełną prędkością mimo zbliżającej się bety. Każdy z nowych updateów ściągał się równie szybko, co cieszy bo często już spotykaliśmy serwery które nie wytrzymywały naporu ludzi...

Odpalamy:
Laucher Tery działał kiepsko trzeba było odczekać kilka minut zanim się uruchomił, lecz przyczyną tego może być odległość w końcu to koreańska beta
Niestety po uruchomieniu się już lauchera okazało się że twórcy zdecydowali się na ochroną gry przez program Game Guard Większość graczy wie że to smutna wiadomość. Program ten nie blokuje żadnych oszustów jedyne co blokuje nam sterowniki, spowalnia działanie PC, i blokuje programy poboczne mimo że nie integrują w grę.
Po odpaleniu gry wszystko wyglądało tak jak w większości MMO. Mimo że występowały tam koreańskie krzaki nie miałem najmniejszych problemów w tworzeniu postaci i dostaniu się na serwer.

Gramy:
Po stworzeniu postaci ukazał mi się nareszcie krajobraz gry. Ohh w jakim ja byłem wrażeniu... biegałem w kółko oglądając każdy zakątek i podziwiając dopracowanie szczegółów grafiki. Gdy ochłonąłem nadszedł czas na walkę. No i tu był problem, z początku klikałem myszką i zamiast zaatakować moba waliłem w powietrze, przeskakiwałem zamiast atakować i tp. Jednak przyzwyczajenie się do systemu walki jest niezwykle proste... i tu znów czar się włączył! Biłem moba za mobem przy okazji robiąc zadania od których się roiło. Walka jest na tyle wciągająca że nie wiedziałem kiedy godziny się zmieniają na zegarku System no target działa idealnie. Gdy wielki potwór atakuje nas z pięści wystarczyło unikać pięści aby nas nie trafił. Walcząc z jednym rodzajem potworów atakując nas często nas zaskakuje. Jeden po prostu się broni, następny podskakuje i stara się nas przewrócić, kolejny zaczyna uciekać i woła pomoc, następny zrobi to wszystko ^^
System ten jest odczówalnie uproszczony przez system naprowadzania. Gdy już zaatakujemy kogoś system ten nie raz pomoże nam naprowadzić postać w odpowiednią stronę.
Jak mówiłem czar trwa dalej....

Lecimy:
Po nabiciu 12? lvl możemy nareszcie polecieć sobie pegazem do Vieki i zacząć zwiedzać mapę. Lot jest zrobiony pięknie. Lecz wydaje mi się że będzie to nudne po pewnym czasie bo trwa to zbyt długo.

Zwiedzamy:
Obraz wielkiego miasta ludzi robi jeszcze większe wrażenie. Po skończeniu biegania w kółko po mieście trzeba było opuścić jego mury I tu zaczyna się problem... gdzie iść ? Wybrałem się do najbliższej bramy i zacząłem zwiedzać... ujrzałem olbrzymi... albo i ogromny świat jaki nas wita. Gdy w większości gier już byśmy obeszli wszystkie mapy tutaj jesteśmy dopiero na 2gim obszarze... Mapa jest na prawdę niezwykle wielka i czasami przytłaczająca swoją wielkością i przestrzenią.
Były też rzeczy które raziły moje europejskie oczy... Zwierzaczki które pomagają nam w instancji są kotkami trzymającymi grzechotki w nimi atakujące... Tak samo wyglądają zwierzaki które się stawia aby sprzedawały nasze itemy.

Zbieramy:
Gatering wygląda podobnie jak np. w Aionie. Podchodzimy do krzaczka, skałki, motyli, czaszek... uruchamia się animacja ładuje się pasek zbierania i czekamy...

Podsumowując:
Co mogę napisać? Po prostu czekajmy na ten tytuł... Gra jest świetna! Nie spotkałem się jeszcze z tak dopracowanym tytułem w fazie beta. Już nie mogę się doczekać angielsko języcznej wersji gry...


Jak w temacie jest to wersja "na brudno" piszcie czego zabrakło i co powinienem dopisać
Pozdrawiam


I znowu lame guard.....
Poza tym hype u mnie rosnie

Autor:  kikas [ 16 mar 2010, 00:01 ]
Tytuł: 

OK! W PvE system walki jest interesujący, jestem ciekaw jak wypadnie PvP.

By The Way, można prosić źródło?

Autor:  Nyx [ 16 mar 2010, 00:04 ]
Tytuł: 

http://www.teraonline.info.pl/teraforum ... p?f=9&t=66

Ogólnie gra jest bardzo podobna do aiona, ale z tego co widzę jest to raczej złudzenie. Styl graficzny owszem jest podobny ale mechanika gry już zupełnie inna. Ogromne tereny, no tab target, combat wyglada fun duzo aoe, moby padaja szybko co daje uczucie op postaci i fun.

Jak pvp bedzie na takiej zasadzie co pve w sensie combatu to bedzie dopiero fun w uj

http://www.youtube.com/watch?v=5eG71IDu ... re=related a tutaj filmik dla tych co twierdza ze to kolejna gra z zamknietymi ciasnymi terenami;)

Autor:  Teo [ 16 mar 2010, 01:06 ]
Tytuł: 

Filmiki podobne do tych z aion, ktore pokazywaly jaki to wielki jest swiat, dziwie sie ze jeszcze ktos podnieca sie takimi grami, najtwardsze sztuki i tak wymiekna podobnie jak w aion.
Te gry sa kierowane do klienta azjatyckiego, ich mentalnosc i podejscie do rozrywki w grze mmo jest odmienne i nie ma sie co czarowac ze bedzie tym razem inaczej.

Autor:  joshe [ 16 mar 2010, 01:11 ]
Tytuł: 

Embe: brutalność w twoim sceptycyźmie jest orkutna :)
Z koreańskich gierek, dobrych jest imo tylko kilka strzelanek ;)


ps. wyszedł ostatnio jakikolwiek morpg (tylko jedno M) któremu wystawiłeś nieco cieplejszą opinię ? ;]

no, poza eve czy ewentualnie dfo

Autor:  Teo [ 16 mar 2010, 01:22 ]
Tytuł: 

joshe, moze cie to zdziwi ale mimo ze jade po blizzie to moge napisac ze WoW byl zajebista gra, a teraz Eve, Fallen Earth, DFO to swietne gry, a w przyszlosci moze Mortal, inne gry to narazie wielka niewiadoma.

Obawiam sie ze typowe gry jakie powstawaly kilka lat temu i nadal robi sie mniej lub bardziej podobne klony nic nie wnosza i nie zachecaja by grac wiecej jak miesiac.
Azjatyckie produkty sa dopracowane ale ida caly czas w innym kierunku i omijaja gusta graczy reszty swiata szerokim lukiem.
Zreszta nie dziwi mnie to bo rynek dla tych gier jest gigantyczny wlasnie w azji i tam robia kase na tym, a u nas zyskuja slawe tylko dzieki temu ze czesc z nich jest darmowa lub mozna postawic pirackie serwery.

Autor:  joshe [ 16 mar 2010, 01:38 ]
Tytuł: 

Nie wsadzam już kija w mrowisko zwanym WoW.
Szanuję jednakże zdanie i opinie każdego, kto przedkłada rozsądne argumenty odnośnie tego co lubi.

A wiedziony doświadczeniem i zniesmaczeniem nie ruszam koreańszyzny od - już będzie - 4 lat. Co najwyżej strzelanki, bo to jeszcze dostarcza trochę satysfakcji ze zdobycia 3 fragów pod rząd nożem :)

Jedyną różnicę jaką dostrzegłem to brak autoaima, choć pewnie nie we wszystkim.
Z deczka mi to nie przeszkadza, bo w takich gierach zwykłem blokować LMB na spocie i iść na obiad :]

Autor:  kikas [ 16 mar 2010, 10:53 ]
Tytuł: 

Do gier MMO trzeba podchodzić bardzo krytycznie, ponieważ są to straszne pożeracze czasu i gra musi być naprawdę dobra żeby ten czas nie był do końca stracony.

Wiewiórki z dwusiecznymi toporami jednak mnie nie odstraszą, większą wagę kładę w systemie i rozwiązaniach.

Grze ciągle daję szansę, lecz się nią nie podniecam, bo wiem że to co najważniejsze w grze nie można pokazać na filmikach, trzeba to po prostu sprawdzić.

Autor:  Goatus [ 16 mar 2010, 11:23 ]
Tytuł: 

TBH mi to zdecydowanie bardziej L2 przypomina niż Aiona (co jest dużym plusem), trudno powiedzieć czemu pewnie przez połączenie muzyki, grafiki i ogólnego klimatu. Z tego co się orientuje to robią to ludzie którzy mieli pracować nad L3? To czuć xD


Na Aiona też jak inni, miałem spory hype, dla mnie to miał być L2 ulepszony o elementy zachodnich MMO, na szczęście miałem szanse zagrać w chińską betę więc w miarę wcześnie się zorientowałem że to zupełnie coś innego niż zapowiadali devsi, ani to podobne do L2 nie było ani do WoW'a którego elementy usilnie próbowali zaimplementować Azjaci, wyszła kompletna papka IMO.

Ostatnio (tzn. parę lat ;) za dużo gier które mają być rewolucyjne, genialne, etc etc okazuje się kompletnymi gniotami (zarówno gry SP jak i MMO) żeby podniecać się czymś w ciemno. Teraz do czasu aż nie zagram sam w jakiś tytuł mogę co najwyżej z lekkimi zainteresowaniem śledzić informacje na jego temat, a wszystkie górnolotne obietnice devsów kwituje co najwyżej cierpkim uśmieszkiem.

Autor:  Nyx [ 16 mar 2010, 11:51 ]
Tytuł: 

Maja być serwery pvp i pvp podobne do tego co było w l2. Nie ma podziału na frakcjie, co znaczy ze będzie można pkowac każdego, oprócz world pvp maja być bg

Autor:  Nyx [ 16 mar 2010, 22:11 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=_BlMqAUij9Q filmik przedstawiający pvp, duel miedzy dwoma typami. Trzeba przyznac ze wyglada nieźle i nie tabowany combat ma bardzo duzy potencjal.

Autor:  Kassei [ 17 mar 2010, 07:49 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=_BlMqAUij9Q filmik przedstawiający pvp, duel miedzy dwoma typami. Trzeba przyznac ze wyglada nieźle i nie tabowany combat ma bardzo duzy potencjal.
Nyx pewnie, że ma i zgadzam się, iż gra może być fajna, ale jak wszyscy wiemy obserwując ten rynek od co najmniej kilku lat - wszystko można zjebać. Gra musi przede wszystkim przetrwać "próbę czasu", a do tego fajny combat niestety wystarczy, musi być content, klimat i dużo dużo więcej. Combat jest bardzo fajny, ale żeby się fajnie ponapierdalać wystarczy np BC2, MAG czy inne tego typu ustrojstwo. Gra mmo musi proponować graczowi znacznie więcej... Poczekamy - zobaczymy, tytułu nawet ja nie skreślam, ale obecnie jestem powiedzmy na drugim biegunie euforii ;)

Strona 4 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team