MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dragon Age:Origins
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34815
Strona 32 z 77

Autor:  Xanth [ 11 lis 2009, 02:18 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
Szczerze to chcialbym po prostu kalkę BG, z nowym story, drobnymi ulepszeniami i nową grafą.

Ja wcale bym sie nie pogniewal za sage BG na silniku z DA.

X.

Autor:  Highlander [ 11 lis 2009, 02:55 ]
Tytuł: 

http://daforums.bioware.com/viewtopic.h ... &forum=135
"Baldurs Gate Remake with DA:O Engine"

do NWN1 zrobili, do NWN2 chyba dalej robia (demko chyba jest dostepne). Troche by to potrwalo. Druga sprawa profesjonalizm takiego moda.

Jak przemecze DA, siegne po BG, nigdy nie gralem z modami, moze znajde jakis ciekawy.

Autor:  Aldatha [ 11 lis 2009, 06:22 ]
Tytuł: 

kalke BG ? , a na cholere mi? , ta gra sie broni bardzo dobrze sama i im dluzej gram tym wiecej elementow widze ktore sa zrobione duzo lepiej pod wzgledem fabularnym

Autor:  Mendol [ 11 lis 2009, 09:12 ]
Tytuł: 

high duzo rzeczy mogli zrobic inaczej ale i tak jest fajnie :)

Autor:  Aldatha [ 11 lis 2009, 09:16 ]
Tytuł: 

wczoraj mialem pierwsze spotkanie ze smokiem w ruinach werewolfow :)
jakis taki maly byl i padl jak szmata (Shield ali , dual iliana , morri i ja support ) na hard :) , w bg rzeczywiscie smoki byly duzo trudniejsze

zdarzaja sie jednak fajne walki , jak 1 vs 1 z greater shade

Autor:  Mendol [ 11 lis 2009, 09:42 ]
Tytuł: 

a mnie pierwszy smok rozjebawszy :)
ale nie mam healera z prawdziwego zdarzenia

Autor:  Huba [ 11 lis 2009, 09:43 ]
Tytuł: 

Ten smok to popierdółka, poczekaj na tego w ruinach w swiatyni z urna. Albo Flemeth;]

Autor:  Mendol [ 11 lis 2009, 09:43 ]
Tytuł: 

no mnie ten w ruinach pojechal.
fajny pet bylby z niego :)

Autor:  iniside [ 11 lis 2009, 10:00 ]
Tytuł: 

Ta brak czaru open lock czy cos w tym stylu wkurza strasznie. Ale jak wkoncu uda mi sie zainstalowac toolset to naprawie ten blad -;-.

Autor:  Highlander [ 11 lis 2009, 10:10 ]
Tytuł: 

No wiadomo, ze w samo BG mozna rowniez zagrac, ale odswiezenie sie tez przyda. DA jest fajne, ale w BG jakos czulem dbalosc o szczegoly. Co do modow do BG to widze, ze mozna do BG2 wsadzic przygode z BG1;] ( http://www.gildiarpg.pl/art/219 ) i przejsc jako jedna calosc. W ogole to chyba musze sobie sciagnac sage BG, bo wersja na 12 plytach to masakra troche :] Co do grafy BG, to nie razi specjalnie, bo jest w 2D na ręcznie rysowanych lokacjach. 100 razy gorzej jest powrocic do gier pseudo 3d, bo sa paskudne ...

Mendol- Co do healera, to w calej grze jest chyba jeden healer. Chyba, ze taka swoja postac zrobisz, albo nauczysz morrighan. Ja np. w swojej ekipie nie widze miejsca na healera, bo w sumie podoba mi sie ta ekipa co mam. 1 slot wiecej to bym bral...

A z tym smokiem, to od taki sobie mob do zabicia, juz mogli sie troche wysilic i dac mu jakies opcje dialogowe ;] Troche sie pomeczysz u elfow.Mnie rozpierdolila sala z pułapkami bo zevran pizda nic nie wykrywa i nie rozbraja :P

arcane warrior + bloodmage ?
wtf, 2 specjalizacje?

Autor:  Highlander [ 11 lis 2009, 10:25 ]
Tytuł: 

nie, nie wiem, glownie sie zajmuje save/load przy dialogach ;]

mam Sage IWD, mam tez Sage BG, tormenta rowniez, wszystko oryginalki, na cholere mi to. Szybciej sciagne niz do sklepu pojde... No i kolejne pudlo do postawienia...

Autor:  Huba [ 11 lis 2009, 10:35 ]
Tytuł: 

Aeiva napisał(a):
Zastanawiał się ktoś nad takim czymś arcane warrior + bloodmage? :]

Iść w magię ofc (tylko do wymagań odnośnie czarów), str i w con, willpower olać. Mana z hp. Do tego wziąć czary ze szkoły Ducha direct/aoe drain mana, trochę z żywiołów nie wiem co tam jeszcze. Hmm?


Po co str? Jak arcane warrior uzywa magic jako sily?

Autor:  Aldatha [ 11 lis 2009, 11:32 ]
Tytuł: 

iliana mi wszystko wykrywa , nie kazda skrzynke niestety otwiera mimo master thiefa

ktos tu napisal o dbalosci o szczegoly , w DA jest tego masa , mistrz magii opieprzajacy ucznia , elfi blacksmith krzyczacy ze jego terminator cos zjebal :) , plotkujacy goscie , w samej wiezy magow sa smakowite scenki w ktorych ucza jak wykorzystac tarcze przeciw czarom , magie ognia itd , tego w bg nie bylo zbyt wiele .

niestety nawet dobry heal nie zawsze utrzyma miekkiego rogala , iliana mi dobrze dpsuje ale kiedy ali da dupy to schodzi w paru hitach , jest lepiej jak masz hp regen i mass bonus do mana regen

ciezkich walk troche jest , wkurwilem hermita , przyzwal jakies scierwo i wycioral sobie mna podloge :)

Autor:  Highlander [ 11 lis 2009, 11:34 ]
Tytuł: 

2 raz musze zagrac swiatla droga, to wezme liliane ;]

co do dbalosci o szczegoly to moze w taki sposob tak. Ale ekwpunek mnie denerwuje. Wspolny backpack. W BG nie kazda postac mogla niesc tyle samo. I ta zmiana charów w kazdej chwili, w BG to by trzeba zagadac. Zabijanie w srodku miasta i nikogo to nie wzrusza itp. w sumie moze nie dbalosc o szczegoly a moze logika jakas.

Autor:  Huba [ 11 lis 2009, 12:08 ]
Tytuł: 

Najbardziej dziwi to, ze mimo iz blood magic jest tak przerazajacy ze wszyscy sie go boja i jest wlasciwie glownym powodem dla ktorego Chantry trzyma magow za morde, to jak uzywa sie blood czarow publicznie to nikogo to nie wzrusza. Na zjezdzie szlachty to juz w ogole jest powalajace. Ale coz... nie da sie przewidziec wszystkiego.

Autor:  Dana [ 11 lis 2009, 12:14 ]
Tytuł: 

Tylko że to takie oczywiste troche jest.

Autor:  raggnarok [ 11 lis 2009, 13:37 ]
Tytuł: 

Ponawiam pytanie: gdzie widzicie procent odkrycia mapy swiata?

Autor:  Dana [ 11 lis 2009, 13:44 ]
Tytuł: 

Heroic Accomplishments.

Autor:  raggnarok [ 11 lis 2009, 15:42 ]
Tytuł: 

I bedziesz mial fun grajac taka op postacia? Hm.

Autor:  Morgul [ 11 lis 2009, 15:51 ]
Tytuł: 

Z dbalosci o szczegoly to mnie dolowalo podczas gry, ze wszystkie bronie sa noszone na plecach + brak jakiejkolwiek pochwy. Szczegol. Poza tym wielu pomniejszych npc ma dialogi wprowadzajace w sytuacje w danej lokacji. Tylko jak pozamiatasz q i sytuacja sie zmieni, a wczesniej z nimi nie pogadasz to nadal cie wprowadzaja w sytuacje - nie reaguja na to co sie dzieje w swiecie. Kilka razy tak mi sie zdarzylo, chociaz z reguly gadalem najpierw z wszystkim zanim cokolwiek zacznalem robic wiec moze mialem po prostu pecha. Jeszcze jezeli chodzi o szczegoly- krew, ta tekstura jest beznadziejna - raz kogos ciachniesz i jestes caly ochlapany lacznie z plecami. Mogliby kurde panowie zarabiajacy mln zobaczyc jak to wyglada w takim niskobudzetowym M&B i zrobic lepsza wersje. Brak reakcji otoczenia na cokolwiek chyba kazdego razi - to nie te czasy. Poza tym 95%npc to sople lodu - niech no chodza nawet bez sensu (zdarzaja sie tacy chodza po linii prostej z punktu a do b) a nie stoja i nic. Ilosc npc w lokacjach tez moglaby byc wieksza. Kolejny szczegol - w tawernie muzyka gra a muzycy nie. Rozmowy miedzy naszymi kompanami, sa fajne i z jajem.. tylko jak 5 razy slysze to samo no to zal. Mogliby to jakos oskryptowac - wchodzisz do lokacji x to masz gadke y i zeby sie nie powtarzalo. No moze max 2 razy.

Swoja droga sprawdzilem oba poczatki krasnoluda, w porownaniu do czlowieka-woj slabizna, nudne i w sumie nijakie. Tam przynajmniej byla muzyka z tytanica. No ale pewnie statystyczny gracz pierwsze co zrobi to woj-czlowiek to sie przylozyli :)

Strona 32 z 77 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team