MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Silniki graficzne
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43950
Strona 4 z 11

Autor:  iniside [ 28 maja 2014, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

http://store.steampowered.com/app/220980/

CryEngine.

Szczerze mowiac, nie bardzo wiem, po co ktos mialby to kupować no ale, jak ktos chce sie pobawic.

Autor:  TobiAlex [ 28 maja 2014, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

iniside napisał(a):
http://store.steampowered.com/app/220980/

CryEngine.

Szczerze mowiac, nie bardzo wiem, po co ktos mialby to kupować no ale, jak ktos chce sie pobawic.


No właśnie, powiedz mi - ta wersja różni się czymś od tej, która jeszcze z 2-3 miechy temu była za free? UE4 to wiadomo, nowa wersja, ale ten CryEngine?

Autor:  iniside [ 28 maja 2014, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Nie wiem. Tzn. nowa wersja ma PBR (Physically Based Rendering) i chyba ulepszone Enviromental Probes i ogólnie oświetlenie. Tyle przynajmniej udało mi sie ustalić czytajac pare wywiadów...

Tak pozatym, to nie ma żadnego release notes, features highlight, developerow na forum poza dwoma community managerami oczywiscie nie ma, a notka prasowa mowi tylko o tym jaki to ich silnik jest tani.

Ja wlasnie sciagam, wedle zasady "mam nadzieje, ze jednak jest lepiej niż było". Ale szczerze mowiac, to jakos sie nie spodziewam cudow.

Natomiast napewno bym nie liczył, na to, ze w tej nowej wersji łatwiej sie programuje. Napewno jest to dalej takie same piekło jak było, szczególnie w porównaniu z UE4.

Autor:  Xender [ 14 cze 2014, 16:26 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

a żeby zrobić sobie jakąś darmową gierkę w UE4 trzeba za niego płacić czy jest jakaś wersja free?

Autor:  iniside [ 18 cze 2014, 08:55 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Koleś napisał(a):
a żeby zrobić sobie jakąś darmową gierkę w UE4 trzeba za niego płacić czy jest jakaś wersja free?

Musisz zaplacic przynajmniej raz.

Ale jesli myslisz nad tym powazniej to warto miec suba. Epic aktualizuje kod w bardzo szybko.

Autor:  tomugeen [ 18 cze 2014, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Zostaniesz mesjaszem gier na UE4 http://www.twitch.tv/robau/c/4425642 ?

Autor:  Mendol [ 18 cze 2014, 10:33 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

ciekawe czy korzysta z oryginalnego oprogramowania

Autor:  tomugeen [ 18 cze 2014, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

A ty o czym teraz? Pochwal sie, co tam dziubiesz. Fajnie sie w tym nowym edytorze UE4 robi?

Autor:  Oyci3C [ 18 cze 2014, 11:27 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Robal buduje gre w ktorej w koncu bedzie mogl byc dobry i najlepszy na swiecie.

Autor:  tomugeen [ 18 cze 2014, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Player name:Obrazek

Spoiler:

Autor:  sula [ 23 cze 2014, 14:21 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

http://www.purepc.pl/rozrywka/crytek_ma ... bankrutuje

Crytec na krawędzi bankructwa, chyba, że ktoś go wykupi. (plota)

Autor:  Xender [ 1 lip 2014, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

jak to jest z używaniem visual studio do Unreal Engine 4? Muszę kupić licencję od Microsoftu żeby żywać VS, czy wystarczy jakaś wersja express i będę mógł wydawać moje gry jako komercyjne produkty?

Autor:  Oyci3C [ 1 lip 2014, 16:37 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Na bank Express nie da rady.

Autor:  Goatus [ 1 lip 2014, 16:49 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

VS Express działa bez problemu (sam skompilowałem na nim cały UE) Tutoriale na stronie UE nawet uwzględniają tą wersje. Jedyne co, to nie będziesz mógł korzystać z pluginów w VS, ale to jest ogólne ograniczenie, niezwiązane z UE. Co do wydawania komercyjnego gry zrobionej w VS Express to z tego co pamiętam nie ma ograniczeń.

Autor:  Oyci3C [ 1 lip 2014, 17:06 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

:O

Autor:  TobiAlex [ 1 lip 2014, 19:43 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Goatus napisał(a):
Co do wydawania komercyjnego gry zrobionej w VS Express to z tego co pamiętam nie ma ograniczeń.


Visual Express pozwala na komercyjne wykorzystanie.

Autor:  iniside [ 1 lip 2014, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Huehue. Trzeba tez powiedzieć, ze kiedy pracuje sie z pełnymi źródłami, to UE4 jest ciezkim testem dla Intellisense. U mnie na dzien dobry zajmuje 6gb ramu, i potem rosnie do momentu az brakuje :D.

Autor:  Xender [ 1 lip 2014, 22:13 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

To świetnie ;D zaczynamy zabawę!

Autor:  Xender [ 22 lip 2014, 09:59 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Da się postawić w UE4 ambient light w sposób inny niż PostProcessVolume z teksturą HDR?
Np PostProcessVolume z ustawionym koloroem tylko i siłą oświetlenia?

Autor:  iniside [ 22 lip 2014, 10:38 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Sproboj SkyLight. Chociaz nie wiem co dokladnie chcesz osiagnac.

Strona 4 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team