MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Divinity: Original Sin
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44145
Strona 4 z 13

Autor:  Highlander [ 30 cze 2014, 19:28 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Sob, ale nie za brzydka grafa? :P

pierwsza naprawde ciekawea gra z kicka?

Autor:  Templair [ 30 cze 2014, 19:30 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Highlander napisał(a):
pierwsza naprawde ciekawea gra z kicka?


Miejmy nadzieje, ze taka pozostanie przynajmniej przez tydzien ;) ...

T.

Autor:  Oyci3C [ 30 cze 2014, 19:33 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Templair napisał(a):
Hajpuje sie :< ...

T.


Be brave.
Don't trust them.

Autor:  Sobtainer [ 30 cze 2014, 19:33 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Highlander napisał(a):
Sob, ale nie za brzydka grafa? :P


Nie, są grafiki niedorobione jak palce kwadratowe, są też takie które zachwycają swoją prostotą i pięknem. Divinity to ta druga :) gra jest prześliczna.

Autor:  Templair [ 30 cze 2014, 19:37 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Oyci3C napisał(a):
Templair napisał(a):
Hajpuje sie :< ...

T.


Be brave.
Don't trust them.


I will prevail!!! ...

T.

Autor:  Oyci3C [ 30 cze 2014, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Mi wystarczy, że mieli już DLC zanim wydali grę.
Nope, poczekam jak będzie za grosze.

Autor:  Highlander [ 30 cze 2014, 20:28 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

a w gram.pl to nie grosze?

Autor:  Oyci3C [ 30 cze 2014, 20:29 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Nie wiem, jestem leniwy, kupuję na steam.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 cze 2014, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Oyci3C napisał(a):
Nope, poczekam jak będzie za grosze.


Ta, jeszcze za kasę z kicka. Kupiłem to już pogram z godzinę, zanim się znudzę. hehe

Autor:  Highlander [ 30 cze 2014, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Oyci3C napisał(a):
Nie wiem, jestem leniwy, kupuję na steam.

ale cyfrową tez mają ;p

Autor:  yabaddi [ 30 cze 2014, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Oprawa muzyczna kopie zad na miękko.. O ile pamiętam, któryś ze stage'ów Kicka to była orkiestra dla Kirilla Pokrovsky'ego - nie żałuję ani jednego centa wydanego na Kicka 8)

Autor:  raggnarok [ 30 cze 2014, 21:36 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

30min i juz mnie wkurwia ten wymuszony co-op. Jak dam random to sie koles wpierdala w questy i moze wyjsc efekt jakiego sie nie chce, a jak dam loyal to jakbym chodzil z przydupasem-zombie. Chuj ci w dupe Larian :har:

Autor:  yabaddi [ 30 cze 2014, 22:30 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

raggnarok napisał(a):
30min i juz mnie wkurwia ten wymuszony co-op. Jak dam random to sie koles wpierdala w questy i moze wyjsc efekt jakiego sie nie chce, a jak dam loyal to jakbym chodzil z przydupasem-zombie. Chuj ci w dupe Larian :har:


Lol, a nie możesz zostawić tak jak jest domyślnie - tzn. bez AI? Wtedy sam podejmujesz decyzje i nikt ci nic nie miesza.

Autor:  raggnarok [ 30 cze 2014, 23:03 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

No tak ostatecznie zrobilem, ale i tak mi sie to nie do konca na razie podoba.

Autor:  Damien [ 1 lip 2014, 07:23 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

AI jak by nie byla nie przyda sie w trudniejszych walkach. Wazne by samemu kontrolowac postaci. Mi tez na poczatku sie nie podobalo ze sa dwie wymuszone (nie lubie kompanionow i we wszystkich rpg gram jedna postacia) ale z czasem sie przyzwyczailem.

Ogolnie czesc ciezszych walk, jak sie dobrze pomysli, jest do przejscia. Mi sie udalo na lvl 2 pokonac te dwie grupy orkow obok pierwszego miasta (przed wejsciem do jaskini piratow, jedna grupa z bossem) a nastepnie na lvl 3-4 wyczyscic powyzszy dungeon (w sumie wpadly chyba z 2 pomaranczowe przedmioty). Caly czas mialem tylko dwie postaci (ale z perkiem Lonely Wolf), bo przez miasto tylko przeszedlem bez zwiedzania, a zapewne mozna tam bylo kogos zrekrutowac.

P.S. Probowalem juz roznych kombinacji, znosna byla kombinacja paladyn/priest (czyli tank i heal) ale teraz najlepiej gra mi sie duetem mage/ranger czyli magiczny i fizyczny ranged dmg.
Mag ma fire/air (teleport swietny spell)/heal, do tego lore do identyfikacji przedmiotow i telekineza (bardzo przydatna).
Rangerka ma bow/crossbow/lockpicking/ oraz skill do luck przy trafieniach i lepszego loot.

Autor:  yabaddi [ 1 lip 2014, 10:11 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Ha, znalazłem pierwszego unikata :D

Spoiler:

Autor:  simo [ 1 lip 2014, 14:53 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

1) Czy demo jest ogólnie dostępne ?

2) Wiadomo coś więcej jak spisuje się edytor ? Fajna opcja, może udałoby się choć w pewnym stopniu przybliżyć klimat papierowego rpg..

Autor:  yabaddi [ 1 lip 2014, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Ktoś kupował może wersję kolekcjonerską?

Chętnie odkupię płytę z muzyką :D W razie czego poproszę PM ;)

Autor:  Bahamut [ 1 lip 2014, 21:22 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

No i jak się w to gra? Jest bliżej do Baldura czy do Dragon Age? :]

Autor:  raggnarok [ 1 lip 2014, 23:39 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Powiem tyle: czysta zajebistosc. Combat po prostu niszczy system, zajebisty humor (ten pies na cmentarzu, hyhy), w chuj metod na rozwiazywanie questow. IMHO to bedzie gra, ktora bedzie sie wymieniac jednym tchem obok Baldura 2, Tormenta czy Morrowinda. Po prostu zrobili klasyka gatunku.

Strona 4 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team