MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mechwarrior https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40890 |
Strona 4 z 6 |
Autor: | iniside [ 8 lip 2012, 16:15 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
Dana napisał(a): A czy w jakiejkolwiek grze się wygląd zmieniał ? Co miałoby się w ogóle zmieniać ? Przecież hardpointy w mechach są zabudowane, także przy zmianie z SRM na LRM to najwyżej się może liczba dziurek w wyrzutni zmienić. Tak samo w kadłubie, laser od działa automatycznego niczym się nie różnią, bo widać tylko wylot lufy. W clan tech mozna zmienić wyrzutnie rakiet na działa. I inny equip zewnętrzny który nie jest na stałe wbudowany. Nie zmienia to faktu, ze podzielenie Catapult( innych mechów) na 4 rozne rodzaje mechów z 4 roznymi rodzajamy Hardpointow jest weak (nawet jesli zgodne z samym Mechwarrioriem). Mnie sie ogólnie system hardpointów nie podoba. A najbardziej mi sie nie podoba, ze przy zakupie mecha nie mozna dokładnie przeczytać ile tych hp ma, co mozna na nie zamontowac etc i takie kupowanie w ciemno jest... |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 8 lip 2012, 16:16 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
@ Dana O czym ty mówisz? W filmiku działko laserowe było na zewnątrz. Jak wrzucam autocannon na prawe ramię to chce widzieć zmianę. W WoT zmienia się wieża i lufa. Jak na 2012 to weak w chuj. |
Autor: | Dana [ 8 lip 2012, 16:37 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
Nie ma jeszcze klanów, jak wprowadzą to wszystko na pewno dopracują. Cytuj: W filmiku działko laserowe było na zewnątrz. Działko laserowe jest wewnątrz slotu który znajduje się na zewnątrz. Chyba że mówimy o różnych modelach, np. Puma C ma w łapkach rakiety, a Puma D lasery, także wizualnie wygląda inaczej. |
Autor: | raggnarok [ 8 lip 2012, 16:56 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
iniside napisał(a): Dana napisał(a): A czy w jakiejkolwiek grze się wygląd zmieniał ? Co miałoby się w ogóle zmieniać ? Przecież hardpointy w mechach są zabudowane, także przy zmianie z SRM na LRM to najwyżej się może liczba dziurek w wyrzutni zmienić. Tak samo w kadłubie, laser od działa automatycznego niczym się nie różnią, bo widać tylko wylot lufy. W clan tech mozna zmienić wyrzutnie rakiet na działa. I inny equip zewnętrzny który nie jest na stałe wbudowany. Nie zmienia to faktu, ze podzielenie Catapult( innych mechów) na 4 rozne rodzaje mechów z 4 roznymi rodzajamy Hardpointow jest weak (nawet jesli zgodne z samym Mechwarrioriem). Mnie sie ogólnie system hardpointów nie podoba. A najbardziej mi sie nie podoba, ze przy zakupie mecha nie mozna dokładnie przeczytać ile tych hp ma, co mozna na nie zamontowac etc i takie kupowanie w ciemno jest... Takie info bedzie szybko na fanowskich stronach/forach ![]() |
Autor: | RufeN [ 8 lip 2012, 16:57 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
kiedy to ma premiere? |
Autor: | raggnarok [ 8 lip 2012, 17:15 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
Early Access startuje 7 sierpnia takze chyba najpozniej gdzies w polowie przyszlego miesiaca... |
Autor: | iniside [ 8 lip 2012, 17:22 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
raggnarok napisał(a): iniside napisał(a): Dana napisał(a): A czy w jakiejkolwiek grze się wygląd zmieniał ? Co miałoby się w ogóle zmieniać ? Przecież hardpointy w mechach są zabudowane, także przy zmianie z SRM na LRM to najwyżej się może liczba dziurek w wyrzutni zmienić. Tak samo w kadłubie, laser od działa automatycznego niczym się nie różnią, bo widać tylko wylot lufy. W clan tech mozna zmienić wyrzutnie rakiet na działa. I inny equip zewnętrzny który nie jest na stałe wbudowany. Nie zmienia to faktu, ze podzielenie Catapult( innych mechów) na 4 rozne rodzaje mechów z 4 roznymi rodzajamy Hardpointow jest weak (nawet jesli zgodne z samym Mechwarrioriem). Mnie sie ogólnie system hardpointów nie podoba. A najbardziej mi sie nie podoba, ze przy zakupie mecha nie mozna dokładnie przeczytać ile tych hp ma, co mozna na nie zamontowac etc i takie kupowanie w ciemno jest... Takie info bedzie szybko na fanowskich stronach/forach ![]() Ma byc w grze ;/. Ciekawi mnie ze na alphie to jest lates build czy nie. Bo jesli tak to 7 sierpnia jest BARDZOOOO optymistycznym terminem imo. |
Autor: | RufeN [ 11 lip 2012, 15:59 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
jakby ktos mial konto bety na pare h do pozyczenia to sie jakos odwdziecze na pewno ![]() |
Autor: | Ravushimo [ 31 lip 2012, 04:31 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
![]() |
Autor: | RufeN [ 31 lip 2012, 05:48 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
fajne?! |
Autor: | Morn [ 31 lip 2012, 09:07 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
ceny ??? bo jest Maintenance strony i nie mogę obadać |
Autor: | RufeN [ 31 lip 2012, 09:23 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
Ravushimo juz wklejal: Cytuj: It is free to play... The founders packages just provide a handful of bonuses. The founders mechs give +25% cbill/xp income and have a custom skin. Stats wise they're the "prime" varient mech (aka same as any normal player can get). So no 'pay to win'.
|
Autor: | Morn [ 31 lip 2012, 09:46 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
czyli za 30$ dostanie się dostęp do closed bety |
Autor: | warhameron [ 31 lip 2012, 11:34 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
Ceny nie za ciekawe. |
Autor: | RufeN [ 31 lip 2012, 12:17 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
ja bym wzial za 60$ ale nie wiem jakiego mecha wybrac ![]() |
Autor: | raggnarok [ 31 lip 2012, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
Trza zacisnac poslady i czekac na open bete ![]() ![]() |
Autor: | iniside [ 31 lip 2012, 13:07 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
JA to czekam, az fixna przyciecia kiedy sie obraca korpus mecha. |
Autor: | warhameron [ 31 lip 2012, 16:36 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
A jak sie nazywa te turowe mechcharior? Ktoś mal inka? |
Autor: | raggnarok [ 31 lip 2012, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
http://mwtactics.com/ |
Autor: | RufeN [ 31 lip 2012, 17:44 ] |
Tytuł: | Re: Mechwarrior |
no dobra, zafundowalem sobie bete ![]() |
Strona 4 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |