MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 33 z 73

Autor:  Stobek [ 19 sty 2014, 14:09 ]
Tytuł:  Re: Rust

Namówiliście mnie . Kupuje i instaluje. Alfe.

Autor:  Templair [ 19 sty 2014, 15:15 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
Mimo wszystko widzę, że twardo próbujesz:)
Generalnie ogarnąłem all mody włącznie z wyjebaniem C4 z craftu, research i blueprint oraz zredukowaniem drop rate niektórych items.
Pozostaje WL, koleżka od moda nadal się nie odzywa i chyba sam go przerobię pod 1.8 to będzie pierwszy serwer z działającym WL pod Oxide 1.8 ^^


Go Ninja Go Ninja GO! ...

T.

Autor:  Oyci3C [ 19 sty 2014, 15:16 ]
Tytuł:  Re: Rust

Jak ktoś chce pograć niech wbija - można spokojnie się wybudować etc.
Potem zrobimy jakąś akcję promowania serwera jak ruszy WL.
Obecnie to bardziej kameralnie - farmer Kaax, budowniczy Roball i troll Radosław and friends.

Autor:  Piszpan [ 19 sty 2014, 17:06 ]
Tytuł:  Re: Rust

farmer kaax sie zmieni wkrotce w bloody zombie berserk mode :)
nie no za kilka dni kazdy bedzie mial wyjebana chawire i qpe sprzetu wtedy tylko zostanie sie rajdowac chyba ze naplynie jakas swieza ciepla noobowska krew.

Autor:  WilkuDemon [ 19 sty 2014, 17:11 ]
Tytuł:  Re: Rust

http://facepunch.com/showthread.php?t=1341428 parę rzeczy jeśli macie problem z fps. Mi pomogła -force-gfx-direct

Autor:  Highlander [ 19 sty 2014, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Rust

Podwiescie temat z ip serwera, moze wiecej osob sie wtedy skusi na gre.

Nawet chwile zaczalem wczoraj budowac swoja kanciape, ale zjebalem fundamenty ;>

Autor:  Oyci3C [ 19 sty 2014, 17:26 ]
Tytuł:  Re: Rust

net.connect eude110.playrust.eu:28060

playrust.com.pl

Autor:  Niah [ 19 sty 2014, 17:33 ]
Tytuł:  Re: Rust

serwer jest na liście w zakładce friends

Autor:  gosugamer1 [ 19 sty 2014, 17:34 ]
Tytuł:  Re: Rust

Piszpan napisał(a):
farmer kaax sie zmieni wkrotce w bloody zombie berserk mode :)
nie no za kilka dni kazdy bedzie mial wyjebana chawire i qpe sprzetu wtedy tylko zostanie sie rajdowac chyba ze naplynie jakas swieza ciepla noobowska krew.


Rajdowanie się na serwerze bez craftowalnego C4 nie ma za bardzo racji bytu. Przy dobrej konstrukcji i door sharing 3 osobowa ekipa w 3-4 godziny może zbudować schowek na którego zrajdowanie potrzeba ok. 30x C4 - powodzenia w zdobywaniu takich ilości bez craftu. :P

Autor:  Oyci3C [ 19 sty 2014, 17:36 ]
Tytuł:  Re: Rust

Pierdolenie kotka za pomocą młotka.
C4 jest - w zedach i air dropach.
Dodatkowo są T1.
Ale jak się nie potrafi grać i się jebie zergi to potem jest płacz.
30x C4? buehehehe

Autor:  Highlander [ 19 sty 2014, 17:38 ]
Tytuł:  Re: Rust

Przy craftowalnym C4 to osoby, ktore nie graja codziennie po X godzin to moga przy kazdym zalogowaniu sie do gry szukac nowego schronienia wlasnie przez biegające zergi, które mają C4 w bród.

Fajnie jakby po głównej drode jezdzil jakis karawan ze stuffem, bylyby epic fights ;]

Autor:  Oyci3C [ 19 sty 2014, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ta, słyszałem już, że gosu i ekipa z nudów i ton C4 latała i rozpierdalała nawet sheltery z C4.
No, super, well done.

Autor:  gosugamer1 [ 19 sty 2014, 17:41 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
30x C4? buehehehe


Nie widziałeś dobrze zbudowanej bazy widocznie.

Płacz to jest raczej postawa - wyłącze craftowanie C4, bo mnie obrabują, zabiorą pixele i będzie smuteczek.
Wyłącz full loot też, bo jak jest 6v1 i ludzie zabierają pixele słabszym - to tak być nie może! Precz z zergiem! :D

Oyci3C napisał(a):
Ta, słyszałem już, że gosu i ekipa z nudów i ton C4 latała i rozpierdalała nawet sheltery z C4.
No, super, well done.


Ten zerg, od którego masz tak pełne gacie to średnio 5-6 osób online...

Autor:  Oyci3C [ 19 sty 2014, 17:44 ]
Tytuł:  Re: Rust

No oczywiście, nasz serwer i nasze zasady, to takie proste.
Nikt tutaj nie płacze, C4 nadal jest.

Autor:  Highlander [ 19 sty 2014, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Rust

No ale imo granie w takiej grze w zergu to suchar i nuda.
Granie w zergu tez czasem nie jest chronieniem sie przed płaczem?

Ja akurat jestem zwolennikiem bardziej jak w DayZ, wole cos znalezc niz siedziec i crafcic to X czasu by pozniej wyjsc z chaty wykoksany. A jak inni musza robic to samo, to moge na pvp natrafic na wypadzie po stuff, w tym wypadku po C4.

Autor:  gosugamer1 [ 19 sty 2014, 17:48 ]
Tytuł:  Re: Rust

Highlander napisał(a):
Przy craftowalnym C4 to osoby, ktore nie graja codziennie po X godzin to moga przy kazdym zalogowaniu sie do gry szukac nowego schronienia wlasnie przez biegające zergi, które mają C4 w bród.


Nie przy dzieleniu się drzwiami High, no chyba, że grasz sam.

Highlander napisał(a):
No ale imo granie w takiej grze w zergu to suchar i nuda.
Granie w zergu tez czasem nie jest chronieniem sie przed płaczem?

Ja akurat jestem zwolennikiem bardziej jak w DayZ, wole cos znalezc niz siedziec i crafcic to X czasu by pozniej wyjsc z chaty wykoksany. A jak inni musza robic to samo, to moge na pvp natrafic na wypadzie po stuff, w tym wypadku po C4.


Pewnie jak zwykle nie czytasz postów, na które odpowiadasz, ale 5-6 osób online jest takim "zergiem", że ja pierdole. :D

Autor:  Mendol [ 19 sty 2014, 17:49 ]
Tytuł:  Re: Rust

w takiej grze, 4 osoby to juz w chuj.
przerabiane to bylo w dayz nie raz.

Autor:  Oyci3C [ 19 sty 2014, 17:50 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oczywiście, że w zerg grupy łączą się noskille szukające łatwego i szybkiego rozpierdolu.
Ja do tego nic nie mam jak ktoś tak lubi - po prostu uważam, że coś takiego zabija open pvp i koniec końców zostaje taka grupa + randomy i serwer pada.
Przerabiałem to w wielu grach i na wielu serwerach i jakoś żadnej obecnie nie ma (ani gry ani serwera) :)

Autor:  Highlander [ 19 sty 2014, 17:50 ]
Tytuł:  Re: Rust

Gosu: Nigdzie nie napisalem, ze Ty grasz w zergu. :roll:

Mowie tylko, ze nie podobaja mnie sie zergi w takich grach, 10-20 osob w rust to zdecydowana przesada, a widzielismy takie, nawet grajac wspolnie.

Autor:  gosugamer1 [ 19 sty 2014, 18:00 ]
Tytuł:  Re: Rust

Mendol napisał(a):
w takiej grze, 4 osoby to juz w chuj.
przerabiane to bylo w dayz nie raz.


Tyle, że tu są serwery do 256 osób i ekipy po 30+ ludzia online... Troszeczkę skala jest inna.

Cytuj:
Mowie tylko, ze nie podobaja mnie sie zergi w takich grach, 10-20 osob w rust to zdecydowana przesada, a widzielismy takie, nawet grajac wspolnie.


Są i większe, i nadal będą - jeżeli ma być sandbox to nierozerwalną tego częścią są dowolnie duże grupy.

Cytuj:
Oczywiście, że w zerg grupy łączą się noskille szukające łatwego i szybkiego rozpierdolu.
Ja do tego nic nie mam jak ktoś tak lubi - po prostu uważam, że coś takiego zabija open pvp i koniec końców zostaje taka grupa + randomy i serwer pada.
Przerabiałem to w wielu grach i na wielu serwerach i jakoś żadnej obecnie nie ma (ani gry ani serwera) :)


Ty jesteś noskillem, nie grając w zergu i co to zmienia? Co to ma do rzeczy? W ogóle to ja zauważyłem tylko, że wyłączenie craftowalnego C4 zmniejsza dynamikę rozgrywki i łatwo na takim serwerze zrobić niezdobywalne/nierajdowalne fortece.

Jak trochę pograsz i poznasz mechanikę to sam dojdziesz do tego banalnego wniosku, że zbudowanie piętrowego domku z 15 parami metalowych drzwi, w taki sposób, że nie da się dobudować schodów i wysadzić bezpośrednio ściany jest banalnie łatwe przy door shoring i 3 osobowej grupie ludzi którzy wiedzą co robią.

W rezultacie do rajdowania zostają tylko świeże nooby, które są w trakcie budowania schronienia.

Na poprzednim serwerze graliśmy była zasada, że nie ma grifingu (wstawiania swoich doorwayow, metalowych drzwi w cudze konstrukcje) i efekt był podobny.

Strona 33 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team