MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mechwarrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40890
Strona 4 z 6

Autor:  iniside [ 8 lip 2012, 16:15 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

Dana napisał(a):
A czy w jakiejkolwiek grze się wygląd zmieniał ? Co miałoby się w ogóle zmieniać ? Przecież hardpointy w mechach są zabudowane, także przy zmianie z SRM na LRM to najwyżej się może liczba dziurek w wyrzutni zmienić. Tak samo w kadłubie, laser od działa automatycznego niczym się nie różnią, bo widać tylko wylot lufy.

W clan tech mozna zmienić wyrzutnie rakiet na działa. I inny equip zewnętrzny który nie jest na stałe wbudowany.

Nie zmienia to faktu, ze podzielenie Catapult( innych mechów) na 4 rozne rodzaje mechów z 4 roznymi rodzajamy Hardpointow jest weak (nawet jesli zgodne z samym Mechwarrioriem).

Mnie sie ogólnie system hardpointów nie podoba. A najbardziej mi sie nie podoba, ze przy zakupie mecha nie mozna dokładnie przeczytać ile tych hp ma, co mozna na nie zamontowac etc i takie kupowanie w ciemno jest...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 8 lip 2012, 16:16 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

@ Dana O czym ty mówisz? W filmiku działko laserowe było na zewnątrz. Jak wrzucam autocannon na prawe ramię to chce widzieć zmianę. W WoT zmienia się wieża i lufa. Jak na 2012 to weak w chuj.

Autor:  Dana [ 8 lip 2012, 16:37 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

Nie ma jeszcze klanów, jak wprowadzą to wszystko na pewno dopracują.

Cytuj:
W filmiku działko laserowe było na zewnątrz.


Działko laserowe jest wewnątrz slotu który znajduje się na zewnątrz. Chyba że mówimy o różnych modelach, np. Puma C ma w łapkach rakiety, a Puma D lasery, także wizualnie wygląda inaczej.

Autor:  raggnarok [ 8 lip 2012, 16:56 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

iniside napisał(a):
Dana napisał(a):
A czy w jakiejkolwiek grze się wygląd zmieniał ? Co miałoby się w ogóle zmieniać ? Przecież hardpointy w mechach są zabudowane, także przy zmianie z SRM na LRM to najwyżej się może liczba dziurek w wyrzutni zmienić. Tak samo w kadłubie, laser od działa automatycznego niczym się nie różnią, bo widać tylko wylot lufy.

W clan tech mozna zmienić wyrzutnie rakiet na działa. I inny equip zewnętrzny który nie jest na stałe wbudowany.

Nie zmienia to faktu, ze podzielenie Catapult( innych mechów) na 4 rozne rodzaje mechów z 4 roznymi rodzajamy Hardpointow jest weak (nawet jesli zgodne z samym Mechwarrioriem).

Mnie sie ogólnie system hardpointów nie podoba. A najbardziej mi sie nie podoba, ze przy zakupie mecha nie mozna dokładnie przeczytać ile tych hp ma, co mozna na nie zamontowac etc i takie kupowanie w ciemno jest...


Takie info bedzie szybko na fanowskich stronach/forach :) Na szczescie gra jest F2P tak wiec jedyna rzecza jaka tracisz w stosunku do innych graczy jest czas. I can deal with it.

Autor:  RufeN [ 8 lip 2012, 16:57 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

kiedy to ma premiere?

Autor:  raggnarok [ 8 lip 2012, 17:15 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

Early Access startuje 7 sierpnia takze chyba najpozniej gdzies w polowie przyszlego miesiaca...

Autor:  iniside [ 8 lip 2012, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

raggnarok napisał(a):
iniside napisał(a):
Dana napisał(a):
A czy w jakiejkolwiek grze się wygląd zmieniał ? Co miałoby się w ogóle zmieniać ? Przecież hardpointy w mechach są zabudowane, także przy zmianie z SRM na LRM to najwyżej się może liczba dziurek w wyrzutni zmienić. Tak samo w kadłubie, laser od działa automatycznego niczym się nie różnią, bo widać tylko wylot lufy.

W clan tech mozna zmienić wyrzutnie rakiet na działa. I inny equip zewnętrzny który nie jest na stałe wbudowany.

Nie zmienia to faktu, ze podzielenie Catapult( innych mechów) na 4 rozne rodzaje mechów z 4 roznymi rodzajamy Hardpointow jest weak (nawet jesli zgodne z samym Mechwarrioriem).

Mnie sie ogólnie system hardpointów nie podoba. A najbardziej mi sie nie podoba, ze przy zakupie mecha nie mozna dokładnie przeczytać ile tych hp ma, co mozna na nie zamontowac etc i takie kupowanie w ciemno jest...


Takie info bedzie szybko na fanowskich stronach/forach :) Na szczescie gra jest F2P tak wiec jedyna rzecza jaka tracisz w stosunku do innych graczy jest czas. I can deal with it.


Ma byc w grze ;/.
Ciekawi mnie ze na alphie to jest lates build czy nie. Bo jesli tak to 7 sierpnia jest BARDZOOOO optymistycznym terminem imo.

Autor:  RufeN [ 11 lip 2012, 15:59 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

jakby ktos mial konto bety na pare h do pozyczenia to sie jakos odwdziecze na pewno ;)

Autor:  Ravushimo [ 31 lip 2012, 04:31 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

Obrazek

Autor:  RufeN [ 31 lip 2012, 05:48 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

fajne?!

Autor:  Morn [ 31 lip 2012, 09:07 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

ceny ??? bo jest Maintenance strony i nie mogę obadać

Autor:  RufeN [ 31 lip 2012, 09:23 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

Ravushimo juz wklejal:
Obrazek

Cytuj:
It is free to play... The founders packages just provide a handful of bonuses. The founders mechs give +25% cbill/xp income and have a custom skin. Stats wise they're the "prime" varient mech (aka same as any normal player can get). So no 'pay to win'.

Autor:  Morn [ 31 lip 2012, 09:46 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

czyli za 30$ dostanie się dostęp do closed bety

Autor:  warhameron [ 31 lip 2012, 11:34 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

Ceny nie za ciekawe.

Autor:  RufeN [ 31 lip 2012, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

ja bym wzial za 60$ ale nie wiem jakiego mecha wybrac :roll:

Autor:  raggnarok [ 31 lip 2012, 13:03 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

Trza zacisnac poslady i czekac na open bete :) Ja chyba zaczne zabawe od Jenner'a, fajny, zbalansowany, szybki mech potrafiacy dac mocno w kosc wiekszym koksownikom :)

Autor:  iniside [ 31 lip 2012, 13:07 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

JA to czekam, az fixna przyciecia kiedy sie obraca korpus mecha.

Autor:  warhameron [ 31 lip 2012, 16:36 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

A jak sie nazywa te turowe mechcharior? Ktoś mal inka?

Autor:  raggnarok [ 31 lip 2012, 16:47 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

http://mwtactics.com/

Autor:  RufeN [ 31 lip 2012, 17:44 ]
Tytuł:  Re: Mechwarrior

no dobra, zafundowalem sobie bete :D

Strona 4 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team