Av3k na QL ranks nawet nie jest szczegolnie wysoko, ale wiadomo, ze dobry. Jak go ogladalem ostatnio vs k1llsen, to forma jest
buldog style.
Kiedys musza sie znudzic ludziom modern shootery, trwa to juz chyba ponad 6 lat.
btw. jesli chodzi o sam setting, to pewnie wypusciliby CoDa w klimacie WW2 i bylby kolejny rekord sprzedazy ;] ale sam setting to nie wszystko.
W kazdym razie przy takim projekcie jak Reflex.... nie mozna zapomniec o casualach. Bo to sie po prostu nie uda, musi byc mieso armatnie i hak na uwagę. Tez na nic sie nie nastawiam, ale kazdy powiew swiezosci jest mile widziany. Jesli chodzi o matchmaking, to warsow tez chyba cos tam mysli i nie zdziwilbym sie, gdyby sie pojawilo w steam release. A dla nooba takiego jak ja np. szukanie przeciwnika w QL jest troche drazniace, jakbym mogl kliknac "play" i kogos mi dopasowac jak np. w SC2 byloby cool.
Mimo wszystko np. shootmania, mimo, ze mi nie pasi to jednak byla czyms innym. Ale dla mnie nudna.
Ogolnie projekt Reflex "na papierze" moze byc niezly. Ciekawe jak z wykonaniem. A concept art to widac, ze ten ktos tez ma talent.
We've got some footage from when we were testing movement that we're thinking of releasing. Pretty ugly looking though. ;d
A teraz ujawniam prawde, bylem wspoltworca cpma
http://en.wikipedia.org/wiki/Challenge_ProMode_ArenaDesigners: Bartlomiej "HighlandeR" Rychtarski
ech... jak to TF2 jest pieknie supportowane
http://www.teamfortress.com/twocities/rottenburg/PS. A extraction jest warte uwagi.