MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM: Enemy Unknown (2012+)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171
Strona 4 z 17

Autor:  Jackhammer [ 11 paź 2012, 12:02 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Kasa i zarządzanie zasobami zawsze było ważne ale tu jest to czynnik podniesiony do granic absurdu.
Wydaje mi sie ze to przez zbyt małą ilość misji ufo shoot down, w 3 miesiace mialem tylko 3 pojawienia sie ufo a z tego jest dosc sporo materialow i kasy, z innych misji prawie nic. Chyba trzeba wiecej stunowac alienów aby odzyskac bron.

Autor:  Bloodleaf [ 11 paź 2012, 12:12 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Jackhammer napisał(a):
Wydaje mi sie ze to przez zbyt małą ilość misji ufo shoot down


W ogrinale co chwilkę takie misje były tutaj jest posucha kompletna.

Autor:  Deshroom [ 11 paź 2012, 12:51 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

potrzebuje 2 rad.

1. dlaczego itemow które wyprodukowałem nie ma w Locker. Zostały wynalezione i zaznaczone do kolejki produkcji - moze nie są wyprodukowane. dlaczego?

2. czy jest jakaś metoda na ciche otwieranie drzwi czy coś? Myślałem że poza zwykłym wejściem można coś z drzwiami robić "V" ?

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2012, 13:00 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

1. O jakich itemach mowisz konkretnie? Niektore ida do inventarza (pamietaj tez, ze klasy maja restrykcje co do sprzetu), np. apteczka czy luneta, a inne sa do ogolnego uzytku np. satelity.

2. Mozna. Klikasz LPM na ikonie drzwi.

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2012, 13:08 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Jackhammer napisał(a):
Kasa i zarządzanie zasobami zawsze było ważne ale tu jest to czynnik podniesiony do granic absurdu.
Wydaje mi sie ze to przez zbyt małą ilość misji ufo shoot down, w 3 miesiace mialem tylko 3 pojawienia sie ufo a z tego jest dosc sporo materialow i kasy, z innych misji prawie nic. Chyba trzeba wiecej stunowac alienów aby odzyskac bron.


Yup, troche przegieli pod tym wzgledem. Generalnie baaaaaardzo ciezko wrocic do gry na Classicu jak sie zaliczy nawet 1 grubiej spierdolona misje, a jak jeszcze mielismy na niej weteranow to juz calkiem GG...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 paź 2012, 13:12 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Może lepsza opcja to przejść na normal i jeżeli mechanika gry okaże się warta dalszej zabawy to bawić się w classic iron man. Co ciekawe same misje na classic nie są zbyt trudne. Szkoda trochę tracić wyzwanie, spodziewam się że na normal będzie łatwo.

Autor:  Deshroom [ 11 paź 2012, 13:18 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

raggnarok napisał(a):
1. O jakich itemach mowisz konkretnie? Niektore ida do inventarza (pamietaj tez, ze klasy maja restrykcje co do sprzetu), np. apteczka czy luneta, a inne sa do ogolnego uzytku np. satelity.

2. Mozna. Klikasz LPM na ikonie drzwi.


edit:

miałem wszystko ale nie pod body armor a właśnie armora szukałem. dzieki
nano fiber vest to jest moduł nie body armor.

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2012, 14:12 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Może lepsza opcja to przejść na normal i jeżeli mechanika gry okaże się warta dalszej zabawy to bawić się w classic iron man. Co ciekawe same misje na classic nie są zbyt trudne. Szkoda trochę tracić wyzwanie, spodziewam się że na normal będzie łatwo.


No wlasnie tu jest problem, Normal mi wyglada jednak na zbyt latwy...

Autor:  Bloodleaf [ 11 paź 2012, 14:14 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Przełączyłem się z normal na classic i teraz mi zdejmują ludzi jednym strzałem :P

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2012, 14:16 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Bitwy to jeszcze, przygotuj sie na assraping na widoku strategicznym :) Anyway, jak ktos chce poczytac kilka przemyslen o grze, to walnalem pare paragrafow na moim blogu :P

Autor:  Bloodleaf [ 11 paź 2012, 14:36 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

No jest rape, moi jak mają 95% szans na trafienie to pudłują a alieny z drugiego końca planszy mnie zabijają ;)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 paź 2012, 14:38 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Nie przesadzajmy, tak źle w bitwach nie jest. Trzeba zawsze brać rookie na scouta i mięso armatnie. ;)

Autor:  Deshroom [ 11 paź 2012, 14:46 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Nie przesadzajmy, tak źle w bitwach nie jest. Trzeba zawsze brać rookie na scouta i mięso armatnie. ;)
so true :P

Musze zacząć jeszcze raz, satelity budują się 20 dni a u mnie już czerwono...

Autor:  Bloodleaf [ 11 paź 2012, 14:53 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

No ja tak mam 90% szans na trafienie, moje ludki 2 hexy od aliena i wszyscy 4ej miss :P ( i to nie rookie :p )

Autor:  Bloodleaf [ 11 paź 2012, 15:39 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Coś mam zjebane chyba bo nawet stojąc obok aliena mam miss :)

Autor:  shp [ 11 paź 2012, 16:10 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Jeśli chodzi Ci o rookie to u mnie nawet przy 75% missują, im dalej w grze tym w ogóle nie ma szansy żeby coś nimi awansować.

A co do samej gry to ja na normalu nawet co chwila całą czerwoną mapę mam, po prostu te pieprzone satelitte uplinki za długo się budują i nie wyrabiam się przed raportem miesięcznym. Już zaczynam z setny raz od początku i mam taką manię żeby wszystko było idealne, jak najefektywniejsze - buduję te same budynki pod sobą dla adjustment bonusa, ładuję prawie całą kasę w koszary i satelity.
Swoją drogą czy tylko ja mam wrażenie, że jak bierzesz tutorial, to jest jakoś łatwiej, bez względu na poziom trudności? Jak zaczynam nawet na tym samym kontynencie bez tutka, to jesteś tak jakby do tyłu z rozwojem i paroma misjami, mniej kasy i trudniej je ;F

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2012, 16:17 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Tia, ja tez zaczalem grac dzis o wiele ostrozniej, nie pcham sie na chama do przodu, spokojnie siedze za oslonami z Overwatchem, a moja snajperka zbiera zniwo - po 2 misjach dostala xywe "Black Widow" :)

Autor:  Bloodleaf [ 11 paź 2012, 16:32 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Nie o rookie tylko wytrenowanych postaciach niestety, cóż od nowa zacznę może będzie lepiej bo mi nawet przy 98% missują heh.

Autor:  Bloodleaf [ 11 paź 2012, 16:37 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Drusek napisał(a):
moja taktyka na walki to:
1. przemieszczanie się w kierunku wroga: bieg do przeszkody w obrębie niebieskiego pola i overwatch

3. gdy przeciwnika się trochu wycofuje nie biegne za nim tylko overwatch nawet ze 2-3 tury


Minus takiej taktyki jest kiedy musisz się chować za samochodami a one są cały czas wysadzane przez obcych.

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2012, 16:52 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Moja obecna gwiazda. Xywe nadala jej sama gra :)

Obrazek

Strona 4 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team