MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 32 z 99 |
Autor: | Mendol [ 2 sty 2013, 13:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
kon jak zwykle siorbie ![]() ale kurwa pogralbym znowu ![]() |
Autor: | Highlander [ 2 sty 2013, 13:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
co robiles z kimkolwiek w krzaczkach? ;d znajac preferencje odnosnie imprez/muzyki z tematu huragana to imo strach jednak hyhy. |
Autor: | Oyci3C [ 2 sty 2013, 14:13 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No, abuse leci niezły na vencie i ig vioce chat. Pamiętam jak z Balim i Deluxem wleźliśmy do fire station, ja puszczałem przez vioce chat w Elektro te oto dwa szlagiery: http://www.youtube.com/watch?v=1orMXD_Ijbs oraz http://www.youtube.com/watch?v=JaPf-MRKITg Można wierzyć bądź nie ale cała wiara z serwera latała na około fire station słuchając muzyki w nocy i kombinując jak tu kurwa do środka wejść i co to tam tak pogrywa. Ofc w środku leżał Bali z ciężkim machinegun, ja z Kobrą i Delux w oddali siedział ze sniperką. W końcu po pół godziny trolowania i ruchania plebejskich turystów kolesie się relogneli w środku z innego serwa i nas poruchali. |
Autor: | ShadorVD [ 2 sty 2013, 14:33 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Ofc w środku leżał Bali z ciężkim machinegun, ja z Kobrą i Delux w oddali siedział ze sniperką. W końcu po pół godziny trolowania i ruchania plebejskich turystów kolesie się relogneli w środku z innego serwa i nas poruchali. Dlatego serwery z Private Hive są pod tym względem lepsze ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 2 sty 2013, 18:46 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Byłyby lepsze gdyby miały większy cap niż te 60-80ppl. To wszystko miało zostać poprawione w standalone (min. serwer hopping). Z drugiej strony bardzo fajnie na lotnisku czekało się na serwer hopperów - po co farmować gear skoro sami przynosili HEHEHE. Srsly od czasów pvp w UO nie ma fajniejszej full loot open pvp gry na rynku. |
Autor: | ShadorVD [ 2 sty 2013, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Zaczelismy z kumplem gre, jak ktos sie chce dolaczyc to wszystkie szczegoly opisane tutaj: viewtopic.php?p=1028985#p1028985 |
Autor: | vivendi [ 2 sty 2013, 19:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
widze dayz sie niezle rozwinal, pora obczaic co tam ciekawego jest ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 2 sty 2013, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ja tego już przed standalone nie dotykam. |
Autor: | ShadorVD [ 2 sty 2013, 23:03 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No i czym to się wszystko skończyło... Umówiliśmy się dzisiaj z kumplem na wspólne bieganie po Tavianie. Na szczęście znaleźliśmy serwer gdzie było więcej ludzików niż normalny serwer na którym grałem. Skończyło się to tym, że przez ~10 minut szukaliśmy siebie na mapie (ja i on nowy w Tavianie). Po szczęśliwym spotkaniu poszukaliśmy mu broni i podstawowych itemów typu nóż/zapałki etc. gdy już mieliśmy pełny podstawowy eq wpadliśmy na genialny pomysł pikniku w lesie... który skończył się naszą śmiercią ![]() Respawn, biegniemy wzdłuż morza w poszukiwaniu siebie... tylko jest problem, okazuje się, że ta mapa składa się z dwóch wysp *HIGH FIVE!*... po chwili słyszę klakson i jakiś friendly zaprasza mnie do srodka, jezdzimy przez chwile. Po drodze napotykamy jeszcze jednego goscia ktory sie do nas przylacza. Jezdzimy i zwiedzamy dalej (kumpel stara sie zlokalizowac) po chwili na horyzoncie widac wielki slup dymu. Gosc od samochodu jedzie w przeciwna strone a ja wysiadam i biegne sprawdzic co to takiego... dobiegam tam i jedyne co napotykam to, polamane drzewa. Biegne samotnie dalej, po woli chce mi sie pic i jesc. Na horyzoncie pojawia sie port. W drodze do niego przechwycam z 20 zombiaków, teraz podróż jest weselsza, niestety paru z nich udało się mnie udziabać. Wbiegam po schodach do miasta (z plaży) i co słyszę? Ktoś jeździ po mieście i napieprza klaksonem. Dwoch innych gosci (okazalo sie, ze jeden streamowal na twitchu wszystko), zapraszaja do samochodu i pytaja sie gdzie mnie odstawic. Kierujemy sie do mostu laczacego dwie wyspy, w miedzy czasie kumpel znajduje Urala którym zaczyna jeździć po mapie. Umawiamy się, że spotkamy się w mieście które jest między nami. Goście mnie podwożą do kumpla, dziekujemy sobie i sie rozstajemy. Ja padam na ryj z braku jedzenia, zaczynamy przeszukiwac budynki (w miedzy czasie zombiaki mnie jeszcze bardziej pogryzly)... i tu najgorsze, zaczyna nas lagowac i to ostro. Po DCku wsiadamy do Urala i jedziemy do innego miasta, tam widzieliśmy jakąś restaurację. Po drodze słyszymy, że ktoś przez direct communication krzyczy FRIENDLY, FRIENDLY - okazało się, że jeden z goście którzy mnie podwiezli na miejsce ustawki z kumplem zostali zabici. Oczywiscie bierzemy go na pake i jedziemy po jedzonko... po dojechaniu i zjedzeniu lapiemy wszyscy na serwerze DC ![]() ![]() ![]() Od kumpla wlasnie dostalem info, ze pojechal dalej na zwiady, wzial na pake trzech gosci... jadac droga ktos z krzakow ostrzelal mu samochod... a on sam wyrwal headshota. Dla takich akcji warto grac w DayZ... szkoda, ze nie nagrywalem ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 2 sty 2013, 23:24 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Potem okazało się, że zabił nas cheater który się tepnął do nas i powybijał jak kaczki. kk thx, poczekam na standalone Chociaż wątpię, że te cheatujące kurwy znikną. |
Autor: | ShadorVD [ 2 sty 2013, 23:33 ] |
Tytuł: | Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Niby tak ![]() ![]() |
Autor: | kamilus [ 2 sty 2013, 23:36 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Yyy - czyli to nie jest zjebany shooter tylko taki sandboxowy multi w klimatach zombie? |
Autor: | ShadorVD [ 2 sty 2013, 23:38 ] |
Tytuł: | Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Yep ![]() 225km2 |
Autor: | Oyci3C [ 2 sty 2013, 23:39 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tczewiak się obudził... tak, to jest sandboxowy multi w klimatach zombie z full loot open pvp, gankami, griefem. Wszyscy czekają na standalone bo obecnie jest to mod do ArmA II i niestety przez injection skryptów jest mocno haxnięty przez pedałów głównie z rosji (go figure). |
Autor: | kamilus [ 2 sty 2013, 23:40 ] |
Tytuł: | Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Shador von Dal napisał(a): Yep ![]() W takim razie gdzie najtaniej kupię army2? gog w dzisiejszej promocji za 15$? |
Autor: | Oyci3C [ 2 sty 2013, 23:40 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No nie kupuj - poczekaj. Nie ma sensu teraz przez cheaty. |
Autor: | ShadorVD [ 2 sty 2013, 23:42 ] |
Tytuł: | Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Sprawdz po ile stoi na allegro ![]() Jesli na steam to interesuje cie Arma 2 Combined Operations. |
Autor: | kamilus [ 2 sty 2013, 23:42 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): No nie kupuj - poczekaj. Nie ma sensu teraz przez cheaty. A kiedy ma być standalone? Bo takie czekanie na fajną grę gdy nie ma nic na rynku to wiesz... ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 2 sty 2013, 23:42 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Q1 2013. Ale ona nie jest fajna przez cheaty, ja pierdolę ile razy można powtarzać. Nie ma sensu obecnie w to grać. |
Autor: | ShadorVD [ 2 sty 2013, 23:43 ] |
Tytuł: | Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Tczewiak się obudził... tak, to jest sandboxowy multi w klimatach zombie z full loot open pvp, gankami, griefem. Wszyscy czekają na standalone bo obecnie jest to mod do ArmA II i niestety przez injection skryptów jest mocno haxnięty przez pedałów głównie z rosji (go figure). W sumie co kto lubi ja wlasnie dokupilem pare dlc ![]() Edit Panikujesz, za dzisiejsza frajde i tak sie oplaca. Plus sa serwery z whitelista i tam cheaterow brak. |
Strona 32 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |