MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warplanes/Planes & World of Battleships
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39389
Strona 4 z 11

Autor:  Bloodleaf [ 28 sie 2011, 16:42 ]
Tytuł: 

Mi się podoba.

Autor:  Isengrim [ 28 sie 2011, 16:48 ]
Tytuł: 

No zły nie jest, ale tanki miały lepiej oddaną "realność", w chińskim produkcie te modele są za ładne, za modelowe. No i w kilku momentach motyw lotu zbyt arkadowy.
Liczę na wargaming i bitwę o Anglię, myśliwce, szturmowce, wpływ przestrzeleń na pilotaż... Mniej arkadówki, więcej symulatora. Acz bez przesady.

Autor:  Dana [ 28 sie 2011, 20:04 ]
Tytuł: 

No dynamika czołgów w WoT nie jest zbyt realna.

Autor:  Isengrim [ 28 sie 2011, 20:05 ]
Tytuł: 

A co jest nierealne?

Autor:  Aldatha [ 28 sie 2011, 20:08 ]
Tytuł: 

Dana nakurwial w T-34 pod Kurskiem wiec wie :)

Autor:  Isengrim [ 28 sie 2011, 20:12 ]
Tytuł: 

Ale mnie trole wkurwiają.
Bez przecinków to nowa jakość.

Autor:  Dana [ 28 sie 2011, 20:53 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Ale mnie trole wkurwiają.
Bez przecinków to nowa jakość.


Pardą ?

Ogólna prędkość i zwrotność czołgów w terenie została podniesiona, o czym mówili sami dewsi (nie mogę teraz znaleźć cytatu, znajdę to postnę).
Na ten przykład Sherman w terenie poruszał się z prędkością niewiele przekraczającą 15km/h, w grze natomiast zapierdala full speed 40km/h bez zająknięcia :D

http://www.youtube.com/watch?v=__K2BzxR2BY

Tak samo "skrętliwość", mierzona w radianach na sekundę jest historycznie realistyczna, ale są to wartości mierzone w warunkach fabrycznych. Teren w grze nie jest brany pod uwagę (jedyne co jest brane to ew. uszkodzenie gąsienicy etc.).

Aldatha napisał(a):
Dana nakurwial w T-34 pod Kurskiem wiec wie :)


Niestety, jestem tylko amatorskim historykiem wojskowości z tego okresu, z dostępem do bogatego zaplecza informacyjnego takiego jak moja biblioteczka jak i internet (huehue) :D

Autor:  tiomor [ 30 sie 2011, 11:53 ]
Tytuł: 

http://www.tentonhammer.com/world-of-ba ... razer-nash

Interesting w chuj.
Szczególnie to:
That, in a nutshell, is the world of difference between World of Tanks and World of Battleships. As Frazer went on to explain, while World of Tanks rewards cooperation, you can split off into multiple groups or, once in a while, find success by going solo. In either of the latter cases, you can often retreat and find another angle. Apart from having distance and relative speed in place of cover, much the same will be the case in World of Warplanes – as Frazer put it: “Everyone can be a hero... everyone’s an ace.” But World of Battleships will be grad school for Wargaming.net students – win together as a single unit, or die apart.

I to:
“You will start in the air, you’ll never start on the ground… that’s a sin.” Other elements of the game are more familiar: “It’s 15 vs. 15, and while there isn’t cover like in World of Tanks per se, you’ve got clouds and the blinding sun… "

I to:
Though takeoffs and landings won’t be a part of the game, bases will. Frazer noted that bases have anti-aircraft defenses to protect against lone wolves breaking away from the pack to have a run at the base. That implies that bases will have a certain number of hitpoints that opposing planes will have to winnow away, but the amount of AAA, HP amount, and the difficulty of hitting the base wasn’t covered by the demo.

I jeszcze to: :D
World of Warplanes will also have more mission types than it’s predecessor. Frazer hinted at one mission type where AI-controlled bombers proceed on a straight line to the enemy base and it’s up to players to escort (or attack the enemy bombers). Regardless of the mission type, players will always have two ways to win, destroy all enemy planes, or destroy the enemy base before the enemy destroys yours.

Drogie Panie i drodzy Panowie, nic tylko sie jarac!

Autor:  Highlander [ 7 wrz 2011, 19:07 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... PQcAHulO3A
polskaaaaaa białooo czerwoni.

Autor:  Enhu [ 7 wrz 2011, 23:59 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bPQcAHulO3A
polskaaaaaa białooo czerwoni.


BF-109G für mich, bitte

Autor:  Dana [ 8 wrz 2011, 20:03 ]
Tytuł: 

http://game.worldoftanks.eu/news/WoWP-alpha-tester

Jak komuś się chce w to bawić.

Autor:  White Trox [ 8 wrz 2011, 21:25 ]
Tytuł: 

Trzeba będzie kupić odpowiednik lowe zanim podniosą cenę.

Autor:  Piaskowy [ 13 wrz 2011, 14:58 ]
Tytuł: 

http://www.worldofbattleships.com/

Autor:  Dana [ 13 wrz 2011, 15:04 ]
Tytuł: 

Właśnie miałem wkleić.

No i potwierdzenie iż będą w grze lotniskowce.

Obrazek

Nie wiem co to za typ, nie pasuje mi do żadnego z Brytyjskich lotniskowców. Rzekłbym że zjebali, bo nadbudówki są po prawej stronie.

Autor:  Dana [ 10 paź 2011, 23:46 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=rBIOrXAd4qc

Nowy trailer World of Planes. Nie mam nic do dodania, czekam z niecierpliwością.

Autor:  tiomor [ 11 paź 2011, 04:55 ]
Tytuł: 

Wow!

Widoki ziemi sa zajebiste. Te miasteczko i lasy w gorach wygladaja osom! Same modele te sliczne, ciekawe czy bedzie jakis konkretny model uszkodzeń(cos w stylu Iła)

Inna kwestia to to ja mocno podrasowany jest ten filmik :p

Autor:  Dana [ 11 paź 2011, 16:11 ]
Tytuł: 

Q. Anton, the sim community has certain basic requirements they need in their flight games, so I'm hoping today we can talk about some of these important features. To start off, what can we expect from the World of Planes damage model system? Is it more advanced than what we saw in Wings of Prey? Will plane damage affect the flight characteristics of the aircrafts?

A. Yes, the damage system has been improved too. The visualization part of the damage model is still a work in progress. Working on damage models and tweaking the damage model is an infinite job. We are gathering information from players and historical sources and tweaking it. Also, we will, of course, tweak it during the Closed Beta.

Autor:  gosugamer1 [ 16 paź 2011, 18:04 ]
Tytuł: 

apropo World of Battleships to dzięki temu tytułowi przypomniałem sobie o genialnej gierce jaką jest navy field. Miałem sobie tylko chwilowo z sentymentem wrócić do NF, w oczekiwaniu na WoB, ale chyba wsiąknąłem na dobre. :p

Autor:  Dana [ 16 paź 2011, 23:13 ]
Tytuł: 

Każdy pamięta o NF. I nawet pamiętam że w moich dokach stoją Japoński Hosho, Amerykański Yorktown oraz łódź podwodna S Type :d

Autor:  Havok [ 17 paź 2011, 10:10 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
Widoki ziemi sa zajebiste. Te miasteczko i lasy w gorach wygladaja osom! Same modele te sliczne, ciekawe czy bedzie jakis konkretny model uszkodzeń(cos w stylu Iła)

Widoczki może i ok, ale jak widzę na filmiku samoloty od dwupłata do sabre to nie spodziewam się niczego więcej niż arcadowej strzelanki ;)

Strona 4 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team