MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Quake Live - temat kontaktowy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36013
Strona 4 z 6

Autor:  Keii [ 20 maja 2010, 13:07 ]
Tytuł: 

http://www.holysh1t.net/how-to-customiz ... ve-config/

Windows Vista: %userprofile%\AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3

Windows XP: %appdata%\id Software\quakelive\home\baseq3

GNU/Linux: ~/.quakelive/quakelive/home/baseq3

Autor:  Highlander [ 20 maja 2010, 13:17 ]
Tytuł: 

thx, mam swoj konfig tylko sie lekko skopal ;p i nie pamietalem gdzie on jest ;]

Autor:  Keii [ 7 sie 2010, 13:46 ]
Tytuł: 

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=52891 - QL wyszedł z bety, wprowadzono konta premium.

Autor:  Sparth2 [ 7 sie 2010, 15:12 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=52891 - QL wyszedł z bety, wprowadzono konta premium.


1,5 roku bety :D

Autor:  Oyci3C [ 7 sie 2010, 15:28 ]
Tytuł: 

I po drodze zjebanie modeli w grze przez co np. ja przestałem grać.

Autor:  Nukh [ 7 lis 2012, 12:55 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

Grywa ktoś ostatnio? Ojciec? Jakoś nigdy wcześniej nie grałem CA (raczej tylko duele), ale ostatnio zacząłem i nawet fajnie można się odstresować. ;)

Autor:  Oyci3C [ 7 lis 2012, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

No nie logowałem się jakiś czas na korzyść D3 ale jak mnie złapiesz to możemy pobiegać w QLive.
Tylko wolę CTF niż CA :<

Autor:  Highlander [ 8 lis 2012, 23:23 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

a w shootmanie graliscie? co prawda to nie quake ale cos nowego.

Autor:  Oyci3C [ 8 lis 2012, 23:32 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

Nigga pls.
Quake to quake.

Nukh to biegasz or not? :<

Autor:  Highlander [ 9 lis 2012, 07:19 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

no ok, to oczywiste ;p

a kiedys co bylo o PQL / CPMA movement , co chyba bylo dostepne tylko w premium. Prawda to?

I czy w ogole warto premium ruszyc czy to strata kasy?

Autor:  Oyci3C [ 9 lis 2012, 11:49 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

Ja mam premium - dunno, więcej map, odsiewasz freebies, nie ma ads, nie grałem trochę więc nie wiem jak teraz.
Co do movement z Pro/CPMA nie mam pojęcia i mnie zastrzeliłeś tym stwierdzeniem - rly?
Dla mnie najlepsze czasy Q (poza Q2 - inna bajka) to właśnie był pro mode i dynamika z grą związana (q1 to lekki masochizm imo).
Także nie wiem czy jest, sam sprawdzę, nawet jakby był to i tak pewnie cipki nie grałyby w to bo za szybko/ za trudno/ no footsteps/ etc, pick one.

Autor:  Nukh [ 9 lis 2012, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

Gram, nawet se premiuma kupiłem. ;) Tyle, że w tym tyg czasu trochę brak było. Jak będe to dodam Cię do efriendów. :<

Ale Ty masz aima Ojciec, cheat. ;) Ja mam kurwa najgorszego aima w prawie każdej grze w której biorę udział, chyba starość.

Autor:  Oyci3C [ 9 lis 2012, 14:09 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

Aim to mi spadł ostro bo nie gram regularnie.

Autor:  Highlander [ 9 lis 2012, 16:09 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

http://www.quakelive.com/forum/showthre ... er-15-2011

http://www.youtube.com/watch?v=XisFEspeL4Y

to odnosnie PQL ruleset / CPMA

Cytuj:
Start-a-Match:

Added PQL Ruleset. The PQL ruleset is a series of settings that modify player physics and some weapon characteristics, giving players the ability to ramp jump, increased air control, and a tiered armor system similar to Quake 1. It is an unranked option only available on Pro servers.
Added 'Air Control' option. Allows a player to move in the direction they look, while airborn.
When holding only a single movement key while airborn, mouse look will dictate the direction you move.
Alternatively, if you hold a forward or back plus a strafe key (+moveleft or +moveright) while airborn, the player will benefit from the speed and distance normally gained with strafe jumping.
If you have forward momentum, you can use the strafe keys (without the use of +forward) and small mouse movements to perform a bunny hop.
Added 'Tiered Armor' option. Tiered armors offer increasingly stronger levels of protection, based off of Quake 1's armor system. Green armors absorb the least damage, and red armors absorb the most damage. You will not pick up an armor if it is weaker than what you currently are wearing.


ps. ja od czasu do czasu wracalem, ale generalnie lejm w chuj ;]

Autor:  Highlander [ 10 lis 2012, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

a moze nowy/remake painkillera? ;>

Autor:  Oyci3C [ 11 lis 2012, 00:04 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

Oyci3C napisał(a):
Nigga pls.
Quake to quake.

Autor:  Highlander [ 11 lis 2012, 00:45 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

tylko, ze juz wyglada jak wyglada i w sumie drazni mnie ten browserowy quake. Do tego zeruje mi statystyki jak wracam.

Autor:  italios [ 11 lis 2012, 01:28 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

PO jakim czasie nieaktywności usuwają konto?
Nie logowałem się z rok i straciłem konto a miałem sporo znajomych dodanych i o ile pamiętam conajmniej jeden <1% trophy ;/

Autor:  Oyci3C [ 11 lis 2012, 01:31 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

Po pół roku chyba. Dunno.
Mi też o mały włos nie wyparowało ale dostałem mailika i się lognąłem żeby refreshnąć.

Autor:  Highlander [ 23 lis 2012, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Quake Live - temat kontaktowy

http://pl.twitch.tv/dreamhackql
drimhak

Strona 4 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team