MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

world of tanks MMo
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35710
Strona 31 z 60

Autor:  Enhu [ 21 wrz 2010, 08:39 ]
Tytuł: 

Obrazek

:]

Autor:  Niah [ 21 wrz 2010, 08:42 ]
Tytuł: 

muszę przyznać, że zdolny z ciebie Niemiec

Autor:  Mendol [ 21 wrz 2010, 09:31 ]
Tytuł: 

Karol w wiekszosci przypadkow team zanim sie zdecyduje, pojedzie, stanie, przykampi to ja jestem w polowie drogi do flagi przeciwnika :)
a tak na powaznie to mam wrazenie, ze coraz mniej ogarnieci ludzie graja w nizszych tierach.

Autor:  Viracept [ 21 wrz 2010, 11:31 ]
Tytuł: 

Co do ludzi grających to powiem tylko tyle, że w ciągu ostatnich dni spadłem w win ratio o jakieś 5%. Nie wiem co się dzieje, ale ostatnio trafiam jakoś często na masakrycznie nieogarnietych ludzi i to w t8 + ;/

V.

Autor:  Mendol [ 21 wrz 2010, 11:33 ]
Tytuł: 

heh no my tak samo. bez ladu bez skladu.
wczoraj przegralismy mapy gdzie mielismy dosc znaczna przewage w tierach sprzetu.

Autor:  Neonin [ 21 wrz 2010, 11:55 ]
Tytuł: 

Prosta sprawa - najlepsze czołgi zdobyli najszybciej ludzie grający najlepiej i najefektywniej. Im dłużej gramy tym więcej ludzi xpi na dobre sprzęty stąd też IQ proporcjonalnie spada ;)

Autor:  Mendol [ 21 wrz 2010, 11:58 ]
Tytuł: 

a my co, wyjatek od reguly? :)

Autor:  Neonin [ 21 wrz 2010, 12:14 ]
Tytuł: 

Sam sobie na to pytanie odpowiedz...

Autor:  Mendol [ 21 wrz 2010, 12:23 ]
Tytuł: 

eh tym kv3 nie potrafie grac.
oddaje jeden strzal, probuje sie kryc po krzakach a i tak arty mnie rozwala ;/

Autor:  KomaNczos [ 21 wrz 2010, 13:52 ]
Tytuł: 

A mowilem, ze KV-3 to syf :-)
Podpowiedz: nie kryj sie w krzakach tylko za skalami/budynkami a najlepiej krzaki+cos twardego+mocniejszy czolg przed toba

Autor:  Neonin [ 21 wrz 2010, 15:21 ]
Tytuł: 

Pro tip dla wszystkich rozpoczynających zabawę z t34-85. Jak widzisz scouta na połowie mapy to ruszaj ostro w przeciwnym kierunku (ale równolegle do toru jazdy scouta) za 3 sec cię wyprzedzi (ty już będziesz mieć wtedy ze 4 km/h) i wtedy możesz zacząć do niego strzelać.

Pro tip 2.
Osiągając 30km/h t34-85 nie skręcaj!!! Pozwól tej magicznej chwili trwać.....

Autor:  Karol66 [ 21 wrz 2010, 17:40 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Pro tip 2.
Osiągając 30km/h t34-85 nie skręcaj!!! Pozwól tej magicznej chwili trwać.....


rotfl

ale faktycznie, ten tekst niezle oddaje wrazenia z gry tym sprzętem
tym bardziej, że "parametrowo" on wygląda ok
ma najwiekszą znaną mi różnicę między rzeczywistymi osiągami (30-35km/h) a podawanymi w info pojazdu (o ile pamiętam to 50+ km/h)

za to T43 będziesz naprawdę zachwycony (ja miałem porównanie grając panterą i nadal byłem zachwycony)
stwierdzisz nawet że już "nie może być lepiej" więc leveluje się go "bezciśnieniowo"
a potem się wsiada do T44 i objawienie - mam T8 leoparda :)

a co random gier to mnie też zmęczyło już granie w WoT i coraz mniej czasu temu poświęcam
Nie tyle wkurwia mnie sprawa altylerii albo problemy z balansem co rozgarnięcie innych graczy
krew człowieka zalewa jak po początkowym countdown wszyscy ruszają każdy w swoją stronę (efekt jest mniej więcej taki, jakby na miejsce spawnu uderzył granat)
generalnie 3/4 gier jest w jakiś sposób "zjebanych" a ta 1/4 która pozostała nie cieszy mnie już tak jak kiedyś

ale szykuje się lekki nerf altylerii i obniżenie "wagi" czołgów w plutonie więc jest światełko w tunelu
w tej chwili brak balansu wynika często z tego, że ludzie tworzą pluton a grają i tak "każdy sobie" (często spotyka się plutony typu: leopard, altyleria i heavy tank - i oczywiście śladu kooperacji między nimi można ze świecą szukać)

Autor:  Isengrim [ 21 wrz 2010, 18:00 ]
Tytuł: 

Za każdym razem kiedy ktoś zapyta "plan?" znajdzie się bystrzacha z odpowiedzią "not die". Mnie najbardziej frustruje, jak ładnie się zapowiadający rajd kończy się w połowie niczego, bo tygrys musiał sobie postrzelać przez 3/4 mapki. Chociaż wszystkich przebił koleżka narzekający że niepotrzebnie pojechałem rozwalić arte, zamiast stać w kółeczku i capować.

Na sieci krąży trochę info o nowym patchu. Naprawione warpowanie, 2 nowe mapy i trochę amerykanów. Sherman podobno całkiem niezły, armaty ze sporą penetracją, ale kiepską celnością.

Autor:  Mendol [ 21 wrz 2010, 18:34 ]
Tytuł: 

dlatego mysle, ze w retailu jak wejda klany to cos bedzie mozna pograc.
zreszta wczoraj bohatersko podazalismy za Mat'em, i w 4 przeprowadzilismy akcje, ktora przyniosla nam zwyciestwo :)

no nie moge kurwa oduczyc sie rushowania tym kv3.
chociaz z drugiej strony po raz kolejny bylem jedyna osoba, ktora obstawiala lewa flanke i zostalem 'zajechany' przez 4 czolgi przeciwnika...

Autor:  Karol66 [ 21 wrz 2010, 22:37 ]
Tytuł: 

Cięzko rushować wolnym czołgiem jak w grze speed > armor.
Wbrew pozorom heavy są bardziej "wrażliwe" niż mediumy. Łatwiej je zobaczyć, łatwiej trafić, arty tez chętniej wybiera takie cele.
Trzeba miec przewagę co najmniej 2 tierów nad czołgami przeciwnika żeby sie w miarę bezpiecznie wystawić na strzał.

No i warto miec ściąge w co celować.
Generalnie w wiekszości maszyn wieża jest lepiej opancerzona od hull'a.
Ale są wyjątki - np. Tiger i Tiger II (do nich zawsze warto walić w wieżę bo raz ze słabsza niz reszta armoru to jeszcze jest spora szansa na krytyka).
Kiedyś sobie robiłem ściągę która się sprawdza dla ruskich dział 100mm i 107mm oraz dla niemieckich dział 88mm z czołgów Tier 6-7 (inaczej mówiąc - dla dział z nominalna penetracja pocisków AP 130-170).

Tygrys II - cała wieża, hull boki i tył

VK45 - hull bok i tył

IS3 - tylko HULL, za to z każdej strony

IS4 - olać, ewentualnie walic tylko z HE, jebany jest obity równo stalą jak ruska konserwa

IS-7 - tylko hull tył i do tego z amunicji HE jeśli mamy na niej ok 45-50mm nominalnej przebijalności (100mm i 107mm ruskie tyle mają, niemieckie 88mm nie).

Maus - olać, albo walic tylko HE

Najgłupsze co ludzie robia, to np. objechanie ciężkiego czołgu i walenie na autotargecie - więcej niż połowa takich pocisków trafią w wieżę (szczególnie jak gość nas targetuje) i sie odbija.
Zresztą nie tylko w ciężkich czołgach to robią. Np. polując na panterę z T43/T44 wystarczy wycelować jej w bok ale HULL'a koniecznie i można walić z HE zamiast AP bo one też się przebiją i zadadzą dużo większy dmg.
Z drugiej strony walcząc panterą mozna to olać bo T44 jest dość dobrze opancerzony z boku i z naszym działem 88mm przebijamy go jak chcemy wszedzie z AP a praktycznie nigdzie z HE.

Autor:  Viracept [ 21 wrz 2010, 23:02 ]
Tytuł: 

Tygrys 2, pantera i DB nie strzelać w przód wieży. Niby oczywiste a jednak zwłaszcza, że auto aim celuje w przód wieży. Wszystkie trzy z upragniejtą wieżą odbijają mnóstwo pocisków przodem wieży.

V.

Autor:  Enhu [ 21 wrz 2010, 23:03 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
Tygrys II - cała wieża, hull boki i tył


ale tylko wieża porsche, wieża henshela ma już takie same właściwości jak reszta pancerza tygrysa, z przodu odbija większość pocisków

Autor:  Karol66 [ 22 wrz 2010, 01:19 ]
Tytuł: 

Mam pytanko do userów JagPantery.
Zakładając że mam już: najlepszy silnik (z pantery), radio i to działo 88mm z JagPz IV co robić pierwsze: zawieszenie czy to lepsze działo 88mm?

I jakie upgrady do niego wrzucić poza Camo?

Autor:  Mendol [ 22 wrz 2010, 07:16 ]
Tytuł: 

a jak wrazenia z pantery (medium) Karol?

a co do plutonow i wspolnej gry - to w wot trzeba chyba podejsc do tematu jak w mmo.
pluton musi sie uzupelniac. ciezko to osiagnac (glownie zgranie biorac pod uwage opanowanie np. Neona i moja niepowstrzymana chec pedzenia przed siebie) - ale td + 2 medium (DB) potrafia juz niezla sieke zrobic na mapie jesli graja razem.

zastanawialem sie co w retailu bedzie mialo sens (td + 2 medium, td + medium + heavy, czy tez moze 3xmedium).


o ile jestem zadowolony ze swojego DB to niestety mam wrazenie, ze taki t43 jest o wiele lepszy ;/

Autor:  Neonin [ 22 wrz 2010, 07:43 ]
Tytuł: 

Karol sprawdź najpierw "nośność". Docelowym imo działęm do pantery jest 8,8 PAK 43 i jeżeli możem ugreadować najpierw działo to to zrób. Szybkostrzelne, celne (heady lecą na 3/4 mapy) z doskonałą penetracją (220/220/270).
Zawieszenie wiele nie pomoże jak pozwolisz zbliżyć się mediumowi (chyba że trafisz na koszmarną lamę).
Zawieszenie możesz spokojnie wtedy dać na koniec. I miłego grania imo JP jest najbardziej zbalansowanym TD w całęj grze.

Pytanie do t43 - jakie docelowo działo? 88 czy 100mm?

Strona 31 z 60 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team