Kabraxis napisał(a):
Naprawde taki dobry ten Nehrim?
Weź kurfa, mam już prawie 30h playtime a dopiero 2 roździał, aktualnie zabrałem się za wątek główny patrząc na mapę to nawet chyba połowy nie przeleciałem.
Sam wątek główny jest wciągający - fabuła może nie rozpierdala na glebę ale jest dobra a wykonanie... Main quest z Obka (tak wiem, że jest ujowy i pobicie go nie stanowi żadnego wyzwania ;) ) może klęknąć do miecza. Questów pobocznych jest mało ale jakościowo prezentują się bardzo dobrze, widać jednak że główny nacisk kładzie się na main questa.
Napierdalamy z Zaboleqiem w to ostro, cały świat jest zajebiście pięknie wykonany w porównaniu do oryginalnego Obliviona, tak jak mówiłem - Bethesda została rozwalona pod tym względem na własnym podwórku.
Zamki, ruiny, tereny otwarte itd. wszystko to niszczy oryginał tbh, można się na prawdę wczuć. Normalnie nie lubię zapieprzać po podziemiach w grach komputerowych ale tutaj czasem można popuścić jak się wbije do jakiejś krypty ze słabym oświetleniem.
Gra trochę kuleje od strony technicznej, trzeba sobie imo wyrobić nawyk klikania w quick save ale poza tym... Warto byłoby zapłacić za tego moda imho, a że dają za free to nie ma się co zastanawiać.
A niemieckie audio tylko dodaje klimatu i wcale nie przeszkadza, no chyba, że komuś w dzieciństwie dziadek z Wehrmachtu wchodził do wanny, wtedy faktycznie może być problem.
raggnarok napisał(a):
Pytam, zeby sie upewnic: klasy jako takiej sie nie wybiera, tak? Statystyki poczatkowe, a dokladniej atrybuty sila, zrecznosc, etc. zaleza tylko od rasy, a reszte skillujemy wedle potrzeby. Nie moge np. wybrac postaci na poczatku, ktora bedzie miala lepsze Sneaking, Security etc.?
Nie wybiera się klasy bo w Nehrimie nie ma klas postaci. Później wybiera się znak zodiaku który daje ci parę specjalnych umiejętności/czarów/whatever wartych uwagi. Jest do wyboru znak paladyna, maga, złodzieja i wojownika.
_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.