MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Perpetuum Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35964
Strona 4 z 13

Autor:  Huragan [ 27 lis 2010, 09:34 ]
Tytuł: 

Pogralem na razie 1 dzien i milo sie gra ale ta gra nie ma duszy :) Zobaczymy jak to sie rozwinie pozniej.... jeszcze dam jej szanse, heh
Community bardzo przyjazne, embe ma OPa na #Polska i wszystkim pomaga :>

Autor:  marcoos [ 27 lis 2010, 10:14 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Pogralem na razie 1 dzien i milo sie gra ale ta gra nie ma duszy :) Zobaczymy jak to sie rozwinie pozniej.... jeszcze dam jej szanse, heh


A która gra po 1 dniu grania miała duszę?
Imho wciąga o wiele bardziej niż evka na początku. Ma jej wady i zalety - jeszcze nie widziałem pvp ale jeżeli będzie chociaż w 50% podobne do tej z evki to będzie czarny koń zawodów... niestety będzie to miało też i swoje konsekwencje - czyli niegrywalne dla wszelkiej maści solowców.... ale dla porządnej gry mmo to tylko zaleta :)

Autor:  Teo [ 27 lis 2010, 12:09 ]
Tytuł: 

Aktualnie widać że zergowanie w tej grze na tym etapie to najszybsza droga do zniechęcenia się, coś czuje że próby tworzenia zerg corporacji skończą się ich rozpadem i tworzeniem na ich miejsce sojuszy ale składających się z małych corpow.
Może ktoś wpadnie na pomysł zrobienia polskiego corpa ?

Autor:  GumisPLL [ 27 lis 2010, 12:21 ]
Tytuł: 

Ja powiem wam na poczatku to kiszka ale im dluzej sie gra wciaga.

Tylko ze qzwa za wczesnie rozdalem punkty i mam frakcje rusko-EU z EM ICS a fajnie sie laserami popyla.ALe w sumie to nie przeszkadza jak eve bo mozna skilowac oc sie chce.

wczoraj widzialem ponad 500 + osob i czasmi mialem lagoze .Jest straszna farma.Zeby sie dobic do wroga na misjach czasami siedzi po 10 osob.

Autor:  Lufanga [ 27 lis 2010, 20:02 ]
Tytuł: 

Gumis nie straciles wiele jest cos co sie zwie perpetuum planner
http://www.perpetuum-planner.com/

popatrz sobie
straciles max pare dni
frakcja ma znaczenie na skile frakcyjnych robotow i broni
skile ktore dostajemy na poczatku to skile o wartosci 7 dni
przy czym czesc sie pokrywa nie wazne jaka frakcja grasz
wiec nie ma sie co lamac :)

no ja generalnie ping mam na 50ms - czasami mi spike zrobi
ale sa to lagi jakies lokalne bo inni w tym czasie maja ok i odwrotnie ktos ma laga a ja nie
ale devis mowili ze lacze maja kiepskie - i to jest waskie gardlo wydajnosci

odnosnie zergowania to niestety powoli sie robi taki sojusz w ktorym to zreszta jestem - a moj korp jest w nim najliczniejszy
co tez powoli sklania mnie do szukania czegos innego jako ze nie przepadam za taka struktura

gadalem kiedys ze swoim CEO i chetnie przystal na propozycje stworzenie swego rodzaju polskiego pododdzialu wewnatrz corpa
z osobnym kanalem ts itp
ale mowie to bylo pare tygodni temu jak nasz corp byl jednym z wielu srednich korpow - a nie najwiekszym

Autor:  kapra L [ 27 lis 2010, 22:43 ]
Tytuł: 

A jak wyglada craft, moglby ktos opisac to.

Autor:  celuloz79 [ 28 lis 2010, 10:43 ]
Tytuł: 

Tu jest recenzja:
http://mmogamer.pl/index.php/perpetuum- ... ag-dalszy/

Kroi się może jakaś polska gildia?

Autor:  Teo [ 28 lis 2010, 11:14 ]
Tytuł: 

W grze wchodźcie na kanał Polska, może coś powstanie ale nie wiem czy są chętni na taka organizacje.

Ten koleś fajnie pisze recenzje ale często jego problemy można rozwiązać wciskając ikonkę info :)

Autor:  Kabraxis [ 28 lis 2010, 11:22 ]
Tytuł: 

Calkiem fajnie to wyglada ale mam pytanie - jesli to 100% ripoff EVE z cala jej zlozonoscia, ekonomia, rozbudowaniem, itp... to czy PO posiada najwieksza wade EVE czyli SLAMAZARNOSC?

W takim sensie ze w EVE robi sie wszytko wooolnnooo - lata sie wolno, podrozuje sie wolno (30 jump travel anyone? sam miod : ), strzela sie wolno, kopie sie wolno. De facto to nie moge sobie przypomniec czynnosci w EVE przy ktorej nie daloby sie usnac na siedzaco, nawet PvP potrafi zanudzic.

Krotka pilka z mojej strony - PO jest dynamiczniejsze? Mozna w to pograc jak w "normalny" MMO czy gra sie tak jak w EVE na wpol spiac ?

Autor:  Huragan [ 28 lis 2010, 11:47 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Krotka pilka z mojej strony - PO jest dynamiczniejsze? Mozna w to pograc jak w "normalny" MMO czy gra sie tak jak w EVE na wpol spiac ?


Krotka pilka.. w PO sterowanie jest WSAD wiec juz samo to powoduje, ze czujesz sie w tej grze jak w "normalnym" MMO.
Swiat jest jakies 100 razy mniejszy niz swiat w EvE wiec odleglosci do pokonania duzo mniejsze i szybciej sie podrozuje.
Inny sposob czekania na skille, IMHO wygodniejszy niz w EvE. W Eve dawales skilla do skillowania i musiales czekac dzien, dwa, tydzien, miesiac ... a w PO zrobili to odwrotnie. Kazda minuta w grze (offline tez sie liczy) daje ci jeden punkt EP. I potem od razu mozesz kupowac skille wydajac na nie punkty EP. Jest to wygodniejsze podejscie do sprawy.

Polskich corpow na narazie nie ma, bo nikomu sie nie chce zajac organizacja :) Na kanale #polska najwiecej osob widzialem 12

Autor:  Teo [ 28 lis 2010, 16:02 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Calkiem fajnie to wyglada ale mam pytanie - jesli to 100% ripoff EVE z cala jej zlozonoscia, ekonomia, rozbudowaniem, itp... to czy PO posiada najwieksza wade EVE czyli SLAMAZARNOSC?

W takim sensie ze w EVE robi sie wszytko wooolnnooo - lata sie wolno, podrozuje sie wolno (30 jump travel anyone? sam miod : ), strzela sie wolno, kopie sie wolno. De facto to nie moge sobie przypomniec czynnosci w EVE przy ktorej nie daloby sie usnac na siedzaco, nawet PvP potrafi zanudzic.

Krotka pilka z mojej strony - PO jest dynamiczniejsze? Mozna w to pograc jak w "normalny" MMO czy gra sie tak jak w EVE na wpol spiac ?


Kopanie w eve jest nudne do potęgi, w PO jest tylko nudne bo afk kopanie to max pięć minut i trzeba zmieniać miejsce.

Przemieszczanie jest powolne ale wyprawa w jakies sensowne miejsce to nie dziesiątki jumpow i można szybko dotrzeć, mimo ze świat w porównaniu do eve jest mały ale to inna skala wielkości i poruszania się, wiec nie odczuwa się ciasnoty, świat jest otwarty i rozmieszczony na sześciu wyspach z czego trzy to takie 0.0, a trzy to taki hisec ale bez policji i z flagowaniem się.

Bicie mobow tez nie sprowadza się to lock i wysłania dron lub włączenia modułów, trzeba wykorzystywać teren, przeszkody i odległość.

Autor:  Lufanga [ 29 lis 2010, 11:34 ]
Tytuł: 

ja sie nie wypowiem nt kombatu bo juz to robilem ;)

a Embe przesadzasz z ta zmiana co 5 min
mozna spokojnie siedziec w jednym miejscu 2 godziny
w Argano na 3 kopaczki
oczywiscie wszystko zalezy od ilosciu surowca w glebie i czy ma sie haulera
teraz haulery pojawily sie na rynku to juz mozna kopac do puchy na afk

Autor:  ShadorVD [ 29 lis 2010, 11:59 ]
Tytuł: 

Kusicie... oj kusicie :)

Wczoraj troche podpytalem nt. Perpetuum i chlopaki rzeczywiscie pozytywnie wypowiadaja sie na temat tego tytulu.

Ktos grajacy dluzej w ewke moglby sie wypowiedziec cos na temat tej gierki?

Tak trzezwym okiem, ma to szanse wytrwania jakos dluzej na rynku?

Autor:  Constantin [ 29 lis 2010, 13:15 ]
Tytuł: 

Lufanga napisał(a):
skile ktore dostajemy na poczatku to skile o wartosci 7 dni


Powiedziałbym, że bliżej 14 dni.

20000 pkt /1440 minut (doba) to prawie 14 dni, ale i tak nie jest to jakiś dramat. ;)

Autor:  Lufanga [ 29 lis 2010, 14:05 ]
Tytuł: 

chodzi mi o pierwsze pierwsze
nie te 20k
one sa podstawowe i czesciowo sie pokrywaja nie wazne jaka frakcje sie wezmie
npprzeskilowanie sie z lasera na em i odwrotnie to na dobra sprawe tylko 3 skile
frakcyjne roboty
basic optic/magnetostatic (czy jakos tak) i advanced optuc/magnetostatic
a na poczatku ma sie niewiele w robotach i basic optic/magnetostatic
Jesli Gumis wladowal te 20k tylko we frakcyjne roboty i basic.... to faktycznie troche sie zmarnowalo (chociaz kto wie co w przyszlosci bedzie chcial robic ;))
ale jesli wpakowal w inne systemy z elektorniki inzynierii to one sie raczej pokrywaja
troche inaczej wyglada sytuacja z missile

Autor:  Constantin [ 29 lis 2010, 14:46 ]
Tytuł: 

A to przepraszam ;)
Sądziłem, że na 'dzień dobry' punkty dostali tylko Ci, którzy kupili grę przed premierą.

Ja mam wciąż 15k wolnych punktów, bo na początek, do obsługi lekkich botów i broni do nich, nie widziałem sensu wydawać więcej.
Kiedy się przesiądę na assaulta i poźniej mecha, wydam resztę. ;)

Autor:  Lufanga [ 29 lis 2010, 15:28 ]
Tytuł: 

no dobrze robisz nie ma sie co spieszyc
kazdy dostaje te podstawowe skile wynikajace z wyboru danej frakcji i kariery

tak swoja droga nie wiem ile to jeszcze potrwa ale znajomi ktorzy kupowali konta jeszcze w sobote dostawali 20k punktow na start
moze tak zostanie moze nie - ale jak sie ktos jeszcze waha to moze warto sie szybciej zdecydowac ;)
chyba ze ktos zna info dotyczace tych ekstra punktow i wie cos na ten temat

Autor:  GumisPLL [ 29 lis 2010, 18:54 ]
Tytuł: 

Mi sie gra tak spodobala ze zalozylem 2 konto i tym razem wpakowalem punkty w produkcje a druga postac typowo pod walke.

zobaczymy jak bedzie.

Autor:  Teo [ 30 lis 2010, 01:45 ]
Tytuł: 

Polskie community jest zdecydowanie małe w tej grze, zabawna sytuacja jest na forach tematycznych eve online, generalnie tematy o perpetuum są nie mile widziane i wywalane :)

A co do samej gry to jednak po trzech latach styczności z eve szczerze napisze że wole osobiście perpetuum za walkę z wsad i dynamikę.
Eve jest zdecydowanie po tych siedmiu latach bardziej rozbudowane ale to wynik czasu i rozbudowy gry, tu każdy element ma swoje smaczki mimo podobieństwa do eve.

Autor:  Niah [ 30 lis 2010, 01:50 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Polskie community jest zdecydowanie małe w tej grze, zabawna sytuacja jest na forach tematycznych eve online, generalnie tematy o perpetuum są nie mile widziane i wywalane :)


no i dobrze

Strona 4 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team