MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Call of Duty
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=26937
Strona 31 z 149

Autor:  Icekk [ 16 sty 2008, 16:20 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
moj nick to hmm "Highlander" ;d

rzeczywiscie na GROMie sie przyjemnie gra. nie taka straszna kampa jaka dzisiaj uswiadczylem na esports heh

ten DR byl DR-acula i DR-ift czy cos takiego, ale ten pierwszy wymiatal.


Na poczatku byl alucard...ale pozniej zmienilem na dracule... sorry za tego killa :P

Autor:  Highlander [ 16 sty 2008, 16:58 ]
Tytuł: 

Icekk napisał(a):
Na poczatku byl alucard...ale pozniej zmienilem na dracule... sorry za tego killa :P

jak Cie raz zabije to bede skakal z radosci ;d nie wiem jak mozna miec np. 74 kille i z 5 deadów ;p

Autor:  MagPS [ 16 sty 2008, 18:03 ]
Tytuł: 

Icekk napisał(a):
Highlander napisał(a):
moj nick to hmm "Highlander" ;d

rzeczywiscie na GROMie sie przyjemnie gra. nie taka straszna kampa jaka dzisiaj uswiadczylem na esports heh

ten DR byl DR-acula i DR-ift czy cos takiego, ale ten pierwszy wymiatal.


Na poczatku byl alucard...ale pozniej zmienilem na dracule... sorry za tego killa :P


no to wiadomo kogo bić :]

Autor:  Icekk [ 16 sty 2008, 18:49 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Icekk napisał(a):
Highlander napisał(a):
moj nick to hmm "Highlander" ;d

rzeczywiscie na GROMie sie przyjemnie gra. nie taka straszna kampa jaka dzisiaj uswiadczylem na esports heh

ten DR byl DR-acula i DR-ift czy cos takiego, ale ten pierwszy wymiatal.


Na poczatku byl alucard...ale pozniej zmienilem na dracule... sorry za tego killa :P


no to wiadomo kogo bić :]


dobra dobra, juz rumunow z klanu poprosilem zeby troche pograli na moim nicku - ja musze sie znowu zamaskowac przed wami ; >

Autor:  MagPS [ 16 sty 2008, 19:07 ]
Tytuł: 

Icekk napisał(a):
MagPS napisał(a):
Icekk napisał(a):
Highlander napisał(a):
moj nick to hmm "Highlander" ;d

rzeczywiscie na GROMie sie przyjemnie gra. nie taka straszna kampa jaka dzisiaj uswiadczylem na esports heh

ten DR byl DR-acula i DR-ift czy cos takiego, ale ten pierwszy wymiatal.


Na poczatku byl alucard...ale pozniej zmienilem na dracule... sorry za tego killa :P


no to wiadomo kogo bić :]


dobra dobra, juz rumunow z klanu poprosilem zeby troche pograli na moim nicku - ja musze sie znowu zamaskowac przed wami ; >


nie bądź taki bojaźliwy; kiepski jestem w cod4, chociaż tragicznie nie jest ;DD

Autor:  MacDwain [ 16 sty 2008, 19:17 ]
Tytuł: 

Icekk vel. Dr-Acula - dlaczemu grasz na low low detalach? optymalizacja pod "killa them all" czy kiepska grafika?

Autor:  Highlander [ 16 sty 2008, 19:39 ]
Tytuł: 

Icekk napisał(a):
dobra dobra, juz rumunow z klanu poprosilem zeby troche pograli na moim nicku - ja musze sie znowu zamaskowac przed wami ; >

czyli niepotrzebnie sie cieszylem bo jak Cie zalatwilem to byl jakis tam rumun ;<

Autor:  Icekk [ 16 sty 2008, 20:05 ]
Tytuł: 

MacDwain napisał(a):
Icekk vel. Dr-Acula - dlaczemu grasz na low low detalach? optymalizacja pod "killa them all" czy kiepska grafika?


Taki cfg ; >

~wlasnie wtopilismy w 2/2 z jakimis pepiczkami ;s zloto drabinkowcy czech niby :P

Autor:  KALEKI MISZCZ [ 16 sty 2008, 20:28 ]
Tytuł: 

MacDwain napisał(a):
Icekk vel. Dr-Acula - dlaczemu grasz na low low detalach? optymalizacja pod "killa them all" czy kiepska grafika?

stale 125fps = must have imo a na high ciezko tylko wykrecic

Autor:  Karol66 [ 17 sty 2008, 12:02 ]
Tytuł: 

KALEKI MISZCZ napisał(a):
stale 125fps = must have imo a na high ciezko tylko wykrecic


wiedźmin kurde
ludzkie oko rejestruje miedzy 30 a 60 klatek na sekundę - wszystko powyzej tej wartości może sie przydać tylko jak robisz replay w zwolnionym tempie :)

Autor:  Dana [ 17 sty 2008, 12:42 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ludzkie oko rejestruje miedzy 30 a 60 klatek na sekundę


Bzdura.

Autor:  Karol66 [ 17 sty 2008, 12:58 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Bzdura.


to leć i skoryguj wikipedie i kilka innych podobnych źródeł :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Frames_per_second

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 sty 2008, 12:59 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
KALEKI MISZCZ napisał(a):
stale 125fps = must have imo a na high ciezko tylko wykrecic


wiedźmin kurde
ludzkie oko rejestruje miedzy 30 a 60 klatek na sekundę - wszystko powyzej tej wartości może sie przydać tylko jak robisz replay w zwolnionym tempie :)

Bo to jest tak jak z audiofilami, ktorzy slysza roznice pomiedzy kablem za 10PLN/m a 50PLN/m, czy kable zasilajace. hehe

Autor:  Dana [ 17 sty 2008, 13:01 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
Dana napisał(a):
Bzdura.


to leć i skoryguj wikipedie i kilka innych podobnych źródeł :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Frames_per_second


Ależ wikipedia ma rację, to Ty popełniłeś błąd rzeczowy :)

A chodzi o to, że oko nie widzi klatek tylko światło w postaci ciągłej. Może być na monitorze 20fps czy 200, oko wszystko to rejestruje i przekazuje dalej. To tylko od mózgu zależy ile owych klatek potrzeba by otrzymany obraz był płynny (co też zależy od danego ludzia).

Autor:  konrador [ 17 sty 2008, 13:17 ]
Tytuł: 

No definicja fajna itepe, ale w rzeczywistosci roznica pomiedzy, powiedzmy, 60 a 120 FPS-ami jest wyraznie odczuwalna. Jesli ktos jej nie widzi i nie czuje (poruszajac sie), to patrz post TBN. 30FPS to jest juz jakastam plynnosc i z powodzeniem wystarcza mi do gry w MMO, single player FPS itd., ale do mp jest to za malo z powodow, ktore za chwile wymienie. Po pierwsze, stale FPS-y na wysokim poziomie sprawiaja, ze a) mamy poczucie "rownego dzialania gry" - w kazdym momencie mozemy sie spodziewac takiego samego jej zachowania i - co sie z tym laczy - b) wiemy, ze po wybuchu, pojawieniu sie paru graczy na ekranie, czy szybkim obrocie o 180 stopni z super plynnych dla ludzkiego oka 40FPS nie zrobi sie 25. Po drugie, dla ogolnopojetej plynnosci gry bardzo dobre efekty przynosi "zsynchronizowanie" odswiezania monitora z liczba wyswietlanych FPS (stad 125fps, 120Hz). Po trzecie, w wielu grach id (sprzed tech4 - D3 itp.) od ustawien FPS zalezala wysokosc skoku, predkosc poruszania sie (jak jest w COD-ach to nie wiem, bo to przebudowany silnik id, ale moze byc podobnie...).

Ile to juz razy pojawialy sie tego typu dyskusje na roznych forach...

Autor:  Sobtainer [ 17 sty 2008, 13:25 ]
Tytuł: 

Każdy pro gamer quake'a 3 grał w 640x480 i 120Hz resolution właśnie z powodów które napisałeś wyżej.

Autor:  ikona [ 17 sty 2008, 13:42 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Karol66 napisał(a):
Dana napisał(a):
Bzdura.


to leć i skoryguj wikipedie i kilka innych podobnych źródeł :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Frames_per_second


A chodzi o to, że oko nie widzi klatek tylko światło w postaci ciągłej. Może być na monitorze 20fps czy 200, oko wszystko to rejestruje i przekazuje dalej. To tylko od mózgu zależy ile owych klatek potrzeba by otrzymany obraz był płynny (co też zależy od danego ludzia).


Bullshit. Mozg lub jego brak nie ma tu nic do rzeczy.
W zasadzie oczywiste jest ze obraz skladajacy sie z 60 migniec jest bardziej zblizony do ciaglego swiatla niz z 30.
Ponadto da sie uzywac tych samych trickow co przy produkcji filmow zeby obraz byl dla oka bardziej strawny.
Najwiecej zalezy od dynamiki sceny wiec 30fps dla FPS'ow to malo a dla mmo wiecej raczej nie potrzeba.

Sobtainer napisał(a):
Każdy pro gamer quake'a 3 grał w 640x480 i 120Hz resolution właśnie z powodów które napisałeś wyżej.


Ta. Natomiast w Crysis ilosc fps nie powinna miec juz takiego znaczenia bo afaik wykorzystuje techniki z blurem zeby walczyc z tym efektem. Jest to czysta teoria bo nie widzialem Crysisa bez spadkow ponizej 30fps.

Autor:  konrador [ 17 sty 2008, 13:57 ]
Tytuł: 

A czy blur w Crysisie nie dziala tylko przy obracaniu sie? Juz nie pamietam z bety, ale w Beowulfie np. jakos lepiej to wyglada chyba. Zreszta to mimo wszystko wyglada troche inaczej niz na filmach, bo technologia motion blur w grach jeszcze raczkuje jakby nie patrzec i spadki FPS-ow da sie zauwazyc. Plus, chyba nikt na powaznie nie bedzie gral z wlaczonym motion blurem, bo mimo wszystko bardziej przeszkadza, niz pomaga...

Autor:  Icekk [ 17 sty 2008, 14:01 ]
Tytuł: 

kond ma sporo prawdy w tym co pisze - w codzie odnosi sie to do sszybszego strzelania, mozliwosc dalszych skokow i 'pierwszy widzisz' co sie dzieje wyjdac zza rogu. ~ dolaczyc do tego ping i masz 50% przewagi w grze na starcie.

Autor:  Highlander [ 17 sty 2008, 14:40 ]
Tytuł: 

to jakie configi polecacie? :p

Strona 31 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team