MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Bad Company 2 + Lista kontaktowa i status serwera w 1 poście
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34864
Strona 4 z 190

Autor:  Nyx [ 3 sty 2010, 21:43 ]
Tytuł: 

WTF? Wylaczyli bete na ps3, a ostanio czytalem na gram.pl, ze bedzie aktywna do oporu;f

Autor:  Eleeist [ 4 sty 2010, 07:06 ]
Tytuł: 

Może jakieś critic bugi fixuja :P. Albo im serwery padły.

Autor:  Highlander [ 5 sty 2010, 00:46 ]
Tytuł: 

Kiedy beta na PC? Słyszałem coś o: od 28 stycznia do 25 lutego.
http://www.gamezilla.pl/content/beta-ba ... za-miesiac

"The PC version of DICE's first-person, military-person shooter will boast full support for DirectX 11, a maximum of 32 active players"
http://www.joystiq.com/2009/11/26/battl ... arly-2010/

chyba poprzednie czesci to byly 64 max czy wiecej? Nie wiem czy sie cieszyc, czy plakac? Bo mniej graczy=mniej chaosu, z kolei wiecej graczy, wiecej slodkiej rozpierduchy. Ale czy te mapy nie wydawaly sie wielkie?

Autor:  RufeN [ 5 sty 2010, 00:55 ]
Tytuł: 

tak patrze na te SSy i chyba bedzie w koncu realna potrzeba wymiany kompa po dwoch latach...

Autor:  redruM [ 5 sty 2010, 03:30 ]
Tytuł: 

beta ps3 sie skonczyla po swietach, co wy battlefield.com nie czytacie? t_t

beta pc tak jak high dobrze pisze ma byc od 28ego bo gamespot ma szykowac kluczyki, oby dali nowa mapke : x

Autor:  Highlander [ 5 sty 2010, 06:34 ]
Tytuł: 

tia, dla tej gry chcialbym kartę z DX11. Jakąś ATi, ciekawe czy już bedą testy nowej nvidii przed premiera BC2. IMO gierka zmiazdzy MW2 i dla casuali i dla klanow. Mody do tej gry mogą byc rowniez nice. A gra z tymi wszystkimi pojazdami.. teamplay moze byc bardzo wazny.

Autor:  Dana [ 5 sty 2010, 07:21 ]
Tytuł: 

Jeżeli system drużyn i dowódcy będzie taki sam jak w BF2, to teamplay będzie znacznie ważniejszy niż w np. mw.2

Autor:  Highlander [ 5 sty 2010, 07:29 ]
Tytuł: 

Grając w MW2 chyba jeszcze ani razu nie myślałem o teamie, można samemu wszystko wykosić ;p mi się wydaje, ze jak na BF to 32 graczy max to mało. Jeśli zmniejszyli liczbę graczy, bo mapki mniejsze, to może i sama gra będzie bardziej dynamiczna. Jeśli będzie ważniejszy teamplay niż w cod'ach z jakimiś sensownymi klasami (będą? wiadomo coś o tym? -bo nie mogę znaleźć) i bardziej dynamiczna to będzie epic win.

Jak to wygląda na PS3?

Autor:  Nyx [ 5 sty 2010, 07:46 ]
Tytuł: 

Jest duzy nacisk na team play.

Masz cztery classy biegajace po polu bitwy:

Assaulter - dostarcza amunicje, biega z granatnikiem bądź c4 podpiętym do karabinu

Medic - tu wiadomo rozrzuca apteczki i podnosi graczy defibrylatorem z powrotem do walki. Co ciekawe tutaj apteczki nie podnosi sie żeby uleczyła. Rzucona apteczka na ziemie ma pewien obszar wokół siebie, ktory leczy graczy z teamu. Biega z ckmami.

Recon - po prostu snajper, wyposażany dodatkowo w c4, lub zsyłanie altylerii.

Engineer - Naprawia pojazdy, rozstawia miny, ma na wyposażeniu rakietnice i wszelaka bron typu mp5

Autor:  Highlander [ 5 sty 2010, 08:19 ]
Tytuł: 

a jak wielkosc map, ilosc graczy, ilosc pojazdow, tryby gry? Jest jakis tryb, gdzie gracz ma 1 zycie na runde (cos ala S&D w cod4)? I o co chodzi w tym trybie ;p

Autor:  Nyx [ 5 sty 2010, 10:01 ]
Tytuł: 

Jak narazie wiem o 3 trybach. Gold rush(plant the bomb) CTF Podstawowy tryb bfow i całkowicie nowy tryb są 4 drużyny na mapie. Drużyna która pierwsza zdobędzie 50 fragow wygrywa. Raczej nie będzie opcji czekania do końca rundy po zginieciu to nie jest cs ani cod, chociaż z tego ostatniego trochę pomysłów podebrali.

Autor:  Highlander [ 6 sty 2010, 01:15 ]
Tytuł: 

Ok, zachwycamy sie, a wlasnie przeczytalem, ze w tej grze nie będzie pr0n... tzn "prone". Zaczyna się? :P

@na dole:
ja tam odczuwam... ile mozna upraszczac tego typu gry.

Autor:  Robo [ 6 sty 2010, 01:22 ]
Tytuł: 

Co prawda jest to w jakimś stopniu fail, ale na pewno nie będzie to aż tak odczuwalne, jak w przypadku MW 2.

Autor:  Nyx [ 6 sty 2010, 06:50 ]
Tytuł: 

w bc 1 tez nie bylo i nikt nie plakal z tego powodu

Autor:  Highlander [ 6 sty 2010, 06:55 ]
Tytuł: 

bo jest na konsole? ;p

Autor:  Dana [ 6 sty 2010, 06:59 ]
Tytuł: 

Jakby miał być prone ala BF2 to chyba lepiej bez :)

Autor:  Highlander [ 6 sty 2010, 07:01 ]
Tytuł: 

a co w tym bylo nie tak? heh
http://www.youtube.com/watch?v=_t4VG5Wzx40

chociaz w sumie na dedykach to bedzie nie problem, takie moda zrobią w 5 sekund, albo nawet to zaszyte w grze będzie.

Autor:  Dana [ 6 sty 2010, 08:26 ]
Tytuł: 

Bo prone nadal nie jest używany (moim zdaniem) jak być powinien, przed zobaczeniem wroga czy żeby się ukryć. Nadal jak wyskoczy ci ktoś zza rogu to robi się delfinki czy też szczupaki.

http://www.youtube.com/watch?v=D_snSNg7MPE

Autor:  Highlander [ 6 sty 2010, 09:23 ]
Tytuł: 

tia, ale snajperzy powinni móc się schować :p

Autor:  Dana [ 6 sty 2010, 09:41 ]
Tytuł: 

Ja jestem za tym żeby było czołganie, to o BF2 to miał być tylko taki "comic relief" :>

I nie Snajper tylko Designated Marksman :<

Strona 4 z 190 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team