mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 11:04 
Cytuj  
Tak jak myślałem, wybiórczo skupiasz się nad tym co tobie pasuje, ignorując pozostałe recenzje wahające się od 7-9 :D

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 11:05 
Cytuj  
Wyglada to dosyc tanio. Takie pierwsze skojarzenie - Postal 2 z lepsza grafika:/


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 11:10 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Tak jak myślałem, wybiórczo skupiasz się nad tym co tobie pasuje, ignorując pozostałe recenzje wahające się od 7-9 :D


Nie no przeciez jesli ci sie gra spodoba to swietnie, hae fun i w ogole. Ja po prostu od poczatku mialem wrazenie, ze ta gra to budzetowka i to podsumowanie mnie o tym przekonuje. Pewnie z ciekawosci spirace i obadam, ale cudow sie nie spodziewam :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 11:14 
Cytuj  
Nie wiem czy mi się podoba, stwierdzę jak zagram. Gameplay jest ok, recenzje pozytywne. Budżetówka, no i ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 11:28 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
I'd be lying if I said I didn't enjoy the experience though. Dead Island is a deeply flawed game, but it's also clearly a low-budget game and one that has interesting ideas, often under-served by the bargain-basement code. Finding the diamonds in the rough demands a lot of patience, and enough investment in the base joys of zombie slaughter to tolerate the laundry list of flaws.

Tak jak myslalem.


Tez nie za bardzo rozumiem twoje teksty. Postawiles teze jakis czas temu, ze gra jest slaba i teraz szukasz dowodow na jej potwierdzenie.

Jak gra wydaje mi sie slaba czy nie jest w moim klimacie to sie nia zwyczajnie nie interesuje.

Juz tele razy wtopilem kase w HITY z GIGANTYCZNYMI BUDZETAMI, ze nie zalamie sie jak dead island mi sie nie spodoba. W osttecznosci wespre troche polska firme i spelnie patriotyczny obowiazek. ;)
Ogladajac gameplay jestem pozytywnie nastawiony. Zobaczymy jak bedzie z grywalnoscia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 11:49 
Cytuj  
Nie bede wam topica rozwalal i sie powstrzymam od dalszych komentarzy. Czekam na wasze opinie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 12:41 
Cytuj  
http://www.destructoid.com/review-dead-island-210611.phtml#ext

7/10

Is Dead Island good? Yes it is ... but it isn't at the same time. It's inspired, but turgid. Brilliant, but flawed. Fun, but infuriating. Like the living dead itself, Dead Island is a contradiction from beginning to end. However, I feel you need to play it, because despite copying so much from infinitely smoother games, there's nothing quite like it on the market. That, itself, is yet another contradiction in the confused, conflicted, often completely beautiful mess that is Dead Island.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 12:47 
Cytuj  
Recka z GT: http://www.gametrailers.com/video/revie ... and/720226

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 17:59 
Cytuj  
Jeszcze gra nie wyszła, a już duży pacz gotowy. Przynajmniej profesjonalnie do tego podchodzą.

Cytuj:
Fixed map synchronization when player joins during map load.
Fixed saving player re-spawn position when playing in co-op mode.
Fixed occasional inability to complete sidequests in Laboratory.
Improved enemy awareness (zombies).
Fixed occasional bug with NPC’s hands bend (IK)
Fixed spawning enemies in some quests after joining co-op game.
Fixed showing locations on invisible NPCs.
Fixed potential path blocker when quest “Knockin’ on heaven’s door” was completed before talking to Dominik during the “On the air” quest.
Fixed displaying gather rings near some doors.
Fixed enemy reaction to fire.
Fixed enemies’ health and stamina bars in co-op.
Fixed filtering of games in lobby.
Volume of pickup’s engine has been increased.
Fixed a number of issues causing game instability.
Fixed the switching of maps upon player death.
Fixed enemies unable to reach the player on some arenas.
Thrown items cannot be picked up by co-op players for five minutes.
Items from freshly opened containers cannot be picked up by other players for five seconds to prevent theft.
Fixed animation glitch when trading with team members.
More than one player can use a ladder at the same time.
Fixed stomping execution animation when target’s attacked by a second player.
Fixed the infinite respawning of shooting enemies.
Fixed not hiding menu if players die inside a vehicle.
Fixed item level calculation when playing New Game Plus.
Added information about players requesting pause in co-op.
Fixed A.I. animation glitch after fast-traveling or using a map portal.
Added distinction between quest checkpoints and other types of saves.
Fixed bug causing all inventory to disappear.
Fixed reloading and kicking. After the clip goes in, the reload is a success.
Purna can gain bonus rage from both “Grim Inspiration” and “Inspiring Kick”.
Only “Walker” type enemies increase the extra XP of the “Combo” skill from Xian’s Survival skill tree.
Health regeneration is disabled during grabs.
Focus on items in shops not changing after selling or buying.
More HP for NPCs in escort missions.
Butcher enemies won’t spawn at all during escort missions (hooray!)
Fixed tracking after loading checkpoint.
Increased minimum vertical distance to count a waypoint as passed for NPCs (they no longer wander back-and-forth).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 18:32 
Cytuj  
Profesjonalnie byłoby wtedy, gdyby wychodząca gra nie wymagała natychmiastowego wydawania dużych patchy.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 18:36 
Cytuj  
Profesjonalne podejście do klienta.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 18:40 
Cytuj  
jakie to ma wymagania?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 18:52 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
Profesjonalnie byłoby wtedy, gdyby wychodząca gra nie wymagała natychmiastowego wydawania dużych patchy.

jesli gra wymaga steama to patch jest zadnym problemem, bo polaczenie z internetem i tak jest wymagane by ja zainstalowac, a piratom to troche zycie uprzykrza ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 19:22 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
a piratom to troche zycie uprzykrza ;)


Nie, zycie to uprzykrza tylko ludziom kupującym orginały, piraci już dawno nauczyli się obchodzić potrzebę połaczenia z netem.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 20:07 
Cytuj  
Przeciez hype na DI byl tylko w chwili premiery Cinematic Trailera. Po pierwszych filmikach z gry hype mocno opadl i tak juz pozostalo.
Taki juz urok internetu obecnie, ze ludzie wyciagaja wnioski z niczego (tzn z Cinematic Trailera), a pozniej oczekuja bog wie czego.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 20:15 
Cytuj  
Tak czy inaczej gra może się nieźle sprzedać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 20:26 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
Profesjonalnie byłoby wtedy, gdyby wychodząca gra nie wymagała natychmiastowego wydawania dużych patchy.


tak bylo w latach 90 wczesnych 2kX


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 21:09 
Cytuj  
gadacie jaka to gra bedzie slaba, a wokol wszechobecny hype, to moze mnie oswiecicie w ktorym miejscu ta gra bedzie failem?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 21:20 
Cytuj  
Pewnie wsrod elyty tego forum :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 21:37 
Cytuj  
Jak ktos lubi sandboxy i napierdalanie xp dla samego napierdalania to moze bedzie mial frajde. Podsumowane recki z Polygamii:

Dead Island rozczarowuje. Ciekawy system walki to za mało, aby wyjść zwycięsko ze starcia ze sztampowymi zadaniami i miałką fabułą. Atmosfera grozy i końca świata szybko znika, zastąpiona mechanicznymi starciami z kolejnymi grupkami zombie, podczas których autorzy nawet nie próbują czymkolwiek zaskoczyć. Piękny i szczegółowo przedstawiony świat pozbawiony został bohaterów dramatu, których chciałoby się bronić, lub których opłakiwałoby się po śmierci. To gra straconych szans, tylko dla fanów przyjemności płynącej z patrzenia na wyskakujący napis „awansowałeś na następny poziom”.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.