MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Skyforge
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44416
Strona 4 z 11

Autor:  Farin666 [ 9 lip 2015, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

bez tlumaczen prosze...ktoś musi być winny w razie W. Ja nie jestem nigdy więc...:)

Autor:  TobiAlex [ 9 lip 2015, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

I co, jakie wrażenia z gry? Moje... :roll: mam wrażenie jakbym grał w kilka gier na raz :lol: No i praktycznie wszystko już gdzieś było:

1. Ten cały hub z graczami przypomina mi Agarthe z The Secret World.
2. Walka z Neverwinter Online, oczywiście tu jest bardziej efektywna i efektowna, ale jednak.
3. Rozwój danej klasy - napisałbym, że działa jak w Path of Exile, ale każdy orientujący się gracz wie, że taki system najpierw był w Final Fantasy X.
4. Wykonywanie zadań na otwartych przestrzeniach przypomina mi Guild Wars 2.

Nasuwa się pytanie, czy to dobrze czy źle. W chwili obecnej, dla mnie, 50% na 50% :P Cały czas zastanawiam się, czy zrobić upgrade packa czy nie :P

Autor:  Farin666 [ 10 lip 2015, 00:54 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Jestem mile zaskoczony poki co...nie wiem czy warto bylo wydac pieniadze ale gra sie dobrze- gra ma duzy potencjal, dawno tak dobrze mi sie nie gralo w zadne mmorpg.
Na ten moment w sumie nie żałuje, gunner całkiem fajny postanowiłem nim grac:)
Nie rozumiem tylko jednego- zmienie classe na nową to prestige mi zostaje ale dana nowa classa nie jest rozwinieta ....to jak tu koksac jak wszystko bedzie mi sie scalowalo do mojego prestige?:D

Autor:  ShadorVD [ 10 lip 2015, 07:34 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

A czy to na razie jest za friko czy jak to jest?

Autor:  candidoser [ 10 lip 2015, 07:55 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

"Gra ma potencjal" - przy kazdej premierze ktos wyskakuje z takim tekstem. I konczy sie tak samo.

Autor:  TobiAlex [ 10 lip 2015, 09:19 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Shador von Dal napisał(a):
A czy to na razie jest za friko czy jak to jest?


od 16.07 jest za friko.

Autor:  Farin666 [ 10 lip 2015, 11:25 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

candidoser napisał(a):
"Gra ma potencjal" - przy kazdej premierze ktos wyskakuje z takim tekstem. I konczy sie tak samo.


Ciężko inaczej to powiedzieć, wszystko będzie wiadomo jak do end game zaczniemy dochodzić- bo to najważniejszy element oraz oczywiście pvp, które widziałem tylko na youtube - ta arena nie zachwyca mnie jednak samo pvp prezentuje się dobrze, tak mi się z DC Universe kojarzy.
Na dzień dzisiejszy gra prezentuje się bardzo dobrze, jedynym moim zmartwieniem jest to ile "grindu" będzie na późniejszym etapie aby wykorzystywać limity etc. oraz balans class- chociaż w tym przypadku to mało istotne...

PS.
Gra wygląda dobrze, w FHD na moim 970m i i7 na maximum ustawieniach 50-80 fps + latency jest cały czas dobre :)

Autor:  Deshroom [ 10 lip 2015, 15:10 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Czyli 17.07 jak się zaloguje to będzie działać bez Founder Pack a?

Autor:  raggnarok [ 10 lip 2015, 15:16 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Ta.

Autor:  ShadorVD [ 10 lip 2015, 21:00 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

To ja poczekam, ostatnio na zbyt wielu mmorpg się odbiłem. Albo wciągnęły mnie na parę dni i się nudziły :(

Autor:  Farin666 [ 13 lip 2015, 06:51 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Ok, wbilem jakies 3.3k prestige i mimo ze fajnie sie gra to player base jest dosc maly, czasami dlugo sie czeka w group finder (do 30 min). Prestige jest ok systemem ale za jakis czas ludzie beda skazani na gre solo niestety. Nie znalazlem info na temat massive pvp do tej pory i jakis nagrod/rankingu etc-czyli pewnie nie ma...jak bede skazany na pvp dla samego pvp bez progressu/rankingow etc to pewnie szybko sie przygoda moja z skyforge skonczy.

Autor:  Turbot [ 13 lip 2015, 08:40 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Farin666 napisał(a):
Ok, wbilem jakies 3.3k prestige i mimo ze fajnie sie gra to player base jest dosc maly, czasami dlugo sie czeka w group finder (do 30 min). Prestige jest ok systemem ale za jakis czas ludzie beda skazani na gre solo niestety. Nie znalazlem info na temat massive pvp do tej pory i jakis nagrod/rankingu etc-czyli pewnie nie ma...jak bede skazany na pvp dla samego pvp bez progressu/rankingow etc to pewnie szybko sie przygoda moja z skyforge skonczy.




Dobra, ktoś mi wytłumaczy tak łopatologicznie jak to jest z tymi klasami jeszcze raz. (tak prosto)


Widziałem na filmiku jakieś drzewka, itp.

Ktora z tych "walut" jest odpowiedzialna za zakup nowej postaci i jak się ją zdobywa ?

Widziałem że w drzewku do pewnego momentu rozwijasz postać ogólnymi punkatami (jakieś 3 kolorki) a pozniej są już odpowiednie dla danej klasy.
Ale punkty na zakup nowej postaci dostaje dopiero jak dojdę daną postacią do tego punktu ?

Pyt 3. Macie jakiś link do dla początkujących graczy, zebym jak ruszy gra nie chodził po omacku.
Albo napisze mi jaka jest najprostsza droga do tych postaci za 300 puntków.

Autor:  Farin666 [ 13 lip 2015, 08:52 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Ok teraz sobie podliczyłem- ta gra to straszny money sink- już teraz na samym początku możesz 40k crystals wydać na luzie aby upgradowac światynie, ether cory etc- nie jest to tanie teraz a za jakis czas bedzie jeszcze drozsze im bardziej rozwijasz i dochodzimy do punktu - farmimy pol roku na upgrade czy tez wydajemy 400 zl aby nie odstawac od reszty. Cap na wszystko niby jest ale to mydlenie troche oczu, bo zeby progress w miare szedl bez wydawania kryształów to będzie katorga.
Już w tylu grach to przerabiałem, że idealnie to widze...
Ale jeszcze gry nie skreslam i pewnie troche pieniedzy wydam i tak nie ma innego sensownego mmorpg na rynku .

Autor:  ghul [ 13 lip 2015, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Szybkie pytanie - kolejne mmo gdzie gramy solo do level capa, czy jest jakis mniej lub bardziej wymuszony grouping?

Autor:  TobiAlex [ 13 lip 2015, 20:48 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

ghul napisał(a):
Szybkie pytanie - kolejne mmo gdzie gramy solo do level capa, czy jest jakis mniej lub bardziej wymuszony grouping?


Przede wszystkim w tej grze nie ma levelów (aczkolwiek jakby się uprzeć to prestiż można pod to pociągnąć). Generalnie każde zadanie możesz robić solo bądź w grupie. Pod tym względem gra praktycznie nie różni się od Guild Wars 1.

Autor:  Sadorus [ 14 lip 2015, 08:25 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Może mi ktoś powiedzieć, czy są jakieś wyraźne korzyści z posiadania panteonu?

Autor:  Farin666 [ 14 lip 2015, 09:08 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Sadorus napisał(a):
Może mi ktoś powiedzieć, czy są jakieś wyraźne korzyści z posiadania panteonu?

Modifiers do missions dla adeptow i możliwośc dodatkowych dropow (Myrr czy jakos tak)

Autor:  krzyk [ 14 lip 2015, 13:49 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

pieniek82 napisał(a):

Dobra, ktoś mi wytłumaczy tak łopatologicznie jak to jest z tymi klasami jeszcze raz. (tak prosto)


Widziałem na filmiku jakieś drzewka, itp.

Ktora z tych "walut" jest odpowiedzialna za zakup nowej postaci i jak się ją zdobywa ?

Widziałem że w drzewku do pewnego momentu rozwijasz postać ogólnymi punkatami (jakieś 3 kolorki) a pozniej są już odpowiednie dla danej klasy.
Ale punkty na zakup nowej postaci dostaje dopiero jak dojdę daną postacią do tego punktu ?

Pyt 3. Macie jakiś link do dla początkujących graczy, zebym jak ruszy gra nie chodził po omacku.
Albo napisze mi jaka jest najprostsza droga do tych postaci za 300 puntków.


Są 3 rodzaje drzewek - pierwsze klasowe, odblokowujesz po przełączeniu się na klasę którą masz odblokowaną, drugie wspólne - olbrzymie drzewko zawierające nody do odblokowania dodatkowych klas i trzecie boskie - dochodzi się do niego w duzo późniejszej części rozgrywki.
Pierwsze drzewko rozwijasz klasowymi sparkami albo specjalnymi uniwersalnymi. klasowe możesz uzywac tylko w obrebie danej klasy, uniwersalne przy kazdej klasie.
Drugie - rozwijasz 3kolorowymi i dodatkowymi itemami czasami.
Trzecie nie wiem :)

już.

Autor:  Farin666 [ 15 lip 2015, 09:45 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Zobaczyłem dzisiejsze cap limity i mi się odechciewa, to założenie jest strasznie bzdurne.
Wygląda to tak, że 2 dni farmisz sparki, za które rozwijasz postać- limit się kończy to farmisz te same misje tylko że z materiałami do mini gierki prawie że rodem z Facebooka...

Autor:  TobiAlex [ 15 lip 2015, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Farin666 napisał(a):
Zobaczyłem dzisiejsze cap limity i mi się odechciewa, to założenie jest strasznie bzdurne.
Wygląda to tak, że 2 dni farmisz sparki, za które rozwijasz postać- limit się kończy to farmisz te same misje tylko że z materiałami do mini gierki prawie że rodem z Facebooka...


Szczerze to nie wiem ile Ty grasz (no life?), że w dwa dni jesteś wstanie limit osiągnąć.

Strona 4 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team