MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 32 z 162

Autor:  Oyci3C [ 22 lis 2013, 19:22 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

http://battlelog.battlefield.com/bf4/so ... 467647/pc/

Hint: Time.

Ja nie skaczę z gry na grę tylko wybieram to co mnie interesuje :)

Autor:  Highlander [ 22 lis 2013, 19:35 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Tez gram w to co mnie interesuje, ale sprawdzam tez nowosci. A akurat wsrod fpsow od dluzszego czasu jest miernie i nie moge ich traktowac inaczej jak przerywnik.

A nowe Americas Army 4, zwyczajnie nie zyje.

ta, normalnie kosmiczny wynik.

Autor:  sula [ 22 lis 2013, 19:39 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Highlander napisał(a):
ta, normalnie kosmiczny wynik.

Huh?

101h w grze która wyszła 3 tygodnie temu to w chuj dużo przecież.

Autor:  Highlander [ 22 lis 2013, 19:50 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

No wlasnie, a za 3 miechy o grze zapomni.

Dla mnie bardziej sie liczy czy np. w gre bede gral jako tako przez rok. I nie musi to byc jakis duzy wynik godzin. Dote 2 gralem duzo jakis czas temu, ale juz mi sie nie chce wracac.
Tak, pije do tego, ze kiedys byly gry na lata, a nie na miesiac po premierze. Jakos rok temu stwierdzilem, ze chuj bede pykal sobie w Quake i tak juz zostalem, ale statystyk nie mam. Akurat zly przyklad Doty, bo to moze byc gra na lata, ale po prostu nei dla mnie.

a np. w Red Orchestra 2 nie widze powodu bym mial w to grac caly czas, zajebiscie bylo mi za to wrocic raz na jakis czas.

Autor:  gosti [ 22 lis 2013, 20:02 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Highlander napisał(a):
RNie chodzi o to by ogladac kogos w akcji, a o to ze wedlug QL skill is matched a gosc rucha Cie jak tylko zechce. Co skutecznie moze odstraszyc graczy.


Niewazne jakiego systemu by nie wymyslili, to i tak beda smurf accounts.
Swoja droga - jaki nick w QL? Czasem mozna pyknac.

Autor:  Highlander [ 22 lis 2013, 20:13 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

W sumie racja. Tam nowe konta to czesto duzo lepsi gracze, wiec dupa dla nowych.

a nic h1ghty, mialem inne ale tu mam premium ;p ale patrzac jak grales w dfo to mnie zruchasz. Zwlaszcza jak zaczalem ostatnio bawic sie akceleracja myszy ;d

Swoja droga jdno konto mi po prostu skasowali...

btw. jutro cpma masters cup
http://challonge.com/masterscup_gf
http://esreality.com/post/2510179/cpm-m ... and-final/

a standalone raczej slabo sie zapowiada :/

Autor:  kluczmen [ 22 lis 2013, 21:05 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

pieniek82 napisał(a):
Highlander napisał(a):
Dlatego, życze powodzenia ;]

teoretycznie dobry matchmaking i dobry skill system moglby zalatwic sprawę, noob będzie gral z noobem. W QL są tiery tak zjebane, ze dużo gorsi gracze z PL mogą trafic np. na gracza typu Av3k. No i nie ma matchmakingu.


To chyba dobrze ze moge zobaczyc Av3k w akcji a nie tylko caly czas trafiac na higlandera


jakbys zagral duela z avkiem to co najwyżej oglądałbyś tekstury ścian, chyba, że bawiłby się np w granie całego duela bez armora albo coś w ten deseń
(potwierdzone, topowi gracze często grają na pubach utrudniając sobie gre w taki sposób, raz widziałem coollera na serwerze miotącego kolesia grając cały ztn samym shotgunem, potem wyszedł, ja zagrałem z tym kolesiem i dostałem baty, cóż :D )

a co do tego nowego shootera to pisze na ich fb, że ma to być bodaj ich autorski silnik

narazie na nic się nei nastawiam, całe info o grze to 3 posty na ich fb i jeden screen modelu, chociaż ten wygląda całkiem zawodowo, może skoro mają grafika/designera takiej klasy to reszta też może być całkiem ogarnięta, poza tym wspominali o matchmakingu który obecnie jest jednym z głównych postulatów na esreality w każdej dyskusji odnośnie podniesienia popularności gry, są to jakieś pozytywne przesłanki ;)

Autor:  Highlander [ 22 lis 2013, 21:29 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Av3k na QL ranks nawet nie jest szczegolnie wysoko, ale wiadomo, ze dobry. Jak go ogladalem ostatnio vs k1llsen, to forma jest :) buldog style.

Kiedys musza sie znudzic ludziom modern shootery, trwa to juz chyba ponad 6 lat.
btw. jesli chodzi o sam setting, to pewnie wypusciliby CoDa w klimacie WW2 i bylby kolejny rekord sprzedazy ;] ale sam setting to nie wszystko.

W kazdym razie przy takim projekcie jak Reflex.... nie mozna zapomniec o casualach. Bo to sie po prostu nie uda, musi byc mieso armatnie i hak na uwagę. Tez na nic sie nie nastawiam, ale kazdy powiew swiezosci jest mile widziany. Jesli chodzi o matchmaking, to warsow tez chyba cos tam mysli i nie zdziwilbym sie, gdyby sie pojawilo w steam release. A dla nooba takiego jak ja np. szukanie przeciwnika w QL jest troche drazniace, jakbym mogl kliknac "play" i kogos mi dopasowac jak np. w SC2 byloby cool.

Mimo wszystko np. shootmania, mimo, ze mi nie pasi to jednak byla czyms innym. Ale dla mnie nudna.

Ogolnie projekt Reflex "na papierze" moze byc niezly. Ciekawe jak z wykonaniem. A concept art to widac, ze ten ktos tez ma talent.

We've got some footage from when we were testing movement that we're thinking of releasing. Pretty ugly looking though. ;d

A teraz ujawniam prawde, bylem wspoltworca cpma
http://en.wikipedia.org/wiki/Challenge_ProMode_Arena
Designers: Bartlomiej "HighlandeR" Rychtarski


ech... jak to TF2 jest pieknie supportowane http://www.teamfortress.com/twocities/rottenburg/

PS. A extraction jest warte uwagi.

Autor:  kikas [ 22 lis 2013, 21:51 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Ktoś jeszcze gra QL? najlepiej CA xd

Autor:  Highlander [ 22 lis 2013, 21:56 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

gosugamer gra CA, ja tam nie lubie.

PS. Rage do wyprobowania na steam za free do niedzieli

Autor:  Highlander [ 22 lis 2013, 23:48 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

As informed by IGN, id Software's JC, John Carmack, decided to leave the company.

"John Carmack, who has become interested in focusing on things other than game development at id, has resigned from the studio. John's work on id Tech 5 and the technology for the current development work at id is complete, and his departure will not affect any current projects. We are fortunate to have a brilliant group of programmers at id who worked with John and will carry on id's tradition of making great games with cutting-edge technology. As colleagues of John for many years, we wish him well".
- Tim Willits, Studio Director, id Software
"I wanted to remain a technical adviser for Id, but it just didn't work out.
Probably for the best, as the divided focus was challenging".
- John Carmack, @ID_AA_Carmack


If they don't want me to talk on stage at Quakecon next year, we'll just have to fill up the lobby like the old days. :-)

http://esreality.com/post/2513932/quake ... leaves-id/

http://www.esreality.com/post/2440748/t ... leaves-id/ TODD HOLLENSHEAD LEAVES [ID]
http://kotaku.com/five-years-and-nothin ... -468097062 Five Years And Nothing To Show: How Doom 4 Got Off Track

2009 - quake will never die
2010 - quake rules
2011 - quake is still popular
2012 - quake is surviving
2013 - quake is still alive
2014 - gg
...

Autor:  Highlander [ 23 lis 2013, 21:44 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

ogladalem cpm masters cup, co przypomnialo mi o czyms zajebistym, co kiedys normalnie funkcjonowalo, a nie jakies zjebane twitche. GamersTV, 0 lagowm super jakosc, kamera moge sam operowac itp.
http://quake.net.pl/articles/obsluga-gt ... r-i-klient

Cytuj:
A co wczesniej zle sie ogladalo esport, a organizacja byla od jaskiniowcow?

iniside napisał(a):
Oczywiscie ze zle. Wczensniej nie moglem ogladac w kliencie gry.

No chyba popularyzuje sie cos co kiedys bylo zwyczajne...

sam cup, emejzing shit, szczena opada.
http://esreality.com/post/2510179/cpm-m ... and-final/

Autor:  Highlander [ 25 lis 2013, 21:48 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Wiecej o reflex.

Bardzo ladny render imo http://reflexdev.org/

tutaj odpowiadali na pytania www.reddit.com/r/Games/comments/1rdrmz/ ... _comeback/
Ogolnie temat o tym czy arena fpsy mogą wrocic ale zostal lekko hijackniety.

slyszalem, ze chcia niby gre b2p...

Autor:  kikas [ 26 lis 2013, 15:07 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

@High

Widzę że też pykasz FFA, jakbyś był dziś on to moglibyśmy coś pograć. Najlepsze jest to że konto na QL mam 4 lata (?) i ani razu nie grałem tam duela, co nie znaczy że bym nie spróbował :)

CA i FFA to moje ulubione mody.

Autor:  Highlander [ 26 lis 2013, 15:09 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Ja dziś będę gral w QL i Rust, ale zazwyczaj FFA rozgrzewka a później się staram duele szukac, jeśli nie mogę znaleźć to olewam ;p

a duele sa zajebiste, ale wryj można dostać :p

kikasek nick? chyba wysylales zapro.

Autor:  Oyci3C [ 26 lis 2013, 15:20 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

ROFL a mi te kurwy usunęły konto na które się dłuższy okres czasu nie logowałem.
Ja pierdolę, miałem je od początków bety no i przez spory czas opłacałem nawet premium.
Jak można w tych czasach usuwać konta, no kurwa mać.

Autor:  kikas [ 26 lis 2013, 15:29 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

@High Zgadza się! Kiedyś z Oycem chciałem zagrać, ale spojrzał na moje accu i mnie wyśmiał :) Teraz jest lepiej, nowy sprzęt. Rzadko schodzę poniżej 28%, zresztą na CA zazwyczaj ma się mniejsze accu.

Autor:  Highlander [ 26 lis 2013, 15:32 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Przezylem to samo, albo i dwa razy ;] Za to jak chcesz zresetować staty, to się nie da ;]

btw. w standalone będzie można grac na 250 fps, co może sprawi by QL był bardziej smooth
http://tryhardbrigade.com/mariano/scree ... veBeta.png

Ja tam nie rozumiem mierzalności accu, jak polowa ludzi spamuje, to i nie trafia.

PS. to Cie mogę sprawdzić na QLranks jak z Ciebie luj ;]

Autor:  kikas [ 26 lis 2013, 15:35 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

AAA, teraz mi się przypomniało, zmieniłem także model wiązki LG- niebo a ziemia....

Autor:  Oyci3C [ 26 lis 2013, 15:41 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Taki surowy byłem? :<

Ja nie grałem rok albo dwa, jak nie więcej, założyłem nowe konto na tym samym nicku, możecie mnie łapać to się pogwałcimy.

Strona 32 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team