MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kickstarter
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40884
Strona 31 z 74

Autor:  Highlander [ 13 lut 2013, 12:07 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

Jesli tak, to nie ma co porownywac. Dlatego napisalem, ze SC2 moze byc kategoria sama w sobie.

Autor:  Arturnik [ 13 lut 2013, 14:21 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

- Generals 2 nie będzie się nazywał Generals 2 tylko C&C Free 2 Play - czyli cash shopik, można olać z góry.

- CoH2 też już oferuje jakieś boosty ale nie skreślam jeszcze dopóki nie będę widział więcej, CoH to obok SC2 jedyne obecnie RTSy gdzie gra więcej niż 1000 graczy jednocześnie, ewentualnie jeszcze Dawn of War 2 może się tam zaliczać, ale to już zupełnie inny RTS. Pytanie tylko kiedy wyjdzie ten CoH2.

Autor:  Highlander [ 13 lut 2013, 14:27 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

No niestety podejrzewam, ze wyjdzie crap z tego...

imo Starcraft to swoisty fenomem, zazwyczaj gry osadzone w sci fi nie są jakies super popularne, zazwyczaj to co przyziemne ludzie chetniej graja. Multum mozliwosci i balans przysluzyly sie temu? Chociaz taki CoH rowniez jest chyba dobrze zbalansowany, moze dlatego jest na 2 miejscu heh

Autor:  Niah [ 13 lut 2013, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

sc2? ziew

Autor:  Highlander [ 13 lut 2013, 15:13 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

ta, znajac Twoje mozliwosci pewnie multi to dla Ciebie easy mode. Ziew nie ziew, trudny i do tego popularny rts na multi.

Autor:  Arturnik [ 13 lut 2013, 16:53 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

No mnie nigdy SC nie podniecał, ale właśnie między innymi dlatego że wymagał za dużo żeby pograć sobie 1v1 matchmaking.

Zawsze wolałem jakąś alternatywę :<

Autor:  Highlander [ 13 lut 2013, 18:58 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

Ja tez bym w sumie wolal, ale jak na lekarstwo, dlatego chcialbym by coh2 nie sfailowal. Chociaz z nowym dodatkiem moze sie to troche zmienic, ze nie bedzie tego "bardzo pro odczucia"

Autor:  sula [ 13 lut 2013, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

Nie wydaje mi się. SC zawsze był mocno pro i dużo wymagał, a SC2 sprawia wrażenie jeszcze mocniej wymagającego pod względem szeroko pojętego skilla niż SC1, choć ja w SC multi mało grałem to może się mylę. Przecież nie zwolnią gry mechanicznie (wolniejsze poruszanie się, strzelanie, produkcja, itd), nie zmniejszą liczby jednostek, nie zmniejszą map ani ogólnie nie zrobią zmian w fundamentach gry.

Autor:  Highlander [ 13 lut 2013, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

chodzi o raczej zabiegi psychoczne, matchmaking bez rankingu itp. ;)

Autor:  Eshim [ 13 lut 2013, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

sula napisał(a):
SC2 sprawia wrażenie jeszcze mocniej wymagającego pod względem szeroko pojętego skilla niż SC1, choć ja w SC multi mało grałem to może się mylę.

Mylisz sie sc2 jest mocno uproszczony wzgledem broodwara, masz smartcasting, brak limitu jednostek w grupie, grupowanie budynkow, rally point dla workerow i jeszcze duzo by mozna wymieniac.

Autor:  Dana [ 16 lut 2013, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

http://25.media.tumblr.com/ccfa2c3355e4 ... 1_1280.jpg

Renderek z Planetary Annihilation. Jednostka dowódcza, w skinie dla backerów.

Autor:  Highlander [ 16 lut 2013, 19:21 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

czy ta giera ma czerpac w jakis sposob z total annihilation?

Autor:  Razoth [ 16 lut 2013, 20:03 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

Tak.

Praktycznie wszystko, z tym, że przenosi rozgrywkę na nowy poziom.

Autor:  Xender [ 18 lut 2013, 17:50 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

http://www.kickstarter.com/projects/aaa ... mulous-2-0

Dynamiczny FPS, gra mojego życia haha.

Autor:  warhameron [ 18 lut 2013, 18:04 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

http://www.kickstarter.com/projects/kan ... f=category

Rozbudowany FTL ?

Autor:  Ravushimo [ 19 lut 2013, 12:34 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

http://www.kickstarter.com/projects/129 ... gue-system
Cytuj:
Rogue System -- The space-combat/trader games of old meet the hardcore combat flight-sims of today in a "moddable sandbox."

Autor:  Ravushimo [ 19 lut 2013, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

http://www.kickstarter.com/projects/iri ... -an-echo-0
Cytuj:
There Came an Echo is a voice-controlled real-time strategy game, starring Wil Wheaton!

$20,338 pledged of $90,000 goal (30 days left)

Autor:  warhameron [ 20 lut 2013, 11:16 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

http://media.obsidian.net/eternity/medi ... th-fem.jpg
Art z PE

Autor:  Mark24 [ 22 lut 2013, 08:23 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

+1 - bylo w conajmniej jednym rts-ie i jednym shooterze (mozna bylo wydawac rozkazy kompanom) na PS3 ze 2-3 lata temu. Na szczescie jedynie jako opcja sterowania.

Autor:  sula [ 22 lut 2013, 17:36 ]
Tytuł:  Re: Kickstarter

Dwie pozycje. Pierwsza, która albo nie była wspominana albo mi umkneła.

Republique

http://www.camouflaj.com/
https://www.youtube.com/watch?v=emt01IYhQ-Q

Niby początkowo miała być tylko na iPad, ale doczeka się też wersji na PC. (lul są porty z konsol, teraz przyszedł czas na porty ze smartfonów i tabletów ;p)
Postuje bo dość oryginalna koncepcja gry + być może fajny klimacik. Oczywiście pytanie jak się to na gameplay przełoży. Minus to, że będzie krótka. (parę h).

Sui Generis

http://www.baremettle.com/sg/home/
http://www.youtube.com/watch?v=WqaRqih7Cuw

Tak było, ale chyba nikt nie updejtował, że udało im się zebrać na Kicku kasę. Ledwo, ale udało.
Też nowość jeżeli chodzi o combat w izo. Jak komuś brakowało fizycznego wpływu na walkę w izo grach to tu powinien to znaleźć.
Dodatkowo - nic ma nie być przyspawane do ziemi, brak zmuszania gracza do kolejnego zaliczania 'rozdziałów' (aczkolwiek rzeczy / fabuła się będą działy, tyle, że nie ma przymusu interwencji), brak prowadzenia za rączke i znaków zapytania nad głowami NPC, można też np.zatłuc każdego pierwszego lepszego NPC i przerobić jego chatkę na swoją własną, itd
Ma być chyba co-op i nawet jakieś arenkowe PvP. W filmku mówią (-li w zasadzie bo stary już dość), że szukają animatora z prawdziwego zdarzenia, bo nie mają :wink:

Strona 31 z 74 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team