MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Playstation 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=31910
Strona 324 z 487

Autor:  Dana [ 23 kwi 2011, 14:17 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
nosz kurwa moglby ten PSN wreszcie wstac.


Podziękuj anonimowym. Swoją drogą zagrałem w tego mortala, świetna gierka. Bardziej mi się podoba niż SF4.

Autor:  Senex [ 23 kwi 2011, 14:24 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
roball napisał(a):
nosz kurwa moglby ten PSN wreszcie wstac.


Podziękuj anonimowym.


Tym razem to nie oni.

Autor:  Keii [ 23 kwi 2011, 17:26 ]
Tytuł: 

Wady i zalety Mortala po obcowaniu z nim od środy (przeszedłem story, arcade jedną postacią i jestem na 138 piętrze challenge tower):
- Brak możliwości pauzowania filmików w trybie story
- Brak opcji "retry" podczas walk w trybie story
- Brak krwi podczas walk/fatali w trybie story, ale szybko przestało mi to przeszkadzać
- Odblokowywanie rzeczy w krypcie jest uciążliwe jeśli uzbierało się więcej monet
- Brak zmiany stroju postaci na alternatywny jednym przyciskiem (trzeba wchodzić do jakiegoś niepotrzebnego mini-menu pod startem) i arta pokazującego postać w stroju jeśli jest inny niż podstawowy
(-) Ponoć netcode jest beznadziejny i podczas grania online są straszne lagi, co potwierdzają na GAFie użytkownicy zarówno wersji X360 jak i PS3. Ja tam nie wiem, bo jeszcze pograć po sieci nie miałem okazji, dlatego to tylko potencjalny minus.

+ Cała reszta, gra jest świetna i pełna contentu.

Nie mogę się doczekać DLC z tymi dwoma dodatkowymi postaciami :d

Autor:  Ravushimo [ 23 kwi 2011, 18:19 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Ravushimo napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Chcialbym ta gre zobaczyc na PC w 1920x1200 z AAx8. :) .

Szanse na to sa calkiem spore... ;]

Jakieś podstawy tych szans? Bo ostatnim MK który wyszedł na pc była 4, a to piąta gra od tego czasu.

Na samym koncu: http://kotaku.com/#!5618460/mortal-komb ... --pc-plans

Autor:  Mendol [ 23 kwi 2011, 18:24 ]
Tytuł: 

brak mozliwosci skipowania filmikow po powrocie do story mode tez by sie przydalo.
i nie wiem jak na ps3, ale na x360 latwiej sie robi combosy na d-pad'zie - tylko, ze ogolnie troche niewygodnie sie nim gra.
na analogu jakos nie lapie mi kombinacji ;/

Autor:  redruM [ 23 kwi 2011, 18:32 ]
Tytuł: 

są już plotki o Motaro w lipcu chociaż sub-bossów bym nie chciał widzieć online, myślę ze fan faves do DLC czyli Rain i Cyber-Smoke pojawią się też szybciutko, oby tylko legiony crapu z MKDA/Deception tu nie dotarły

http://twitter.com/#!/noobde/status/24676550796386304

co do samej gry to jestem mega zaskoczony Story mode, spodziewałem się rozbudowanego laddera ale nie fabuły która ciągnie mi się już dobre kilka godzin! łał to jest lepsze od seriali animowanych czy choćby takiego MK Conquest ; fajnie też że nie gra się jednym charem tylko jest przegląd całego uniwersum, dzięki temu polubiłem kilku fajterów i fajterki (hi Jade & Kitana)

kogo mainować to narazie nie mam pojęcia, defaultowo to mieli byc Cyrax i Kabal ale teraz uwielbiam Ermaca/Nooba/Reptile'a i ciagle to się zmienia, zalezy kim wejdzie mi jakiś fajniusi combosik :]

idealna gra na święta i nie tylko :>

Autor:  Mendol [ 23 kwi 2011, 18:44 ]
Tytuł: 

ehh zalety mlodosci ;p
mi combosy wchodza randomowo - wciskam sobie guziki i czasami jest ok.
najczesciej udaje mi sie swiadomie zrobic brejkery, tych zupgrejdowanych specjali jakos nie potrafie robic w walce.
chociaz musze przyznac, ze w koncu jakis sensowny training mode jest, ktory pokazuje wszystko od a do z.

ja chyba zle zaczalem od tego story mode. wlasnie przez te zmieniajace sie postacie, ciezko nauczyc sie grac sensownie.
chyba wezme na razie jakies arcade i potrenuje jednym zawodnikiem, moze pozniej bedzie latwiej ;)

Autor:  Keii [ 23 kwi 2011, 18:48 ]
Tytuł: 

W Story zdecydowanie najgorsze są walki z dwoma przeciwnikami na raz, szczególnie jeśli to pierwsze starcie po zmianie postaci i nie grało się nią wcześniej. Ale jestem żywym dowodem, że wszystko się da, bo ogólnie całość przeszedłem bez większych problemów, a w Mortala zdecydowanie nie wymiatam (plus Story to była moja pierwsza styczność z postaciami spoza dema).

Btw., widziałem gdzieś sugestię, żeby męczyć Boona na Twitterze (@noobde) jeśli chce się zaproponować jakiś ficzer.

Autor:  redruM [ 23 kwi 2011, 19:32 ]
Tytuł: 

tylko że MK jest taką grą której nie trzeba się uczyć latami żeby grać nieźle, nie musisz znać uber hc zagrań, wystarczy umieć korzystać z mocnych stron swojego chara

najprostsze comba to te zaczynające się od naskoku z punchem i kontynuacje 3hitowcem na ziemi, mozna ofc dodać jakiegoś specjala w połowie dołożyć kolejne combo albo skończyć podcinka

żeby mieć fun wystarczy znać swoje 3hitowce, ogarnąć specjale i już można jechać

co udowodnił wczorajszy turniej GiantBomb scrubs tournament, turniej dla nubów i co z tego że to początkujacy? furgonetki funu mieli i tak 8)

http://www.justin.tv/giantbomb/b/284272992

ofc twarde customy są i tu ale proste nie są, jest się czego uczyć to chyba dobrze? :>

http://www.youtube.com/watch?v=jT1ikalgv4Y

Autor:  Mendol [ 23 kwi 2011, 19:34 ]
Tytuł: 

taa, tobie latwo sie to wszystko pisze ;)
naskok ok, combo potem ewentualnie tez, ale juz specjale jakos troche ciezkie sa ;p

aa wlasnie, gracie na analogu czy d-padzie?

Autor:  Keii [ 23 kwi 2011, 20:00 ]
Tytuł: 

D-pad, nienawidzę analoga w 2d bijatykach, bo postać za często mi skacze ;d

Autor:  Mendol [ 23 kwi 2011, 20:11 ]
Tytuł: 

eh no wlasnie, dpad na ps3 jest fajniejszy niz ten na xie ;p

Autor:  Keii [ 23 kwi 2011, 22:22 ]
Tytuł: 

Lista ciosów, fatali itp. w pdfie.

Autor:  Atherius [ 23 kwi 2011, 22:57 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
eh no wlasnie, dpad na ps3 jest fajniejszy niz ten na xie ;p


To jailbreak i grasz na ps3 proste. ;]

Autor:  Razoth [ 23 kwi 2011, 23:35 ]
Tytuł: 

Geez, oglądam sobie właśnie Story Mode z tego MK nowego i faktycznie top notch. Czegoś takiego jeszcze nie było w bijatykach, niech to się stanie standardem... PLX!

Najlepiej niech się na piecyku pojawi, to wezmę w obroty. ;)

Autor:  Mendol [ 24 kwi 2011, 00:56 ]
Tytuł: 

na ps3 kupuje oryginaly :)
ale mc chyba sobie daruje, zeby robic cos sensownego to naprawde trzeba trenowac w uj.
i o ile w trenningu fajne rzeczy udaje sie robic, to potem w walce i tak sie gubie ;)

Autor:  Templair [ 24 kwi 2011, 14:49 ]
Tytuł: 

Trening czyni mistrza. Na amidze tez nie łatało sie od razu jak "miszcze" ;P ...

T.

Autor:  Keii [ 24 kwi 2011, 14:56 ]
Tytuł: 

Mi w MK2 chyba nigdy fatal nie wyszedł, a grałem w to ładnych parę lat :D
Kintaro udało mi się w tamtych czasach pokonać 2 razy, Shao raz (bo za pierwszym podejściem miałem jakiś error) :<

Autor:  Mendol [ 24 kwi 2011, 15:18 ]
Tytuł: 

oj tam miszcze. ja bym chcial zeby te proste combosy wchodzily czesciej ;)
btw. wedlug waszej oceny, ktora postac jest najlatwiejsza do gry na poczatku?

Autor:  Nyx [ 24 kwi 2011, 15:30 ]
Tytuł: 

Scorpion? Gdzies nawet słyszałem wypowiedz devsow na ten temat, ze ta postac dobra jest dla początkujących

Strona 324 z 487 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team