MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 4 z 99 |
Autor: | WithnesS [ 3 maja 2012, 23:36 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ja to zrozumiałem tak, że postać automatycznie jadła jak była offline, bo robiła się normalnie głodna w tym czasie. Mogę się mylić. |
Autor: | Highlander [ 3 maja 2012, 23:45 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
hmm mam pytanko, jaka jest kwestia odleglosci w tym modzie? czy jest duzo terenow gdzie praktycznie nic nie ma? a do nastepnej wiochy jest z 20 minut z buta? Wlasnie odpalilem sobie arma 2 biegalem w pizdu duzo, ani razu wroga nie zobaczylem. |
Autor: | Sou [ 4 maja 2012, 07:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ktoś przed chwilą pisał, że dodatek jest za darmo. To chyba nie tak? Ten dodatek za 20$ trzeba kupić a podstawkę z cdaction, dobrze rozumiem? Chętnie bym coś na YouTube nakręcił z tego a może nawet zebrał kilku widzów i wyruszył z nimi na zwiedzanie: ) |
Autor: | Highlander [ 4 maja 2012, 08:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
dodatek nie jest za darmo. Ja poki co sie wstrzymalem, w podstawke Arma2 praktycznie nie da sie grac imo. http://imgur.com/MAT22 |
Autor: | Sou [ 4 maja 2012, 08:56 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Strasznie mnie kusi ten mod ale boje się, że wydam 20$ a tu będzie Mortal Online... |
Autor: | Highlander [ 4 maja 2012, 09:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
mam podobne obawy. http://www.gametracker.com/search/arma2 ... order=DESC jak sie na to spojrzy to ludzie jakby grali tylko w tego moda. Btw. na 225 km2 50 graczy brzmi trpche malo. |
Autor: | Kabraxis [ 4 maja 2012, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): Btw. na 225 km2 50 graczy brzmi trpche malo. Wcale nie. Jak gralem w TOR'a to tam bylo takie samo zageszczenie ludzi a nazywali to MMORPG i brali abonament. ![]() |
Autor: | WithnesS [ 4 maja 2012, 20:17 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ja się nie znam, i nie gram ale osobiście wolałbym w takim settingu małe ilości graczy i średnie ilości zombie. Ale to 100% IMO. |
Autor: | Highlander [ 4 maja 2012, 20:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Sama ilosc graczy nie musi byc duza, mnie bardziej przeraza odleglosc miedzy wiochami, w samej Arma2 mi zajelo dobre 10-15 minut by ujrzec jakis budynek... |
Autor: | vivendi [ 5 maja 2012, 08:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Heh, przekonales mnie ;D Kupuje dzisiaj giere. Nie wiem czy bylo wspominane, ale jeden z modderow jest sam developer arma 2 ktory po godzinach dlubie w tym modzie. |
Autor: | Highlander [ 5 maja 2012, 09:04 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Raczej tez kupie. btw. ten mod przyczynil sie pewnie w ostatnim czasie znacznie do sprzedazy arma2. |
Autor: | vivendi [ 5 maja 2012, 17:22 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
od paru godzin proboje wejsc na servery, zawsze jak wejde na jakis mam insta kick, nie wiem juz co robic. obydwie gry full patched, oryginaly i run as co. Jakies pomysly co moze byc za problem? |
Autor: | Highlander [ 5 maja 2012, 17:41 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
inna wersja moda? |
Autor: | Arturnik [ 5 maja 2012, 17:44 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
vivendi napisał(a): od paru godzin proboje wejsc na servery, zawsze jak wejde na jakis mam insta kick, nie wiem juz co robic. obydwie gry full patched, oryginaly i run as co. Jakies pomysly co moze byc za problem? odpalasz przez six updatera? Zła wersja (stara, czy zbyt nowa) pozwala wchodzić na serwer, ale dostaje się black out co 3 sekundy informując i złej wersji moda, musiałbyś coś więcej napisać. |
Autor: | vivendi [ 5 maja 2012, 18:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tak, wchodze poprzez six updater, wszystko mam up to dated i zawsze kick bez zadnej przyczyny :| EDIT: teraz zauwazylem ze przy wyborze servera w six updater mam modcheck "bad" wiecie co to oznacza? za cholere nie moge rozkminic tego. i czy wy tez macie pingi 9999? :/ |
Autor: | ShadorVD [ 5 maja 2012, 18:15 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Zakupilem na steamie zestaw Arma II i Operation Arrowhead Zaraz nakrece jakis Let's Play ![]() |
Autor: | Arturnik [ 5 maja 2012, 18:24 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
vivendi napisał(a): tak, wchodze poprzez six updater, wszystko mam up to dated i zawsze kick bez zadnej przyczyny :| EDIT: teraz zauwazylem ze przy wyborze servera w six updater mam modcheck "bad" wiecie co to oznacza? za cholere nie moge rozkminic tego. i czy wy tez macie pingi 9999? :/ Hmm a wchodzisz na serwery bezposrednio przez six updater? Bo ja odpalam gre tylko przez six updater w presecie DayZ i stamtad szukam serwerow z DayZ i sie bezproblemowo lacze. Btw. tez mam pingi 9999 na six updaterze. |
Autor: | vivendi [ 5 maja 2012, 18:30 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
a jakies dodatkowe updaty w six updater robiles? czy tylko DayZ mod i to wszystko? |
Autor: | Arturnik [ 5 maja 2012, 18:30 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tylko DayZ, wszystko zgodnie z tym jak na tym info-obrazku |
Autor: | vivendi [ 5 maja 2012, 18:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
mhm, to musze miec najwiekszego pecha w takim razie lol |
Strona 4 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |