MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kingdoms of Amalur: Reckoning
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40245
Strona 4 z 15

Autor:  sula [ 5 lut 2012, 11:07 ]
Tytuł: 

9 / 10 by IGN - jaka niespodzianka :roll:



http://ps3.ign.com/articles/121/1216517p1.html

Autor:  iniside [ 5 lut 2012, 11:25 ]
Tytuł: 

Swoją drogą to wersja testowa już jest.

Autor:  raggnarok [ 5 lut 2012, 16:58 ]
Tytuł: 

3.5h za mna, postac na 5lvl. Walka w tej grze jest przezajebista. Zabijam wszystko co jest w okolicy do zabicia nawet jesli nie musze, po prostu mam z tego w chuj funu :)

Autor:  Mendol [ 5 lut 2012, 17:07 ]
Tytuł: 

az obaczje na ps3

Autor:  Chrisq [ 5 lut 2012, 17:12 ]
Tytuł: 

pad od xbox360 vs myszka i klawa?

Autor:  Templair [ 5 lut 2012, 17:49 ]
Tytuł: 

Pad. Wiem co mowie ;) ...

T.

Autor:  raggnarok [ 5 lut 2012, 18:01 ]
Tytuł: 

Myszka. Wiem co mowie.

Autor:  candidoser [ 5 lut 2012, 18:13 ]
Tytuł: 

klawa - nie wiem, co mowie

Autor:  megatomik [ 5 lut 2012, 18:50 ]
Tytuł: 

Pad do xpudła.

Autor:  Razoth [ 5 lut 2012, 19:47 ]
Tytuł: 

FOV w tej grze jest chujowy jak nieszczęście, da się go jakoś zmienić?

Autor:  raggnarok [ 6 lut 2012, 00:08 ]
Tytuł: 

Da sie przezyc, Razoth.

Dwa tipy: grajcie na Hard, combat pokazuje wtedy pazurki, trzeba grac taktycznie, z glowa, w pelni wykorzystac uniki i skille, a calosc daje o wiele wiecej satysfakcji niz na normalu. Druga sprawa: defaultowo klawisze 1-2-3 na klawce opdowiadaja klawiszom z pada. 1 - lootowanie, 2 - porownywanie itemow, 3 - wrzucenie itemu do Junk. Nie trzeba dzieki temu klikac PPM i wybierac opcji z submenu.

Autor:  Atherius [ 6 lut 2012, 00:14 ]
Tytuł: 

Czyli kamerki nie poprawili względem dema ? ;/

Autor:  raggnarok [ 6 lut 2012, 00:38 ]
Tytuł: 

Raczej nie. Ma byc jakis patch zaraz po premierze, ktory doda troche opcji do ustawien kamery.

Autor:  Dana [ 6 lut 2012, 00:41 ]
Tytuł: 

http://reckoning.amalur.com/dayofreckoning

Jutro będzie day9 z TB streamować jakby ktoś chciał popatrzeć.

Autor:  Kabraxis [ 6 lut 2012, 01:09 ]
Tytuł: 

Tarlalalala... fajna jest ta gra. :)

Przedarlem sie na 6lvlu przez pol mapy do stolicy i podoba mnie sie to.
Gra nie ma otwartosci i rozmachu Skyrima ale tbh niedaleko padlo jablko do jabloni. Oj niedaleko.
W niektorych elementach zas jest na serio sporo lepsza (combat, itemizacja, animacje).

O te 200h to bym sie nie zakladal ale tak 100+ to raczej na 100 w grze bedzie. Co chwila widac wykrzykniki z questami tylko lazac po mapie, nie mowie juz np o Frakcji magow w Stolicy gdzie wita nas wykrzyknikow 5 i to nawet bez przynaleznosci do frakcji. NIe wiem na ile te questy sa rozbudowane ale sa i jest tego w uj.

Do tego ZAJEBISTA itemizacja (Prefix/Suffix Random style ale HnSlashe plus sety i unikaty), gra fajnie nagradza exploracje i "nietypowe" czynnosci jak pisklpocketing czy lazenie po domach i ojebywanie skrzynek.
Jest kowalstwo (tbh lata swietlne lepsze niz w Skyrim), alchemia "tu zkolei raczej slabiej jest), super zrobione socketowanie.
Ogolnie poziom rozbudowania spokojnie "daje rade".

A no i srsly... w uj "lore". W PIZDU. :)


Boli tak jak mowilem wczesniej mala ilosc skilli i praca kamery. Pobieznie przegladajac pozniejsze potiony i itemki w stolicy obawiam sie rozniez ze balans bedzie roznie zajebisty jak w SKYRIM. :)
Graficznie rozniez nierowno za to bosko pod wzgledem designersko/artystycznym (plus ogolnie gra przypomina mi podstawke WoW'a - jakis taki podobny feeling mam lazac po tych krainach).


Ogolnie narazie mocne 8/10 z tendencja zwyzkowa.

Autor:  raggnarok [ 6 lut 2012, 01:41 ]
Tytuł: 

+1 :) Gra jest swietna. Grasz na Hard, Kabraxis? Jak nie to polecam, ja po 2-3h przerzucilem sie z Normala i walczy sie jeszcze ciekawiej i fajniej :)
Anyway, az tak wam kamera przeszkadza? Przy graniu mycha ja w ogole nie mam problemow ze sterowaniem w walce, kamerka sie pieknie obraca, szybko, plynnie, zawsze widze to co chce.
To co mi sie najbardziej podoba, to ze jest tyle lokacji do odwiedzenia, niektore ukryte w mniej lub bardziej przebiegly sposob, do niektorych skrzynek trzeba znalezc specjalne klucze, inne sa schowane za skalnm zalomem albo w pieczarze, do ktorej trzeba zeskoczyc. No i jak Kabra napisal, mnostwo lootu, fajnego lootu, znajdujesz jakis item i masz ochote zagrac innym speciem zeby dopasowac do niego postac. Kapitalnie jest to zrobione. Nie przypominam sobie tak fajnego action rpga w ostatnich latach.

Autor:  iniside [ 6 lut 2012, 10:29 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
http://reckoning.amalur.com/dayofreckoning

Jutro będzie day9 z TB streamować jakby ktoś chciał popatrzeć.

Bedzie srednio fun. Jako day9 z artosis streamowal..
:o

Cytuj:
Anyway, az tak wam kamera przeszkadza?

Dla mnie to jest tragedia, sodoma i gomora, a nie mi przeszkadza.
W czasie walki przez 80% czasu nie widać, gdzie sie biegnia, ani co sie bije. Albo kamera random sie oddala 5x od postaci. WTF ?

Dlaczego nie mogli dać zwykle, staromodnej przypietej do plecow postaci kamery ? W tedy przynajmniej bylbym w stanie kontrolować, na co patrze.

A no i to kontekstowe sterowanie w zaleznosci od pozycji kamery. KTO TO KURWA WYMYSLIL !?

Autor:  raggnarok [ 6 lut 2012, 10:50 ]
Tytuł: 

Hm, ja jakos w ogole nie mam problemu z kamera. Happy me :)

Autor:  Templair [ 6 lut 2012, 11:13 ]
Tytuł: 

+1 dla Amalura za mozliwosc zmiany speca kiedy sie chce. Nie wiem jak to jest w Skyrime, bo za malo gralem ale tutaj to kwestia odwiedzenia fateweavera. Ogolny feeling? Jesli ktos z Was zastanawial sie jak wygladalby vanilla WoW single player. To wlasnie tak ...

T.

Autor:  Atherius [ 6 lut 2012, 12:04 ]
Tytuł: 

Templair napisał(a):
+1 dla Amalura za mozliwosc zmiany speca kiedy sie chce. Nie wiem jak to jest w Skyrime, bo za malo gralem ale tutaj to kwestia odwiedzenia fateweavera. Ogolny feeling? Jesli ktos z Was zastanawial sie jak wygladalby vanilla WoW single player. To wlasnie tak ...

T.


Hehe chyba najlepsza reklama dla tej gry. :D

Strona 4 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team