MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Neverwinter online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37195
Strona 4 z 11

Autor:  lamoon [ 2 maja 2013, 14:09 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Zrobiłem sobie rogue'a i powiem jedno. Przegięty jest jak nie wiem co. Nie wiem jak to się ma później do innych klas na wyższych lvlach, ale wbiłem go do 10 (wcześniej wbiłem krasnala woja dlatego mam porównanie) i kurde rogue rozpierdala wszystko jak leci tymi swoimi combosami. Ma takie aoe że mózg staje. Nawet moich krasiem wojem nie robiłem takiej rozpierdologi ;)

Autor:  raggnarok [ 2 maja 2013, 14:13 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Woj tzn. Great Wpn. Fighter czy Guardian Fighter? Bo ten 2i to tank, takze dmg. pewnie szalonego nie robi :D

Autor:  D3jviD [ 2 maja 2013, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Wczoraj ogladalem streama jakiegos koksa 60 lvl i mowil, ze w pozniejszym etapie gry rogala mozesz na instanacjach zastapic kazdym praktycznie, a wiza czy 2H figtera nie. Nie wiem jakie mial argumenty, bo za pozno wlaczylem.

Autor:  Tomals [ 2 maja 2013, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Na jakim serwerze w ogóle gracie?

Autor:  D3jviD [ 2 maja 2013, 16:42 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Beholder

Autor:  lamoon [ 2 maja 2013, 17:15 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

raggnarok napisał(a):
Woj tzn. Great Wpn. Fighter czy Guardian Fighter? Bo ten 2i to tank, takze dmg. pewnie szalonego nie robi :D


Dokładnie chodzi o Great Wpn. Fightera. Teoretycznie powinien robić rozpierduchę największą ze wszystkich klas, a tutaj rogue go rozkłada na łopatki.

Być może faktycznie w end gamie 2h woj jest niezastąpiony, kwestia sprawdzenia.

Autor:  ShadorVD [ 2 maja 2013, 19:54 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Ja zrobilem d00rfa guardiana - taka sama postac jaka przeszedlem Baldura :)

na razie za wczesnie zeby powiedziec czy mi sie podoba czy nie... troche animacje ataku sa... drewniane.

No i nie ma mozliwosci gry na padzie :D

Autor:  Niah [ 2 maja 2013, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

To co? Robimy jakaś forumową gildię? Widziałem, że jest Twierdza, ale mają oni strasznie duże wymagania: "Poszukujemy dojrzałych graczy" :/

Autor:  ShadorVD [ 2 maja 2013, 21:30 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Forumowa gildia szybko się rozpadnie, lepiej już do Twierdzy dołączyć - przynajmniej więcej ludzi będzie do misyjek.

Jak coś to nick - Shador von Dal ;)

Autor:  Xender [ 2 maja 2013, 22:25 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

nick: Xender. Też póki co gram, zobaczymy jak długo. Mam nadzieję że foundry mnie przekona.

Autor:  Niah [ 2 maja 2013, 22:38 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

jeszcze nazwa konta ;p

Autor:  Kabraxis [ 2 maja 2013, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Koleś napisał(a):
Mam nadzieję że foundry mnie przekona.


Foundry ma zajebisty potencjal z tym ze ja tutaj bym poczekal z miesiac na to az ludzi pokoncza levelowac, ogarna mechaniki, co mozna a co nie mozna, itd...
Oczekujac juz teraz wyjebistego contentu mozna sie imho niepotrzebnie zawiesc. Z czasem napewno zaczna powstawac nawet cale serie dobrego i kreatywnego contentu.

Dla mnie gra jak gra - ladna, combat fajny, lore do poczytania - mozna pograc za free z kumplami (jedziemy static party 3-4 osoby.. narazie ok 15lvl i gra sie fajno) ale prawdziwa nadzieja jest wlasnie foundry. Oczekuje trudnych misji, dungow z zagadkami, dialogami itd... mysle ze nie tylko ja.

Z tym ze na to trza czasu. Moze nawet tyle co na lepsze mody do Skyrim'a np (miesiace).

Autor:  Xender [ 2 maja 2013, 23:48 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Mam nadzieję że będą rozwijać to foundry i powstaną rozbudowane kampanie - subświaty niczym rpg serwery do nwn 2.

Autor:  Isengrim [ 2 maja 2013, 23:55 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

W becie były głównie dwa rodzaje foundry - zabij pierdyliard mobkow i posłuchaj długiej grafomanskiej opowieści.
Może jak ludki zaczną przekładać klasyczne przygody będzie ok, ale pamiętam że najlepsze foundry miało ocenę 3, a było najlepsze bo wyważone (trochę czytania, mobków nie za wiele i dwie drogi do skończenia).
Potencjał jest, ale problem w znalezieniu imo spory.

Autor:  raggnarok [ 3 maja 2013, 11:09 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Gief wiecej slotow na postac, 2 to jakis zart :(

Autor:  Templair [ 3 maja 2013, 11:34 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Buy moar slots fool ;). Anyway sa "skaveni" jest zabawa. Pogralem i jest fun na chwile obecna. Lubie ten setting D&D wiec to rowniez dodaje sie do calosci ...

T.

Autor:  raggnarok [ 3 maja 2013, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Dziwne, ale nie moge wlasnie kupic slotow na postac :D

Autor:  Yog-Sothoth [ 3 maja 2013, 13:08 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Na jakim serwerze w ogóle gracie?

Autor:  Templair [ 3 maja 2013, 14:17 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Beholder ...

T.

Autor:  Yog-Sothoth [ 3 maja 2013, 16:10 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Nick: Nyarla - rogata wiedźma ;) Jak na razie wkurza to że za każdym razem ten sam zestaw questów, co przy 3 postaci już zaczyna męczyć.

Strona 4 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team