MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 4 z 73 |
Autor: | Highlander [ 18 lis 2013, 13:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
gloria victis tez ;p ale chyba nie doceniam tego enginu, po prostu musi trafic w odpowiednie ręce. A nie jak większość na "szybcika" |
Autor: | Xender [ 18 lis 2013, 13:16 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Wydaje mi się że unity pozwala na bardzo dużo, do tego jest tani więc nie trzeba mieć ogromnego budżetu żeby zacząć tworzyć. Wczoraj pograłem chwilę na Purge serverze czyli na dobe 20h PVE i 4h PVP, z tego co zauważyłem na serwerch pure PVP ludzie są bardziej aktywni, więcej piszą na chatcie itp |
Autor: | Xender [ 18 lis 2013, 13:16 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Do usunięcia. |
Autor: | Oyci3C [ 18 lis 2013, 13:30 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Koleś napisał(a): Wydaje mi się że unity pozwala na bardzo dużo, do tego jest tani więc nie trzeba mieć ogromnego budżetu żeby zacząć tworzyć. Wczoraj pograłem chwilę na Purge serverze czyli na dobe 20h PVE i 4h PVP, z tego co zauważyłem na serwerch pure PVP ludzie są bardziej aktywni, więcej piszą na chatcie itp Jest za darmo i można zrobić wiele zanim się ktoś zdecyduje na licencję. |
Autor: | wenth1 [ 18 lis 2013, 16:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
@Koleś , mmm ping na servie ok. 120~ ale jest on prawie nie odczuwalny. No i dużo ludzi gra bo i do 100 dochodzi czasami, community tez na dosyć wysokim poziomie wiec nie jest źle. Ale nawet jakbyś zaczal tu grać to narazie Cie nie pomoge, bo mi znowu drzwi wysadzili i okradli... Dobrze ze mendy nie zobaczyli small stashów schowanych w rogu za skrzynkami i pare szt. mp5 zostało. |
Autor: | Oyci3C [ 18 lis 2013, 18:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czyli jest jeden serwer? |
Autor: | wenth1 [ 18 lis 2013, 18:08 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
jest masa serverów. Chodzi o jeden konkretny |
Autor: | Highlander [ 18 lis 2013, 18:09 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
a powiedzmy ile jest takich zapelnionych serwerow? 20-30? ;p |
Autor: | wenth1 [ 18 lis 2013, 18:17 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
teraz jest ok 40 serverów, zaczynając od 10 osob online, koncząc na 110 (na danym servie) @edit: bo w ruscie "zapełniony server" to raczej cos 70+ |
Autor: | Oyci3C [ 18 lis 2013, 19:43 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No dobra, przekonałeś mnie. Zaryzykuję:) |
Autor: | Xender [ 18 lis 2013, 22:45 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Swoją droga jest jakiś roadmap do Rusta? |
Autor: | Highlander [ 18 lis 2013, 23:53 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
I jak Ociec, warto? |
Autor: | Oyci3C [ 19 lis 2013, 00:29 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
More keys in 31min. |
Autor: | Oyci3C [ 19 lis 2013, 01:00 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie kupie bo tylko PayPal a nie chce mi sie pierdolic z przelewaniem kasy. |
Autor: | Xender [ 19 lis 2013, 03:07 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Pograłem kilka godzin, klepie się nawet fajnie, sporo craftu, możliwości budowy też niezłe. Do gry jednak przyda się jakiś towarzysz. Jestem ciekaw w jaki sposób gra się rozwinie, jak rozwiną mechanikę, gameplay itp, brakuje mi jakiś wizji przyszłości |
Autor: | Highlander [ 19 lis 2013, 06:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Nie kupie bo tylko PayPal a nie chce mi sie pierdolic z przelewaniem kasy. wtf, tez mnie sie nie chce pierdolic z tym ;p |
Autor: | gosugamer1 [ 19 lis 2013, 18:15 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
przecież przez paypala też można normalnie kartą płacić noobasy. |
Autor: | Highlander [ 19 lis 2013, 18:22 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
zly ociec wprowadza ludzi w blad ;< http://massively.joystiq.com/2013/11/17 ... t-experts/ "DayZ footage may upset YouTube comment experts" "DelayZ" 10/10 Cytuj: As the video's disclaimer notes, the footage "may deeply trouble experts who post YouTube comments. It has not been approved by marketing and contains disturbing scenes such as poor FPS, floating loot, bad lighting, placeholder sounds, and many more bugs that obviously never occur in game development and therefore the project is completely doomed." nawet tego nie zauwazylem... ale co z tego ;d |
Autor: | Oyci3C [ 19 lis 2013, 18:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Niestety nic nie kumam co autor Highlander miał na myśli. |
Autor: | Highlander [ 19 lis 2013, 18:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
gosugamer1 napisał(a): przecież przez paypala też można normalnie kartą płacić noobasy. a Ty straszysz, ze sie trzeba pierdolic :S |
Strona 4 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |