MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Might & Magic Duel of Champions https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42710 |
Strona 4 z 30 |
Autor: | Templair [ 23 kwi 2013, 00:31 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
Nie mozna sie nie zgodzic, ze styl rozgrywki bardzo wiernie oddaje to co dzieje sie/dzialo sie podczas pojedynkow w HoMM. Niezle pomyslane ... T. |
Autor: | ShadorVD [ 23 kwi 2013, 08:29 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
Ostatnio puściłem to na ekran TV i graliśmy przy piwku z kumplami w to... Dodatkowo sparingowaliśmy się ze znajomym z innego miasta, gramy, gramy, gramy... w pewnym momencie stwierdzam - "ale to podobne do Herosów zobaczcie jaka zrzynka" selfpwn i salwa śmiechu Rozumiem, że brak instantów/interruptów jest spowodowany typem rozgrywki w M&M, jednak z pewnością uatrakcyjniło by to rozgrywkę.. z drugiej jednak strony niepotrzebnie skomplikowało? Ja pykam nekrosami i stwierdzam, że deck jest średni... jak widzę taki lightning bolt/fireball to mi szczęka opada. |
Autor: | Yahzon [ 23 kwi 2013, 09:35 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
W necro masz ice spikes, soul reaver, czy Shadow image, więc czary też są mocne. Nie mówiąc o 6 czarach jak Curse of Netherworld, czy Puppet Master. |
Autor: | shp [ 23 kwi 2013, 10:27 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
Fajne to. Można mnie dodać: madeofwool |
Autor: | Isengrim [ 23 kwi 2013, 11:48 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
Można sobie dla testów zrobić konta pod rożne talie, 2 pierwsze kampanie i kilka kodów wklepanych to chwila, a da się ocenić która talia podpasuje. Mi nekro nie pasowało,heaven za bardzo defensywne, za to inferno i bardzo fajnie się gra. Składam 6/3/1 z masą tanich creepów i jest ok, chyba że ręka się pechowo wylosuje. Speli prawie nie używam, bo nie ma kiedy. Tylko w busterkach jakieś badziewie mi dochodzi. W sumie główna wada to za długie rundy...ludki potrafią po 2 minuty rozgrywać pierwsze tury. |
Autor: | D3jviD [ 23 kwi 2013, 13:20 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
Isengrim napisał(a): W sumie główna wada to za długie rundy...ludki potrafią po 2 minuty rozgrywać pierwsze tury. Tylko na low elo z tego co zauwazylem. Im wyzej, tym walki sa szybsze. Nie wspomne juz o turniejach, gdzie liczy sie kazda sekunda |
Autor: | ShadorVD [ 23 kwi 2013, 13:32 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
D3jviD napisał(a): Isengrim napisał(a): W sumie główna wada to za długie rundy...ludki potrafią po 2 minuty rozgrywać pierwsze tury. Tylko na low elo z tego co zauwazylem. Im wyzej, tym walki sa szybsze. Nie wspomne juz o turniejach, gdzie liczy sie kazda sekunda This. Ja ostatnio oglądałem jakiegoś polskiego youtubera który - miałem wrażenie - że specjalnie przeciąga tury żeby podkurwić przeciwnika... well... tak tez można A co do talii to chyba faktycznie warto potestować na różnych kontach... dzisiaj chyba będzie Przystań. |
Autor: | wodny [ 23 kwi 2013, 14:40 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
Gracze mają 3 minuty na turę. Trochę za długo, ale mimo wszystko lepsze to niż slow play i stalling z MTG. No i w "DoC" jest jeden sposób na pokonanie przeciwnika - zabicie jego bohatera. To sprawia, że jakiekolwiek próby przeciągania rozgrywki nie prowadzą w sumie do niczego. Chociaż pewnie niektórych ostro wkurza przeciwnik, który wszystko sztucznie przedłuża i zawsze wykorzystuje pełne 3 minuty na wykonanie swoich ruchów. Rzadko spotykam się z takim sztucznym przedłużaniem pojedynku. Z reguły wszystko toczy się w miarę płynnie i dopiero w sytuacji być albo nie być robi się trochę żółwio. |
Autor: | ShadorVD [ 23 kwi 2013, 14:42 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
wodny napisał(a): Gracze mają 3 minuty na turę. Trochę za długo, ale mimo wszystko lepsze to niż slow play i stalling z MTG. No i w "DoC" jest jeden sposób na pokonanie przeciwnika - zabicie jego bohatera. To sprawia, że jakiekolwiek próby przeciągania rozgrywki nie prowadzą w sumie do niczego. Chociaż pewnie niektórych ostro wkurza przeciwnik, który wszystko sztucznie przedłuża i zawsze wykorzystuje pełne 3 minuty na wykonanie swoich ruchów. Rzadko spotykam się z takim sztucznym przedłużaniem pojedynku. Z reguły wszystko toczy się w miarę płynnie i dopiero w sytuacji być albo nie być robi się trochę żółwio. Eeee... a jakie inne możliwości wygranej są w innych karciankach prócz zabicia przeciwnika??? |
Autor: | wodny [ 23 kwi 2013, 14:49 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
Shador von Dal napisał(a): wodny napisał(a): Gracze mają 3 minuty na turę. Trochę za długo, ale mimo wszystko lepsze to niż slow play i stalling z MTG. No i w "DoC" jest jeden sposób na pokonanie przeciwnika - zabicie jego bohatera. To sprawia, że jakiekolwiek próby przeciągania rozgrywki nie prowadzą w sumie do niczego. Chociaż pewnie niektórych ostro wkurza przeciwnik, który wszystko sztucznie przedłuża i zawsze wykorzystuje pełne 3 minuty na wykonanie swoich ruchów. Rzadko spotykam się z takim sztucznym przedłużaniem pojedynku. Z reguły wszystko toczy się w miarę płynnie i dopiero w sytuacji być albo nie być robi się trochę żółwio. Eeee... a jakie inne możliwości wygranej są w innych karciankach prócz zabicia przeciwnika??? Takie: http://wiki.mtgsalvation.com/article/Al ... 28cards%29 http://yugioh.wikia.com/wiki/Victory_condition |
Autor: | Templair [ 23 kwi 2013, 14:53 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
O ile dobrze pamietam to w Doom Trooperze mozna bylo zlozyc talie do nabijania punktów na sobie ... T. |
Autor: | ShadorVD [ 23 kwi 2013, 15:00 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
wodny napisał(a): Shador von Dal napisał(a): wodny napisał(a): Gracze mają 3 minuty na turę. Trochę za długo, ale mimo wszystko lepsze to niż slow play i stalling z MTG. No i w "DoC" jest jeden sposób na pokonanie przeciwnika - zabicie jego bohatera. To sprawia, że jakiekolwiek próby przeciągania rozgrywki nie prowadzą w sumie do niczego. Chociaż pewnie niektórych ostro wkurza przeciwnik, który wszystko sztucznie przedłuża i zawsze wykorzystuje pełne 3 minuty na wykonanie swoich ruchów. Rzadko spotykam się z takim sztucznym przedłużaniem pojedynku. Z reguły wszystko toczy się w miarę płynnie i dopiero w sytuacji być albo nie być robi się trochę żółwio. Eeee... a jakie inne możliwości wygranej są w innych karciankach prócz zabicia przeciwnika??? Takie: http://wiki.mtgsalvation.com/article/Al ... 28cards%29 http://yugioh.wikia.com/wiki/Victory_condition Ale ja nie mówię o kartach które wprowadzają alternate win Mówię o zasadach - standardowych nt. yugioh nie bardzo się znam - więc się nie wypowiadam. A swoje zdanie mam z karcianek typu WoW, MtG, Veto! |
Autor: | goki [ 23 kwi 2013, 15:02 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
Shador von Dal napisał(a): wodny napisał(a): Gracze mają 3 minuty na turę. Trochę za długo, ale mimo wszystko lepsze to niż slow play i stalling z MTG. No i w "DoC" jest jeden sposób na pokonanie przeciwnika - zabicie jego bohatera. To sprawia, że jakiekolwiek próby przeciągania rozgrywki nie prowadzą w sumie do niczego. Chociaż pewnie niektórych ostro wkurza przeciwnik, który wszystko sztucznie przedłuża i zawsze wykorzystuje pełne 3 minuty na wykonanie swoich ruchów. Rzadko spotykam się z takim sztucznym przedłużaniem pojedynku. Z reguły wszystko toczy się w miarę płynnie i dopiero w sytuacji być albo nie być robi się trochę żółwio. Eeee... a jakie inne możliwości wygranej są w innych karciankach prócz zabicia przeciwnika??? zalezy od karcianki, zazwyczaj jest kilka sposobow wygrania w samym mtg do zabicia dochodzi draw jak nie masz kart w decku jako warunek przegranej, nie liczac kart typu 'zrob X, wygrywasz gre' |
Autor: | ShadorVD [ 23 kwi 2013, 15:04 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
goki napisał(a): Shador von Dal napisał(a): wodny napisał(a): Gracze mają 3 minuty na turę. Trochę za długo, ale mimo wszystko lepsze to niż slow play i stalling z MTG. No i w "DoC" jest jeden sposób na pokonanie przeciwnika - zabicie jego bohatera. To sprawia, że jakiekolwiek próby przeciągania rozgrywki nie prowadzą w sumie do niczego. Chociaż pewnie niektórych ostro wkurza przeciwnik, który wszystko sztucznie przedłuża i zawsze wykorzystuje pełne 3 minuty na wykonanie swoich ruchów. Rzadko spotykam się z takim sztucznym przedłużaniem pojedynku. Z reguły wszystko toczy się w miarę płynnie i dopiero w sytuacji być albo nie być robi się trochę żółwio. Eeee... a jakie inne możliwości wygranej są w innych karciankach prócz zabicia przeciwnika??? zalezy od karcianki, zazwyczaj jest kilka sposobow wygrania w samym mtg do zabicia dochodzi draw jak nie masz kart w decku jako warunek przegranej, nie liczac kart typu 'zrob X, wygrywasz gre' Jeśli chodzi o draw to w jednej z ostatnich gier udało mi się przeciwnika zabić tym, że musiał dociągać karty a nie miał nic w decku (za każdą kartę -1 hp) |
Autor: | wodny [ 23 kwi 2013, 15:05 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
No właśnie sobie przypomniałem o tej pustej bibliotece w MTG. Jak to jest w "DoC"? Nigdy nie natrafiłem na taką sytuację. |
Autor: | goki [ 23 kwi 2013, 15:10 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
Shador von Dal napisał(a): Jeśli chodzi o draw to w jednej z ostatnich gier udało mi się przeciwnika zabić tym, że musiał dociągać karty a nie miał nic w decku (za każdą kartę -1 hp) ale w doc to nie jest win condition, tylko dalej dmg dla przeciwnika w mtg to jest normalny state based win condition |
Autor: | ShadorVD [ 23 kwi 2013, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
wodny napisał(a): No właśnie sobie przypomniałem o tej pustej bibliotece w MTG. Jak to jest w "DoC"? Nigdy nie natrafiłem na taką sytuację. Za kazdy draw card -1hp @goki Nom. To fakt. |
Autor: | tomugeen [ 24 kwi 2013, 00:41 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
Przysialem dzisiaj troche zrobiony, mega agresja i z ok dwóch stów zrobilo sie 666 rating ;] Jak sie chwile pogra to dokladnie widac ktora karty nie sa fajne, a ktorych brakuje wiecej (1 fireball, ale za to mam dispella, zamiast aoe ranged mam jednego ale 6might wymagajacego itd.) Zaczyna sie glowkowanie i ludzie z pomyslami na decka. |
Autor: | pooma [ 24 kwi 2013, 04:59 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
ID: poomax Byle do 50 Elo 200+, z racji że miałem Ghost dragona i zacząłem jako necro kupiłem deck z Arianą, więc teraz dopiero zacznie się gra |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 24 kwi 2013, 10:33 ] |
Tytuł: | Re: Might & Magic Duel of Champions |
id: torblednam Moja pierwsza karcianka, więc nie wiem czy pogram coś dłużej. Skończyłem kampanię, zagrałem ze 4 gry z graczami, na razie jest fajnie. Czy losowanie kart do ręki w trakcie rozgrywki odbywa się zupełnie losowo? Każda ma taką sama szansę niezależnie od typu? |
Strona 4 z 30 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |