MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Gramy w Gulid Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=7415
Strona 4 z 4

Autor:  Aldatha [ 12 maja 2004, 23:08 ]
Tytuł: 

kazda postac ma cap na level 15 i kazda ma taki w chwili rozpoczecia gry , pewnie devsi doszli do wniosku ze postacie na nizszych levelach nie sa w stanie pokazac na tyle widowiskowych walk by zachwycic ludzi na E3 :smile: , mozna zdobywac gemy i skill pointy ktorych jest niemalo a i ciagle odkrywam nowe:)

Autor:  Shubduse [ 13 maja 2004, 18:28 ]
Tytuł: 

Dzieki ze mi to wyjasniles, a ja myslalem ze sam doszedlem do tego 15 lvl...

ech :/

Autor:  konrador [ 13 maja 2004, 19:08 ]
Tytuł: 

Ja chyba zrobilem 32 :
Podobno skillpoint=lvl, a ja ich zdobylem 17.

Autor:  Khebeln [ 13 maja 2004, 22:34 ]
Tytuł: 

Nio Ja gram Agrathsar Infernus jakby co na arenie była jazda jak się 4 baboli ze mną tłókło i przez 30 minut nie mogli mnie ubic :razz: (full plate armor + 5Xabsorbtion runes) warior/elemetal wkoncu się wylogowali i restke wybiłem jak im się monk wylogował :wink:

Autor:  Aldatha [ 13 maja 2004, 22:50 ]
Tytuł: 

kon no tak ludzie licza , dodaja sobie level za kazdy skill point

khelben byles dobrym testerem i zglosiles tego buga?:)

Autor:  Trigger [ 13 maja 2004, 23:42 ]
Tytuł: 

dzis zaczalem (w pracy btw :wink:)
dosc zgrabnie wyglada na 1 rzut oka,
jak to okreslil kon "fajnie sie klika", pogralbym w to kilka dni dluzej niz ten 1 ktory pozostal hahah.

Autor:  akas [ 14 maja 2004, 19:32 ]
Tytuł: 

Pogralem kilka godzin i koncepcja mi sie podoba.
Moim zdaniem powinni jeszcze stworzyc kilkadziesiat km2 jakies glownego swiata i wdrozyć tam np.housing(marzenia?)
Ciekawe jak rozwiążą system platnosci,
bo jezeli np. co pol roku dorzucaliby nowy
platny dodatek to byloby ok.
Najbardziej podoba mi sie pvp ,gdyby go jeszcze wzmocnic jakimiś nagrodami i rankingami ,to jak dla mnie wystaraczyloby aby poswiecic tej grze duzo czasu.
Najbardziej mnie cieszy to ,ze walka jest juz
w miare dynamiczna, chociaz zdaje sobie sprawe ze stalo sie to kosztem prawdziwego mmo.
Prawda jest taka ,ze dwóch pieczeni na jednym ogniu sie nie upiecze.
Ktos napisal wczesniej ,ze w tej grze beda wygrywac ci co beda mieli lepszy rynsztunek. Uwazam ze zgranie i odpowiednia strategia
bedzie miala wieksza wage niz maxymalnie wysrubowany sprzet.
Jak to wybalansuja zobaczymy pozniej.
Ale mozliwosc niemal nieskonczonego dopieszcania swojego uzbrojenia jest tez bardzo waznym i wciagajacym elementem dobrej
gry.

Autor:  Khebeln [ 15 maja 2004, 15:06 ]
Tytuł: 

Aldatha to nie bug tylko dobre skile i wysrubowany equipment :smile:

Autor:  konrador [ 15 maja 2004, 15:57 ]
Tytuł: 

Fakt, to nie bug, tylko niezbanalsowana postac. Pozostaje miec nadzieje, ze takich uber warriorkow w retail nie bedzie, zeby gra nie nadawala sie do kosza... Ja bylem wczoraj na PvP z takim kolesiem w/mo, ktory biegal sobie co chwile po relici w CTF i caly team przeciwny nic mu nie mogl zrobic.

Autor:  Lowen [ 19 maja 2004, 09:21 ]
Tytuł: 

Czy gra ktos w Coh dluzej niz 2-3 tygodnie i moze powiedziec czy warto kupic ta gre? Czy brak itemow, loot i craftingu oraz ciagle walki nie powoduja za gra sie szybko nudzi?

UPS... Pomylilem topic:)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Lowen dnia 2004-05-19 10:24 ]</font>

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team