mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 13:02 
Cytuj  
w fazie alpha zwłaszcza wszystko wygląda jak kupa z placeholderami...

ale wole grafe np. z dfo niż z jakiś kolorowanek.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 18:26 
Cytuj  
przeczytalem to co wkleil High:
pve - na papierze wyglada ciekawie, ale Rift tez tak wygladal, a wyszlo jak wyszlo
pvp - duzy plus za dwa rulsety, na hardcore powinni isc na calosc i powinien byc np. full loot
combat system - no wlasnie, wychodzi na to, ze to bedzie jakis sticky target, czyli troche lipa jak dla mnie

no nic, niech dlubia dalej, moze za 2-3 lata cos z tego wyjdzie.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 9 sie 2013, 10:11 
Cytuj  
Cytuj:
pvp - duzy plus za dwa rulsety, na hardcore powinni isc na calosc i powinien byc np. full loot


A dla mnie najlepszy byłby jeden ruleset, gdzieś w połowie drogi po między tymi przedstawionymi:
Safe zony: tak,
Drop z PvP: tak, ale nie full tylko random.

Obawiam się, że te dwa rulesty spowodują niską populację na hardcore, z kolei na serwerach normalnych ekonomia dostanie po dupie, bo będzie za mały przemiał sprzętu, żeby handle się mogły kręcić i craft miał sens.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sie 2013, 10:26 
Cytuj  
jak nie spierdola, a av bedzie dalej dawalo dupy, to na serwerze hc moze grac calkiem sporo ludzi.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2013, 10:35 
Cytuj  
Nie wiem czemu, ale ta gra bardzo przypomina mi Earthrise - wydałem ~160 zł, gra w momencie "premiery" była kompletnie niegrywalna, po jakimś czasie gra została zamknięta (coś na zasadzie FFXIV 1.0 -> FFXIV A Realm Reborn), potem ktoś grę kupić... dziś gry nie ma a pieniądze poszły się jebać :evil:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 9 sie 2013, 10:52 
Cytuj  
http://www.play-earthrise.com/

Gra jest w fazie developingu od jakiś 10 lat, lekko licząc... :P

Teraz niby restart i dopisek, jakże świeży, "First Impact"... Chyba nikt już ludziom odpowiedzialnym za tego faila nie uwierzy w cokolwiek.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2013, 11:25 
Cytuj  
gosugamer1 napisał(a):
http://www.play-earthrise.com/

Gra jest w fazie developingu od jakiś 10 lat, lekko licząc... :P

Teraz niby restart i dopisek, jakże świeży, "First Impact"... Chyba nikt już ludziom odpowiedzialnym za tego faila nie uwierzy w cokolwiek.


To już jest inna firma, gra została sprzedana.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2013, 14:19 
Cytuj  
Data pierwszych szerszych testów - marzec 14
Ruszyły dwie kampanie - na K$, goal 50k$, raczej bez problemu do zrobienia. No i Greenlight.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2013, 17:56 
Cytuj  
cos malo sobie życzą ;]


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2013, 18:37 
Cytuj  
No mało. Ciekawe dlaczego, bo jak taki pathfinder zebrał bańkę, to repo też powinno. Projekt wygląda na zaawansowany, features od metra i ogólnie bardzo solidne mmorpg.
Może chcą więcej kasy po relase, albo bali się posądzenia że to scam. No ale parę miechów obsuwy mają, zobaczymy w marcu co tam wydłubali.
W każdym razie posta z tłumaczeniem dali.

Zapowiadają ciekawy ficzerek - będzie kilka ukrytych skili, żeby je odblokować trzeba będzie między innymi pogadać z npc który będzie losowo zmieniał spawn. Cały łańcuszek ma zająć sporo czasu i być częściowo randomizowany / dostosowany do gracza. Niby coś podobnego już było, ale od się nie pojawia.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 28 gru 2013, 22:14 
Cytuj  
Chyba nie kumacie zasad, którymi rządzi się KS. Oczywistym jest, że chcą więcej, ale jak im nie pójdzie to lepsze 50k niż w ogóle, a przecież po przekroczeniu 50k dalej można zbierać kasiorę. To prosty chwyt robiony zgodnie z zasadą lepszy kutas w garści niż w dupie :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2013, 23:15 
Cytuj  
Nie no, pewnie że nie chcieli se zrobić zakalca, ale 100-200k jest jak najbardziej w zasięgu, a ci - 50k...

Trochę info o grupach:
Cytuj:
- By default you will be automatically grouped with other friendly and ungrouped players while in an engagement (which are similar to GW2 events). There are options to disable this, and also an option to automatically leave the group or stay in it when the engagement completes. This is especially noteworthy because many areas have area wide engagements, meaning it's easy to get grouped automatically here,what you do with it from there is really up to you.
- Because you gain skills by using their abilities, there is no penalty for ungrouped players to attack the same mobs. Every time you attack or are attacked, you have a chance to skill up. This is designed to encourage players to work together even if they are not grouped.
- To encourage grouping however, you will have a bonus applied to your skill gain chances, which goes up based on how many players are in your group. So while there is no penalty for players outside your group to hunt with you, it's more efficient to gain skills if you are grouped. This and other grouping bonuses are put into effect for two reasons. The first is to encourage grouping, and the second is to make up for the amount of time organizing a group to do things eats into.
- Everyone receives their own personalized loot. This is independent of if you are in a group or solo. If you or your group contributed to a kill you have a chance of loot, and you receive credit for any missions or engagements that require the NPC killed, as well. This works a little differently from how it works in GW2 though. In our system mobs have a base chance of loot and that is divided into by the number of players who contributed. However, a bonus is added on top of the base chance based on how many players contributed. So for example if a mob has a 75% chance of dropping a certain treasure set when killed by a solo player. If 5 players attacked it, the bonus might be +35% (that's not an accurate value but I'm not in game to look it up, suffice to say there's a bonus and +35% made it an easy number to calculate), boosting it up to a 110% chance at loot. That is then divided by the 5 players, giving each a 22% chance at personalized loot. Because you can kill faster and tougher mobs however, in the long run you'll get more loot when playing with other players (whether grouped or not).
- Most missions are not shareable, but they do not need to be. When anyone in your group completes a mission, you will receive a chance at loot. The player whose mission it was receives their normal full chance at loot, but group members receive a reduced chance at loot, and credit rewards are split evenly amongst the group with a bonus assigned to them. This is meant to encourage players to group up and help one another with their missions, rather than being solely focused on the missions they haven't done yet.
- Missions and engagements both use a "bonus buffs" system. This system will often reward players with a randomly assigned bonus buff when they complete a mission or engagement. When grouped the whole group gets these. These are generally minor things (+1-2% bonuses to certain things), but are designed to stack several times. Because your whole group receives these, and your group as a whole should be able to complete more missions than you could solo, this also encourages doing missions or engagements in a group.
- Areas that are geared towards groups or raids are marked as Dangerous Areas. When hunting inside of these areas you will receive a skill gain bonus (+15% I believe).

So, in a nutshell the game is designed to encourage grouping, and does not penalize players for hunting together while ungrouped, providing bonuses in that case, as well. While a good percentage of the game (over half) is soloable content, we hope that players will spend most of their time grouped.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2013, 01:05 
Cytuj  
Lista skili "shotguna" (nazwa będzie zmieniona, broń to midrange AoE cc)
Cytuj:
Scattering Shot (0) - This scattering shot can hit multiple targets. (Spread)
Balance Shot (0) - The impact from a shotgun blast can knock an opponent off balance. (Single Target)
Maniacal Rampage (20) - Launches an attack on every hostile near you, but requires Momentum to execute. (PBAoE)
Debilitating Shot (35) - Aims low in a spread of fire attack centering at your target. This has a chance to take out the legs of your opponents. (Spread)
Stun Shot (65) - A heavy shot which will often leave opponents momentarily stunned. It consumes a small amount of Momentum. (Single Target)
Chest Shot (115) - A shot to the chest can drain an opponent’s endurance, as well as having a chance to knock them down or off-balance. It requires a moderate amount of momentum. (Single Target)
Melon Shot (190) - Aims at the head, having a chance to knock your target down, stunning them, and delivering heavy damage if it lands. (Single Target)
Angle Shot (285) - This deadly spread shot requires you to be behind your opponents. The nature of the attack can often leave your opponents bewildered and confused. (Spread/Positional)
Double Click (415) - Fires two focused shots in rapid succession, each having a chance to knock your target off balance. It requires a small amount of Momentum. (Single Target)
Momentum Swinger (585) - This scattering shot is a Momentum Swinger. It will slightly increase your Momentum for each enemy damaged, as well as reducing how quickly you lose Momentum for a duration which increases based on the number of enemies damaged. (Targeted Area AoE)
Obliterate (1055) - A finishing move which will obliterate opponents who are already knocked down. It deals heavy damage, and has a high chance of paralyzing opponents who were knocked down when it landed. The downside to this ability is that it is only effective at close range. (Spread)
Take Them Down! (2270) - You launch a heavy-hitting blast, and call for your allies to take the target down. For a period of time afterwards every time they damage this target, they will have a small amount of endurance restored. This ability consumes a moderate amount of Momentum. (Single Target)
Stunning Blast (3850) - Launches a deadly volley in a cone directly in front of you. The impact has a high chance of stunning your targets. It requires a high amount of Momentum. (Cone)
Maniacal Kill Spree (6000) - Launches multiple attacks at every hostile near you, but requires a large amount of Momentum to execute. (PBAoE)

Jak widać top skile potrzebują sporo więcej treningu, w Repo nie ma skill capa.

No i orientacyjne zasięgi dla broni strzeleckiej:
Cytuj:
Sniper Rifles:

Min Range: 200
Dimished Range: 400
Max Range: 550
Attack Speed: 2.0

Hunting Rifle:

Min Range: 170
Dimished Range: 325
Max Range: 425
Attack Speed: 1.5

Combat Rifle:

Min Range: 150
Dimished Range: 300
Max Range: 380
Attack Speed: 1.2

Handgun:

Min Range: 85
Dimished Range: 220
Max Range: 300
Attack Speed: 1.0

Fully Automatic:

Min Range: 70
Dimished Range: 170
Max Range: 200
Attack Speed: 0.6

Semi-Automatic:

Min Range: 80
Dimished Range: 205
Max Range: 240
Attack Speed: 0.8

Flame Thrower:

Min Range: 15
Dimished Range: 75
Max Range: 100
Attack Speed: 1.0

Shotgun (pending name change this is actually an electrical discharge weapon):

Min Range: 65
Dimished Range: 160
Max Range: 200
Attack Speed: 1.5

Ciekawe na ile te metry będą miały znaczenie, ale system ograniczenia szybkości poruszania jest zaimplementowany, skile do tego jak widać są, więc może jednak nie będzie w pvp melee>all, jak to jest wszędzie indziej.

No i dość ciekawy wywiad. Bezpośrednie pytania i jasne odpowiedzi zamiast pr shitalku zawsze są ciekawe ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 sty 2014, 13:26 
Cytuj  
The Repopulation - Top 10 Reasons To Be Excited
http://www.youtube.com/watch?v=RdOUvIZ5 ... 7E91210F3C

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 sty 2014, 13:31 
Cytuj  
Że niby będą hardcore pvp full loot servery z housingiem no i skill system?
No zobaczymy:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 sty 2014, 13:34 
Cytuj  
no niby kurwa tak :)
imo warto poczekac.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 15 sty 2014, 14:17 
Cytuj  
dwa systemy combatu: tab target i free aim? Ciekawe jak chca to zbalansowac. Chyba, ze to taki bajer do pve, na przyklad.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 sty 2014, 14:23 
Cytuj  
Tab target w niczym nie przeszkadza, w UO sprawdzał się wyśmienicie.
Poza tym tab target może być do skilli a free aim do broni, proste.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 15 sty 2014, 14:28 
Cytuj  
W filmiku typ mowi, ze masz dwie opcje walki do wyboru. Dla mnie tab target to juz przezytek. Giera by musiala byc naprawde wybitna, zebym mimo takiego combatu gral.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 sty 2014, 14:28 
Cytuj  
No ale to nie neguje tego co napisałem.
Poza tym tab target może być tylko na PVE.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.