MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Counter-Strike: Global Offensive
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39407
Strona 32 z 41

Autor:  Highlander [ 27 wrz 2013, 22:28 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Warte odnotowania.
Cytuj:
Jakiś czas temu, swoją działalność zakończyła Złota Piątka, grająca w ostatnich latach pod sztandarem ESC Gaming. Pierwszym, który postanowił zakończyć swoją bogatą karierę i przejść na emeryturę, był Mariusz "Loord" Cybulski. Od tamtego czasu, krążyły różne plotki na temat pozostałej czwórki, która miała przejawiać chęć do dalszej gry. A to wiązano ich Virtus.pro, a to widywano w trakcie miksów, będących swego rodzaju testami piątego gracza.

Dziś, w wywiadzie dla Hltv.org, Jakub "kuben" Gurczyński potwierdził, iż dołącza do Loorda i zawiesza karabin na kołku, po tym jak decyzją zespołu został z niego usunięty (podobnie jak Loord). Filip "Neo" Kubski i Wiktor "TaZ" Wojtas nie chcieli kontynuować gry w obecnym składzie, myśleli także o zmienia platformy na LoLa.
Ostatecznie, opierając się na słowach kubena, wiemy tylko tyle, iż ze Złotej Piątki pozostała trójka. Jaka będzie jej przyszłość, niestety nie wiadomo.

Najważniejsze zwycięstwa Złotej Piątki:
World Cyber Games 2006
Intel Extreme Masters 2006
Electronic Sports World Cup 2007
Electronic Sports World Cup 2008
World Cyber Games 2009
World Cyber Games 2011
Intel Extreme Masters 2012


A w CSGO widze, ze w koncu dali tlumiki.

Autor:  Turbot [ 27 wrz 2013, 23:26 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Do Lola, o ludzie

Autor:  Highlander [ 16 paź 2013, 07:41 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

hmm, zagrałem sobie 1 raz od bardzo dawna ten wbudowany matchmaking 5vs5 (sam system dość podobny do doty). I musze stwierdzić, ze Valve miszcz. Kiedys to nie dzialalo, bo albo ludzie byli sceptyczni, albo mało ludzi gralo, ale w każdym razie kiedy graly boty zamiast ludzi.

A teraz pozny wieczor, pewnie stoi to na oficjalnym dedyku, wiec dobry performance, dobre pingi itp. I można olac mixy ircowe itp. Widac, ze ELO ranking działa, bo sam nie gralem wielu MM, wiec rzucilo mnie do noobkow i przy 1 grze gralo się komfortowo.

Nigdy nie myslalem, ze to powiem, ale w takim wykonaniu to dla pewnych gier taki matchmaking to must have. W takim QL byłoby super. Ofc jakies itemki tez wylatują itp. MM zazwyczaj kojarzylo mi się ze zjebanym lobby z CoDa bez dedykow...

Gra w każdym razie depcze po piętach w statach TF2 i czuje, ze przegoni.

Niech się id ogarnie i skopiuje trochę rozwiazan ;<

Autor:  Turbot [ 16 paź 2013, 08:53 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Ja tez grywam od czasu do czasu w matchamakingu, fajnie ze wybierasz sobie mapy które Cie interesują, tylko trzeba przeznaczyć tak z 50 minut na 1 gre

Autor:  Highlander [ 16 paź 2013, 09:26 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Tak, naprawdę bardzo fajnie to działa. I jest to dobry punkt zaczepienia dla casuali do competitive. Mam nadzieje, ze cos podobnego będzie powstawać w innych grach. Z tym ,ze gra musi być dobra, bez modow, nie jak np. cod4 promod.

id software, łejk ap ;< chociaż czy oni w ogole wypuszcza jakies dobre multi jeszcze.

Autor:  Stobek [ 16 paź 2013, 21:23 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

No też zacząłem Pykać. Gram z dwoma kumplami z reguły wieczorkami po 2-3 godzinki, jakby ktoś chciał dołączyć do teamu to steam: Stobek.
Bardzo fajnie się gra te 5na5. Jest trochę jak za starych czasów - jest adrenalinka nie raz i kupa śmiechu też.
Matchmaking jest naprawdę solidny. Czasem zdarza się masakra ( teraz wygrałem 16-0) ale z reguły są wyrównane mecze.

Autor:  Highlander [ 16 paź 2013, 22:18 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Niestety dalej jest to CS hehe, ale z popularnych gier z bardziej competitive fpsow to chyba jedyne co zostalo. A te matchmakingi to latwo czysto 4fun pograc, ale i tak sam tryb jest taki, ze podnosi adrenaline. Ale moze valve troche wskaze kierunek innym grom. Kiedys ten matchmaking to byla kupa, czasem gralem przeciwko druzynie botow...

No i osobiscie CSGO > CSS. W csgo jeszcze porafilem przysiasc, ale przy CSS nie moglem, wielkie hit boxy.

wyslalem inv.

Autor:  Yuurei [ 17 paź 2013, 08:18 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Ale w CSS przynajmniej granat nie zabijał przez ścianę ;)

Autor:  Highlander [ 17 paź 2013, 08:34 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Nie uswiadczylem takiego czegos, może poprawili? ;p

w sumie to wczoraj zagrałem i akurat miałem taki stuttering, ze się grac nie dalo :/

Autor:  Yuurei [ 17 paź 2013, 09:39 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Akurat ten granat przez ścianę zdarzył mi się parokrotnie, ale w CS1.6 na de_train. W CS:GO za mało grałem by stwierdzić jakieś większe babole :)

Autor:  Nyx [ 17 paź 2013, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

O kurde, przyjemnie sie gra w ten tryb turniejowy. Klimat starego cs az sie przypomina:)

Autor:  Highlander [ 17 paź 2013, 18:17 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Przede wszystkim jest łatwo dostępny. Ale znacznie to poprawili.

To taka prosta rzecz, w kazdym fpsie druzynowym cos podobnego dac i byloby nice (ale na dedykach, nie jak w MW2 ze zjebanym settingiem). Niby cos tam klecili do bf3 jakis matchmaking, ale nie mialem okazji potestowac.

Autor:  Highlander [ 18 paź 2013, 06:16 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Cytuj:
Counter-Strike: Global Offensive Update Released
Product Update - Valve 01:49
Release Notes for 10/17/2013

[MAPS]
- de_nuke: Decreased fog

[UI]
- Added Streams tab to Watch menu.
- Friends rich presence now also includes the map if they are reviewing a match from their Match History.
- Fixed being able to invite and message yourself in the Watch menu scoreboard.
- Fixed hitches that would happen when updating match data in Watch menu.
- Reduced memory footprint of Inventory menu.
- Added warning that will show when you have have a corrupt download from Your Games tab.

[GOTV]
- Players in a match can now see the number of GOTV spectators in the scoreboard.
- Added spectator count display to top live Competitive matches.
- Added support for GOTV relays to allow a much large number of spectators for top live Competitive matches.
- Added convar tv_maxclients_relayreserved which allows reserving a certain number of slots from tv_maxclients for GOTV relays.
- Added convar tv_dispatchweight which allows better control of load balancing in relay chains, defaults to 1.25 which for every 4 local spectators will send 5 spectators to each connected relay.
- Fixed empty GOTV spectator chat messages.

[MISC]
- Fixed a crash on startup
- Fixed not being able to equip the default weapon into a loadout slot that previously contained a decorated weapon.
- Improved decorated weapon material compositing to prevent dark patches on some weapons with clean exterior.


Czyli tera poogladamy juz streamy in game?

Autor:  Highlander [ 1 gru 2013, 11:39 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

http://store.steampowered.com/app/730/
za grosze, 2,74€

Autor:  Highlander [ 16 mar 2014, 20:12 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Czy jest jakis soft do ogladania swoich dem w csgo?

Ten wbudowany w gre mnie troche nie satysfakcjonuje. No chyba, ze nie umiem go uzywac. ;p
chcialbym bardziej swobodnie przewijac, albo by byla jakas latwa mozliwosc zrzucenia np. do yt itp. czy tam .avi. a nie tam sie bawic w jakies virtualduby itp. ;p

any ideas?

Autor:  Highlander [ 17 mar 2014, 20:26 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

demoui 1 w konsoli i mozna sobie robic co sie chce ze swoim sciagnietym demem.

jestem profeszioanalny
http://www.xfire.com/videos/62132d

Autor:  Szamotula [ 22 lis 2014, 00:28 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Jaka jest najlepsza droga, aby item z csa zamienic na kasiore na skrillu/pp?

Autor:  zaboleq [ 22 lis 2014, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Hehehe Pro Scena CSa:

http://www.pcgamer.com/csgo-competitive ... re-banned/

Autor:  Katoneo [ 12 mar 2015, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Zaczął się ESL Katowice.
http://www.esl-one.com/csgo/katowice-2015/standings/

Na twitchu pół miliona widzów, na polskim streamie dzisiaj było nawet 70 tysięcy. Ogólnie zapowiada się równie dobry turniej co w poprzednim roku.

Autor:  Oyci3C [ 12 mar 2015, 21:24 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Polski stream z gimbusowym półgłówkiem izakiem.
Anyway w pewnym momencie jeden mecz oglądało 0,5mil ludzi a ja nie mogłem odpalić gotv z braku slotów :O

Strona 32 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team