MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wildstar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798
Strona 32 z 51

Autor:  Kaczy [ 5 maja 2014, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Jak to nie jest epic to niech mnie ktos poprawi.

http://www.twitch.tv/kehlo/c/4190428

Ostatni boss w drugim dungeonie na 20lvl

Autor:  ShadorVD [ 5 maja 2014, 11:32 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Gdyby ten koleś nie śpiewał to by było całkiem fajnie a tak to tylko wkurwia.

Wcześniej ktoś tutaj dał bardziej sensowny stream z tego bossa.

Autor:  ghul [ 5 maja 2014, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Szamotula napisał(a):
Trzasnalem te pierwsze dungi/adventury i strasznie mi nie lezy ten button mashing. Szczerze jakos bardziej mi podchodzila filozofia wowa z 4-5 dmg spellami na CD i 1-2 fillery z NORMALNYMI castami niz to co jest tutaj. Juz sam fakt, ze auto attack zastapili skillem, ktorego trzeba mashowac mnie boli - po rundce tankiem na inscie doslownie bolal mnie palec.
Ogolem podobaja mi sie te telegrafy na PvE u mobow. Bo u playerow to mi strasznie nie lezy - gdyby to bylo okazjonalnie to jeszcze by dalo rade, ale nie. Podczas walki na dungeonie non stop lataja te zielone telegrafy healera co strasznie wkurwia, a na PvP to juz wogle oczaplasu mozna dostac, jak te telegrafy wyswietlaja sie przy kazdym podstawowym ataku przeciwnika.
Mam spory dylemat co do kupna. Chyba pierwsze mmo gdzie nie wiem jakie ono wyjdzie w praniu. W innych to wiedzialem, ze bedzie crap, czy znosnie, a tutaj totalnie nie moge tego rozkmninic.


Ja tankowalem engineerem pierwszy dungeon i generlanie engineerem nie trzeba mashowac buttonow, jest sporo castow.
Gralem chwile warriorem i faktycznie feeling jest troche jak z jakiegos slashera az palce bola.

Healerzy maja mocno ograniczony zasieg heala (medic w ogole nie ma targetowanych heali plus telegraphy sa grube i krotkie), wiec dpsi musza widziec i wchodzic w te zielone telegraphy bo inaczj jest krucho.


Co do telegraphow w pvp to hmm faktycznie jest straszny clusterfuck, ale rozumiem ze mowimy o battlegroundach.
BG to dla mnie raczej takie pvp w wersji light - biorac pod uwage niezbalansowana ilosc healerow w przeciwnych teamach, ogolnie posysajacych ludzi ktorzy nie za bardzo wiedza nawet gdzie biec to mi to nie przeszkadza, dobrze wpisuje sie w klimat random bg :) Na arenach 2v2 czy 3v3 nie bedzie tego problemu.

Autor:  Kaczy [ 5 maja 2014, 17:17 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Sciezka dzwiekowa. Nie widzialem lepszej w zadnej grze mmo...

https://soundcloud.com/inhisgroove/sets ... o-ost-cues

Autor:  lucky [ 5 maja 2014, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Gra może i chujowa, ale ten soundtrack naprawdę zajebisty.

Autor:  Atherius [ 5 maja 2014, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Nie jest chujowa, jest to klon wow'a (dobry jakościowo) w pozytywnym tego słowa znaczeniu, co nie zmienia faktu że w kolejnego wow'a mi się już nie chce grać póki co. ;>

Autor:  zaboleq [ 6 maja 2014, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

No a potem ludzie się dziwią, że na rynku mmo nie na nowości. Po uj kolejny wow-style klon?? Już wolę TESO, które wprowadza kilka ciekawych nowości i na pewno wprowadzi ich jeszcze więcej w ciągu kilku miesięcy. Z Wildstara aż bije wowem na kilometr. Tak jak wowa kochałem to tutaj odpadam przez zjebany dla mnie setting pseudo science fiction. Do tego na sile mashowanie buttonów i ta oczojebność na każdym kroku.

Gra nie wygląda źle i pewnie odniesie spory sukces bo ludzi co lubią raidować w stylu wowa nie brakuje - o ile nie zaleje jej masa bugów i nie zabije jej chujowy performance.

Autor:  Atherius [ 6 maja 2014, 18:14 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Teso niby tyle nowości a i tak ludzie masowo sprzedają konta po miesiącu i większość nie myśli o przedłużaniu suba, czeka go f2p tak jak większość mmo.
Na pewno jest pewien target graczy, którzy "przeszli" wowa i chcą tego samego tylko więcej także idealnie wpasują się w dziką-starą aka wild-stara.

Autor:  Oyci3C [ 6 maja 2014, 18:17 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ba sprzedają, oddają i nie chcą brać hihi.

Autor:  candidoser [ 6 maja 2014, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

No i gdzie ta open beta, bo zagralbym sobie

Autor:  vilhelm [ 6 maja 2014, 19:53 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ta innowacyjna i skillowa gra będzie miała Open Beta już 8-18 maja. hype hype hype

Autor:  Poziomka [ 6 maja 2014, 20:21 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

jak sobie obejrzalem pare filmikow z bosow, +jakies tam pvp (chyba 10 vs 10 jakies bg) to lekki hardcor..na ekranie milion pincet blyskow gwiazdek wybuchow.Lewelujac samemu na spokojnie mozna bylo zaakceptowac ta grafiike i te fajerwerki, ale w takim wiekszym skupisku osob -to wyglada niczym wiejska impreza na dozynkach z fajerwerkami..

jest/bedzie opcja wylaczenia tych animacji ze skilow w grze?-moze wtedy ta gra bylaby bardziej zjadliwa

Autor:  Ravushimo [ 7 maja 2014, 06:16 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Poziomka napisał(a):
jest/bedzie opcja wylaczenia tych animacji ze skilow w grze?-moze wtedy ta gra bylaby bardziej zjadliwa

Jest.

Autor:  zaboleq [ 7 maja 2014, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Atherius napisał(a):
Teso niby tyle nowości a i tak ludzie masowo sprzedają konta po miesiącu i większość nie myśli o przedłużaniu suba, czeka go f2p tak jak większość mmo.
Na pewno jest pewien target graczy, którzy "przeszli" wowa i chcą tego samego tylko więcej także idealnie wpasują się w dziką-starą aka wild-stara.



Pytanie ile ludzi gra w teso. Od kiedy to fakt, że w gre gra np 2kk ludzi świadczy o tym, że graj jest zajebista? Pewnie miliard chinczykow nie może się mylić? Oh, wait..

Autor:  ShadorVD [ 8 maja 2014, 09:27 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Wildstar wchodzi w open bete od dzisiaj do 18 maja.

http://www.polygon.com/2014/5/6/5687590 ... beta-may-8

Autor:  Turbot [ 8 maja 2014, 09:33 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Szador Szador, a juz Ci sie nie chcialo przeczytac 3 postów wczesniej.

Autor:  ShadorVD [ 8 maja 2014, 09:44 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

pieniek82 napisał(a):
Szador Szador, a juz Ci sie nie chcialo przeczytac 3 postów wczesniej.


Pieniek, Pieniek - jak bys przeczytal jeszcze te recke ktora podeslalem w linku to bys doczytal dodatkowo co wchodzi w tej open-becie... np. zwiekszenie level-capa do 30 i mozliwosc latania na ksiezyc :D

Autor:  zaboleq [ 8 maja 2014, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ehh gdyby nie ten cały "cartoon" style to może bym zassał nawet tą bętę a tak to niestety zajeżdża gimbazą :/...

Premiera za miecha w czerwcu niby planowo. Jestem bardzo ciekaw jak WS wypadnie w pierwszy miesiąc/dwa po premierze. Twórcy zapowiadają totalny hardkor (40 man raids, po co to komus w sumie??) wiec pewnie hardkorzy z wowa i innych mmo sie skuszą, wyczyszczą content dość szybko i skipną do innej gry :D.

Autor:  TobiAlex [ 8 maja 2014, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

zaboleq napisał(a):
Ehh gdyby nie ten cały "cartoon" style to może bym zassał nawet tą bętę a tak to niestety zajeżdża gimbazą :/...

Premiera za miecha w czerwcu niby planowo. Jestem bardzo ciekaw jak WS wypadnie w pierwszy miesiąc/dwa po premierze. Twórcy zapowiadają totalny hardkor (40 man raids, po co to komus w sumie??) wiec pewnie hardkorzy z wowa i innych mmo sie skuszą, wyczyszczą content dość szybko i skipną do innej gry :D.


40 man raids to 2-3 miechy po premierze jeszcze ok, ale później? Znajdziesz 40 osób na rajd? W gildii wątpię a z pugami to wiesz jak jest. Przecież z tych innych mmo zrezygnowano z tak dużych rajdów z jednego powodu - braku graczy. Co z tego, że w takiego WoWa gra 7kk ludzi, skoro średnio w gildiach jest 15 aktywnych graczy (no dobra, są wyjątki, ale jak to dziś Highlander napisał - jedna jaskółka wiosny nie czyni :D Kurde, ja sam bym kupił WildStara, ale nie mogę przeboleć tego combatu, no nie "czuje" go :(

Autor:  zaboleq [ 8 maja 2014, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Niektóre rozwiązania od strony mechaniki są spoko i wydają się dość ciekawe, chociaż są oczojebne(mimo wszystko nie kupuje mnie ta oczojebność i smasherski combat). Gracze mmo lubią sobie wmawiać, że content PvE jest trudny jak jest 20-40 osób ale to gówno prawda niestety. Dla 10 osób też mozna zrobić trudny content i to taki, który nie musi być tak zręcznościowy jak ten jeden boss zaprezentowany wcześniej na twitchu przez kogoś.

Trudne to może być PvP albo np moba pokroju doty 2. Jak ktoś robił content w WoW czy innym theme parku to tutaj też sobie pyknie.

Ludzie np sporo płaczą nad sztuczną inteligencją mobów poza instancjami. O dziwo w TESCO nawet im to wyszło w sensie moby nie są takie głupie i potrafią zaskoczyć, szczególnie gdy zaczynami trafić na grupki 3 przeciwników.

No i z tego co czytałem to questowanie jest wow style czyli mam w dupie fabułe, biegam od ! do ! i tyle. Dlatego ja zajebiście się cieszę, że mam zajebiste story w gildiach w TESCO i ciekawe questy(przynajmniej main story line w każdej zonie). No i Voice Acting w TESCO momentami naprawdę wymiata.

Do WS napewno przybiegnie każdy kto lubi sci-fi cartoon style a takich nie brakuje.

Strona 32 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team