MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wildstar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798
Strona 31 z 51

Autor:  Kaczy [ 2 maja 2014, 21:33 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

No to teraz piszesz cos zupelnie innego. Wczesniej napisales ze walka nie jest dynamiczna a jest najbardziej dynamiczna walka w grze mmo w jaka gralem - nie porownuje tu DFO .

To ze Ci sie nie podoba to nic zlego , kazdemu moze sie nie podobac.

Mnie sie podoba na tyle ze po wbiciu capa caly czas moge latac i zabijac moby takze farmienie na max lvl dla mnie nie bedzie zadnym problemem. Do tej pory w zadnej grze mmo nie mialem czegos takiego :O

I co najwazniejsze to walka polega na skillu , nie ma czegos takiego ze mob ma dwa lvl wyzej czy jest jakas wieksza grupa i koniec , bez pomocy nie zabijesz. Jak ogarniasz to dasz rade. Oczywiscie nie mowie ze mozna solowac bosow :>

Autor:  TobiAlex [ 2 maja 2014, 21:52 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Haha, przyszlo mi odpisywac za pomoca Vity, wiec sorki za brak polskich znakow i ew. bledy.

Masz racje, zle sie wyrazilem - nie chodzilo mi o dynamike walki a w zasadzie o feeling z zabijania mobow. W pewnym sensie jest to tez kwestia dzwiekow od skilli - drugi skill warriora (nie pamietam nazwy) - dzwiek jakbym plastykowa rura napierdzielal w stos makulatury :D No nie podoba mi sie to jako calosc, a szkoda. Do premiery jeszcze troche zostalo, moze cos tam jeszcze zmienia, sprubuje jeszcze pograc.

Autor:  lamoon [ 2 maja 2014, 22:00 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Dynamiczna walka, miałem na myśli, że nie stoisz jak pizda w Wowie i klikasz 1,2,3,1,2,3 itd. tylko musisz coś nie coś się poruszać. Skierować pieprzoną postać w kierunku przeciwnika itd.

Autor:  Szamotula [ 3 maja 2014, 05:59 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Mega ujowy performance jest na mojej maszynce(i7-4770k, radek r9 280, 8gb ramu). Przy high-medium ustawieniach i grze w oknice 1600x900 mam najczesciej 30-40fps(w zamknietych pomieszczeniach normalnie bo po ~80-100), a ludzi w tych zonach praktycznie nie ma. Troche dziwne bo przy takim Archeage, czy TERA ktore maja o wiele bardziej zaawansowana grafike trzymalem stale ~80fps.

Autor:  Kaczy [ 3 maja 2014, 06:11 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Performance jest zjebany. Ja na GTX 780 , najmocniejszej i5 na rynku i 8 GB czasami spada mi do 30 fpsow a tak byc nie powinno.

@TobiAlex

Ten skill spod "2" to warkowi zmienili wlasnie z miesiac temu :D bo wygladal i brzmial zuspelnie inaczej :>

Ale kurde nie dali w poniedzialek pograc za ten fail ze stabilinosci serwerow :D daja tylko boomboxy podwoje.

Cos czuje ze w poniedzialek oglasz open bete.

Autor:  Szamotula [ 3 maja 2014, 14:10 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Niepowinno byc resetu z cbt do obt co nie?

Autor:  Arturnik [ 3 maja 2014, 14:10 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Pogralem i...
zwykłe themeparkowe MMO z w miare świeżym, nie aż tak nudnym, combatem. Nie jest zły ten Wildstar, ale szału nie ma, więc jak dla mnie tytuł do pominięcia.

Autor:  Kaczy [ 3 maja 2014, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

roball napisał(a):
Widac ze nastawieni sa na target z wowa i raidowanie.


Ale tego dobrego WoWa czyli Vanilli.

Autor:  Szamotula [ 3 maja 2014, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

No ja wlasnie staram sie przemeczyc dobrnac do pierwszego dungeona, bo poza tym to dla mnie kupa. Nie wiem jak beda wygladaly areny PvP, ale bgsy to padaka - wszyscy nakutaszaja tak, ze cala 'podloga' jest czerwona/zielona, a sam combat wydaje sie byc bardzije chaotyczny niz w gw2. Byc moze to 3v3 bedzie lepiej wygladalo, ale troche watpie.
Druga sprawa to przejrzystosc gry - mapa jest chujowa, mini mapa jest chujowa, czcionka wyglada jak w jakiejs f2p grze pokroju metin(zamiast dac jakas ladna to tutaj chyba jest times new roman dla wszystkiego - czy to nick, czy to nazwa gildii).
I w sumie tyle, bo reszty nie ogarniam i np taki rozwoj postaci moze byc mega fajny, albo mega durny(to wyjdzie w praniu, bo w takim gw2 niby 6 skilli mialo byc fajne, a wyszla kup)

W ten beta weekend chce wbic ten 25lvl co by miec jakas podstawe do oceny gry, bo ogolnie to na start ta gra mega odrzuca, ale to tak bardzo MEGA/. Osobiscie przymuszam sie do dalszej gry, zeby zobaczyc jakis content.

Autor:  Kaczy [ 3 maja 2014, 18:40 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Co do map sie zgadzam ale to beda jeszcze poprawiac.

Jesli chodzi o dungeona to nie proponuje Ci isc z randomami bo packi do first bosa bedziesz robil 1,5h :>

Autor:  Szamotula [ 3 maja 2014, 18:43 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Swoja droga idac za rada randoma z czata instaluje beta drivery do radka, bo atm w pierwszym wiekszym 'townie' mam 20 fpsow.

Autor:  Kaczy [ 3 maja 2014, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ja na GTX 780 TI mam 30 :D

Nad performenace jeszcze beda pracowac bo aktualnie korzysta z procka a nie z grafy z tego co sie dowiedzialem.

Autor:  Teo [ 3 maja 2014, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

o tak i na premiere zrobią wszystko super

Autor:  ShadorVD [ 3 maja 2014, 19:09 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

I tak wyglada to w becie lepiej niz niektore releasy ktore wyszly.

Autor:  Kaczy [ 4 maja 2014, 17:31 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Stream z pierwszej dungon 5 man z 20 lvl tylko na veteran modzie na 50 lvl , juz ladne pare godzin straja sie ubic ostatniego bossa :D

http://www.twitch.tv/nellen44

Autor:  vilhelm [ 4 maja 2014, 21:38 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Kaczy napisał(a):
Stream z pierwszej dungon 5 man z 20 lvl tylko na veteran modzie na 50 lvl , juz ladne pare godzin straja sie ubic ostatniego bossa :D

http://www.twitch.tv/nellen44

Dobrze, że jest nagłówek Wildstar bo trudno było by to odróżnić od WoW-a

Autor:  Szamotula [ 4 maja 2014, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Trzasnalem te pierwsze dungi/adventury i strasznie mi nie lezy ten button mashing. Szczerze jakos bardziej mi podchodzila filozofia wowa z 4-5 dmg spellami na CD i 1-2 fillery z NORMALNYMI castami niz to co jest tutaj. Juz sam fakt, ze auto attack zastapili skillem, ktorego trzeba mashowac mnie boli - po rundce tankiem na inscie doslownie bolal mnie palec.
Ogolem podobaja mi sie te telegrafy na PvE u mobow. Bo u playerow to mi strasznie nie lezy - gdyby to bylo okazjonalnie to jeszcze by dalo rade, ale nie. Podczas walki na dungeonie non stop lataja te zielone telegrafy healera co strasznie wkurwia, a na PvP to juz wogle oczaplasu mozna dostac, jak te telegrafy wyswietlaja sie przy kazdym podstawowym ataku przeciwnika.
Mam spory dylemat co do kupna. Chyba pierwsze mmo gdzie nie wiem jakie ono wyjdzie w praniu. W innych to wiedzialem, ze bedzie crap, czy znosnie, a tutaj totalnie nie moge tego rozkmninic.

Autor:  TobiAlex [ 4 maja 2014, 23:59 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Te telefgrafy możesz wyłączyć w opcjach :)

Autor:  Szamotula [ 5 maja 2014, 01:00 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

To wiem, tylko to jest jednak glowny feature combatu w tej grze. Na podstawie tego sie ogarnia co jest w nas castowane, omijamy stuff itp, wiec granie bez tego troche sie mija z celem.
Zreszta tak jak mowilem moge gadac od rzeczy, bo totalnie nie czaje tej gry. U mnie zawsze po zapoznaniu sie z gra byly 2 opcje: crap(aion, tor, teso), badz solidna gra z potencjalem(RIFT, AA). Tutaj natomiast przez specyficzne rozwiazania nie jestem w stanie powiedziec jaka ta gra bedzie. Nie jestem w stanie przewidziec jak sie bedzie gralo rajdy 40 osobowe z pokazem dyskotekowym(telegrafy), jak sprawdzi sie system z 8 skillami, jak sam setting sci-fi sie sprawdzi na dluzsza mete itp.

Byc moze gre kupie, zrushuje ile sie da w 'darmowym' miesiacu i ew. sprzedam konto z zystkiem poki hype nie spadnie.

Autor:  Kaczy [ 5 maja 2014, 05:43 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

W miesiac to Ty bedziesz sobie mogl zraszowac ewentualnie kilka 50 lvl o reszcie zapomnij.

Strona 31 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team