MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wasteland 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42509
Strona 32 z 40

Autor:  Isengrim [ 28 wrz 2014, 20:24 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Bahamut napisał(a):
To co stobek zespojlerował to chyba jedyna sytuacja gdzie whisperer się przydaje.

Heh, to akurat zrobiłem bez gwizdka. Ale jeden quest w LA wymagał aw, chociaż znalazłem itemik, który pewnie by się nadał zamiast tego. W ogóle to chyba pozmieniali trochę alarmy, teraz działa też na sejfy z elektrozamkiem. Podoba mi się, że kilka skili rozwiązuje jeden problem, ale z gadkami to nie działa. Często trzeba mieć dwie rozwinięte, inaczej blokada i robienie "po bożemu". W niektórych przypadkach też nie wiem, czy zostały im jakieś resztki po mechanice skradania i robienie questu w ten sposób jest "nieprawilne", czy to bug.

Slajdy na koniec pobugowane są. Mi kwestię kanionu pokazało ok, natomiast miałem slajd z zainfekowanymi farmami. Które nie pojawiają się w ścieżce AG którą szedłem.
Mogło by też być ich trochę więcej, Darvin nie miałem (a w sumie to dość ciekawa lokacja, ze sporym potencjałem na rozwój), z LA też te mniejsze lokacje zostały olane.

Autor:  Mark24 [ 28 wrz 2014, 20:25 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Bahamit - i zobacz taka zezowata chujnia a cały czas duuużo lepiej niż w Wasteland 2 :wtf:

Autor:  Bahamut [ 28 wrz 2014, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Isengrim napisał(a):
Bahamut napisał(a):
To co stobek zespojlerował to chyba jedyna sytuacja gdzie whisperer się przydaje.

Heh, to akurat zrobiłem bez gwizdka. Ale jeden quest w LA wymagał aw, chociaż znalazłem itemik, który pewnie by się nadał zamiast tego. W ogóle to chyba pozmieniali trochę alarmy, teraz działa też na sejfy z elektrozamkiem. Podoba mi się, że kilka skili rozwiązuje jeden problem, ale z gadkami to nie działa. Często trzeba mieć dwie rozwinięte, inaczej blokada i robienie "po bożemu". W niektórych przypadkach też nie wiem, czy zostały im jakieś resztki po mechanice skradania i robienie questu w ten sposób jest "nieprawilne", czy to bug.

Slajdy na koniec pobugowane są. Mi kwestię kanionu pokazało ok, natomiast miałem slajd z zainfekowanymi farmami. Które nie pojawiają się w ścieżce AG którą szedłem.
Mogło by też być ich trochę więcej, Darvin nie miałem (a w sumie to dość ciekawa lokacja, ze sporym potencjałem na rozwój), z LA też te mniejsze lokacje zostały olane.

Ponoć tego żółwia można zrobić też tym skillem z ikoną pięści(nie pamiętam nazwy).
Też kurwa darwin nie miałem, a zrobiłem je. Bardziej niż zjebana grafika mi te zbugowane slajdy popsuły wrażenie z gry.
Mark24 napisał(a):
Bahamit - i zobacz taka zezowata chujnia a cały czas duuużo lepiej niż w Wasteland 2 :wtf:

To po uj tu piszesz? Masz tu dział dla ciebie.
viewtopic.php?f=82&t=44163
i trejler gry roku 2014 na konsole:
http://a.pomf.se/mknflb.webm

Autor:  Isengrim [ 28 wrz 2014, 20:39 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Pocieszam się, że to poprawią, w końcu to jedna z ważniejszych spraw. Mogli by je zrobić bardziej przewrotne, w F chyba początkowo był plan żeby Junktown podupadło po wygranej szeryfa i rozwinęło się po zwycięstwie Gizma, coś takiego byłoby całkiem przyjemne w W2.

Autor:  WinterS [ 28 wrz 2014, 20:47 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Animal whisperer się przydaje przecież w kilku questach, i w Arizonie kilka takich było, i w LA. Ja rozwijam wszystkie umiejętności niebitewne i nie ma ani jednej, której bym już kilka razy nie potrzebował.

A sejfy/skrzynki nie losują zawartości przy zobaczeniu, tylko przy otworzeniu, raz otworzyłem i był łom, przez przypadek zrobilem quickloada zamiast sejwa i jak otworzylem jeszcze raz to m16, takze mozna sie bawic i losowac, jak ktos jest uparty

jest w tej grze level cap? ogolnie chyba jestem na 30 lvlu, skonczylem wlasnie angel oracle, 70 questow zrobionych, nie mam pojecia ile na liczniku, w grze nie ma chyba takiego info?

W2 sprawia trochę wrażenie jakby było dwiema grami naraz, F1+F2, dwie mapy, gdzie ta druga to ogromny progres w porownaniu do poprzedniej, beta+retail

Autor:  Mark24 [ 28 wrz 2014, 20:50 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Bahamut - podziwiam grafikę exclusywnej pisitowej produkcji nieskażonej konsolami. I wyjść z podziwu nie mogę. No może z tym podziwiem to deczko przesadziłem. Ale tylko deczko.

Piękne za nadobne.

Autor:  Stobek [ 28 wrz 2014, 20:51 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

WinterS napisał(a):
A sejfy/skrzynki nie losują zawartości przy zobaczeniu, tylko przy otworzeniu, raz otworzyłem i był łom, przez przypadek zrobilem quickloada zamiast sejwa i jak otworzylem jeszcze raz to m16, takze mozna sie bawic i losowac, jak ktos jest uparty


Przecież nikt nie napisał, że jest inaczej i, że to lepiej już sobie cheaty wpisać niż się bawić.

Autor:  Oyci3C [ 28 wrz 2014, 20:51 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Bahamut napisał(a):
Stobek napisał(a):
Bahamut napisał(a):
To co stobek zespojlerował to chyba jedyna sytuacja gdzie whisperer się przydaje.

Ale jak masz wysokiego to w combacie te wilki i żaby możesz na swoją stronę przekabierować czy się mylę?

Chyba można, nie próbowałem, można też hackować roboty, ale nie ma expa wtedy, więc opłaca się tylko gdy jest bardzo trudna walka.
tomugeen napisał(a):
Mareczek to by sie nadawal na jednego z tych wkurwiajacych NPCow ktorzy biegaja za teamem w miasteczku i plota farmazony. W kazdym porzadnym rpgu jest ktos taki.

+1
A propo konsol:
Obrazek


O kurwa co za dopracowane tekstury :O

Autor:  Mark24 [ 28 wrz 2014, 20:58 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

lepsze niż w wasteland! Dużo lepsze! :evil:

Autor:  Deshroom [ 28 wrz 2014, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Czepiacie się grafiki w w2, animacje są niezłe a w fullhd wygląda to dość zgrabnie.
Najbardziej męczące jest ciągłe kręcenie żeby zobaczyć czy nie ma skrzyni

Autor:  warhameron [ 28 wrz 2014, 21:07 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Deshroom napisał(a):
Czepiacie się grafiki w w2, animacje są niezłe a w fullhd wygląda to dość zgrabnie.
Najbardziej męczące jest ciągłe kręcenie żeby zobaczyć czy nie ma skrzyni



Wciśnij Z - podświetla all itemzy i objekty.

Autor:  Deshroom [ 28 wrz 2014, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

No kurde pro tip. Dobrze że daleko do końca. Dzięki.

Autor:  Bahamut [ 28 wrz 2014, 21:11 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

WinterS napisał(a):
jest w tej grze level cap? ogolnie chyba jestem na 30 lvlu, skonczylem wlasnie angel oracle, 70 questow zrobionych, nie mam pojecia ile na liczniku, w grze nie ma chyba takiego info?

W2 sprawia trochę wrażenie jakby było dwiema grami naraz, F1+F2, dwie mapy, gdzie ta druga to ogromny progres w porownaniu do poprzedniej, beta+retail

No LA rozpierdala, każda większa lokacja ma w sobie coś zajebistego. Do tego ta piosenka "with a hammer and a hook", zajebiste - to na potrzeby wasteland powstało czy to jakiś stary kawałek? :] Ma ktoś linka może do tego na yt? Bo mi się nie udało tego znaleźć nawet w soundtrack`u.
A pod koniec też zajebiscie stary kawałek wmontowali ale tego już nie będę spojlerował. :]

Autor:  ShadorVD [ 28 wrz 2014, 21:13 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

warhameron napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Czepiacie się grafiki w w2, animacje są niezłe a w fullhd wygląda to dość zgrabnie.
Najbardziej męczące jest ciągłe kręcenie żeby zobaczyć czy nie ma skrzyni



Wciśnij Z - podświetla all itemzy i objekty.


Tylko to nie podświetla wszystkiego :)

Autor:  Atherius [ 28 wrz 2014, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

No tak, np. pomnika z lokacji więzienie już nie itp.. ;>

Autor:  warhameron [ 28 wrz 2014, 21:26 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Co do lev to podobno 50 jest maxem.

A co do muzy http://www.escapistmagazine.com/news/vi ... e-of-Sound
Z rok temu za friko był dostępny cały album (kilkanaście kawałków). Dawałem linka (zapewne gdzieś na początku tematu). Możliwe, ze te dodatkowe kawałki są właśnie z tego albumu.


p.s

Na steam mam 2 soundtracki z W2:

1.Wasteland 2 ost - Unmastered Arizona Preview (8 kawałków)
2. Wasteland 2 Orginal Soundtrack (14 kawałków)

Chyba nic się nie dubluje. Tego z 14 jeszcze nie odsłuchałem.

Autor:  Bahamut [ 28 wrz 2014, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

The Hammer and the Book - nie ma na soundtrack`u z tego co widze, ja nie mam, ale na yt jest i tam tego nie ma.
Za to znalazłem to:
https://www.youtube.com/watch?v=BZtU2U4rLFA
Zajebiste :]

Autor:  raggnarok [ 28 wrz 2014, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Co do Animal Whisperer (i ten skill do elektroniki), to wiecie, ze nimi mozna zaczarowac w combacie odpowiednio zwierzeta i roboty, right? :) Dzieki temu niektore walki staja sie zdecydowanie latwiejsze.

A Marka szkoda komentowac, bo pierdoli takie glupoty, ze bania mala. Autentycznie nie sadzilem, ze mozna takie kretynizmy pisac, lol, chyba sobie chlopak odreagowuje tutaj real life. Sa lepsze metody zeby wyladowac zlosc Marek. Zapisz sie na jakies sporty walki czy cos.

Autor:  Aldatha [ 28 wrz 2014, 22:23 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

w dragon age 2 to dopiero byly popierdolone walki , pamietam ze ledwo ubilem 2 wave , juz ledwo zipalem a tu kurwa 3 mnie zajebal

zdecydowanie najtrudniejsze walki ever

Autor:  candidoser [ 29 wrz 2014, 05:53 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Stobek napisał(a):
WinterS napisał(a):
A sejfy/skrzynki nie losują zawartości przy zobaczeniu, tylko przy otworzeniu, raz otworzyłem i był łom, przez przypadek zrobilem quickloada zamiast sejwa i jak otworzylem jeszcze raz to m16, takze mozna sie bawic i losowac, jak ktos jest uparty


Przecież nikt nie napisał, że jest inaczej i, że to lepiej już sobie cheaty wpisać niż się bawić.


Taaa najlepiej stworzyc druzyne, wyedytowac save'a, ustawic sobie wszystko na max i zaczac grac. Na hardzie;)
Jak zaliczycie crit fail'a to tez nie robicie load?

Strona 32 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team