MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Nowe mmo RIFT: Planes of Telara https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36353 |
Strona 32 z 97 |
Autor: | krzyk [ 5 sty 2011, 18:01 ] |
Tytuł: | |
Co człowiek to opinia, ja jednak pozostane przy swoim doswiadczeniu - spedzilem zajebisty czas grajac w bete i dawno sie juz tak nie bawilem w mmo, a ze dla mnie wazna jest dobra zabawa w grach, wiec w Rifta sobie pogram. Zobaczymy ile - moze miesiac a moze 3 lata. Dla mnie liczy sie to, ze granie sprawilo mi frajde. juz. |
Autor: | Thou [ 5 sty 2011, 18:07 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Najbardziej nieprzyjemny i nudny do bólu questing jakiego doświadczyłem Ofc nudny questing jesli bierzesz all q w miescie, wiosce czy gdziekolwiek i tylko patrzysz co zrobic.... Mi sie tam bardzo spodobala opcja ze mnie wskrzesili ale przegralismy juz w wojnie. No to defianci wysylaja mnie i mi podobnych do przeszlosci. To jest dla mnie ciekawe gdyz bylo to dobrze opisane.. Pozatym spotkac osobe taka jak ja jest ciezko gdyz jest 8 souli do mixowania. Cytuj: balansu PvP raczej nie uda im się wprowadzić Taaa opinia experta ![]() Cytuj: To było z 6 lat temu
Wg mnie ok ale tez nie mozna wymagac od swiezej gry niewiadomo czego... |
Autor: | gaston [ 5 sty 2011, 18:16 ] |
Tytuł: | |
szkoda że rynek mmo idzie w stronę prowadzenia gracza przez świat za rączkę - dać mu questy do expienia, dać mu piękną historyjkę opowiedzianą w tutorialu, a w end game śmieszne teksty po zabiiu kolejnego uberpro mastacha. a do tej pory z łezką w oku z kumplami wspominam najlepsze akcje z ultimy gdzie questa trzeba było sobie samemu zorganizować |
Autor: | Mendol [ 5 sty 2011, 18:17 ] |
Tytuł: | |
a bylo jakies mmo, w ktorym byl jakikolwiek balans pvp? |
Autor: | Niah [ 5 sty 2011, 18:19 ] |
Tytuł: | |
balans 1vs1 to w quake szukajcie |
Autor: | Mendol [ 5 sty 2011, 18:27 ] |
Tytuł: | |
ta, ja do tej pory tez wspominam ufo, baldurs gate i wiele innych gier. jakie jest nastawienie graczy widac po dfo, wurmie i mo. |
Autor: | Asmax [ 5 sty 2011, 19:01 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): a bylo jakies mmo, w ktorym byl jakikolwiek balans pvp?
UO. |
Autor: | krzyk [ 5 sty 2011, 19:03 ] |
Tytuł: | |
UO mialo pvp balans? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaasne ![]() juz. |
Autor: | ubeck [ 5 sty 2011, 19:04 ] |
Tytuł: | |
Niah napisał(a): balans 1vs1 to w quake szukajcie
Taaa... zwlaszcza jak po respawnie wpadal na ciebie typ z quadem i RL;) |
Autor: | gaston [ 5 sty 2011, 20:35 ] |
Tytuł: | |
balans w pvp to jakiś moby dick gier mmo - nigdy nie bedzie możliwy, chyba ze kazdy bedzie mial dokładnie to samo, ale wtedy tez bedzie płacz bo on szybciej klika, albo ma tylne wejście na serwer:D z gier w które grałem w uo było najbliżej zrównoważenia szans |
Autor: | Teo [ 5 sty 2011, 20:40 ] |
Tytuł: | |
Idealne rozwiązanie było w Vanguard, mimo że nie dopracowali tego do końca, to jednak zamysł by skile miały inne działanie na mobie, a inne na graczu był świetny. |
Autor: | iniside [ 5 sty 2011, 20:59 ] |
Tytuł: | |
To bez znaczenia. Gry z mechanika RPG nie da sie zbalanowac pod 1v1. To jest absolutnie niewykonalne. Zawsze ktos bedzie OP wzgledem kogos innego. |
Autor: | gaston [ 5 sty 2011, 21:07 ] |
Tytuł: | |
nie wiem co w tym rozwiązaniu fajnego, ani co zbliża je do balansu klas - jakby na różne klasy skill różnie działał to może... mi sie w uo podobało, że nie znałeś strony z której zagrożenie nadejdzie - nie wylogowywałeś się gdzie bądź, klucza od domu musiałeś pilnowac, mogłeś zabic kogoś bananem jak miałeś fuksa. balansu nie było bo nie mogło by ale w pvp każdemu noga się mogła powinąc i tylko umiejętnośc grania mogła pomóc. liczylo sie zgranie, przewaga liczebna, ale tez znajomosc przeciwnika. a te cechy z kolei dawały grze głębię której próżno szukac w dzisiejszych produkcjach. prosty przyklad - wiekszosc dzisiejszych gier ma instancjonowany system, a ile funu dawalo czajenie sie na ekipe ktora ci grzecznie dun obrabia i obrobienie jej po zrobieniu bossow? wszystko idzie w kierunku uproszczenia i zarabiania na graczach kasy dając im na wędce kolejne maxi sety, kolorowe itemki itd... patrzcie - taki dynamic content w rifcie, a po zobaczeniu kilku widac pod nimi algorytmy - w uo dynamc content byl jak ktos smoka czy inne paskudztwo na droge wyciagnąl, ktos sie zagapil i mial placek, a teraz leciec do banku po drugi set, czy czy smoka odciagac bo moze jeszcze nie zlootowal sprzetu. a tu pod uzdro inna gildia sie wskrzesza i na kim oni padli, zauważa ze sie wskrzeszę czy nie zauważa. yh było kombinowania. mam nadzieję ze jakieś mmo w tą stronę pojdzie a nie w kombinowanie jak zrobi klona wow, ktory uszczknie mu tortu. |
Autor: | Mendol [ 5 sty 2011, 21:14 ] |
Tytuł: | |
dfo probuje. |
Autor: | Teo [ 5 sty 2011, 21:30 ] |
Tytuł: | |
gaston napisał(a): nie wiem co w tym rozwiązaniu fajnego, ani co zbliża je do balansu klas - jakby na różne klasy skill różnie działał to może...
Zbliża z tego względu że próbowali zrobić wyliczenie ile dana klasa może zadać dmg rożnymi skilami w przeciwnika, ile może się healowac, wysysać hp, dotować, hotowac itd itp, miało to sens i troszkę balansowało mimo ze system był szczątkowej formie jak sporo innych elementów tej gry. DFO to inny typ gry, inna mechanika i inne cele samej rozgrywki, to że możesz mieć wszystkie skile na jednej postaci faktycznie jest balansem ale nie o to tu chodzi. |
Autor: | Mendol [ 5 sty 2011, 21:39 ] |
Tytuł: | |
a o co? ![]() |
Autor: | Teo [ 5 sty 2011, 21:41 ] |
Tytuł: | |
hmm... dyskutujemy w temacie o grze themeparkowej, więc jak o co ? |
Autor: | gaston [ 5 sty 2011, 21:50 ] |
Tytuł: | |
nie wiedziałem że są kategorie, themepark na nasze to by chyba zoo było:D drugi jak rozumiem miałbybyc sandbox czyli pudełko. cos jeszcze? |
Autor: | iniside [ 5 sty 2011, 23:25 ] |
Tytuł: | |
Hm. Jak sie wybiera preorder przez strone Trion to zdaje się, że płaci w USD. No w kazdym razie subskrypcje w USD, więc gra chyba też ? |
Autor: | Isengrim [ 5 sty 2011, 23:28 ] |
Tytuł: | |
Kto traktuje balans PvP jako "nikt mi nie dokopie" ,to niech zainteresowania zmieni. W Rift jest najlepszy balans, jaki może być w mechanice korzystającej z mechaniki klas. Każdy archetyp(tank,healer,rdps,mdps) może korzystać z możliwości innego innego archetypu - acz nie tak dobrze jak oryginał. Więc o co chodzi? Oczywiście mechanika pozbawiona klas - jak eve czy perpetuum - też ma lepszych i gorszych. Ale chyba istotą PvP jet ukrywanie słabości i wykorzystywanie mocnych stron, więc logicznie myśląc nie ma balansu PvP. |
Strona 32 z 97 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |