MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
world of tanks MMo https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35710 |
Strona 31 z 60 |
Autor: | Enhu [ 21 wrz 2010, 08:39 ] |
Tytuł: | |
Autor: | Niah [ 21 wrz 2010, 08:42 ] |
Tytuł: | |
muszę przyznać, że zdolny z ciebie Niemiec |
Autor: | Mendol [ 21 wrz 2010, 09:31 ] |
Tytuł: | |
Karol w wiekszosci przypadkow team zanim sie zdecyduje, pojedzie, stanie, przykampi to ja jestem w polowie drogi do flagi przeciwnika a tak na powaznie to mam wrazenie, ze coraz mniej ogarnieci ludzie graja w nizszych tierach. |
Autor: | Viracept [ 21 wrz 2010, 11:31 ] |
Tytuł: | |
Co do ludzi grających to powiem tylko tyle, że w ciągu ostatnich dni spadłem w win ratio o jakieś 5%. Nie wiem co się dzieje, ale ostatnio trafiam jakoś często na masakrycznie nieogarnietych ludzi i to w t8 + ;/ V. |
Autor: | Mendol [ 21 wrz 2010, 11:33 ] |
Tytuł: | |
heh no my tak samo. bez ladu bez skladu. wczoraj przegralismy mapy gdzie mielismy dosc znaczna przewage w tierach sprzetu. |
Autor: | Neonin [ 21 wrz 2010, 11:55 ] |
Tytuł: | |
Prosta sprawa - najlepsze czołgi zdobyli najszybciej ludzie grający najlepiej i najefektywniej. Im dłużej gramy tym więcej ludzi xpi na dobre sprzęty stąd też IQ proporcjonalnie spada |
Autor: | Mendol [ 21 wrz 2010, 11:58 ] |
Tytuł: | |
a my co, wyjatek od reguly? |
Autor: | Neonin [ 21 wrz 2010, 12:14 ] |
Tytuł: | |
Sam sobie na to pytanie odpowiedz... |
Autor: | Mendol [ 21 wrz 2010, 12:23 ] |
Tytuł: | |
eh tym kv3 nie potrafie grac. oddaje jeden strzal, probuje sie kryc po krzakach a i tak arty mnie rozwala ;/ |
Autor: | KomaNczos [ 21 wrz 2010, 13:52 ] |
Tytuł: | |
A mowilem, ze KV-3 to syf Podpowiedz: nie kryj sie w krzakach tylko za skalami/budynkami a najlepiej krzaki+cos twardego+mocniejszy czolg przed toba |
Autor: | Neonin [ 21 wrz 2010, 15:21 ] |
Tytuł: | |
Pro tip dla wszystkich rozpoczynających zabawę z t34-85. Jak widzisz scouta na połowie mapy to ruszaj ostro w przeciwnym kierunku (ale równolegle do toru jazdy scouta) za 3 sec cię wyprzedzi (ty już będziesz mieć wtedy ze 4 km/h) i wtedy możesz zacząć do niego strzelać. Pro tip 2. Osiągając 30km/h t34-85 nie skręcaj!!! Pozwól tej magicznej chwili trwać..... |
Autor: | Karol66 [ 21 wrz 2010, 17:40 ] |
Tytuł: | |
Neonin napisał(a): Pro tip 2.
Osiągając 30km/h t34-85 nie skręcaj!!! Pozwól tej magicznej chwili trwać..... rotfl ale faktycznie, ten tekst niezle oddaje wrazenia z gry tym sprzętem tym bardziej, że "parametrowo" on wygląda ok ma najwiekszą znaną mi różnicę między rzeczywistymi osiągami (30-35km/h) a podawanymi w info pojazdu (o ile pamiętam to 50+ km/h) za to T43 będziesz naprawdę zachwycony (ja miałem porównanie grając panterą i nadal byłem zachwycony) stwierdzisz nawet że już "nie może być lepiej" więc leveluje się go "bezciśnieniowo" a potem się wsiada do T44 i objawienie - mam T8 leoparda a co random gier to mnie też zmęczyło już granie w WoT i coraz mniej czasu temu poświęcam Nie tyle wkurwia mnie sprawa altylerii albo problemy z balansem co rozgarnięcie innych graczy krew człowieka zalewa jak po początkowym countdown wszyscy ruszają każdy w swoją stronę (efekt jest mniej więcej taki, jakby na miejsce spawnu uderzył granat) generalnie 3/4 gier jest w jakiś sposób "zjebanych" a ta 1/4 która pozostała nie cieszy mnie już tak jak kiedyś ale szykuje się lekki nerf altylerii i obniżenie "wagi" czołgów w plutonie więc jest światełko w tunelu w tej chwili brak balansu wynika często z tego, że ludzie tworzą pluton a grają i tak "każdy sobie" (często spotyka się plutony typu: leopard, altyleria i heavy tank - i oczywiście śladu kooperacji między nimi można ze świecą szukać) |
Autor: | Isengrim [ 21 wrz 2010, 18:00 ] |
Tytuł: | |
Za każdym razem kiedy ktoś zapyta "plan?" znajdzie się bystrzacha z odpowiedzią "not die". Mnie najbardziej frustruje, jak ładnie się zapowiadający rajd kończy się w połowie niczego, bo tygrys musiał sobie postrzelać przez 3/4 mapki. Chociaż wszystkich przebił koleżka narzekający że niepotrzebnie pojechałem rozwalić arte, zamiast stać w kółeczku i capować. Na sieci krąży trochę info o nowym patchu. Naprawione warpowanie, 2 nowe mapy i trochę amerykanów. Sherman podobno całkiem niezły, armaty ze sporą penetracją, ale kiepską celnością. |
Autor: | Mendol [ 21 wrz 2010, 18:34 ] |
Tytuł: | |
dlatego mysle, ze w retailu jak wejda klany to cos bedzie mozna pograc. zreszta wczoraj bohatersko podazalismy za Mat'em, i w 4 przeprowadzilismy akcje, ktora przyniosla nam zwyciestwo no nie moge kurwa oduczyc sie rushowania tym kv3. chociaz z drugiej strony po raz kolejny bylem jedyna osoba, ktora obstawiala lewa flanke i zostalem 'zajechany' przez 4 czolgi przeciwnika... |
Autor: | Karol66 [ 21 wrz 2010, 22:37 ] |
Tytuł: | |
Cięzko rushować wolnym czołgiem jak w grze speed > armor. Wbrew pozorom heavy są bardziej "wrażliwe" niż mediumy. Łatwiej je zobaczyć, łatwiej trafić, arty tez chętniej wybiera takie cele. Trzeba miec przewagę co najmniej 2 tierów nad czołgami przeciwnika żeby sie w miarę bezpiecznie wystawić na strzał. No i warto miec ściąge w co celować. Generalnie w wiekszości maszyn wieża jest lepiej opancerzona od hull'a. Ale są wyjątki - np. Tiger i Tiger II (do nich zawsze warto walić w wieżę bo raz ze słabsza niz reszta armoru to jeszcze jest spora szansa na krytyka). Kiedyś sobie robiłem ściągę która się sprawdza dla ruskich dział 100mm i 107mm oraz dla niemieckich dział 88mm z czołgów Tier 6-7 (inaczej mówiąc - dla dział z nominalna penetracja pocisków AP 130-170). Tygrys II - cała wieża, hull boki i tył VK45 - hull bok i tył IS3 - tylko HULL, za to z każdej strony IS4 - olać, ewentualnie walic tylko z HE, jebany jest obity równo stalą jak ruska konserwa IS-7 - tylko hull tył i do tego z amunicji HE jeśli mamy na niej ok 45-50mm nominalnej przebijalności (100mm i 107mm ruskie tyle mają, niemieckie 88mm nie). Maus - olać, albo walic tylko HE Najgłupsze co ludzie robia, to np. objechanie ciężkiego czołgu i walenie na autotargecie - więcej niż połowa takich pocisków trafią w wieżę (szczególnie jak gość nas targetuje) i sie odbija. Zresztą nie tylko w ciężkich czołgach to robią. Np. polując na panterę z T43/T44 wystarczy wycelować jej w bok ale HULL'a koniecznie i można walić z HE zamiast AP bo one też się przebiją i zadadzą dużo większy dmg. Z drugiej strony walcząc panterą mozna to olać bo T44 jest dość dobrze opancerzony z boku i z naszym działem 88mm przebijamy go jak chcemy wszedzie z AP a praktycznie nigdzie z HE. |
Autor: | Viracept [ 21 wrz 2010, 23:02 ] |
Tytuł: | |
Tygrys 2, pantera i DB nie strzelać w przód wieży. Niby oczywiste a jednak zwłaszcza, że auto aim celuje w przód wieży. Wszystkie trzy z upragniejtą wieżą odbijają mnóstwo pocisków przodem wieży. V. |
Autor: | Enhu [ 21 wrz 2010, 23:03 ] |
Tytuł: | |
Karol66 napisał(a): Tygrys II - cała wieża, hull boki i tył
ale tylko wieża porsche, wieża henshela ma już takie same właściwości jak reszta pancerza tygrysa, z przodu odbija większość pocisków |
Autor: | Karol66 [ 22 wrz 2010, 01:19 ] |
Tytuł: | |
Mam pytanko do userów JagPantery. Zakładając że mam już: najlepszy silnik (z pantery), radio i to działo 88mm z JagPz IV co robić pierwsze: zawieszenie czy to lepsze działo 88mm? I jakie upgrady do niego wrzucić poza Camo? |
Autor: | Mendol [ 22 wrz 2010, 07:16 ] |
Tytuł: | |
a jak wrazenia z pantery (medium) Karol? a co do plutonow i wspolnej gry - to w wot trzeba chyba podejsc do tematu jak w mmo. pluton musi sie uzupelniac. ciezko to osiagnac (glownie zgranie biorac pod uwage opanowanie np. Neona i moja niepowstrzymana chec pedzenia przed siebie) - ale td + 2 medium (DB) potrafia juz niezla sieke zrobic na mapie jesli graja razem. zastanawialem sie co w retailu bedzie mialo sens (td + 2 medium, td + medium + heavy, czy tez moze 3xmedium). o ile jestem zadowolony ze swojego DB to niestety mam wrazenie, ze taki t43 jest o wiele lepszy ;/ |
Autor: | Neonin [ 22 wrz 2010, 07:43 ] |
Tytuł: | |
Karol sprawdź najpierw "nośność". Docelowym imo działęm do pantery jest 8,8 PAK 43 i jeżeli możem ugreadować najpierw działo to to zrób. Szybkostrzelne, celne (heady lecą na 3/4 mapy) z doskonałą penetracją (220/220/270). Zawieszenie wiele nie pomoże jak pozwolisz zbliżyć się mediumowi (chyba że trafisz na koszmarną lamę). Zawieszenie możesz spokojnie wtedy dać na koniec. I miłego grania imo JP jest najbardziej zbalansowanym TD w całęj grze. Pytanie do t43 - jakie docelowo działo? 88 czy 100mm? |
Strona 31 z 60 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |