MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 4 z 99

Autor:  WithnesS [ 3 maja 2012, 23:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja to zrozumiałem tak, że postać automatycznie jadła jak była offline, bo robiła się normalnie głodna w tym czasie. Mogę się mylić.

Autor:  Highlander [ 3 maja 2012, 23:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

hmm mam pytanko, jaka jest kwestia odleglosci w tym modzie? czy jest duzo terenow gdzie praktycznie nic nie ma? a do nastepnej wiochy jest z 20 minut z buta? Wlasnie odpalilem sobie arma 2 biegalem w pizdu duzo, ani razu wroga nie zobaczylem.

Autor:  Sou [ 4 maja 2012, 07:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ktoś przed chwilą pisał, że dodatek jest za darmo. To chyba nie tak? Ten dodatek za 20$ trzeba kupić a podstawkę z cdaction, dobrze rozumiem? Chętnie bym coś na YouTube nakręcił z tego a może nawet zebrał kilku widzów i wyruszył z nimi na zwiedzanie: )

Autor:  Highlander [ 4 maja 2012, 08:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

dodatek nie jest za darmo. Ja poki co sie wstrzymalem, w podstawke Arma2 praktycznie nie da sie grac imo.

http://imgur.com/MAT22

Autor:  Sou [ 4 maja 2012, 08:56 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Strasznie mnie kusi ten mod ale boje się, że wydam 20$ a tu będzie Mortal Online...

Autor:  Highlander [ 4 maja 2012, 09:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

mam podobne obawy.

http://www.gametracker.com/search/arma2 ... order=DESC
jak sie na to spojrzy to ludzie jakby grali tylko w tego moda. Btw. na 225 km2 50 graczy brzmi trpche malo.

Autor:  Kabraxis [ 4 maja 2012, 13:03 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
Btw. na 225 km2 50 graczy brzmi trpche malo.


Wcale nie. Jak gralem w TOR'a to tam bylo takie samo zageszczenie ludzi a nazywali to MMORPG i brali abonament. ;)

Autor:  WithnesS [ 4 maja 2012, 20:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja się nie znam, i nie gram ale osobiście wolałbym w takim settingu małe ilości graczy i średnie ilości zombie. Ale to 100% IMO.

Autor:  Highlander [ 4 maja 2012, 20:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Sama ilosc graczy nie musi byc duza, mnie bardziej przeraza odleglosc miedzy wiochami, w samej Arma2 mi zajelo dobre 10-15 minut by ujrzec jakis budynek...

Autor:  vivendi [ 5 maja 2012, 08:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Heh, przekonales mnie ;D Kupuje dzisiaj giere.

Nie wiem czy bylo wspominane, ale jeden z modderow jest sam developer arma 2 ktory po godzinach dlubie w tym modzie.

Autor:  Highlander [ 5 maja 2012, 09:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Raczej tez kupie. btw. ten mod przyczynil sie pewnie w ostatnim czasie znacznie do sprzedazy arma2.

Autor:  vivendi [ 5 maja 2012, 17:22 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

od paru godzin proboje wejsc na servery, zawsze jak wejde na jakis mam insta kick, nie wiem juz co robic.

obydwie gry full patched, oryginaly i run as co.

Jakies pomysly co moze byc za problem?

Autor:  Highlander [ 5 maja 2012, 17:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

inna wersja moda?

Autor:  Arturnik [ 5 maja 2012, 17:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

vivendi napisał(a):
od paru godzin proboje wejsc na servery, zawsze jak wejde na jakis mam insta kick, nie wiem juz co robic.

obydwie gry full patched, oryginaly i run as co.

Jakies pomysly co moze byc za problem?

odpalasz przez six updatera?

Zła wersja (stara, czy zbyt nowa) pozwala wchodzić na serwer, ale dostaje się black out co 3 sekundy informując i złej wersji moda, musiałbyś coś więcej napisać.

Autor:  vivendi [ 5 maja 2012, 18:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tak, wchodze poprzez six updater, wszystko mam up to dated i zawsze kick bez zadnej przyczyny :|

EDIT:

teraz zauwazylem ze przy wyborze servera w six updater mam modcheck "bad" wiecie co to oznacza? za cholere nie moge rozkminic tego. i czy wy tez macie pingi 9999? :/

Autor:  ShadorVD [ 5 maja 2012, 18:15 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Zakupilem na steamie zestaw Arma II i Operation Arrowhead

Zaraz nakrece jakis Let's Play :) noob incomming!

Autor:  Arturnik [ 5 maja 2012, 18:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

vivendi napisał(a):
tak, wchodze poprzez six updater, wszystko mam up to dated i zawsze kick bez zadnej przyczyny :|

EDIT:

teraz zauwazylem ze przy wyborze servera w six updater mam modcheck "bad" wiecie co to oznacza? za cholere nie moge rozkminic tego. i czy wy tez macie pingi 9999? :/



Hmm a wchodzisz na serwery bezposrednio przez six updater?
Bo ja odpalam gre tylko przez six updater w presecie DayZ i stamtad szukam serwerow z DayZ i sie bezproblemowo lacze.

Btw. tez mam pingi 9999 na six updaterze.

Autor:  vivendi [ 5 maja 2012, 18:30 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

a jakies dodatkowe updaty w six updater robiles? czy tylko DayZ mod i to wszystko?

Autor:  Arturnik [ 5 maja 2012, 18:30 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tylko DayZ, wszystko zgodnie z tym jak na tym info-obrazku

Autor:  vivendi [ 5 maja 2012, 18:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

mhm, to musze miec najwiekszego pecha w takim razie lol

Strona 4 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team