mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2011, 16:42 
Cytuj  
Mi się podoba.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2011, 16:48 
Cytuj  
No zły nie jest, ale tanki miały lepiej oddaną "realność", w chińskim produkcie te modele są za ładne, za modelowe. No i w kilku momentach motyw lotu zbyt arkadowy.
Liczę na wargaming i bitwę o Anglię, myśliwce, szturmowce, wpływ przestrzeleń na pilotaż... Mniej arkadówki, więcej symulatora. Acz bez przesady.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 sie 2011, 20:04 
Cytuj  
No dynamika czołgów w WoT nie jest zbyt realna.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2011, 20:05 
Cytuj  
A co jest nierealne?


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 28 sie 2011, 20:08 
Cytuj  
Dana nakurwial w T-34 pod Kurskiem wiec wie :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2011, 20:12 
Cytuj  
Ale mnie trole wkurwiają.
Bez przecinków to nowa jakość.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 sie 2011, 20:53 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Ale mnie trole wkurwiają.
Bez przecinków to nowa jakość.


Pardą ?

Ogólna prędkość i zwrotność czołgów w terenie została podniesiona, o czym mówili sami dewsi (nie mogę teraz znaleźć cytatu, znajdę to postnę).
Na ten przykład Sherman w terenie poruszał się z prędkością niewiele przekraczającą 15km/h, w grze natomiast zapierdala full speed 40km/h bez zająknięcia :D

http://www.youtube.com/watch?v=__K2BzxR2BY

Tak samo "skrętliwość", mierzona w radianach na sekundę jest historycznie realistyczna, ale są to wartości mierzone w warunkach fabrycznych. Teren w grze nie jest brany pod uwagę (jedyne co jest brane to ew. uszkodzenie gąsienicy etc.).

Aldatha napisał(a):
Dana nakurwial w T-34 pod Kurskiem wiec wie :)


Niestety, jestem tylko amatorskim historykiem wojskowości z tego okresu, z dostępem do bogatego zaplecza informacyjnego takiego jak moja biblioteczka jak i internet (huehue) :D

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 30 sie 2011, 11:53 
Cytuj  
http://www.tentonhammer.com/world-of-ba ... razer-nash

Interesting w chuj.
Szczególnie to:
That, in a nutshell, is the world of difference between World of Tanks and World of Battleships. As Frazer went on to explain, while World of Tanks rewards cooperation, you can split off into multiple groups or, once in a while, find success by going solo. In either of the latter cases, you can often retreat and find another angle. Apart from having distance and relative speed in place of cover, much the same will be the case in World of Warplanes – as Frazer put it: “Everyone can be a hero... everyone’s an ace.” But World of Battleships will be grad school for Wargaming.net students – win together as a single unit, or die apart.

I to:
“You will start in the air, you’ll never start on the ground… that’s a sin.” Other elements of the game are more familiar: “It’s 15 vs. 15, and while there isn’t cover like in World of Tanks per se, you’ve got clouds and the blinding sun… "

I to:
Though takeoffs and landings won’t be a part of the game, bases will. Frazer noted that bases have anti-aircraft defenses to protect against lone wolves breaking away from the pack to have a run at the base. That implies that bases will have a certain number of hitpoints that opposing planes will have to winnow away, but the amount of AAA, HP amount, and the difficulty of hitting the base wasn’t covered by the demo.

I jeszcze to: :D
World of Warplanes will also have more mission types than it’s predecessor. Frazer hinted at one mission type where AI-controlled bombers proceed on a straight line to the enemy base and it’s up to players to escort (or attack the enemy bombers). Regardless of the mission type, players will always have two ways to win, destroy all enemy planes, or destroy the enemy base before the enemy destroys yours.

Drogie Panie i drodzy Panowie, nic tylko sie jarac!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2011, 19:07 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... PQcAHulO3A
polskaaaaaa białooo czerwoni.


_________________
.

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2011, 23:59 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bPQcAHulO3A
polskaaaaaa białooo czerwoni.


BF-109G für mich, bitte


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 20:03 
Cytuj  
http://game.worldoftanks.eu/news/WoWP-alpha-tester

Jak komuś się chce w to bawić.

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 21:25 
Cytuj  
Trzeba będzie kupić odpowiednik lowe zanim podniosą cenę.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2011, 14:58 
Cytuj  
http://www.worldofbattleships.com/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2011, 15:04 
Cytuj  
Właśnie miałem wkleić.

No i potwierdzenie iż będą w grze lotniskowce.

Obrazek

Nie wiem co to za typ, nie pasuje mi do żadnego z Brytyjskich lotniskowców. Rzekłbym że zjebali, bo nadbudówki są po prawej stronie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2011, 23:46 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=rBIOrXAd4qc

Nowy trailer World of Planes. Nie mam nic do dodania, czekam z niecierpliwością.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 paź 2011, 04:55 
Cytuj  
Wow!

Widoki ziemi sa zajebiste. Te miasteczko i lasy w gorach wygladaja osom! Same modele te sliczne, ciekawe czy bedzie jakis konkretny model uszkodzeń(cos w stylu Iła)

Inna kwestia to to ja mocno podrasowany jest ten filmik :p

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2011, 16:11 
Cytuj  
Q. Anton, the sim community has certain basic requirements they need in their flight games, so I'm hoping today we can talk about some of these important features. To start off, what can we expect from the World of Planes damage model system? Is it more advanced than what we saw in Wings of Prey? Will plane damage affect the flight characteristics of the aircrafts?

A. Yes, the damage system has been improved too. The visualization part of the damage model is still a work in progress. Working on damage models and tweaking the damage model is an infinite job. We are gathering information from players and historical sources and tweaking it. Also, we will, of course, tweak it during the Closed Beta.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 16 paź 2011, 18:04 
Cytuj  
apropo World of Battleships to dzięki temu tytułowi przypomniałem sobie o genialnej gierce jaką jest navy field. Miałem sobie tylko chwilowo z sentymentem wrócić do NF, w oczekiwaniu na WoB, ale chyba wsiąknąłem na dobre. :p

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 paź 2011, 23:13 
Cytuj  
Każdy pamięta o NF. I nawet pamiętam że w moich dokach stoją Japoński Hosho, Amerykański Yorktown oraz łódź podwodna S Type :d

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 paź 2011, 10:10 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Widoki ziemi sa zajebiste. Te miasteczko i lasy w gorach wygladaja osom! Same modele te sliczne, ciekawe czy bedzie jakis konkretny model uszkodzeń(cos w stylu Iła)

Widoczki może i ok, ale jak widzę na filmiku samoloty od dwupłata do sabre to nie spodziewam się niczego więcej niż arcadowej strzelanki ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.