Mendol napisał(a):
w takiej grze, 4 osoby to juz w chuj.
przerabiane to bylo w dayz nie raz.
Tyle, że tu są serwery do 256 osób i ekipy po 30+ ludzia online... Troszeczkę skala jest inna.
Cytuj:
Mowie tylko, ze nie podobaja mnie sie zergi w takich grach, 10-20 osob w rust to zdecydowana przesada, a widzielismy takie, nawet grajac wspolnie.
Są i większe, i nadal będą - jeżeli ma być sandbox to nierozerwalną tego częścią są dowolnie duże grupy.
Cytuj:
Oczywiście, że w zerg grupy łączą się noskille szukające łatwego i szybkiego rozpierdolu.
Ja do tego nic nie mam jak ktoś tak lubi - po prostu uważam, że coś takiego zabija open pvp i koniec końców zostaje taka grupa + randomy i serwer pada.
Przerabiałem to w wielu grach i na wielu serwerach i jakoś żadnej obecnie nie ma (ani gry ani serwera)
Ty jesteś noskillem, nie grając w zergu i co to zmienia? Co to ma do rzeczy? W ogóle to ja zauważyłem tylko, że wyłączenie craftowalnego C4 zmniejsza dynamikę rozgrywki i łatwo na takim serwerze zrobić niezdobywalne/nierajdowalne fortece.
Jak trochę pograsz i poznasz mechanikę to sam dojdziesz do tego banalnego wniosku, że zbudowanie piętrowego domku z 15 parami metalowych drzwi, w taki sposób, że nie da się dobudować schodów i wysadzić bezpośrednio ściany jest banalnie łatwe przy door shoring i 3 osobowej grupie ludzi którzy wiedzą co robią.
W rezultacie do rajdowania zostają tylko świeże nooby, które są w trakcie budowania schronienia.
Na poprzednim serwerze graliśmy była zasada, że nie ma grifingu (wstawiania swoich doorwayow, metalowych drzwi w cudze konstrukcje) i efekt był podobny.