MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dead Island
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38509
Strona 4 z 10

Autor:  Dana [ 5 wrz 2011, 11:04 ]
Tytuł: 

Tak jak myślałem, wybiórczo skupiasz się nad tym co tobie pasuje, ignorując pozostałe recenzje wahające się od 7-9 :D

Autor:  Asmax [ 5 wrz 2011, 11:05 ]
Tytuł: 

Wyglada to dosyc tanio. Takie pierwsze skojarzenie - Postal 2 z lepsza grafika:/

Autor:  raggnarok [ 5 wrz 2011, 11:10 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Tak jak myślałem, wybiórczo skupiasz się nad tym co tobie pasuje, ignorując pozostałe recenzje wahające się od 7-9 :D


Nie no przeciez jesli ci sie gra spodoba to swietnie, hae fun i w ogole. Ja po prostu od poczatku mialem wrazenie, ze ta gra to budzetowka i to podsumowanie mnie o tym przekonuje. Pewnie z ciekawosci spirace i obadam, ale cudow sie nie spodziewam :)

Autor:  Dana [ 5 wrz 2011, 11:14 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy mi się podoba, stwierdzę jak zagram. Gameplay jest ok, recenzje pozytywne. Budżetówka, no i ?

Autor:  mrynar [ 5 wrz 2011, 11:28 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
I'd be lying if I said I didn't enjoy the experience though. Dead Island is a deeply flawed game, but it's also clearly a low-budget game and one that has interesting ideas, often under-served by the bargain-basement code. Finding the diamonds in the rough demands a lot of patience, and enough investment in the base joys of zombie slaughter to tolerate the laundry list of flaws.

Tak jak myslalem.


Tez nie za bardzo rozumiem twoje teksty. Postawiles teze jakis czas temu, ze gra jest slaba i teraz szukasz dowodow na jej potwierdzenie.

Jak gra wydaje mi sie slaba czy nie jest w moim klimacie to sie nia zwyczajnie nie interesuje.

Juz tele razy wtopilem kase w HITY z GIGANTYCZNYMI BUDZETAMI, ze nie zalamie sie jak dead island mi sie nie spodoba. W osttecznosci wespre troche polska firme i spelnie patriotyczny obowiazek. ;)
Ogladajac gameplay jestem pozytywnie nastawiony. Zobaczymy jak bedzie z grywalnoscia.

Autor:  raggnarok [ 5 wrz 2011, 11:49 ]
Tytuł: 

Nie bede wam topica rozwalal i sie powstrzymam od dalszych komentarzy. Czekam na wasze opinie :)

Autor:  Dana [ 5 wrz 2011, 12:41 ]
Tytuł: 

http://www.destructoid.com/review-dead-island-210611.phtml#ext

7/10

Is Dead Island good? Yes it is ... but it isn't at the same time. It's inspired, but turgid. Brilliant, but flawed. Fun, but infuriating. Like the living dead itself, Dead Island is a contradiction from beginning to end. However, I feel you need to play it, because despite copying so much from infinitely smoother games, there's nothing quite like it on the market. That, itself, is yet another contradiction in the confused, conflicted, often completely beautiful mess that is Dead Island.

Autor:  raggnarok [ 5 wrz 2011, 12:47 ]
Tytuł: 

Recka z GT: http://www.gametrailers.com/video/revie ... and/720226

Autor:  Dana [ 5 wrz 2011, 17:59 ]
Tytuł: 

Jeszcze gra nie wyszła, a już duży pacz gotowy. Przynajmniej profesjonalnie do tego podchodzą.

Cytuj:
Fixed map synchronization when player joins during map load.
Fixed saving player re-spawn position when playing in co-op mode.
Fixed occasional inability to complete sidequests in Laboratory.
Improved enemy awareness (zombies).
Fixed occasional bug with NPC’s hands bend (IK)
Fixed spawning enemies in some quests after joining co-op game.
Fixed showing locations on invisible NPCs.
Fixed potential path blocker when quest “Knockin’ on heaven’s door” was completed before talking to Dominik during the “On the air” quest.
Fixed displaying gather rings near some doors.
Fixed enemy reaction to fire.
Fixed enemies’ health and stamina bars in co-op.
Fixed filtering of games in lobby.
Volume of pickup’s engine has been increased.
Fixed a number of issues causing game instability.
Fixed the switching of maps upon player death.
Fixed enemies unable to reach the player on some arenas.
Thrown items cannot be picked up by co-op players for five minutes.
Items from freshly opened containers cannot be picked up by other players for five seconds to prevent theft.
Fixed animation glitch when trading with team members.
More than one player can use a ladder at the same time.
Fixed stomping execution animation when target’s attacked by a second player.
Fixed the infinite respawning of shooting enemies.
Fixed not hiding menu if players die inside a vehicle.
Fixed item level calculation when playing New Game Plus.
Added information about players requesting pause in co-op.
Fixed A.I. animation glitch after fast-traveling or using a map portal.
Added distinction between quest checkpoints and other types of saves.
Fixed bug causing all inventory to disappear.
Fixed reloading and kicking. After the clip goes in, the reload is a success.
Purna can gain bonus rage from both “Grim Inspiration” and “Inspiring Kick”.
Only “Walker” type enemies increase the extra XP of the “Combo” skill from Xian’s Survival skill tree.
Health regeneration is disabled during grabs.
Focus on items in shops not changing after selling or buying.
More HP for NPCs in escort missions.
Butcher enemies won’t spawn at all during escort missions (hooray!)
Fixed tracking after loading checkpoint.
Increased minimum vertical distance to count a waypoint as passed for NPCs (they no longer wander back-and-forth).

Autor:  Perrin [ 5 wrz 2011, 18:32 ]
Tytuł: 

Profesjonalnie byłoby wtedy, gdyby wychodząca gra nie wymagała natychmiastowego wydawania dużych patchy.

Autor:  Dana [ 5 wrz 2011, 18:36 ]
Tytuł: 

Profesjonalne podejście do klienta.

Autor:  Highlander [ 5 wrz 2011, 18:40 ]
Tytuł: 

jakie to ma wymagania?

Autor:  RufeN [ 5 wrz 2011, 18:52 ]
Tytuł: 

Perrin napisał(a):
Profesjonalnie byłoby wtedy, gdyby wychodząca gra nie wymagała natychmiastowego wydawania dużych patchy.

jesli gra wymaga steama to patch jest zadnym problemem, bo polaczenie z internetem i tak jest wymagane by ja zainstalowac, a piratom to troche zycie uprzykrza ;)

Autor:  Bloodleaf [ 5 wrz 2011, 19:22 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
a piratom to troche zycie uprzykrza ;)


Nie, zycie to uprzykrza tylko ludziom kupującym orginały, piraci już dawno nauczyli się obchodzić potrzebę połaczenia z netem.

Autor:  Sparth2 [ 5 wrz 2011, 20:07 ]
Tytuł: 

Przeciez hype na DI byl tylko w chwili premiery Cinematic Trailera. Po pierwszych filmikach z gry hype mocno opadl i tak juz pozostalo.
Taki juz urok internetu obecnie, ze ludzie wyciagaja wnioski z niczego (tzn z Cinematic Trailera), a pozniej oczekuja bog wie czego.

Autor:  sula [ 5 wrz 2011, 20:15 ]
Tytuł: 

Tak czy inaczej gra może się nieźle sprzedać.

Autor:  Aldatha [ 5 wrz 2011, 20:26 ]
Tytuł: 

Perrin napisał(a):
Profesjonalnie byłoby wtedy, gdyby wychodząca gra nie wymagała natychmiastowego wydawania dużych patchy.


tak bylo w latach 90 wczesnych 2kX

Autor:  Highlander [ 5 wrz 2011, 21:09 ]
Tytuł: 

gadacie jaka to gra bedzie slaba, a wokol wszechobecny hype, to moze mnie oswiecicie w ktorym miejscu ta gra bedzie failem?

Autor:  Gokulo [ 5 wrz 2011, 21:20 ]
Tytuł: 

Pewnie wsrod elyty tego forum :P

Autor:  raggnarok [ 5 wrz 2011, 21:37 ]
Tytuł: 

Jak ktos lubi sandboxy i napierdalanie xp dla samego napierdalania to moze bedzie mial frajde. Podsumowane recki z Polygamii:

Dead Island rozczarowuje. Ciekawy system walki to za mało, aby wyjść zwycięsko ze starcia ze sztampowymi zadaniami i miałką fabułą. Atmosfera grozy i końca świata szybko znika, zastąpiona mechanicznymi starciami z kolejnymi grupkami zombie, podczas których autorzy nawet nie próbują czymkolwiek zaskoczyć. Piękny i szczegółowo przedstawiony świat pozbawiony został bohaterów dramatu, których chciałoby się bronić, lub których opłakiwałoby się po śmierci. To gra straconych szans, tylko dla fanów przyjemności płynącej z patrzenia na wyskakujący napis „awansowałeś na następny poziom”.

Strona 4 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team