MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 31 z 99 |
Autor: | vilhelm [ 11 wrz 2012, 10:07 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ravushimo napisał(a): Kumpel znalazl jakis skrypt, odczytujacy dane wysylane przez serwer do klienta z polozeniem obozow, pojazdow i graczy odswiezane co kilka sekund i ladnie pokazujacy na mapie dayzdb. Takiego syfu pelno jest w necie, dziwi mnie to ze Bohemia ma problem z wykryciem czegos takiego... o_0 Heh to jest od początku DAY-Z i oni są albo za ciency w uszach albo robią coś innego i już olali moda. To jest proste ReadMemoryProcess. Goście zrobili kupe a nie archtekturę systemu bo wszystkie dane z serwera lokalnie każdy client przechowuje w pamięci nie kodowane.... Np z tego powodu ta gra tak kurewsko długo się ładuje. Byle student jest w stanie takie coś przechwycić i oprogramować sobie w C++ czy w C# Gra jest dziurawa do bólu dlatego cheater goni cheaterem. Highlander napisał(a): pewnie pozostaje grac na serwerach z haslem... Taa a haslowanie serwerow podłączonych do HIVE jest nie zgodne z EULA ![]() |
Autor: | ShadorVD [ 11 wrz 2012, 12:17 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
@up Wielka część serwerów na hasło nie jest podłączonych do Hive i ludzie się tam wyśmienicie bawią. |
Autor: | Nestor [ 11 wrz 2012, 12:42 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Morgul napisał(a): No bohemia miala dotad innych odbiorcow swoich produktow i nie musieli sie martwic o masowe czitowanie, bo gracze po prostu tego nie robili. Po sukcesie dayz troszke sie pozmienialo, pyt czy ogarna zabezpieczenia w tej gierce standalone i armie3. Bohemia poki co jest zajeta odrzuceniem zarzutow o szpiegostwo w grecji.. ![]() http://kotaku.com/5942167/game-developers-arrested-for-spying |
Autor: | Wedge [ 16 wrz 2012, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Zajebisty sposob na promocje gry ![]() |
Autor: | Dana [ 27 wrz 2012, 22:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-27-dayz-standalone-release-this-year-says-dean-hall |
Autor: | Highlander [ 16 paź 2012, 21:13 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://sandboxer.org/?p=1643 wnetrza budynkow mozna wrocic do dayz czy same haxory? |
Autor: | D3jviD [ 2 gru 2012, 14:13 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ktos jeszcze sie bawi w oczekiwaniu na Standalone? ![]() |
Autor: | Highlander [ 2 sty 2013, 12:19 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://www.mmogames.com/gamereviews/arm ... x-preview/ wasteland mod, ktos gral? |
Autor: | D3jviD [ 2 sty 2013, 12:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Podjaralem sie jak zobaczylem podswietlony temat Dayz, ze cos o standalone napisales ![]() |
Autor: | Mendol [ 2 sty 2013, 12:36 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
hehe ja tez |
Autor: | ShadorVD [ 2 sty 2013, 13:07 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): http://www.mmogames.com/gamereviews/arma-ii-wasteland-sandbox-preview/ wasteland mod, ktos gral? No to juz nie DayZ tylko calkowicie co innego. Nie gralem - jak lubisz tego typu rozrywke (frakcje itp) to moze byc fajne. Tam nie ma zombie ![]() Juz osobiscie wole testowac nowe mapy do DayZ (teraz biegam po Tavianie, duzo budynkow do zwiedzenia) A co do standalone - wkurwiaja troche. Najbardziej Rocket, pieprzyl ze bedzie itp. a teraz nie ma zadnego oficjalnego info... żenada. Akcja a'la Tasos. |
Autor: | Highlander [ 2 sty 2013, 13:13 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ja widzialem mape czarnobyla do DayZ. No ale Rocket to chyba za wiele z tego nie ma i co najwyzej zarobi dopiero przy standalone? Chyba nawet bardziej indie produkcja niz przy DFO ![]() Przepraszam za teasing ;d |
Autor: | ShadorVD [ 2 sty 2013, 13:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): Ja widzialem mape czarnobyla do DayZ. No ale Rocket to chyba za wiele z tego nie ma i co najwyzej zarobi dopiero przy standalone? Chyba nawet bardziej indie produkcja niz przy DFO ![]() Przepraszam za teasing ;d Ehehe... Rocket miał grubą kasę z serwerów które były podłączone do Public Hive + pracuje teraz dla BI i jest leadem tego projektu. |
Autor: | Highlander [ 2 sty 2013, 13:23 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tyle, ze chyba czesc ekipy siedzi w areszcie dalej? ;d |
Autor: | ShadorVD [ 2 sty 2013, 13:24 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): Tyle, ze chyba czesc ekipy siedzi w areszcie dalej? ;d Akurat część ekipy która była odpowiedzialna za Armę III ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 2 sty 2013, 13:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
W areszcie? Wtf? Anyway niech już kurwa wypuszczą standalone. ;[ A Ty Mendol tak się nie podniecaj bo krążyły pogłoski, że się bałeś grać w nocy HEHEHEHE. |
Autor: | Arturnik [ 2 sty 2013, 13:39 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://www.eurogamer.net/articles/2012- ... uthorities |
Autor: | ShadorVD [ 2 sty 2013, 13:47 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Chłopaki - jak ktoś chce pobiegać w grupce to dajcie znać - właśnie na powrót wracam do DayZ (tym razem mapka Taviana) Jak coś to pomogę w instalacji wszystkiego (generalnie parę kliknięć) + można zawsze pogadać na ts3 ![]() |
Autor: | Mendol [ 2 sty 2013, 13:56 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
no kurwa, ty bys sie nie bal po nocy siedziec z balim i konem? ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 2 sty 2013, 13:57 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Mendol napisał(a): no kurwa, ty bys sie nie bal po nocy siedziec z balim i konem? ![]() Nie. Wprost przeciwnie Konrad fajnie mruczy po ciemku a Bali chichocze w krzaczkach. |
Strona 31 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |