MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 34 z 203

Autor:  Makaan [ 26 sie 2010, 09:31 ]
Tytuł: 

No i co z tego że ma 5 lat ? Nadal jest solidną grą w którą gra mnóstwo ludzi. Bioware mówiło przecież, że chcą zagrozić pozycji WoWa a jak mają to zrobić jak nie wzorując się właśnie na nim ? Nie sądzę aby im się to udało ale taki jest ich cel.

Poza tym gameplay to nie jest coś co się bardzo starzeje. Co do animacji jak już mówiłem, w mmo nie musi to wyglądać jak Crysis (tak wiem, że masz super komputer i chcesz aby wszystkie gry tak wyglądały). A styl graficzny jednemu będzie się podobać a drugiemu nie :/

Autor:  ShadorVD [ 26 sie 2010, 09:41 ]
Tytuł: 

@up

Styl graficzny jedno a koslawe animacje to drugie :(

Autor:  MagPS [ 26 sie 2010, 09:42 ]
Tytuł: 

Makaan napisał(a):
Co do animacji jak już mówiłem, w mmo nie musi to wyglądać jak Crysis (tak wiem, że masz super komputer i chcesz aby wszystkie gry tak wyglądały).


ta i później wychodzą takie kwiatki jak w who

Makaan napisał(a):
A styl graficzny jednemu będzie się podobać a drugiemu nie :/


Styl graficzny można różnić na:
- dobry
- zły

Autor:  Plutonka [ 26 sie 2010, 09:43 ]
Tytuł: 

Makaan napisał(a):
No i co z tego że ma 5 lat ? Nadal jest solidną grą w którą gra mnóstwo ludzi. Bioware mówiło przecież, że chcą zagrozić pozycji WoWa a jak mają to zrobić jak nie wzorując się właśnie na nim ? Nie sądzę aby im się to udało ale taki jest ich cel.
Pomijając już samo SWTOR, właśnie przez takie myślenie stało się powodem paru faili na rynku MMO.

Autor:  iniside [ 26 sie 2010, 09:46 ]
Tytuł: 

Makaan napisał(a):
No i co z tego że ma 5 lat ? Nadal jest solidną grą w którą gra mnóstwo ludzi. Bioware mówiło przecież, że chcą zagrozić pozycji WoWa a jak mają to zrobić jak nie wzorując się właśnie na nim ? Nie sądzę aby im się to udało ale taki jest ich cel.

Poza tym gameplay to nie jest coś co się bardzo starzeje. Co do animacji jak już mówiłem, w mmo nie musi to wyglądać jak Crysis (tak wiem, że masz super komputer i chcesz aby wszystkie gry tak wyglądały). A styl graficzny jednemu będzie się podobać a drugiemu nie :/

Gameplay z ranged weapon, polegajacy na staniu w miejscu i wciskaniu skili. Huehuehu, nierozsmieszaj mnie. To wyglada jak STO, a STO wyglada naprawde gownianie ;p. (co notabene jest dziwne bo Champions Online, juz takie tragiczne nie jest).

Niestety to wlasnie gameplay w polaczeniu z aniacjami w tej grze wydaje sie byc strasznie chujowy i nudny ;e. Juz nie bede porownywal do wiadomo jakiej gry pokazywanej na tych smaych targach ;p.

Autor:  Nyx [ 26 sie 2010, 09:50 ]
Tytuł: 

Czym bardziej będą chcieli zagrozić blizzowi tym większego faila zalicza

Autor:  Makaan [ 26 sie 2010, 09:57 ]
Tytuł: 

Ehh... większość tutaj widzę, potrafi przewidywać przyszłość :/

Co jak co, ale Bioware myślę, że jest w stanie stworzyć coś takiego co choćby częściowo zagrozi pozycji Blizza a przynajmniej też zyska pokaźną liczbę graczy.

Animację to powtórzę jeszcze raz, styl graficzny wymusza częściowo aby same animacje były trochę sztuczne i odrealnione. Przy kreskówkowej stylistyce realistyczne animacje wyglądałyby co najmniej dziwnie :/

Iniside, widzisz, mi akurat GW2 się zbytnio nie podoba. Przychodzę i płaczę co chwila do tamtego tematu ?

Autor:  iniside [ 26 sie 2010, 10:08 ]
Tytuł: 

Makaan napisał(a):
Ehh... większość tutaj widzę, potrafi przewidywać przyszłość :/

Co jak co, ale Bioware myślę, że jest w stanie stworzyć coś takiego co choćby częściowo zagrozi pozycji Blizza a przynajmniej też zyska pokaźną liczbę graczy.

Animację to powtórzę jeszcze raz, styl graficzny wymusza częściowo aby same animacje były trochę sztuczne i odrealnione. Przy kreskówkowej stylistyce realistyczne animacje wyglądałyby co najmniej dziwnie :/

Iniside, widzisz, mi akurat GW2 się zbytnio nie podoba. Przychodzę i płaczę co chwila do tamtego tematu ?

Bo wiadomo z doswiadczenia, ze kazda gra ktora chce zagrozic wowy, jednoczesniej go kopiujac jest skazana na faila.

W GW2 nie ma za bardzo co krytykowac, pod wzgledem technicznym, ta gra wyglada zajebiscie ;p.

Autor:  Makaan [ 26 sie 2010, 10:13 ]
Tytuł: 

A ile było tych doświadczeń ? Która gra tak naprawdę chciała zagrozić WoWowi ? WHO ? AoC ? coś jeszcze ? (mówię tu o zapowiedziach twórców a nie to że ci się wydaje, że miałobyć klonem wowa) Dwa przypadki to jeszcze żadne doświadczenie aby mówić o pewności, że jakaś gra będzie failem :/

Mi w GW2 zupełnie nie podchodzi design...

Autor:  MagPS [ 26 sie 2010, 10:17 ]
Tytuł: 

Makaan napisał(a):
Mi w GW2 zupełnie nie podchodzi design...


A co z nim nie tak? :roll:

Autor:  Makaan [ 26 sie 2010, 10:19 ]
Tytuł: 

A co jest nie tak w animacjach TOR ? konkretnie ?

Autor:  iniside [ 26 sie 2010, 10:24 ]
Tytuł: 

Makaan napisał(a):
A ile było tych doświadczeń ? Która gra tak naprawdę chciała zagrozić WoWowi ? WHO ? AoC ? coś jeszcze ? (mówię tu o zapowiedziach twórców a nie to że ci się wydaje, że miałobyć klonem wowa) Dwa przypadki to jeszcze żadne doświadczenie aby mówić o pewności, że jakaś gra będzie failem :/

Mi w GW2 zupełnie nie podchodzi design...

No ale my tu nie mowimy o arcie, tylko o to jak tosie kompnuje. Gameplay z GW2 był dynamiczny, ciekawy, po postu fajnie to wygladalo, nawet jak posadzilo sie kogos kto pierwszy raz widzi na oczy gre i nie wie co m
a robic.

A w SWTOR ? Stoi gosc, strzela, pociski leca krzywo, z karabinu, po prostu smiech.. A gosc biegnacy z bornia wyglada jakby kupe w gacie zrobil. (mam wrazenie ze oni te animacje wzieli prosto z DA, nawet nie zadajac sobie trudu zeby je poprawic..).

Autor:  Makaan [ 26 sie 2010, 10:33 ]
Tytuł: 

No widzisz,to teraz spróbuj zrozumieć, że np. mnie ten gameplay z tym wielkim smokiem z GW2 nie zachwycił.

Zauważ, że w tym ostatnim gameplayu z TORa tak naprawdę pokazano (chyba) jakieś początkowe levelowanie, czyli grind na jakiś najsłabszych mobkach. Co w tym może być epickiego ? Ja czekam aż pokażą jak będzie wyglądać pvp, walki z jakimiś bossami (jeden chyba był ale to był jakiś mini boss).

Autor:  Vercin [ 26 sie 2010, 10:51 ]
Tytuł: 

No na mnie tez walka z gw2 zrobila duuuzo lepsze wrazenia niz walka w sw:tor. Widzialem i troche solo gameplayu i walke z minibossem i wyglada to slaaaaaaaaaaaaaaaaabo.

Autor:  Teo [ 26 sie 2010, 12:18 ]
Tytuł: 

Jak na 2010 rok to poziom grafiki, animacji i efektów powinien być przynajmniej taki jak w bad company 2.
GW2 wypada zdecydowanie lepiej ale nadal nie zachwyca, a sam styl jednak śmierdzi azjatyckim kaczogównem, mimo tego jest przyzwoicie.
SW za to wygląda komicznie i przypomina poziom startreka, jest słabo jak na informacje o kosztach i biorąc pod uwagę producentów/wydawców, sam styl grafiki dla starego fana sw nie jest do zaakceptowania.

Jednak obie gry to wielki znak zapytania odnośnie gameplay, contentu i mechaniki, na dzień dzisiejszy nawet nie wiemy czy to będzie mmo czy tradycyjnie wciskanie nas do klatki z zabawkami w co najwyżej multiplayer lub jakiś coop.

Autor:  Plutonka [ 26 sie 2010, 13:27 ]
Tytuł: 

Makaan napisał(a):
No widzisz,to teraz spróbuj zrozumieć, że np. mnie ten gameplay z tym wielkim smokiem z GW2 nie zachwycił.

Zauważ, że w tym ostatnim gameplayu z TORa tak naprawdę pokazano (chyba) jakieś początkowe levelowanie, czyli grind na jakiś najsłabszych mobkach. Co w tym może być epickiego ? Ja czekam aż pokażą jak będzie wyglądać pvp, walki z jakimiś bossami (jeden chyba był ale to był jakiś mini boss).


No ok, tylko że problem nie leży w tym, że to początek, koniec, albo środek. Ani w tym, że to grind na mobkach i nic epickiego. Chodzi o zwykłą mechanikę, o to, że w jednej grze ważne jest poruszanie się (i można się poruszać podczas walki), a w drugiej postacie stoją jak kołki.
Możnaby to zwalić na złych graczy (jak już sugerowałam wcześniej), ale z drugiej strony gdzie te filmiki zrobione przez ludzi, którzy umieją grać?

Sorry, ale Tabula Rasa, pomijając słaby kontent i beznadziejne PvP, prezentowała się dużo lepiej, jeśli chodzi o dynamikę rozgrywki. I wiem, że to był shooter, no ale kurde, nie wierzę, że SWTOR wyglada tak, jak powinien wyglądać i nie dało się z tego wycisnąć nic więcej.

Autor:  Makaan [ 26 sie 2010, 14:05 ]
Tytuł: 

Ok, to teraz spróbuj zrozumieć, że TOR jest produktem dla zwykłych casuali, dla amerykańskich hamburgerów, dla fanów uniwersum SW (nie dla wszystkich, jest grupa która uważa, że SW powinno skończyć się na Nowej Nadziei, ew. na pierwszej trylogii). Tacy ludzie nie potrzebują super dynamicznej rozgrywki, zupełnie wystarczy im klikanie paru skilli stojąc w miejscu, uniwersum SW i ciekawa fabuła i questy. Jeśli nie popełnią błędów np. WHO czyli wszechobecnego laga, kiepskiej optymalizacji czy po prostu nudy w end-game to gra może odnieść sukces.

Autor:  Adhoc [ 26 sie 2010, 14:10 ]
Tytuł: 

casual Kotor z opcja multi + modernizacja wlasnego stateczka ala housing to produkt dla mniie.
Lubie to i dolaczam sie do grupy amerykanskich hamburgerow.

Autor:  Plutonka [ 26 sie 2010, 14:20 ]
Tytuł: 

Sama jestem 'zwykłym casualem' i nie uważam, że przez to można mi wcisnąć każde g....., i nie zadowala mnie wciskanie paru skilli i stanie w miejscu.

Lagi nie były głównym problemem WHO. Lagi były jednym z problemów. Rozumiem, że twierdzisz, że każda gra, nieważne jak denna, jeśli wolna jest od błędów technicznych, odniesie sukces. Myślę, że to jednak nie jest tak proste.

A problemy ze zrozumieniem, to ja mogę mieć czytając książki Hawkinga, a nie Twoje posty, Makaan... 8)

Autor:  Makaan [ 26 sie 2010, 14:26 ]
Tytuł: 

Blizzard już od tylu lat wciska takie gówno milionom ludzi. Czas teraz na Bioware.

A jakie problemy miało WHO prócz tego co wymieniłem ? Lagów, optymalizacji i nudy ?

Strona 34 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team