MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 31 z 99

Autor:  vilhelm [ 11 wrz 2012, 10:07 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ravushimo napisał(a):
Kumpel znalazl jakis skrypt, odczytujacy dane wysylane przez serwer do klienta z polozeniem obozow, pojazdow i graczy odswiezane co kilka sekund i ladnie pokazujacy na mapie dayzdb. Takiego syfu pelno jest w necie, dziwi mnie to ze Bohemia ma problem z wykryciem czegos takiego... o_0


Heh to jest od początku DAY-Z i oni są albo za ciency w uszach albo robią coś innego i już olali moda.

To jest proste ReadMemoryProcess. Goście zrobili kupe a nie archtekturę systemu bo wszystkie dane z serwera lokalnie każdy client przechowuje w pamięci nie kodowane.... Np z tego powodu ta gra tak kurewsko długo się ładuje. Byle student jest w stanie takie coś przechwycić i oprogramować sobie w C++ czy w C#

Gra jest dziurawa do bólu dlatego cheater goni cheaterem.


Highlander napisał(a):
pewnie pozostaje grac na serwerach z haslem...

Taa a haslowanie serwerow podłączonych do HIVE jest nie zgodne z EULA ;-)

Autor:  ShadorVD [ 11 wrz 2012, 12:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

@up

Wielka część serwerów na hasło nie jest podłączonych do Hive i ludzie się tam wyśmienicie bawią.

Autor:  Nestor [ 11 wrz 2012, 12:42 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Morgul napisał(a):
No bohemia miala dotad innych odbiorcow swoich produktow i nie musieli sie martwic o masowe czitowanie, bo gracze po prostu tego nie robili. Po sukcesie dayz troszke sie pozmienialo, pyt czy ogarna zabezpieczenia w tej gierce standalone i armie3.


Bohemia poki co jest zajeta odrzuceniem zarzutow o szpiegostwo w grecji.. :)

http://kotaku.com/5942167/game-developers-arrested-for-spying

Autor:  Wedge [ 16 wrz 2012, 20:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Zajebisty sposob na promocje gry :D

Autor:  Dana [ 27 wrz 2012, 22:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-27-dayz-standalone-release-this-year-says-dean-hall

Autor:  Highlander [ 16 paź 2012, 21:13 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://sandboxer.org/?p=1643 wnetrza budynkow

mozna wrocic do dayz czy same haxory?

Autor:  D3jviD [ 2 gru 2012, 14:13 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ktos jeszcze sie bawi w oczekiwaniu na Standalone? :)

Autor:  Highlander [ 2 sty 2013, 12:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.mmogames.com/gamereviews/arm ... x-preview/
wasteland mod, ktos gral?

Autor:  D3jviD [ 2 sty 2013, 12:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Podjaralem sie jak zobaczylem podswietlony temat Dayz, ze cos o standalone napisales :(

Autor:  Mendol [ 2 sty 2013, 12:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

hehe ja tez

Autor:  ShadorVD [ 2 sty 2013, 13:07 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
http://www.mmogames.com/gamereviews/arma-ii-wasteland-sandbox-preview/
wasteland mod, ktos gral?


No to juz nie DayZ tylko calkowicie co innego. Nie gralem - jak lubisz tego typu rozrywke (frakcje itp) to moze byc fajne. Tam nie ma zombie ;)

Juz osobiscie wole testowac nowe mapy do DayZ (teraz biegam po Tavianie, duzo budynkow do zwiedzenia)

A co do standalone - wkurwiaja troche. Najbardziej Rocket, pieprzyl ze bedzie itp. a teraz nie ma zadnego oficjalnego info... żenada. Akcja a'la Tasos.

Autor:  Highlander [ 2 sty 2013, 13:13 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja widzialem mape czarnobyla do DayZ.

No ale Rocket to chyba za wiele z tego nie ma i co najwyzej zarobi dopiero przy standalone? Chyba nawet bardziej indie produkcja niz przy DFO ;) Poza tym wszyscy rozpaczaja nad War Z, łącznie z rocketem.

Przepraszam za teasing ;d

Autor:  ShadorVD [ 2 sty 2013, 13:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
Ja widzialem mape czarnobyla do DayZ.

No ale Rocket to chyba za wiele z tego nie ma i co najwyzej zarobi dopiero przy standalone? Chyba nawet bardziej indie produkcja niz przy DFO ;) Poza tym wszyscy rozpaczaja nad War Z, łącznie z rocketem.

Przepraszam za teasing ;d


Ehehe... Rocket miał grubą kasę z serwerów które były podłączone do Public Hive + pracuje teraz dla BI i jest leadem tego projektu.

Autor:  Highlander [ 2 sty 2013, 13:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tyle, ze chyba czesc ekipy siedzi w areszcie dalej? ;d

Autor:  ShadorVD [ 2 sty 2013, 13:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
Tyle, ze chyba czesc ekipy siedzi w areszcie dalej? ;d


Akurat część ekipy która była odpowiedzialna za Armę III :(

Autor:  Oyci3C [ 2 sty 2013, 13:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

W areszcie? Wtf?

Anyway niech już kurwa wypuszczą standalone. ;[

A Ty Mendol tak się nie podniecaj bo krążyły pogłoski, że się bałeś grać w nocy HEHEHEHE.

Autor:  Arturnik [ 2 sty 2013, 13:39 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.eurogamer.net/articles/2012- ... uthorities

Autor:  ShadorVD [ 2 sty 2013, 13:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Chłopaki - jak ktoś chce pobiegać w grupce to dajcie znać - właśnie na powrót wracam do DayZ (tym razem mapka Taviana)

Jak coś to pomogę w instalacji wszystkiego (generalnie parę kliknięć) + można zawsze pogadać na ts3 :)

Autor:  Mendol [ 2 sty 2013, 13:56 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no kurwa, ty bys sie nie bal po nocy siedziec z balim i konem? :P

Autor:  Oyci3C [ 2 sty 2013, 13:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mendol napisał(a):
no kurwa, ty bys sie nie bal po nocy siedziec z balim i konem? :P


Nie.
Wprost przeciwnie Konrad fajnie mruczy po ciemku a Bali chichocze w krzaczkach.

Strona 31 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team